abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator woensdag 25 mei 2005 @ 19:59:39 #1
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_27350452
Het grote kleine babietjes topic deel 51

Starring:

08 juni 2004: Léon, zoon van dutchie
19 juni 2004: Justin Julian, zoon van JoOLz
23 juni 2004: Myrthe, dochter van poemojn
29 juni 2004: Zoë, dochter van Rottdog en Berkery
02 juli 2004: Ronja, dochter van RRRobert (papa)
***02 juli 2004: Tobias, zoon van pluisje en rickmans***
04 juli 2004: Steijn, zoon van dolfg (papa)
13 juli 2004: Isa, dochter van Sjeen en To_Davy
***13 juli 2004: Glenn William, zoon van Elegantly Wasted en Digger***
15 juli 2004: Amber, dochter van LadyS
15 juli 2004: Giulia Elisabetta, dochter van BubbleBabe
25 juli 2004: Jolie, dochter van Luchtbel
6 augustus 2004: Morris, zoon van snoopy
11 augustus 2004: Morgaine Chevanity, dochter van Faja-Lobi (Little-Angel)
12 augustus 2004: Djulian, zoon van Anitra
12 augustus 2004: Thomas Gerhard Adrianus, zoon van Tinkepink
1 september 2004: Jeremy, zoon van MiSs-TaKe
2 september 2004: Maria, dochter van Sugar
***3 september 2004: Jonathan-Dane Aaron, zoon van Danny en Knorretje***
6 september 2004: Thijs, zoon van Bar_en_Mar
11 september 2004: Danyel Yohanan, zoon van phluphy
18 september 2004: Lucas Jan, zoon van piglet
19 september 2004: Kian, zoon van Loena-tik- en Five_Horizons
22 september 2004: Peter Gert, zoon van Reanimatie.com
08 oktober 2004: Kai, zoon van m@x
24 november 2004: Benthe, dochter van Stiekemurd
30 november 2004: Stella, dochter van Anniebaby
6 december 2004: Noa Deborah, dochter van Suzanna
*** 17 december 2004: Tijmen Noah, zoon van Micha en Texelonia***
28 december 2004: Cas en Liz, zoon en dochter van Smirre
4 januari 2005: Maxim Diëgo, zoon van Martineke
4 januari 2005: Sanna Leonie, dochter van meneerdeman (papa)
9 januari 2005: Marisse, dochter van bietjuh
23 januari 2005: David, zoon van lily
25 januari 2005: Myrthe Esmée, dochter van Ladybos
26 januari 2005: Ela, dochter van Jdee
26 januari 2005: Dominique, dochter van Cavemania
1 februari 2005: Jordy, zoon van Githa en Spooky4u
02 februari 2005: Joep, zoon van Lentemeisje en Dop
07 februari 2005: Isis Maikina, dochter van Xanthe
*** 09 februari 2005: Anna, dochter van Bixister en GHaven***
17 februari 2005: Sanne Larissa dochter van edje34(papa)
19 februari 2005: Dylan, zoon van DaanBanaantje
20 februari 2005: Lars, zoon van Ma-Maatje
11 maart 2005: Noël Riley, zoon van Luisa
1 april 2005: Tomas, zoon van Tearsong
4 april 2005: Noor, dochter van Superted (papa)
11 april 2005: Julius, zoon van renzell
12 april 2005: Dione, dochter van wiseguy79
29 april 2005: Samiq Elijah, zoon van Yfke en Spiro
02 mei 2005: Yoram, zoon van melonovy
05 mei 2005: Querida, dochter van Roxie
10 mei 2005: Chantel Maria, dochter van lewis.de.boxer
11 mei 2005: Demi, dochter van Snakelady
16 mei 2005: Didier, zoon van Romek (papa)

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's;***

loezzie gooide hem dicht en opende maar geen nieuwe
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 25 mei 2005 @ 20:03:07 #2
34891 melonovy
La Kutschie
pi_27350573
Jeetje Knor, wat enorm moeilijk zeg. Het is te hopen dat je goede begeleiding krijgt straks, het lijkt me vreselijk moeilijk om in je schoenen te staan. Het feit dat het hele gezin eronder lijdt is verschrikkelijk. Veel sterkte hoor!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_27350574
Loezzie hier ook een gewone bakmachine. Denk dat ik het idd zelf moet gaan bakken.
pi_27350581
Sorry, ben ook niet gewend om he dicht te gooien!! Zal er voortaan even op letten!
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
  Jubileum moderator woensdag 25 mei 2005 @ 20:04:18 #5
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_27350617
Knor ik had er geen idee van hoe erg zijn gedrag soms was, je hebt er ook nooit eerder zoveel over losgelaten. Moeilijk hoor! Goed dat er inderdaad snel naar gekeken gaat worden voor hij groter wordt. Denk je zelf sterk aan iets (zoals de samenhang met Kiss) of heeft hij gewoon het temperamentje van zijn vader?
ik ga echt geen diagnose stellen, en ik wil je geen angst aanjagen of iets aanpraten maar sommige dingen komen mij wel heel bekend voor. Vooral die driftbuien bij onverwachte situaties
Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator woensdag 25 mei 2005 @ 20:04:53 #6
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_27350638
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 20:03 schreef loezzie het volgende:
Sorry, ben ook niet gewend om he dicht te gooien!! Zal er voortaan even op letten!
Geeft niks hoor loezzie, als jij hem niet opent doet iemand anders dat snel genoeg.
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 25 mei 2005 @ 20:13:55 #7
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_27350919
knor, heel erg veel sterkte.

Vandaag ging het weer mis met Demi, echt de hele middag huilen en tot overmaat van ramp had ik nog een enorme migraine.
We zijn nu venkelolie aan het proberen, hopenlijk werkt het een beetje.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_27352507
Arme Demi Het zijn echt krampjes he? Eventueel kun je zelf ook venkelthee drinken he? Dan krijgt ze via jou ook al wat binnen (werkt alleen als je veel thee op een dag drinkt ) En verzacht Cinababy van VSM ook niet wat?
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_27352508
Lois, merkte jij bij Eva zo jong dan al verschil met andere kinderen?

Sterkte met Demi, Snakelady.
Veel hier zijn ook wel positief over ABC Dophilus (is wel duur), misschien kun je dat ook eens proberen als ze er lang last van blijft houden..
/ edit
Krijgt Demi dan borstvoeding? Want een soortgelijk iets als die ABC zit ook al in moedermelk.
pi_27352668
Bedankt voor de tip LB, ik zal ook maar een hangslot meenemen om mijn tas aan vast te maken Wil niet dat ie gejat wordt net als bij jou..
pi_27352733
Knorretje heftig hoor en hopelijk veranderd er snel iets

Hier val ik ondertussen bijna om, ga dan ook zo slapen en papa gaat het overnemen.
Ik weet niet waar Thijs "last"van had maar alsmaar huilen huilen en huilen, hij wilde niet eten (pap-fruit) Zijn melk ging er gelukkig wel in en water ook.
Hij heeft net weer een uurtje geslapen en werd gillend en half verslikkend in zijn speeksel wakker, na het ff aangehoord te hebben toch maar uit bed gehaald.

Poejmon: Thijs kan idd rollen beide kanten, en hij begint te tijgeren/kruipen en te zitten.

Morgen is gelukkig ook papa vrij zodat ik even bij kan tanken
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  woensdag 25 mei 2005 @ 21:06:12 #12
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_27352749
Ik heb nog een (onaangebroken) pot ABC Dolphinus staan, goed tot 11 2005. Hij staat hier maar in de kast, dus als iemand ermee geholpen is? Bij Luuke was dat ons laatste redmiddel, maar toen hielp de Cinababy ineens.
Succes Snakelady!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  Jubileum moderator woensdag 25 mei 2005 @ 21:06:21 #13
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_27352756
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 21:00 schreef poemojn het volgende:
Lois, merkte jij bij Eva zo jong dan al verschil met andere kinderen?
Ja hoor, vanaf haar geboorte al eigenlijk, en dat werd alleen maar sterker naarmate ze ouder werd.
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:13:43 #14
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_27355837
Arme Demi! Wat naar Snake, die krampjes. Hoe merk je het aan haar? Verkrampt ze echt of wordt ze juist zo stijf als een plank? En heb je geprobeerd haar over je schouder te hangen en er dan een beetje mee rond te banjeren? werkt bij Julius vaak wel, maar goed, je zult ongetwijfeld alles wel geprobeerd hebben...
Frustrerend als je kleintje zo veel verdriet heeft. Echt zielig. Succes er mee!

Knorretje; jeetje, wat een heftig kindje!
Maar tegelijkertijd zo'n heerlijk, mjummielekker spagettiknulletje!!!

Ik heb vandaag zo'n ding gekocht voor in het grote bad; een soort zitje waar ie in drijft zeg maar... superleuk! We gaan zo lekker badderen samen.
pi_27358092
Fijn voor je Bar!

Lois, ik dacht dat ouders meestal rond 18maanden duidelijk verschil zien. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat je dan precies merkte, maar dat hoort misschien in het andere topic? (Hoeft niet, ik was gewoon benieuwd..)

Wat bij Myrthe wel werkte tegen krampjes was met de benen fietsbewegingen maken, of verticaal houden en dan door de knieen laten veren. Sterkte met Demi Snakelady!

Ben je al uit bad Renzell?

[ Bericht 8% gewijzigd door poemojn op 25-05-2005 23:24:08 ]
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:11:53 #16
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_27358438
Poemojn, ik zag je reactie in speeltuinbankje maar beter even hier.
Ik denk niet dat dit hetzelfde is als bij Myrthe.
We zijn hier helemaal terug bij af lijkt het wel. Ze huilt en ze huilt. Wil alleen maar melk drinken.
Wil alleen maar bij mij, moet overal d'r hand bij vasthouden, ze wil bovenop m'n buik slapen.
Dat kan toch helemaal niet meer. Het doet zoveel pijn om haar zo te zien. Ze is helemaal wanhopig. Ze voelt natuurlijk ook dat ik dit ook ben en ik probeer het niet te laten merken maar ja.
Ze is nu met in de slaapkamer om te proberen of ze wil slapen, gister is het gelukt maar ik hoor nu alleen maar gegil
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:18:33 #17
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_27358796
Och, LB..
Wat moet dat pijn doen bij jezelf om je kleine meisje zo te zien..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_27359185
Moeilijk Luchtbel..
En als je eraan toegeeft? Of ben je bang dat ze dan het blijft willen? Ik zou denk ik Myrthe wel zo veel mogelijk bij me houden, denken dat 't wel overgaat zodra ze weer meer vertrouwen krijgt in de 'buitenwereld'. De softe aanpak dus.
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:45:18 #19
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_27360076
Ik kan niet eens de harde aanpak, ik wil haar altijd bij me hebben.
Maar ik schaam me dood maar ik kan het niet op het moment. Het heeft niks te maken met dat ze het zou willen blijven willen, ik pak Jolietje altijd als er wat is. Maar ik kan het gewoon niet meer, ik moet alleen maar huilen hoe stom het ook is. Zo help ik d'r niet en dat weet ik ook wel. Maar ik kan het niet aanzien, ik ben hier helemaal niet goed in. Ze raakt alleen maar meer overstuur als ze in mijn buurt is. Overigens is ze inmiddels stil, altijd als je het niet meer ziet zitten, geeft ze zich over....
pi_27360506
voor LB en vergeet niet om jezelf ook te laten troosten als er even gelegenheid voor is.
  donderdag 26 mei 2005 @ 07:59:41 #21
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_27363832
ach jee, luchtbel Wat moeilijk zeg..
Ik heb er de afgelopen dagen de hele tijd aan moeten denken Me voor zitten stellen hoe ik zou reageren als dit bij Amber zou gebeuren. Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik dan alleen maar mee zou huilen.. Bij de gedachte alleen al....

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat te zeggen, behalve: veel sterkte en geef Jolie een dikke knuffel van me. Ik denk aan jullie
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_27363887
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 20:04 schreef Lois het volgende:
Knor ik had er geen idee van hoe erg zijn gedrag soms was, je hebt er ook nooit eerder zoveel over losgelaten. Moeilijk hoor! Goed dat er inderdaad snel naar gekeken gaat worden voor hij groter wordt. Denk je zelf sterk aan iets (zoals de samenhang met Kiss) of heeft hij gewoon het temperamentje van zijn vader?
ik ga echt geen diagnose stellen, en ik wil je geen angst aanjagen of iets aanpraten maar sommige dingen komen mij wel heel bekend voor. Vooral die driftbuien bij onverwachte situaties
In mijn ogen is het gewoon Danny. In heel zijn doen en laten (behalve dan dat danny het niet in zijn botte kop haalt om zich zelf dan maar pijn te doen om aandacht te krijgen, die weet daar inmiddels (uiteraard) andere manieren voor. Danny heb de eerste 3 jaar van zijn leven alleen maar gegild (hij was verder niet zo driftig en woest als Jayden) en ook niet de makkelijkste dus en dat ging pas beter toen ie zichzelf kon uitdrukken en zich kon redden. Dus we waren een beetje gewaarschuwd Maar oma herkent veel van Danny in Jayden maar die echte driftbuien en paniekbuien waar in hij af en toe verzeild raakt zijn haar ook onbekend.

Luchtbel: heel veel sterkte
  † In Memoriam † donderdag 26 mei 2005 @ 08:15:27 #23
43556 miss_dynastie
pi_27363936
LB
  † In Memoriam † donderdag 26 mei 2005 @ 09:04:59 #24
37843 lady-wrb
kortaf
pi_27364553
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 21:06 schreef Lois het volgende:

[..]

Ja hoor, vanaf haar geboorte al eigenlijk, en dat werd alleen maar sterker naarmate ze ouder werd.
heb jij dit ergens beschreven staan? ik wil daar graag meer over weten.
  donderdag 26 mei 2005 @ 10:02:26 #25
45621 Suzanna
Mama van...
pi_27365924
Luchtbel: ik herken wel een klein beetje wat jij beschrijft...in het begin was het met Noa zo dat ze heel veel huilde en we haar maar niet getroost kregen...ik zat dan huilend met haar in m'n armen. Je weet het dan op een gegeven moment gewoon niet meer en je hebt zo'n verdriet om je kleintje dat je er moeilijk mee om kan gaan.
Heel erg veel sterkte jij!!

Knorretje: wat moeilijk zeg, die driftbuien. Mijn nichtje had dat ook, die heeft ze nu helaas nog (ze is 7 jaar...) en het is inderdaad terroriserend voor het hele gezin. Heel moeilijk. Jij ook heel veel sterkte, en hopelijk komt er een goede oplossing gauw...en wat rust voor jullie. Hoe gaat Alicia er trouwens mee om?
  donderdag 26 mei 2005 @ 10:02:51 #26
45621 Suzanna
Mama van...
pi_27365932
Noa kan trouwens sinds een paar dagen heel goed van haar rug naar haar buik én weer terugrollen!
De eerste dag lukte alleen het rollen en kon ze haar armpje niet onder haar schouders krijgen, maar ze probeert nu elke keer net zo lang tot dat wel lukt. Als je dan naar haar kijkt is ze heel triomfantelijk en drukt ze zich heel hoog op op haar armpjes. Het verveelt wel gauw, dat op haar buik liggen...en als ze geen zin heeft om naar haar rug te rollen gaat ze gillen. Als ik dan kijk is er niets maar dan ook helemaal niets aan de hand, als ik haar naar haar rug rol is ze weer tevreden. En begint het rollen weer opnieuw.

(heel leuk en gezellig is ook dat ze constant aan het brabbelen is en hoge gilletjes slaakt...zó schattig...)
  donderdag 26 mei 2005 @ 11:36:54 #27
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_27368990
ja rollen ja helemaal vergeten joh. maxim lag gisteren in d ebox te spelen met zn pluto, en hij draaide zo op zn buikje zeg alleen zn arm lag er nog onder en heeft hij ook laten liggen, lag schijnbaar lekker of zo en daarna rolde hij zo weer terug, das ook niet moeilijk met nog een arm eronder maar rollen van buik naar rug kon hij al sinds een week

en maxim heeft ook het gillen ontdekt, meneer doet dan zn voeten de lucht, strekt ineens zn benen, en stampt dan keihard met zn voeten op de grond/box/net waar hij ligt, en gilt dan heel hard, en leuk dat hij dat vind
  donderdag 26 mei 2005 @ 11:45:35 #28
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_27369305
Gillen doet Noah ook al een tijdje, soms zó hard dat je je oren voelt ploppen
Iemand vroeg nog of Noah nog steeds last heeft van die aanstelleritus Nou nee dus, hij drinkt nu ineens binnen no time z'n flessen leeg Misschien ook vanweg de warmte ofzow? Slapen gaat wel wat moeizamer, vooral overdag. Ik denk ook door de warmte.

En laatst was ie zo schattig, lag ie in de box en opeens was het doodstil en dat gebeurt bijna nooit Dus ik kijken, ligt ie het labeltje van een knuffeltje te bestuderen Echt zo schattig, hield ie tijden lang vol!

Morgenvroeg vertrekken we trouwens voor een weekendje Parijs
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 26 mei 2005 @ 11:49:52 #29
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_27369442
Maxim

Glenn heeft 3 dagen geleden zijn eerste pasjes los gezet. Ik reageerde daar blijkbaar zo hysterisch op dat hij zich gewoon weer liet vallen en het daarna ook nooit meer gedaan heeft......

Gisteren ging hij wel zonder hulpmiddelen, zelf staan
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
  donderdag 26 mei 2005 @ 12:23:02 #30
45621 Suzanna
Mama van...
pi_27370479
Haha texelonia: herkenbaar, dat gebiologeerd iets kleins kunnen bekijken. Noa doet dat regelmatig met haar speentje. Die plopt ze er dan uit, gaat hem in haar handjes bekijken, van het éne naar het andere handje verhuist hij dan, en dan besluit ze hem er weer in te doen.
Maar dat lukt dan meestal niet op de goede manier...

Ze kan trouwens al twee maanden van haar buik naar haar rug rollen...raar dat het nu pas van haar rug naar haar buik lukt! (hoewel dit meer de tijd is eigenlijk he, en volgens mij is van buik naar rug een stukkie makkelijker vanwege dat topzware hoofdje van haar...
  donderdag 26 mei 2005 @ 12:24:05 #31
45621 Suzanna
Mama van...
pi_27370507
EW: ik kan me voorstellen dat je daar zo op reageerde hoor, zou ik ook doen denk ik...
Gefeliciteerd trouwens!! Wel stoer als ze gaan lopen! (en zo schattig...)
  donderdag 26 mei 2005 @ 12:27:59 #32
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_27370609
cinababy en venkelthee/olie mag je niet tegelijk gebruiken, dus als de venkel niet helpt stappen we over op cinababy (we hebben het wel al in huis)
Ik geef idd borstvoeding.

Ik merk het dat het de darmpjes zijn omdat ze echt helemaal verkrampt, echt zo sneu om te zien, als ik dan over haar buikje wrijf wordt het ietsjes minder.
Ook helpt het op haar buikje op mijn arm leggen een beetje.
Maar vanacht heeft ze enorm goed geslapen, toch denk ik dat dat komt omdat ze oververmoeid is.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 26 mei 2005 @ 12:34:36 #33
45621 Suzanna
Mama van...
pi_27370758
Ik wist helemaal niet dat je dat niet tegelijk mag gebruiken? weet je ook waarom? ik vind het 'raar' omdat Cinababy kamille bevat en venkelthee ook maar water met wat venkel is...

Ontzettend zielig he snakelady, die krampjes...bij Noa ging ik bijna meehuilen
pi_27370969
Ach LB toch Wat moeilijk dit zeg.. Je zou duizend keer liever zelf de pijn en het verdriet hebben als je het je kindje kon besparen. Maar dat kan nou eenmaal net helaas. Ik denk (hoop) dat Jolietje nog te jong is om het zich te herinneren later. Maar jij zal het nooit meer vergeten. Sterkte wijffie en als ik iets kan doen moet je het laten weten he..
pi_27374003

Vandaag heeft Myrthe voor het eerst gezwommen ! Ze vond het erg leuk. Ze was de oudste van de groep, en dat was goed te merken. Bleven de andere kindjes allemaal stil drijven, Myrthe was aan het spetteren en trappelen van jewelste. Ze is twee keer een paar seconden helemaal onder water geweest en ze vond het wel een beetje eng (mama ook trouwens ) maar toch ook wel leuk. De liedjes vond ze ook allemaal erg leuk en het heen en weer bewegen door de juf was goed voor een schaterlach waar de juf helemaal blij van werd
pi_27378396
Een temperamentvol intelligent jongetje dus Knorretje. Hopelijk leert hij dan wel sneller zich goed uitdrukken dan Danny.

Wat leuk Ladybos! Ziet er ook lekker ontspannen uit. En herinnert me er weer even aan dat ik nog een zwembadje + zwempak voor Myrthe wil hebben dit weekend.

Luchtbel

Zojuist samen met Myrthe gewinkeld. Kleren voor mezelf gekocht, met Myrthe in een pashokje. Ze probeerde natuurlijk steeds het hokje uit te schuiven als ik dat niet kon gebruiken maar mijn sleutelbos hield haar ook even rustig en ik heb nu tenminste weer een paar goed zittende broeken.
  donderdag 26 mei 2005 @ 16:38:31 #37
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_27379065
Ik wil Yfke en Spiro nog even veel sterkte wensen! Vergat het vorige keer.
Hoe is het nu? Ik hoop echt voor jullie dat er snel *goede* duidelijkheid is!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 26 mei 2005 @ 17:06:49 #38
45621 Suzanna
Mama van...
pi_27380079
Noa wil de hele dag al niet slapen (warmte?) en ligt nu met halfopen oogjes te trappelen en te huilen en af en toe te snikken in bed.
Ik ben met haar gaan wandelen maar toen we thuis waren was mevrouw weer wakker ... (de buurman had zelfs geholpen haar in de buggy slapend naar boven te tillen, maar toen ik in de gang stond was ze alweer wakker... pff zeg!)

Ladybos: ik wil met Noa ook gaan zwemmen binnenkort (al hebben we niet echt een leuk zwembad hier ... dan zal ik een eindje verder moeten reizen denk ik) want ik verwacht dat ze het helemaal te gek vindt. Ik wil ook écht in de vakantie naar een plek met een zwembad, lekker vaak in het water...ze vindt het badje al helemaal geweldig en maakt mij altijd nat met haar getrappel. De tummytub vindt ze niets trouwens.
  donderdag 26 mei 2005 @ 17:27:14 #39
67958 Yfke
< VliegendeFriezin >
pi_27380696
Ondanks je eigen leed en ups en downs, weet je dat er bij anderen ook genoeg erge dingen gebeuren, voor diegene ook namens mij en SPIRO veel sterkte en steun gewenst......

Update - Samiq Elijah

Spiro en ik hebben toestemming van de kinderarts gekregen om te leren sonde-voeding te geven, in feite ligt hij nu nog steeds in het ziekenhuis omdat hij te weinig zelf drinkt en te langzaam zo is. Uitslagen van de urine en bloed laten nog weekjes op zich wachten.

Morgen krijgt hij nog 2 onderzoeken en dan mag hij naar huis (is heel voorzichtig blij, niet eerder dan ik buiten de deuren van het ziekenhuis sta, de vorige keer mocht hij samen met mij naar huis en een half uur later werd hij naar de neo geraced), maar we zijn de afgelopen dagen aan het oefenen geweest met de sonde, hij drinkt nu gem. 40/45ml zelf en de rest met sonde.

Thuis krijgen we hulp van een speciaal team, die ons verder begeleidt met de sonde (het inbrengen en vervangen moeten we ook nog leren). Ik krijg nog 4x4 uurtjes kraamzorg en heb daarnaast nog GZ-zorg. De fysio van de kinderafd. gaat voor ons een thuis-fysio regelen die dan bij Samiq komt en dan hoeven we maar 1x per week naar het ziekenhuis toe, naar de kinderarts voor controle e.d.

Maar ons ventje mag morgenmiddag lekker naar huis (zoals het nu lijkt) blij blij
&lt; iedereen gaat dood - maar niet iedereen leeft &gt;
pi_27381176
Ow wat lekker Yfke!!!!
Ik gooi er voorzichtig een jompel tegen aan
pi_27381438
Wat een goed nieuws Yfke!
  donderdag 26 mei 2005 @ 18:05:16 #42
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_27381686
Suzanna, Rotterdam woon je toch? ik ben in oostelijk zwembad geweest, oud zooitje, maar de les was erg leuk. verder lijkt de blinkert in capelle mij erg leuk, ben er alleen nog niet geweest dus kan er niks over vertellen.
  donderdag 26 mei 2005 @ 18:14:26 #43
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_27381906
Yfke wat fijn dat Samiq morgen mee naar huis mag! Hopelijk gaat het gauw beter met samiq, sterkte met het wachten op de uitslagen.

Noah heeft ook erge last van de warmte. Heeft amper geslapen en heeft ook op het kdv veel gehuild (vor het eerst!) Hij ligt nu ook huilend in z'n bedje, terwijl ie echt doodop is.
Iemand tips hiervoor? Ikzelf vind een iets koelere douche/bad dan normaal altijd wel lekker als ik het erg warm heb, kan dat met een baby ook bijv? Gisteren had ie ook al last van de warmte maar toen het 's avonds weer wat afgekoeld was heeft ie toch nog wel goed geslapen.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 26 mei 2005 @ 18:26:29 #44
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_27382186
Goed nieuws Yfke!!!! Fijn dat je hem morgen weer thuis hebt

Martineke, volgens mij heeft de Blinkert geen zwemmen meer, maar alleen nog via de sportschool die ernaast zit (en de Blinkert tocht heel erg, is nog ouder zooitje dan het oostelijk, geen voorzieningen voor baby's, omkleden moest gewoon op een paar tafeltjes die er staan.. Althans, zo was het 2 jaar geleden). Ik ben in het Alexanderbad geweest en daar is het ook erg leuk (alleen is het zwemmen nu op een tijd dat Saskia altijd ligt te slapen.. vandaar dat we eventjes gestopt zijn, maar na de vakantie gaan we weer )

Poemojn, dat je dat 'kunt'.. Ik kan dat niet hoor.. kleding passen met Saskia erbij. Zit altijd te hannesen met haar en kan dan niet op m'n gemak goed kijken. KLeding voor mezelf koop ik dus alleen maar als we met z'n drieen in de stad zijn of als ik alleen ben..

Tex, volgens mij kan je het water best iets koeler doen voor Noah hoor.. En die kleintjes hebben 't ook gewoon moeilijk met die warmte. Ze kunnen zichzelf nog op geen enkele manier afkoelen..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_27383845
Hier is Thijs al sinds we terug thuis zijn lekker in zijn luier en blote buik aan het rommelen, en dat gaat gelukkig goed.

Op zijn slaapkamer staat momenteel de waaier te waaien, zodat hij waneer hij naar bed gaat in iig in een iets koelere kamer slaapt.

We denken overgens ook beetje een extra oorzaak gevonden te hebben vanwege het slechte slapen : Warmte-8,5 maand sprongetje en ik ontdekte vanmiddag een bobbeltje in zijn tandvlees.... dus dat zou ook goed mogelijk kunnen zijn.

Luchbel & Jolie ook hier een ik weet niet wat ik in jullie situatie zou doen persoonlijk, het lijkt me moeilijk maar ik zou wel zoveel mogelijk proberen te troosten zo goed en zo kwaad als het maar kan, om de kleine rustiger te krijgen en weer wat vertrouwen te krijgen in alles en iedereen.
Nogmaals sterkte

En ik lees dat morgen jullie zoontje eindelijk naar huis mag Yfke&Spiro wat fijn zeg veel plezier strakkies

Knorretje ook voor jullie lijkt het me moeilijk hopelijk komt er snel verbetering bij Jayden.

Ow en wat een mooie foto Ladybos zo samen met Myrhte
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  donderdag 26 mei 2005 @ 22:05:44 #46
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_27388556
Yfke wat ontzettend fijn ik hoop dat het vanaf nu aan alleen maar beter zal gaan en Knor bij jullie ook

Glenn! Stoere grote jongen!!!

Hier gaat het wat beter. Jolie heeft vanmiddag bij de oppas met de kindjes gespeeld en dat vond ze wel fijn. Ze kruipt alleen steeds bij de hond in de mand om met hem te liggen, ze wil continu aangehaald worden maar dat geeft ook niet. We hebben nu iets anders gekregen om te smeren en het leek echt nu al te helpen! Bedankt voor alle lieve woorden, ik weet wel het had allemaal erger gekund maar het doet me inderdaad gewoon veel pijn. Maar ze zal het straks inderdaad allemaal vergeten
pi_27388779
Luchtbel
pi_27388823
Fijn dat het wat beter gaat met Jolie luchtbel
pi_27389183
Luchtbel wat ontzettend naar dat Jolie der ruggetje verbrand heeft. Wat zal die kleine meid een pijn hebben. MIsschien heb je het al in huis en gebruik je het ook voor haar rug maar Callendula creme helpt bij een verbrande huid, scheelt echt een slok op een borrel. Ik had me laatst aan de oven verbrand en als ik niet die Callendula had gesmeerd was de brandwond vele malen groter en heftiger geweest.

EW en Digger van harte met jullie zwangerschap.

Anitra, hoe is het nu met Djulian??
  donderdag 26 mei 2005 @ 22:41:02 #50
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_27389887
Ja Jolie toppie meissie LB dit is dus 1 van mijn grootste nachtmerries tis echt niet niets meis

Githa pssssstttttt =======>>>>>> http://www.marktplaats.nl(...)2526submit1%253DZoek
Ziet Jordy er zo op zitten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')