Stemmen kan hier. Referendum enzoquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:06 schreef PeRi het volgende:
Ik pleit voor een nieuwe vipavond eind volgende maand.
lees je maar even hier in:quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:10 schreef WaStEd het volgende:
Hebben ze ook iets voor in bad ?
Ik wil wel, maar mn moeder maakt me af als ik zeg dat ik naar London vlieg voor een winkel denk ik.quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:10 schreef Sanne het volgende:
Vóór, maar ik ben ook voor een B/Lush meeting in London!![]()
Zoals in het andere topic geopperd werd.
Het stond bomvol.quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:12 schreef Together-Alone het volgende:
Meer foto's volgen morgen. Nu ga ik slapen, twas een lange dag.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:15 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog zat, ook waar jij opstaat.
Ze vinden het zelf ook heerlijk spulquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:22 schreef schatje het volgende:
Leuke foto's!
De mannen zijn goed afgericht![]()
.
Dat moet je aan je vriendje vragen of je dat mag?quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:48 schreef Anitra het volgende:
Ik heb geloof ik vriendje bijna zover dat ik ook eens naar Amsterdam mag om te gaan winkelen![]()
Txquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:49 schreef La_Guiri het volgende:
die vaatar is echt geweldig inderdaad
Heb jij intussen nog Lush-spulletjes gekocht MUUS?quote:
Ik mag wel, maar wil er ook er naar toequote:Op donderdag 2 juni 2005 23:48 schreef Anitra het volgende:
Ik heb geloof ik vriendje bijna zover dat ik ook eens naar Amsterdam mag om te gaan winkelen![]()
Nee.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:07 schreef Auticia het volgende:
[..]
Heb jij intussen nog Lush-spulletjes gekocht MUUS?
Als je een proefje Cereology wil, moet je even gillen.
Wat wil en ga je allemaal aanschaffen?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:39 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee.. Maar hopelijk ga ik zeer binnenkort weer richting Haarlem.
Mens, ik wil alles!.
Cupcake masker, stuk Miranda, Imperialis óf Celestial, Tea Tree Water, Dreamwash óf Creamed Almond & Coconut Smoothie, Soft Touch en als 'ie lekker ruikt Dream Cream.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:50 schreef Auticia het volgende:
[..]
Wat wil en ga je allemaal aanschaffen?
Ohh, Arme mini-MUUS.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:58 schreef MUUS het volgende:
[..]
Cupcake masker, stuk Miranda, Imperialis óf Celestial, Tea Tree Water, Dreamwash óf Creamed Almond & Coconut Smoothie, Soft Touch en als 'ie lekker ruikt Dream Cream.
Ik wil lekker spullie voor mijn gezicht, lekker spullie voor mijn lijf en lekker spullie voor onder de douche, maar ik bepaal ter plekke welke ik het lekkerste vind ruiken (vandaar de 'óf').
Oh, en nieuwe Angels on Bare Skin.. En nu hou ik me in, maar dit staat bovenaan de lijst iig.
.
Had ik al gezegd dat mini-MUUS eczeem krijgt van de zeepjes? Nee?
Mini-MUUS krijgt eczeem van de zeepjes.. Heel erg zelfs, want normaal kreeg ze het heel af en toe in haar holtes, maar nu zaten heel haar kuiten en schenen onder. Helaas pindakaas, geen roze zeepjes meer voor roze-freak mini-MUUS dus.
.
Ik zou het niet weten, maar zeepjes durf ik allemaal niet meer aan iig. Als ze die Candy Fluff ziet, wil ze het hebben, dat weet ik nu al. Glitter, tutspul.... miss make-upjes-en-zeepjes-en-parfummetjes gaat dan he-le-maal uit haar dak natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 01:01 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ohh, Arme mini-MUUS.. Kan ze wel tegen poedertjes als Candy Fluff? Ruikt ook een beetje à la Rock Star.
Gezien.quote:Oh, en je hebt een mailtje.
Ik gebruik nu Imperialis. Lekker spullie. Celestial is wat vetter. Daar schakel ik op over in de wintermaanden. Almond Kisses ken ik (nog) niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:50 schreef MUUS het volgende:
Heeft er iemand ervaring met Imperialis? Lekker? Celestial lekkerder? En die nieuwe (dure!) Almond Kisses? Isdawa?
Dreamwash ruikt lekkerder dan de Coconut Smoothie. Ik wilde ook een van die twee halen, maar de Coconut rook echt nergens naar (vond TA ook) en de Dreamwash rook beetje zacht, neutraal.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:58 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dreamwash óf Creamed Almond & Coconut Smoothie
Ik wil lekker spullie voor mijn gezicht, lekker spullie voor mijn lijf en lekker spullie voor onder de douche, maar ik bepaal ter plekke welke ik het lekkerste vind ruiken (vandaar de 'óf').
Die spieren masage bar is heerlijk!!!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:26 schreef jessie het volgende:
Anitra wat leuk!!!!
Hoe bevallen je aankopen?
Hoe is die spieren massagebar?
Ah, check, dank je. Ruikt Imperialis ook lekker?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 07:34 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik gebruik nu Imperialis. Lekker spullie. Celestial is wat vetter. Daar schakel ik op over in de wintermaanden. Almond Kisses ken ik (nog) niet.
Mooi, dat ga ik onthouden als ik weer in de winkel sta en het verschil niet ruik tussen alle producten.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:48 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dreamwash ruikt lekkerder dan de Coconut Smoothie. Ik wilde ook een van die twee halen, maar de Coconut rook echt nergens naar (vond TA ook) en de Dreamwash rook beetje zacht, neutraal.
quote:Klote van MiniMuus zeg.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:28 schreef Anitra het volgende:
Muus wat balen dat mini-Muus er niet tegen kan
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:49 schreef Auticia het volgende:
Het kan zijn dat ik het gemist heb, (want sodeju wat gaat het snel hier), maar Imago was toch gisteren weer naar de Lush geweest? Ben wel benieuwd wat ze nog gekocht heeft.
Jaaa, die Wiccy is dat he? Ik vind die zo lekker. Ik smeer hem op mijn nek en schouders. De oogcreme is ook geweldig. Ik was helemaal niet van plan dat te kopen, maar ze deed het zo leuk voor bij me, en toen ik voelde hoe fijn-ie was heb ik hem toch maar gekochtquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:27 schreef Anitra het volgende:
[..]
Die spieren masage bar is heerlijk!!!
Net als de sleep, heb een redelijk ontspannen nacht gehad en dat is een klein wonder, dus elke avond even mijn nek en schouders in smeren er mee en slapen maar
Die shampoo Hybird bevalt ook goed trouwens, het leekr eerst of mijn haar touw werd, maar toen het droog was, was het heerlijk zacht!!!
En ook ik moet zeggen na mijn 1e Lush-ervaring: Ik ben verkocht en wil meer!!!
Wat voor een soort kapsel heb je dan? Kort? lang? Krul? stijl?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:00 schreef Skaai het volgende:
Ik werd wakker, borstelde mijn lokken, en wéér valt het in model. Normaal moet ik föhnen en krullen en smeren en sprayen, nu dus niet.
DIt ga ik onthouden, vooral mijn haar lang genoeg is (ja van kort haar word ik niet vrolijk, heb ik al 6 jaar, tijd voor wat anders) maar dan ben ik idd bang, dat ik ook met futloos haar kom te zitten. En ik wil volume in het haar, en veelquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:11 schreef Skaai het volgende:
Ik heb stijl haar tot net over mijn schouders. De kapster kon er al niet veel volume in föhnen, nou dat is nu ook niet meer nodig.
Ik heb gisteren Ultimate Bliss gebruikt, en eergisteren de Karma Komba shampoo bar, en met allebei had ik hetzelfde effect.
trichomania, heb ik ook! ik vind het wel ok. Ik heb geblondeerd haar, en na het wassen zelf, kan ik er niets mee, zo stroef is mijn haar dan. Maar als mijn haar eenmaal droog is, is het lekker zachtquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:36 schreef jessie het volgende:
Ik vind de shampoo dus tegenvallen (trichomania dan) Word mij te touwerig.
Die amazonian is die niet citrusserig? En wie heeft die? En hoe bevalt die?
Ik wilde toen nog iets voor je kopen voor je verjaardag, maar toen zei je op Crap dat je het maar dure meuk vond ofzoquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:26 schreef SEMTEX het volgende:
Door jullie enthousiasme ben ik ook wel 'n beetje nieuwsgierig geworden. Ik vind het allemaal belachelijk duur, maar ik wil ook wel een bodylotion of cremepje oid waardoor ik de hele dag naar snoepjes ruik
Dat heb ik ook, door mn Marilyn shampooquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:00 schreef Skaai het volgende:
Ik werd wakker, borstelde mijn lokken, en wéér valt het in model. Normaal moet ik föhnen en krullen en smeren en sprayen, nu dus niet.
is het nog steeds, maar dan nog wil ik 't best als cadeauquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:37 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik wilde toen nog iets voor je kopen voor je verjaardag, maar toen zei je op Crap dat je het maar dure meuk vond ofzo
Ja godverrrrrquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:46 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
is het nog steeds, maar dan nog wil ik 't best als cadeau![]()
Tipje, je inzepen en dat ff lekker laten zitten en andere dingen gaan doen (haar enzo). Dat werkt bij mij goed.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:30 schreef Muis_81 het volgende:
Heb laatst ook wat betseld bij de Lush (o.a. Sweet Stack) maar bij mij blijven die geurtjes helemaal niet hangen. Heb nu Honey en Rockstar geprobeerd. De badkamer ruikt heerlijk maar zodra ik onder de douche uitkom is bij mij de geur verdwenen.![]()
Die icon heb ik laten maken, zo goed ben ik namelijk nietquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:12 schreef Mereltje20 het volgende:
leuke foto's trouwens en zoals jullie zien heeft skaai voor mij een avatar gemaakt van een aantal foto's van woensdag en heb lekker gedouched met mijn zeepjes heerlijk
Ik vind het een schattig zeepje om te zien, de geur spreekt me niet echt aan, maar ergens trekt het luchtje me wel omdat het me doet denken aan oud speelgoed ofzoquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:38 schreef La_Guiri het volgende:
Gorgeous ruikt zeker erg lekker. Niemand een mening over 17 Cherry Tree Lane?
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:26 schreef SEMTEX het volgende:
Door jullie enthousiasme ben ik ook wel 'n beetje nieuwsgierig geworden. Ik vind het allemaal belachelijk duur, maar ik wil ook wel een bodylotion of cremepje oid waardoor ik de hele dag naar snoepjes ruik
Ja erg he!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb eenproefje van de lemony flutter, en smeer t op mn nagelriemen
en t ruikt zo lekker;(
zou bijna doorgaan met bijten
Je kan een gewoon wattenschijfje over de Babyface halen en daarmee je gezicht boenen, maar je kan dat wattenschijfje ook een beetje vochtig maken met wat water.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:57 schreef E.T. het volgende:
Vraagje, hoe gebruiken jullie de babyface?
Ik ben nog niet echt achter de 'lekkerste' manier gekomen volgens mij
Hmmz.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:11 schreef E.T. het volgende:
met een vochtig wattenschijfje en die over de babyface halen, moet ik nog best 'boenen' op mijn mascara(en dan moet ik ook best over de BF boenen om wat op mijn watje te krijgen, wat vervolgens meer in het watje blijft zitten dan dat er op m'n gezicht komt)
Ik houd hem altijd heel even onder de kraam (warm water!). Vervolgens veeg ik er met een droog watje overheen. Er zit dan voldoende spul op om al mijn mascara te verwijderen. Geen restjes meer de volgende morgenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:11 schreef E.T. het volgende:
met een vochtig wattenschijfje en die over de babyface halen, moet ik nog best 'boenen' op mijn mascara(en dan moet ik ook best over de BF boenen om wat op mijn watje te krijgen, wat vervolgens meer in het watje blijft zitten dan dat er op m'n gezicht komt)
Ik ga 'm straks met een droog watje proberen..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:15 schreef Auticia het volgende:
[..]
Hmmz..
Ik gebruik de Babyface, afhankelijk van de hoeveelheden make-up, zowel met droog als met nat wattenschijfje. Zonder water als ik veel mascara opheb, en anders met.
Zei ze dat toen jullie voor de Aquamarina en AOBS enzo stonden? Volgens mij stond ik naast jullie namelijkquote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:42 schreef imago het volgende:
Nadat Isa ons die make-up van B had laten zien, wreef ze daarna ook met babyface direct over haar hand om het weg te halen.
Oh en ik heb ook Imperialis, en ik vind het echt heel erg lekker ruiken! Voor mijn gezicht vind ik hem nog steeds ietsje te vet (hoewel ik me wel door Bonnie heb laten adviseren), maar volgens mij is het met alle Lush-crèmes zo dat je maar héél weinig nodig heb, dus misschien moet ik gewoon nog minder op m'n hoofd smeren en ligt het daaraan. Het verschilt natuurlijk ook per huid.
Bonnie vertelde ook dat je Aqua Marina bijvoorbeeld 's nachts op een bepaald plekje alleen kan smeren als je voelt dat er een puistje daar opkomt, om te zorgen dat dat minder wordt. En het werkt zowaar nog ook!
Even een gek vraagje hoor: als je bestelt via internet, hoe weet je dan op de zeepjes lekker ruiken? Of heb je ze eerder al in de winkel geroken?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:24 schreef jessie het volgende:
Jaaaaa ik heb mijn bestelling geplaats. Een creditcard kunnen lenen dan heb ik mijn bestelling lekker snel.
Het is geworden:
Milky zeep
Karma zeep
Ginger zeep
The soft touch
Absolutiin massage bar
Candy fluff
Kleintje American
En Angels on bare Skin
En ik heb veel monstertjes gevraagdBen benieuwd
Hm. Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:58 schreef PeRi het volgende:
Ik ga even voor mijn moeder testen of de After Tango werkt
Eh dat weet ik nietquote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:38 schreef Paris1 het volgende:
[..]
Even een gek vraagje hoor: als je bestelt via internet, hoe weet je dan op de zeepjes lekker ruiken? Of heb je ze eerder al in de winkel geroken?
Ik was onlangs in Amsterdam en liep langs een winkel waar ik gewoon naartoe getrokken werd door mijn neus. Moeilijk te raden welke winkel dat was zeker![]()
Ik maak m'n gezicht nat en houd hem dan even onder de warme kraan, en breng het dan aan op mijn gezicht, en verwijder het met een wattenschijfje, bij mij vliegt alle make-up er dan af..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:11 schreef E.T. het volgende:
Daar zul je voortaan alleen de was nog mee willen doen!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 22:56 schreef jessie het volgende:
Lol Lois, je oude shampoo in je haar kwakken. Dat kan nu niet meer hoor!!!!!
Jij hebt ook al een dozijn aan smoezen om er maar heen te kunnen?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:30 schreef Anitra het volgende:
Morgen sta ik om 12 uur voor Lush
Kadootje voor schoonmoeder kopen![]()
Lekker spul he? Ik heb het gisteren voor het eerst gebruikt en heb een perzikenhuidje nu.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:34 schreef Auticia het volgende:
gescrubt met Aqua Mirabilis (wat een spulletje).
Schoonouders wonen in amsterdam, spontaan ga ik graag op visite, wel met voorwaarde dat k eerst naar Lush mag natuurlijkquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:33 schreef jessie het volgende:
Anitra woon jij er in de buurt?
Ik wil verhuizen![]()
Hij is echt romig he, als je het gebruikt! Ik wist niet wat ik zag!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:36 schreef Sanne het volgende:
[..]
Lekker spul he? Ik heb het gisteren voor het eerst gebruikt en heb een perzikenhuidje nu.
Dus ik zou ook smorgens Herbalism en savonds Aquamarina kunnen doen?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:35 schreef Sanne het volgende:
Ik gebruik Aquamarina dagelijks. AOBS maar 2 of 3 keer per week.
Aquamarina kan echt iedere dag, die is zacht genoeg.
Daarna doe ik er tonic overheen. En vervolgens mijn cremetje.
Heerlijk.
Ja hoor, prima spulletje. Ik vind ook dat hij erg fijn ruikt.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:37 schreef La_Guiri het volgende:
Oh daar ben ik ook heel benieuwd naar naar Skin Drink, ik zoek een creme die erg vochtinbrengend is, en aan de naam te zien is Skin drink dat, dus hij bevalt jou goed Auticia?
Aqua mirabilis is een butter die je onder de douche kan gebruiken die tevens een scrubbende werking heeft.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:38 schreef jessie het volgende:
Wat een verschillende ervaringen met die babyface. Ik ben er echt helemaal leip van
Wat is die aqua mirabilles en die Herbalisme?
Die aquamarina kan je wel 2 keer per week gebruiken.
Tea Tree heb ik niet. Ik gebruik de Breath Of Fresh Air toner.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:39 schreef Darkphorze het volgende:
[..]
Dus ik zou ook smorgens Herbalism en savonds Aquamarina kunnen doen?
Jij had ook die teatree water he, Sanne?
Vind je hem ook zo fijn?
Bij de bad en douche. Ik kon hem in het begin ook niet vindenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:44 schreef jessie het volgende:
Waar staat die aqua mirabilis dan bij, ik kan hem op de site niet vinden
Ik zag hem op de NL site ook niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:44 schreef jessie het volgende:
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:44 schreef jessie het volgende:
quote:Een complete douche-of badervaring, vooral voor normale en droge huidtypes. Amandelboter is voedend, verzachtend, verzorgend en wordt gemakkelijk geabsorbeerd, terwijl gemalen amandeldoppen een fantastische, mild scrubbende werking hebben. Sandelhout- en rozenolie zijn beide fantastische huidtonics en zijn goed om de talgproductie in evenwicht te houden. Deze scrubbar ruikt lekker naar boter, noten en je kunt een vleugje rozenparfum ontwaren. Zo subtiel...
Ik wil de webshop weleens testenquote:Op zondag 5 juni 2005 00:12 schreef PeRi het volgende:
Ik denk dat ik maandagochtend 'even' de trein inspring naar Amsterdam.![]()
Ze smelten wel snel, maar daar zijn ze voor gemaakt geloof ik. Ik vind het een goedkope body butter, maar dan een om niet mee te scrubben. Ik gebruik You've been mangoed als zeepquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:49 schreef jessie het volgende:
O daar keek ik dus inderdaad overheen. Die bathzepen. Daar heb jij er toch 1 van Peri? Ze zijn voor in bad maar dus ook voor onder de douche te gebruiken? Smelten ze niet sneller?
Wat zeg je? Maandagmiddag?quote:Op zondag 5 juni 2005 00:12 schreef PeRi het volgende:
Ik denk dat ik maandagochtend 'even' de trein inspring naar Amsterdam.![]()
De webshop kost geld met verzenden. Lang leve mn OV. Daar heb ik wel 1dag, 10uur en 1 uur en 10 minuten stilzitten voor over danquote:
Mijn retourtreinkaartjes kosten minimaal 10,20.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:14 schreef PeRi het volgende:
[..]
De webshop kost geld met verzenden. Lang leve mn OV. Daar heb ik wel 1dag, 10uur en 1 uur en 10 minuten stilzitten voor over dan
dat pakket your a star , had ik alvast voor mn schoonmoeder dr verjaardag gekocht maar das pas volgende maand en ik kon niet wachtenquote:Op zondag 5 juni 2005 00:44 schreef La_Guiri het volgende:
Bedoel je rock star? Of is het iets anders wat jij bedoelt?
jaaaquote:Op zondag 5 juni 2005 00:53 schreef La_Guiri het volgende:
ah ok! Hehe, jij bent ook lekker enthousiast geworden zag ik al op de foto met al je aankopen.
we staan morgen om 12 uur voor de deur, maar heb tegen mijn schoonouders gezegd dat wij pas rond een uur of half 2 bij hun zijn.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:45 schreef La_Guiri het volgende:
Toe maar Anitra, ga maar losIk zou het ook doen als ik eens in zo'n winkel kwam.
Ohjee zijn er in het winkeltje ook nog dngen te kop die niet op internet staan?quote:Op zondag 5 juni 2005 07:59 schreef jessie het volgende:
Anitra de oh lala vind ik erg tegenvallen. Als je moet schrappen van je lijstje zou ik daar mee beginnen. Angels Delight schijnt hee lerg lekker te zijn. Verkopen ze niet meer online maar wel in de winkels, die zou ik zeker meenemen.
Heel veel plezier vandaag. En laat ff weten hoe t bezoekje was. Aan t winkeltje dan he niet aan je schoonmoeder
Wij zijn met Pinksteren naar een camping geweest, je kan met een Shampoo Bar ook gewoon je lijf wassen, wij hadden echter ook nog een stukje zeep meegenomen. De Shampoo Bar blikjes zijn superhandig voor op vakantie!quote:Op zondag 5 juni 2005 09:25 schreef Darkphorze het volgende:
Vraagje:
Hoe doen jullie dat met de vakantie, nemen jullie dan een blok zeep mee? Smelt dat niet? Of heb ik nu een goede reden om een douchegel erbij te kopen??![]()
Precies zo. En ik vind het heerlijk spul.quote:Op zondag 5 juni 2005 10:52 schreef ymme het volgende:
Ik vind de deo armomacreme, niet zo heel erg fijn! het ruikt echt heel lekker, maar is dat onder mijn armen doe, als ik deze net geschoren heb, dan gaat het iriteren. Best pijnlijk. Je moet het tussen je vingers wrijven totdat het een soort van creme is, maar toch blijft het lastig onder je armen te smeren, een beetje stroef vind ik het gaan. Heel jammer, want de geur is echt onwijs lekker
Hoe gebruiken jullie deze deocreme?
Geen iritatie na het scheren?quote:Op zondag 5 juni 2005 10:54 schreef Auticia het volgende:
[..]
Precies zo. En ik vind het heerlijk spul.
Dat is inderdaad wel een heel goed idee ja!quote:Op zondag 5 juni 2005 10:57 schreef Sanne het volgende:
Na het scheren gebruik ik liever niets. Dan is volgens mij alles gevoelig.
Dus 's avonds scheren voor je naar bed gaat.
Ik scheer mijn oksels elke dag. En het irriteert een stuk minder als 'normale' deodorant. Gewoon even tandjes op elkaarquote:Op zondag 5 juni 2005 10:56 schreef ymme het volgende:
[..]
Geen iritatie na het scheren?
Iedere huid is natuurlijk anders, logisch. Ik maak dit potje op (doe je volgens mij heel lang mee) en dan probeer ik wel een andere uit
Ik denk dat bij mij de iritatie komt door het smeren, normaal spuit of rol je deo eronder, en dan heb ik er geen last van!quote:Op zondag 5 juni 2005 11:01 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik scheer mijn oksels elke dag. En het irriteert een stuk minder als 'normale' deodorant. Gewoon even tandjes op elkaar.
Ik gebruik 's morgens de babyface en de Aquamarina, soms ook de AOBS. En een cremepje.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:00 schreef heaven7 het volgende:
Is het trouwens beter om je gezicht ook 's morgens te reinigen? Ik doe het normaal alleen 's avonds zodat ik schoon mn bedje in kan maar iemand had me gezegd, of ik heb het gelezen, dat 's morgens je gezicht reinigen ook heel goed is omdat je huid 's nachts een grote schoonmaak houdt en alle "gifstoffen" e.d naar buiten werkt, deze zou je er dus even af moeten wassen voor een mooie huid..
Same herequote:Op zondag 5 juni 2005 11:02 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik gebruik 's morgens de babyface en de Aquamarina, soms ook de AOBS. En een cremepje..
Die heb ik getest, maar vind hem niet lekker, hij is vettig, typisch een zonnebrandspul, laat wittige strepen achter..ik vond hem niet zo.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:26 schreef heaven7 het volgende:
Ik wil die Ultra light face protector hebben, zal het in de winkel eens proberen.
Oh dat is jammer. Hij heeft een lekkere naamquote:Op zondag 5 juni 2005 11:27 schreef Aventura het volgende:
[..]
Die heb ik getest, maar vind hem niet lekker, hij is vettig, typisch een zonnebrandspul, laat wittige strepen achter..ik vond hem niet zo.
Ik heb ook iedere dag een kwartier extra nodig om te bedenken wat ik zal gaan gebruikenquote:Op zondag 5 juni 2005 11:31 schreef cora4034 het volgende:
Herbalism is echt geweldig vind ik, de geur vind ik persoonlijk wat minder maar mijn gezicht zag er vrijdag echt goed uit. Gisterenochtend trouwens voor de afwisseling ocean salt gebruikt.
Das wel lastig, ik snap niet hoe jullie dat allemaal doende meeste hier hebben meer lush producten in de kast staan als ondergetekende en ik kan al nauwelijks keuzes maken over welk producten ik elke dag ga gebruiken.
Ik wil ook niet teveel in huis hebben omdat het anders een beetje oud wordt wellicht en de geur wat minder. Bovendien ligt de Lush nou niet zover van mijn huis![]()
De keuze maken iedere dag waarmee te douchen wordt idd steeds moeilijker. Dus doe ik mijn benen met het ene, mijn billen met het andere, borsten met de volgende, en armen met de laatste.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:31 schreef cora4034 het volgende:Das wel lastig, ik snap niet hoe jullie dat allemaal doende meeste hier hebben meer lush producten in de kast staan als ondergetekende en ik kan al nauwelijks keuzes maken over welk producten ik elke dag ga gebruiken.
Correctie, de Leidse straat is 3,4 kmquote:Op zondag 5 juni 2005 11:37 schreef cora4034 het volgende:
Volgens de routeplanner woon ik op 3,6 km van de dichtbijzijnde Lush![]()
De route planner raakt bij mij goed in de war omdat het voornamelijk autovrij en eenrichtingsverkeer is.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:37 schreef cora4034 het volgende:
Volgens de routeplanner woon ik op 3,4 km van de dichtbijzijnde Lush![]()
Ja, idd wel duur, ik zal er eens een proefje van vragenquote:Op zondag 5 juni 2005 11:34 schreef Aventura het volgende:
Is Almond Kisses niks voor jou? Die lijkt me zelf heerlijk (is heel licht) maar is wel 29,95. Daarom heb ik voor die andere gekozen..ik vind dat echt te duur voor een creme.
Das handig dan kun je je verdiende geld meteen en snel besteden aan het goede doel.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:44 schreef Sanne het volgende:
[..]
De route planner raakt bij mij goed in de war omdat het voornamelijk autovrij en eenrichtingsverkeer is.
Maar van mijn bureau op mijn werk tot de Lush in de Leidsestraat is niet meer dan 800 meter gok ik.
Exactlyquote:Op zondag 5 juni 2005 11:51 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Das handig dan kun je je verdiende geld meteen en snel besteden aan het goede doel.
the Soft Toch is nog veeeeeel lekkerderquote:Op zondag 5 juni 2005 11:54 schreef heaven7 het volgende:
Helping hands is veeeeel fijner dan Smitten
Voor je hele lijf is ie lekkerquote:Op zondag 5 juni 2005 12:00 schreef ymme het volgende:
[..]
Inderdaad, geweldige boddybutter voor je handen! Ruikt onwijs lekker![]()
Bij mij werd deze afgeraden in de winkel, ik heb een wat droge huid en de creme is heel dik en vettig.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:26 schreef heaven7 het volgende:
Ik wil die Ultra light face protector hebben, zal het in de winkel eens proberen.
Het is leuk spul, maar ik weet niet in hoeverre het mijn huid nou echt verbeterd heeft. Ik weet alleen dat de combinatie van Lush-spullen die ik nu gebruik m'n huid enorm opknapt, maar ik weet nou niet meer welk product welk effect heeftquote:Op zondag 5 juni 2005 10:05 schreef Shantee het volgende:
PS Imago, hoe beviel het masker catastrophe cosmetic je???
Enzymion is heel fijn. Trekt heeeeeel snel in, het is al weg voordat je klaar ben met smeren. Het is alles behalve vet en het ruikt lekker fris. Tevens voelt je huid lekker zacht en minder vet aan dan voor het cremetje. Een aanradertje!!quote:Op zondag 5 juni 2005 12:21 schreef Kyara het volgende:
Vraagje: ik heb een redelijk vette huid, snel puistjes en rode vlekjes maar ook schrale plekjes. Niet extreem gevoelig of zo. Voelt na het wassen (en ook met aqua marina) vrij trekkerig.
Wat voor soort gezichtcreme zou daar het beste bij passen?
De Enzymion misschien?quote:Op zondag 5 juni 2005 12:21 schreef Kyara het volgende:
Vraagje: ik heb een redelijk vette huid, snel puistjes en rode vlekjes maar ook schrale plekjes. Niet extreem gevoelig of zo. Voelt na het wassen (en ook met aqua marina) vrij trekkerig.
Wat voor soort gezichtcreme zou daar het beste bij passen?
quote:Heb je een vette huid die altijd een beetje meer glimt dan je eigenlijk wil? Zou je willen dat je huid wat minder licht reflecteerde en het je het Bette-Davis-in-zwart/wit-film matte effect zou geven? Hou op met zoeken! Onze nieuwe Enzymion is er om je probleem op te lossen. Je hoeft je huid niet eens te verdoezelen met make-up. Het is de papaja die het hem doet; maar ga geen pure papaja op je gezicht smeren, dat heeft namelijk een heel sterk enzymatisch effect. We hebben erg ons best gedaan om de juiste balans te vinden tussen de papaja en aloë vera. Dan hebben we nog zoete grapefruit- en limoenoliën toegevoegd om een vettere huid op te laten leven. Zodra je Enzymion aanbrengt zal je het verschil voelen.
Maar ik heb het idee dat dat helemaal voor geen meter intrekt, of wel? Helping hands trekt best goed in, iig stukken beter dan Smitten. En als ik ergens een hekel aan heb...quote:
quote:Our aim is to have the youngest, freshest products in the history of cosmetics.
Wat een poeppiequote:Op zondag 5 juni 2005 13:02 schreef Sanne het volgende:
Ik zit een beetje urls te bekijken en vind deze zo mooi:
[afbeelding]
![]()
hier.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:03 schreef heaven7 het volgende:
Trouwens, waar is dat forum gebleven met al die leuke topics over de producten? Als ik de link op de engelse site volg krijg ik een of ander incompleet forum zonder al die leuke topics die toch echt ooit heb gelezen
Je moet inloggen..quote:Op zondag 5 juni 2005 13:07 schreef heaven7 het volgende:
Uhmja, ik ben misschien gek maar waar zijn al die producttopics dan gebleven?Als ik op "Lush shops and products klik krijg ik alleen maar "Job vacancies@Lush" en daar staan alleen topics over bij Lush werken?
Ze hebben wat onderhoud aan de Engelse site gehad.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:15 schreef heaven7 het volgende:
Is dat nieuw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |