quote:
Op donderdag 2 juni 2005 13:53 schreef femsil het volgende:Ik zal vanavond, als de dames slapen eens op mijn gemak kijken welke patronen ik heb en die teken ik dan over in de maat die je wilt, en dan krijg je de beschrijving en het uieindelijke resultaat(plaatje van de voorkant) er gevwoon bij, en ik vraag er niet veel voor, gewoon de kosten eruit halen.
Ik heb voornamelijk roos patronen in de kleine maatjes, omdat mijn oudste 3 is, en ik eigenlijk pas sins een 2,5 jaar actief aan het naaien ben geslagen.
Mijn oudste heb een inimini maatje dus dat komt mooi uit
quote:
Als je naar iets specifieks op zoek bent, moet je het effies melden, kan ik kijken wat ik heb.
zal vanaaf wel ff speuren wat er allemaal op mijn verlanglijstje moet komen te staan.
quote:
ik ben nu bezig om van ene bestaand jurkje iets totaal anders te maken, ik zie ene plaatje ervan op ebay ofzo en bedenk dan dat ik het zelf ook kan....
Dat is mijn zwakte, ik kan het vaak zelf ook en maak er dan niet 1, maar gelijk een paar, één van mijn vele hobby's, tot wanhoop van mijn man, die al die uitspattingen minder an waardere, omdat we eigenlijk geen ruimte hebben voor al mijn creativiteit.....
Hier ook geen ruimte, maar hij moet gewoon niet zeuren, het bespaart veel geld en dan vind ie het al lang best uiteindelijk. Van bestaande en 2de hands kleren en materialen nieuw maken is heerlijk, leuk om te doen en verslavend.
Ik naai alleen voor de kids, voor me zelf zie ik zelden iets wat ik echt leuk vind. Naar eigen idee iets maken vind ik dan vaak weer te veel werk. Zeker aangezien ik het waarschijnlijk 2 keer draag ofzo. Draag altijd trainingssborek en slobbertrui, alleen als we weg gaan iets anders. Maar dat gaan we zelden, dus om daar nu voor te gaan naaien...
Heb een paar stenzo's op de kop getikt dus de komende dagen ga ik heerlijk genieten van patronen uitzoeken en verwerken
![]()
Ik laat je nog wel ff mijn verlanglijstje horen.