Geeft niks hoor loezzie, als jij hem niet opent doet iemand anders dat snel genoeg.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:03 schreef loezzie het volgende:
Sorry, ben ook niet gewend om he dicht te gooien!! Zal er voortaan even op letten!
Ja hoor, vanaf haar geboorte al eigenlijk, en dat werd alleen maar sterker naarmate ze ouder werd.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:00 schreef poemojn het volgende:
Lois, merkte jij bij Eva zo jong dan al verschil met andere kinderen?
In mijn ogen is het gewoon Danny. In heel zijn doen en laten (behalve dan dat danny het niet in zijn botte kop haalt om zich zelf dan maar pijn te doen om aandacht te krijgen, die weet daar inmiddels (uiteraard) andere manieren voor. Danny heb de eerste 3 jaar van zijn leven alleen maar gegild (hij was verder niet zo driftig en woest als Jayden) en ook niet de makkelijkste dus en dat ging pas beter toen ie zichzelf kon uitdrukken en zich kon redden. Dus we waren een beetje gewaarschuwdquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:04 schreef Lois het volgende:
Knor ik had er geen idee van hoe erg zijn gedrag soms was, je hebt er ook nooit eerder zoveel over losgelaten. Moeilijk hoor! Goed dat er inderdaad snel naar gekeken gaat worden voor hij groter wordt. Denk je zelf sterk aan iets (zoals de samenhang met Kiss) of heeft hij gewoon het temperamentje van zijn vader?
ik ga echt geen diagnose stellen, en ik wil je geen angst aanjagen of iets aanpraten maar sommige dingen komen mij wel heel bekend voor. Vooral die driftbuien bij onverwachte situaties
heb jij dit ergens beschreven staan? ik wil daar graag meer over weten.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:06 schreef Lois het volgende:
[..]
Ja hoor, vanaf haar geboorte al eigenlijk, en dat werd alleen maar sterker naarmate ze ouder werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop