ik durf uit mijn hoofd voor 80% wel te zeggen dat ie onder de 74 zal zijn, anders had ie bij jayden in de kast gelegen, die zit nu tussen 68 en 74 in. Zal morgen voor de zekerheid kijken. Maar ga edr maar vanuit van nietquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:11 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Knorretje als die kortetuinbroek maatje 80 zou zijn heb ik daar eventueel nog wel intresse in
Je hebt toch nog tot eind juli of spaar je niet voor de boerdeijquote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:19 schreef LadyS het volgende:
wie heeft er met spoedstreepjescodes van Nutrilon 3 voor mij
Ah wel ff een keer een fotootje posten als ze wat aanheeft héquote:
op de spaarkaart die ik gisteren heb uitgeprint staat dattie geldig is tot 1 juni 2005. Maar dat is dan voor het houten schaapjequote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:36 schreef Berkery het volgende:
[..]
Je hebt toch nog tot eind juli of spaar je niet voor de boerdeij
Spaar ook voor het houten schaapje en bij mij op de kaart staat deze spaarkaart is geldig tot 21 juliquote:Op zondag 29 mei 2005 08:34 schreef LadyS het volgende:
[..]
op de spaarkaart die ik gisteren heb uitgeprint staat dattie geldig is tot 1 juni 2005. Maar dat is dan voor het houten schaapje![]()
als je zelf de juiste hoeveelheid stof, garen, en andere fournituren aanlevert. zou ik graag een kopietje willen van het patroon als hij nog niet in mijn bezit is, het knipverlies van de stof is als je precies geeft wat er aangegeven staat niet veel en zou ik ook graag willen behouden. Prijs voor het maken is afhankelijk van het patroon. Wil ik opdelen in gradaties. als je me het roosnummer verteld kan ik het zo nakijken voor je hoeveel werk er in gaat zitten.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:53 schreef melonovy het volgende:
Wat vraag je er voor Knor, als ik stof en een ROOSpatroon aanlever?
Ik heb wel intresse Moussy vanaf maatje 80quote:Op zondag 29 mei 2005 21:55 schreef moussy het volgende:
Zijn er mensen die zin hebben in jongenskleding vanaf ongeveer maat 68 tot ik denk maat 80-86?
uit mijn hoofd zeg ik 68, kijk ik morgen gelijk na. Alicia droeg hem aan het einde van haar eerste zomer.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:21 schreef Anitra het volgende:
Moussy ik ben op zoek naar jongens kleding in maatje 80 en 86, want heb daar dus bar weinig van!
Knorretje dat witte tuinbruikje welke maat is dat? Want dat is echt wat voor mijn vriendin.
ga ik daar deze week ook nog ff kijken. Het valt best tegen om effen spul te vinden, zelfs zeeman had niet veelquote:Op zondag 29 mei 2005 22:25 schreef poemojn het volgende:
Hema had pas dat soort shirtjes en mouwloze topjes in de aanbieding, toen 2 voor 4/5 euro. Misschien verkopen ze dat nu ook nog voor een redelijk bedrag?
2096quote:Op zondag 29 mei 2005 22:12 schreef Knorretje het volgende:
[..]
als je me het roosnummer verteld kan ik het zo nakijken voor je hoeveel werk er in gaat zitten.
Als het een 68 is wil ik hem graag hebben!! Kleiner mag ook.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:25 schreef Knorretje het volgende:
[..]
uit mijn hoofd zeg ik 68, kijk ik morgen gelijk na. Alicia droeg hem aan het einde van haar eerste zomer.
Alleen broek en tuniek durf ik aanquote:
okquote:Op zondag 29 mei 2005 22:49 schreef melonovy het volgende:
OK, klinkt goed allemaal, ik mail je tzt even!
maatje 62 is het, broekje komt weg bij de prenatal. Mocht je nog steeds interesse hebben, mail maar dan maak ik het verzendklaar.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:35 schreef Anitra het volgende:
[..]
Als het een 68 is wil ik hem graag hebben!! Kleiner mag ook.
als je zegt waar je interesse in hebt zoek ik het er bij. Ik ben al wel begonnen hier met de maten noteren (en evt merk vanwege hoe het valt)quote:Op maandag 30 mei 2005 09:31 schreef bixister het volgende:
ik ben ook bezig alle te kleine kleertjes te fotograferen, pfoeh wat een werk zeg!maar hier dus binnenkort ook (vooral jongens-)kleding van maat 50 tot maat 86 in de aanbieding.
knorretje, jammer dat nergens maten bij staan, ik vind sommige dingen er wel heel leuk uitzien.
melonovy, bij jou zag ik ook leuk spul zeg, ga ik zodra ik er even goed voor kan gaan zitten eens wat uit kiezen (of is alles al weg?).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |