ooowquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:59 schreef m@x het volgende:
continu een blik in zijn ogen alsof hij wil zeggen "mama, help me dan". Ik zou het zo graag van hem over willen nemen, maar dat kan niet en ik kan het hem niet uitleggen.
Lopen kan ze nog niet, maar hiermee kan ik mensen geruststellen die zich zorgen maken omdat ze al bijna 1 is en nog niet loopt: ze is er psychisch in elk geval al helemaal aan toe.quote:Ook gaat het nu los in plaats van geleid lopen. Dat heeft te maken met het bewaren van evenwicht: pas in fase 6 is een kind daartoe zodanig in staat, dat het los kan lopen. Dat dit zo is, kan men niet alleen aan het geleide lopen van fase 5 zien, maar ook aan het feit dat kinderen in fase 5 met blokken geen torens bouwen en in fase 6 wel – om een toren te kunnen bouwen moeten de blokken ook in evenwicht blijven.bron
Geniet hier nou maar van dalijk loop je al je leuke spulletjes te verhuizen omdat Kai er plots bij kanquote:Op zondag 12 juni 2005 11:45 schreef m@x het volgende:
Tot nu toe blijft het hier bij voorzichtig achteruit glijden op het laminaat. Ik kan niet wachten tot Kai gaat lopen. Dikke, waggelende luierkontjes zijn![]()
Smirre, ik heb misschien een tip voor je. Althans, ik heb pas afgelopen week goudsbloembalsem gekocht (ook via via gehoord). Heb zelf de laatste tijd last van exeemachtige plekken tussen m'n vingers. Op de bijsluiter staat ook dat het bijzonder geschikt is voor babyhuidjes; 't is puur natuur. Ik heb het bij een reguliere drogist gekocht en het kost 7,95.quote:Op zondag 12 juni 2005 11:55 schreef Smirre het volgende:
Rottdog, ik denk niet dat het berg is, omdat hij dat ook heeft. Berg zou je er toch zo af moeten kunnen schrapen. Maar hier is de huidstructuur iets anders. Opvallend is wel dat als ik aktief 'smeer', het aan het eind van de dag wel minder is. Maar ik vroeg me af of er een beter alternatief is dan bepanthen edit: ik bedoel balneum.
En Poemojn.. moedertrots op zijn tijd is helemaal niet verkeerd, hoor! (Jammer alleen dat die digitale camera's net een fractie achterlopen, hoewel je nu wel een pracht van een aktiefoto hebt).![]()
Straf?? Waarom?quote:Op maandag 13 juni 2005 20:58 schreef Luchtbel het volgende:
Jolie wordt ineens heel erg groot. Ze baggert de hele kamer op wat voor manier dan ook door de kamer en roept aan één stuk door tik-tak-tik-tak (grote klok gezien) ze noemt me de laatste dagen mijmamaen zegt kijk! en eten! Ook heeft ze voor het eerst straf gehad
![]()
Is zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |