quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:26 schreef SEMTEX het volgende:
Door jullie enthousiasme ben ik ook wel 'n beetje nieuwsgierig geworden. Ik vind het allemaal belachelijk duur, maar ik wil ook wel een bodylotion of cremepje oid waardoor ik de hele dag naar snoepjes ruik
Ja erg he!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb eenproefje van de lemony flutter, en smeer t op mn nagelriemen
en t ruikt zo lekker;(
zou bijna doorgaan met bijten
Je kan een gewoon wattenschijfje over de Babyface halen en daarmee je gezicht boenen, maar je kan dat wattenschijfje ook een beetje vochtig maken met wat water.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:57 schreef E.T. het volgende:
Vraagje, hoe gebruiken jullie de babyface?
Ik ben nog niet echt achter de 'lekkerste' manier gekomen volgens mij
Hmmz.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:11 schreef E.T. het volgende:
met een vochtig wattenschijfje en die over de babyface halen, moet ik nog best 'boenen' op mijn mascara(en dan moet ik ook best over de BF boenen om wat op mijn watje te krijgen, wat vervolgens meer in het watje blijft zitten dan dat er op m'n gezicht komt)
Ik houd hem altijd heel even onder de kraam (warm water!). Vervolgens veeg ik er met een droog watje overheen. Er zit dan voldoende spul op om al mijn mascara te verwijderen. Geen restjes meer de volgende morgenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:11 schreef E.T. het volgende:
met een vochtig wattenschijfje en die over de babyface halen, moet ik nog best 'boenen' op mijn mascara(en dan moet ik ook best over de BF boenen om wat op mijn watje te krijgen, wat vervolgens meer in het watje blijft zitten dan dat er op m'n gezicht komt)
Ik ga 'm straks met een droog watje proberen..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:15 schreef Auticia het volgende:
[..]
Hmmz..
Ik gebruik de Babyface, afhankelijk van de hoeveelheden make-up, zowel met droog als met nat wattenschijfje. Zonder water als ik veel mascara opheb, en anders met.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |