Ja ik ga je mailenquote:Op maandag 30 mei 2005 09:06 schreef Knorretje het volgende:
[..]
maatje 62 is het, broekje komt weg bij de prenatal. Mocht je nog steeds interesse hebben, mail maar dan maak ik het verzendklaar.
Vandaag even voor je in onze Hema gekeken: voornl polo-shirtjes nu, wel effen. Vind je dat wat?quote:Op zondag 29 mei 2005 22:28 schreef Knorretje het volgende:
ga ik daar deze week ook nog ff kijken. Het valt best tegen om effen spul te vinden, zelfs zeeman had niet veel
mooiquote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:24 schreef Rewimo het volgende:
LadyS, even een tikje OT, maar de traphekjes zijn inmiddels weer terugverhuisd naar Haarlem
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:32 schreef danosa het volgende:
[afbeelding]
dat middenste setje is vooral mooi voor nu
Hoeveel stof zou je er voor nodig hebben, Mel heb jij het patroon daar staat het namelijk wel op?
klopt het dat je misschien 2079 uit de herfst winter collectie bedoeld kan online nml niet zo snel een 2079 uit een zomer collectie vindenquote:Knor ik heb eventuuel wel patroon 3014 en 2079 uit de zomercollectie voor je. Jadey heeft beide setjes en ze zijn echt super!!!
deze dus:quote:Heb je patroon 2094 Knor? Ik zou die broek graag willen namelijk?
Mijn oudste heb een inimini maatje dus dat komt mooi uitquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:53 schreef femsil het volgende:
Ik zal vanavond, als de dames slapen eens op mijn gemak kijken welke patronen ik heb en die teken ik dan over in de maat die je wilt, en dan krijg je de beschrijving en het uieindelijke resultaat(plaatje van de voorkant) er gevwoon bij, en ik vraag er niet veel voor, gewoon de kosten eruit halen.
Ik heb voornamelijk roos patronen in de kleine maatjes, omdat mijn oudste 3 is, en ik eigenlijk pas sins een 2,5 jaar actief aan het naaien ben geslagen.
zal vanaaf wel ff speuren wat er allemaal op mijn verlanglijstje moet komen te staan.quote:Als je naar iets specifieks op zoek bent, moet je het effies melden, kan ik kijken wat ik heb.
Hier ook geen ruimte, maar hij moet gewoon niet zeuren, het bespaart veel geld en dan vind ie het al lang best uiteindelijk. Van bestaande en 2de hands kleren en materialen nieuw maken is heerlijk, leuk om te doen en verslavend.quote:ik ben nu bezig om van ene bestaand jurkje iets totaal anders te maken, ik zie ene plaatje ervan op ebay ofzo en bedenk dan dat ik het zelf ook kan....
Dat is mijn zwakte, ik kan het vaak zelf ook en maak er dan niet 1, maar gelijk een paar, één van mijn vele hobby's, tot wanhoop van mijn man, die al die uitspattingen minder an waardere, omdat we eigenlijk geen ruimte hebben voor al mijn creativiteit.....
graag..quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:27 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Knorretje ik wil van de week wel eens voor je kijken Mar had het er ook al eens over dat hij patronen tegen kwam enzo
quote:Op zondag 29 mei 2005 00:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ah wel ff een keer een fotootje posten als ze wat aanheeft hé
LadyS ook!
dat babyachtige is eraf, he? Of bedoel je dat niet?quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:42 schreef lady-wrb het volgende:
is dat amber?jeeeee wat is die veranderd in dr gezicht
ja dat bedoel ikquote:Op donderdag 2 juni 2005 18:53 schreef LadyS het volgende:
[..]
dat babyachtige is eraf, he? Of bedoel je dat niet?
Het begon met die tuinbroek die openplopte aan de onderkant toen jij er was Martineke, 3 dagen later kon hij niks meer aanquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:28 schreef Martineke het volgende:
Jordy is snel bijgegroeid danmaxim zit nog steeds in maat 74 met zn 9,5 kilo en +/- 71 cm, al best wel een tijdje, dit is een goede maat die eventjes mee gaat
(althans hier dan, als ik Djulian bekijk dus niet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |