abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27598742
Muus wat balen dat mini-Muus er niet tegen kan
pi_27599104
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 07:34 schreef Sanne het volgende:

[..]

Ik gebruik nu Imperialis. Lekker spullie. Celestial is wat vetter. Daar schakel ik op over in de wintermaanden. Almond Kisses ken ik (nog) niet.
Ah, check, dank je. Ruikt Imperialis ook lekker?
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 08:48 schreef PeRi het volgende:

[..]

Dreamwash ruikt lekkerder dan de Coconut Smoothie. Ik wilde ook een van die twee halen, maar de Coconut rook echt nergens naar (vond TA ook) en de Dreamwash rook beetje zacht, neutraal.
Mooi, dat ga ik onthouden als ik weer in de winkel sta en het verschil niet ruik tussen alle producten. .
quote:
Klote van MiniMuus zeg .
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 09:28 schreef Anitra het volgende:
Muus wat balen dat mini-Muus er niet tegen kan
. Als jullie zo tegen haar zouden praten zou ze meteen gaan sniffen. "Ja, ik wil roze zeep en cocos op mijn buik! Maar het mag niet van mama, want ik krijg er jeuk vahahahahan. . ."

.

Maar het is wel zielig ja, want ze mag pas 5 zijn, maar het is al een ontzettende tut met verzorgspulletjes. Ik heb wél gelezen dat Dream Wash ontzettend goed kan helpen bij eczeem (Lush krantje? Verhaal over een vrouw met een tweeling waarvan er 1 eczeem had? En het verhaal over een ziekenhuis wat alleen Dream Wash gebruikt?). Misschien dat dat icm Dream Cream geen kwaad kan bij haar en dan kan ze toch lekker tutten. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  vrijdag 3 juni 2005 @ 09:49:54 #53
48233 Auticia
warriorette
pi_27599260
Het kan zijn dat ik het gemist heb, (want sodeju wat gaat het snel hier), maar Imago was toch gisteren weer naar de Lush geweest? Ben wel benieuwd wat ze nog gekocht heeft .
I bet you are flying inside.
pi_27599311
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 09:49 schreef Auticia het volgende:
Het kan zijn dat ik het gemist heb, (want sodeju wat gaat het snel hier), maar Imago was toch gisteren weer naar de Lush geweest? Ben wel benieuwd wat ze nog gekocht heeft .
weer?
jemig, nou ik ga me ff in een superlucht hullen
pi_27599790
Misschien idd het proberen waard Muus
pi_27600018
Hallo wat gaan jullie weer lekker snel

Ik had vanacht voor het slapen gaan mijn handen lekker ingewreven met The soft touch, en inderdaad ik werd vanochtend wakker, met vingers die naar vanille ruikte *Wat een lekkere geur* ik kan er maar niet over uit, zit alleen maar te snuffelen
  vrijdag 3 juni 2005 @ 10:26:35 #57
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_27600217
Door jullie enthousiasme ben ik ook wel 'n beetje nieuwsgierig geworden. Ik vind het allemaal belachelijk duur, maar ik wil ook wel een bodylotion of cremepje oid waardoor ik de hele dag naar snoepjes ruik
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 3 juni 2005 @ 10:34:21 #58
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27600434
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 09:27 schreef Anitra het volgende:

[..]

Die spieren masage bar is heerlijk!!!
Net als de sleep, heb een redelijk ontspannen nacht gehad en dat is een klein wonder, dus elke avond even mijn nek en schouders in smeren er mee en slapen maar
Die shampoo Hybird bevalt ook goed trouwens, het leekr eerst of mijn haar touw werd, maar toen het droog was, was het heerlijk zacht!!!

En ook ik moet zeggen na mijn 1e Lush-ervaring: Ik ben verkocht en wil meer!!!
Jaaa, die Wiccy is dat he? Ik vind die zo lekker. Ik smeer hem op mijn nek en schouders. De oogcreme is ook geweldig. Ik was helemaal niet van plan dat te kopen, maar ze deed het zo leuk voor bij me, en toen ik voelde hoe fijn-ie was heb ik hem toch maar gekocht
  † In Memoriam † vrijdag 3 juni 2005 @ 11:00:24 #59
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_27601194
Ik werd wakker, borstelde mijn lokken, en wéér valt het in model. Normaal moet ik föhnen en krullen en smeren en sprayen, nu dus niet.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_27601485
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 11:00 schreef Skaai het volgende:
Ik werd wakker, borstelde mijn lokken, en wéér valt het in model. Normaal moet ik föhnen en krullen en smeren en sprayen, nu dus niet.
Wat voor een soort kapsel heb je dan? Kort? lang? Krul? stijl?

Ik heb kort haar, en moet ook iedere dag smeren/fohnen/sprayen! (bah)

Wou dat het wat makkelijker kon, welke shampoo voor je haar gebruik je dan?
  † In Memoriam † vrijdag 3 juni 2005 @ 11:11:25 #61
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_27601534
Ik heb stijl haar tot net over mijn schouders. De kapster kon er al niet veel volume in föhnen, nou dat is nu ook niet meer nodig.
Ik heb gisteren Ultimate Bliss gebruikt, en eergisteren de Karma Komba shampoo bar, en met allebei had ik hetzelfde effect.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_27601953
! het is nu echt 1 topic per dag!

anyho, mijn collegaatje gaat volgende week naar de Lush en dan neemt ze allerlei lekkers voor me mee
En ik kan niet meer zonder de NEW Shampoobar! Mijn haar is elke keer helemaal schoon en zacht na het douchen Jammer dat ze er geen zeepje van hebben (Ja, spice mountain...maar een niet-tijdelijk zeepje)
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
  † In Memoriam † vrijdag 3 juni 2005 @ 11:24:52 #63
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_27601999
Spice Mountain is nog te koop in de Lush op de Leidsestraat
pi_27602085
Nog steeds?! Mijn stuk is al bijna op, samen met mijn snowcakejes Ik dacht dat al die kerstzeepjes allang uitverkocht zouden zijn! Ik zal het doorgeven aan mijn collega
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_27602820
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 11:11 schreef Skaai het volgende:
Ik heb stijl haar tot net over mijn schouders. De kapster kon er al niet veel volume in föhnen, nou dat is nu ook niet meer nodig.
Ik heb gisteren Ultimate Bliss gebruikt, en eergisteren de Karma Komba shampoo bar, en met allebei had ik hetzelfde effect.
DIt ga ik onthouden, vooral mijn haar lang genoeg is (ja van kort haar word ik niet vrolijk, heb ik al 6 jaar, tijd voor wat anders) maar dan ben ik idd bang, dat ik ook met futloos haar kom te zitten. En ik wil volume in het haar, en veel
pi_27604162
Zelfs met hybrid heb je ineens veel meer volume in je haar
Ik heb ineens mijn slag weer terug en hoef geen gel meer te gebruiken of wat dan ook, want zit volume genoeg in
pi_27606441
Ik vind de shampoo dus tegenvallen (trichomania dan) Word mij te touwerig.
Die amazonian is die niet citrusserig? En wie heeft die? En hoe bevalt die?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_27606492
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 13:36 schreef jessie het volgende:
Ik vind de shampoo dus tegenvallen (trichomania dan) Word mij te touwerig.
Die amazonian is die niet citrusserig? En wie heeft die? En hoe bevalt die?
trichomania, heb ik ook! ik vind het wel ok. Ik heb geblondeerd haar, en na het wassen zelf, kan ik er niets mee, zo stroef is mijn haar dan. Maar als mijn haar eenmaal droog is, is het lekker zacht
pi_27606546
Als ik me haar zo laat opdrogen dan ziet het er niet uit. Dus ik moet het wel eerst kammen enzo en dat gaat dus echt niet met alleen die shampoo. Maar ik verf mijn haar dan ook met grote regelmaat
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 3 juni 2005 @ 14:37:17 #70
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_27608444
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 10:26 schreef SEMTEX het volgende:
Door jullie enthousiasme ben ik ook wel 'n beetje nieuwsgierig geworden. Ik vind het allemaal belachelijk duur, maar ik wil ook wel een bodylotion of cremepje oid waardoor ik de hele dag naar snoepjes ruik
Ik wilde toen nog iets voor je kopen voor je verjaardag, maar toen zei je op Crap dat je het maar dure meuk vond ofzo
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  vrijdag 3 juni 2005 @ 14:38:18 #71
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_27608477
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 11:00 schreef Skaai het volgende:
Dat heb ik ook, door mn Marilyn shampoo
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  vrijdag 3 juni 2005 @ 14:46:31 #72
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_27608730
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 14:37 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Ik wilde toen nog iets voor je kopen voor je verjaardag, maar toen zei je op Crap dat je het maar dure meuk vond ofzo
is het nog steeds, maar dan nog wil ik 't best als cadeau
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 3 juni 2005 @ 14:48:23 #73
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_27608780
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 14:46 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

is het nog steeds, maar dan nog wil ik 't best als cadeau
Ja godverrrrr Het is ook belachelijk duur
  vrijdag 3 juni 2005 @ 15:35:05 #74
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_27610084
Ik heb gisteren voor het eerst Trichomania gebruikt en ook al werd het eerst stroef en daarna zachter en kreeg ik meer krullen, het pluist en dat vind ik dus niks.
De Madrid al cielo
'La luna, la culpable, la viajera,
la luna de una muerta primavera'.
pi_27611580
Ik ben uiteindelijk niet meer teruggegaan om die maskertjes te halen, ik vond het wel even mooi zo

Wat ruikt Reincarnate lekker zeg In de winkel vond ik het nogal muf, maar nu vind ik het heerlijk kruidig ruiken.
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_27611782
Is er iemand die ervaring heeft met; Sympathy for the skin
pied de pepper of BIG?
  vrijdag 3 juni 2005 @ 17:31:29 #77
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_27613797
ik vind pied de pepepr wel lekker
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 3 juni 2005 @ 17:59:06 #78
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_27614525
Ik weet niet wat ik van 17 Cherry Tree Lane moet denken... De geur is erg apart, ik weet niet of ik hem nu wel of niet lekker vind, maar hij is wel heel cremig zeg maar, droogt niet uit en is lekker schuimerig en zacht. Ook ruik ik de geur uren erna nog.

Iemand een mening over 17 CTL?
De Madrid al cielo
pi_27614594
Het hoe bevallen die nieuwe producten nou eigenlijk moment.....

Milky bar, gekocht n.a.v de vele positieve reacties alhier.
In de winkel vond ik hem niet zo erg heftig, vooral erg lief. Maar wat ruikt ik nu na het douchen heerlijk, zels als ik op mijn werk ben kan ik nog lekker aan mezelf snuffelen.

Herbalism: Het stinkt daar hoef ik niet moeilijk over te doen. Maar daar gaat het ook niet om bij deze gezichtsreiniger. Een klein bolletje en een beetje water is genoeg om je gezicht als herboren te laten voelen. Glad strak en minder glimmen.

Enzymion; (gezichts)creme trekt lekker snel in laat geen vette sporen achter, of het doet wat het beloofd, porien dichttrekken, dat zal na een paar weekjes gebruik moeten blijken.

Amazonian, lekker maar toch iets cirtusachtiger dan ik verwacht had. In de winkel heb ik de cirtusgeur niet zo dominant geroken.

Anderhalve maand geleden had ik een fuwari deo blok gekocht maar die lijkt een beetje uitgewerkt te zijn, ondanks dat ik er wel eens een laagje vanaf schraap
Dat is eens wat anders...
pi_27615014
Thx Cora 4043, toch maar geen amazonian dan. Ik hoopte op iets van cocosachtig. Maar door de stoffen die erin zaten dacht ik al een beetje aan die citrusgeur. Die Therapie vond ik ook al tegenvallen. Is net een citroen. Terwijl ik daar weer op lavendel hoopte.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_27615238
Heb laatst ook wat betseld bij de Lush (o.a. Sweet Stack) maar bij mij blijven die geurtjes helemaal niet hangen. Heb nu Honey en Rockstar geprobeerd. De badkamer ruikt heerlijk maar zodra ik onder de douche uitkom is bij mij de geur verdwenen.
pi_27617349
Hmm, is Imperialis "lichter" dan celestial Sanne? (Of anderen )
pi_27617691
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 18:30 schreef Muis_81 het volgende:
Heb laatst ook wat betseld bij de Lush (o.a. Sweet Stack) maar bij mij blijven die geurtjes helemaal niet hangen. Heb nu Honey en Rockstar geprobeerd. De badkamer ruikt heerlijk maar zodra ik onder de douche uitkom is bij mij de geur verdwenen.
Tipje, je inzepen en dat ff lekker laten zitten en andere dingen gaan doen (haar enzo). Dat werkt bij mij goed.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2005 19:56:18 ]
pi_27617788
Ga ik dat even proberen. Haal nu altijd de zeep over m`n huid en spoel dan direct af. Morgen is Rockstar aan de beurt (of I should Coco...of allebei )
  vrijdag 3 juni 2005 @ 20:06:59 #85
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_27618091
Ik ben weer terug van mijn dagje shoppen in A'dam en heb mijn allereerst Lush ervaring gehad.

Ik las hier ergens dat Lush in de Kalverstraat vlak bij Zara zat. Bij de Zara aangekomen heb ik mij verder door mijn neus laten leiden want je ruikt het echt al op straat!

In de winkel zelf werd ik overvallen door al die geuren. Ik ben eerst maar eens gaan snuffelen aan de zepen en daarna naar beneden gegaan. Heel vriendelijke verkoopster kwam met me mee. Heb eerst een poeder uitgezocht: dat is silky underwear geworden. Het voelde heel zacht aan. Ik zat toen een beetje te dubben over de angels on bare skin toen de mevrouw wat aqua marina op mijn hand smeerde. Uiteindelijk maar een monstertje van AOBS gevraagd en gekregen. Toen nog even boven wezen kijken. Balend dat ik geen bad heb. Toen weer terug naar de zepen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de meeste niet echt lekker vond ruiken: te zoet, te citrusachtig of te overheersend. Ik vond figs 'n leaves wel heel erg lekker en die had ik ook op mijn lijstje staan.

Uit eindelijk dus weggegaan met silky underwear, figs 'n leaves en een proefje angels on bare skin.

Maarrr, tegen het einde van mijn shoppingtour kwam ik tot de conclusie dat ik de hele dag aan mijn hand had lopen snuffelen en dat het nog steeds erg zacht was. Terug naar Lush dus en de aqua marina aangeschaft. De verkoopster moesten wel lachen toen ik binnen kwam stormen en recht op mijn doel af ging. Zeker toen ik het uitlegde.

Mijn conclusie van Lush: erg prettige winkel. Leuke verkoopsters, alles leuk oppakken en ruiken en proberen. Op de terugweg in de trein het krantje gelezen en toen wilde ik dus nog veel meer hebben. Ik hoop dat ook dat er snel een pand in Arnhem gevonden wordt. En ik ben ook heel benieuwd naar hoe mijn aankopen hun werk gaan doen.

Ik hou jullie op de hoogte!

ps. hoor ik er nu ook bij
  † In Memoriam † vrijdag 3 juni 2005 @ 20:08:50 #86
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_27618140
Kyara (leuk verhaal btw ), welkom bij de Lush club
pi_27618245
leuke foto's trouwens en zoals jullie zien heeft skaai voor mij een avatar gemaakt van een aantal foto's van woensdag en heb lekker gedouched met mijn zeepjes heerlijk
kussies merel
pi_27618498
Aqua marina vind ik ook heerlijk!

En misschien heel gek hoor, maar ik heb het idee dat m'n haar sneller opdroogt als ik het met Reincarnate gewassen heb Het wordt er trouwens wel een beetje pluizig van, maar dat maakt niet zoveel uit want m'n haar is toch altijd een warboel.
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 20:25:02 #89
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_27618635
ik ga maar ns douchen met mijn nieuwe spulletjes!!
  † In Memoriam † vrijdag 3 juni 2005 @ 20:30:12 #90
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_27618797
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 20:12 schreef Mereltje20 het volgende:
leuke foto's trouwens en zoals jullie zien heeft skaai voor mij een avatar gemaakt van een aantal foto's van woensdag en heb lekker gedouched met mijn zeepjes heerlijk
Die icon heb ik laten maken, zo goed ben ik namelijk niet
pi_27618849
Ik heb laatst ook weer wat nieuwe spulletjes gekocht bij Lush, en ik kreeg als proefje Gorgeous. Die créme is echt heerlijk, ruikt heerlijk en ik had ook wel het idee dat er een soort gloed over mn gezicht zat (maar dat kan ook tussen mn oren zitten).
ik ben het mannetje in de chinese kamer
  † In Memoriam † vrijdag 3 juni 2005 @ 20:33:01 #92
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_27618880
Creme tussen je oren lijkt me niet zo lekker
Maar die Gorgeous heb ik nog niet geprobeerd, en ik denk ook niet dat ik hem ooit aan zal schaffen. De prijs bevalt me niet
pi_27618988
Same here. Mijn moeder vindt hem wel erg lekker (Ze had een proefje van de meet).

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2005 20:37:26 ]
  vrijdag 3 juni 2005 @ 20:38:10 #94
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_27619040
Gorgeous ruikt zeker erg lekker. Niemand een mening over 17 Cherry Tree Lane?
De Madrid al cielo
  vrijdag 3 juni 2005 @ 20:38:42 #95
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27619057
17 Cherry Tree Lane vind ik vies. Zie ook de wiki.
Whatever I want.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 20:40:15 #96
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_27619103
Hehe, ok, zal ik daar eens gaan kijken dan. Ik weet nog niet wat ik er van vind namelijk.
De Madrid al cielo
  vrijdag 3 juni 2005 @ 20:49:50 #97
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_27619360
Wanneer komt de rest van de foto's?

[ Bericht 5% gewijzigd door miki op 03-06-2005 21:23:53 ]
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  vrijdag 3 juni 2005 @ 21:11:21 #98
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_27619944
Ik heb zojuist heerlijk gedoucht met figs 'n leaves. Wat een geweldig zeepje is dat. Hij ruikt heerlijk, schuimt lekker en scrubt een beetje door de pitjes. Denk wel dat hij snel op zal gaan want na één keertje inzepen wil ik meer, meer, meer...

Nu ruik ik heerlijk en mijn huid voelt superzacht aan. Dus Peri, bedankt voor de tip!!! Hij is echt super.

Verder mijn gezicht gereinigd met aqua marina. Voelt er goed. Je hebt echt maar heel weinig nodig dus ik denk dat ik er best lang mee ga doen. Mijn huid voelde daarna nog wel een beetje trekkerig maar met een lik creme was dat helemaal over. Voelt nu wel zacht aan. Maar moet het nog wel vaker gebruiken om echt resultaat te zien.

Verder de aqua marina
  vrijdag 3 juni 2005 @ 21:51:38 #99
48233 Auticia
warriorette
pi_27621132
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 20:38 schreef La_Guiri het volgende:
Gorgeous ruikt zeker erg lekker. Niemand een mening over 17 Cherry Tree Lane?
Ik vind het een schattig zeepje om te zien, de geur spreekt me niet echt aan, maar ergens trekt het luchtje me wel omdat het me doet denken aan oud speelgoed ofzo .

Maar ik heb hem zelf niet en ook niet geprobeerd, dus meer kan ik er ook niet over zeggen.
I bet you are flying inside.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 21:52:46 #100
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_27621164
ik ga die cherry tree lane niet eens proberen, ik vind m echt vies ruiken
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: