Ja ik ga je mailenquote:Op maandag 30 mei 2005 09:06 schreef Knorretje het volgende:
[..]
maatje 62 is het, broekje komt weg bij de prenatal. Mocht je nog steeds interesse hebben, mail maar dan maak ik het verzendklaar.
Vandaag even voor je in onze Hema gekeken: voornl polo-shirtjes nu, wel effen. Vind je dat wat?quote:Op zondag 29 mei 2005 22:28 schreef Knorretje het volgende:
ga ik daar deze week ook nog ff kijken. Het valt best tegen om effen spul te vinden, zelfs zeeman had niet veel
mooiquote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:24 schreef Rewimo het volgende:
LadyS, even een tikje OT, maar de traphekjes zijn inmiddels weer terugverhuisd naar Haarlem
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:32 schreef danosa het volgende:
[afbeelding]
dat middenste setje is vooral mooi voor nu
Hoeveel stof zou je er voor nodig hebben, Mel heb jij het patroon daar staat het namelijk wel op?
klopt het dat je misschien 2079 uit de herfst winter collectie bedoeld kan online nml niet zo snel een 2079 uit een zomer collectie vindenquote:Knor ik heb eventuuel wel patroon 3014 en 2079 uit de zomercollectie voor je. Jadey heeft beide setjes en ze zijn echt super!!!
deze dus:quote:Heb je patroon 2094 Knor? Ik zou die broek graag willen namelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |