Ah, check, dank je. Ruikt Imperialis ook lekker?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 07:34 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik gebruik nu Imperialis. Lekker spullie. Celestial is wat vetter. Daar schakel ik op over in de wintermaanden. Almond Kisses ken ik (nog) niet.
Mooi, dat ga ik onthouden als ik weer in de winkel sta en het verschil niet ruik tussen alle producten.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:48 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dreamwash ruikt lekkerder dan de Coconut Smoothie. Ik wilde ook een van die twee halen, maar de Coconut rook echt nergens naar (vond TA ook) en de Dreamwash rook beetje zacht, neutraal.
quote:Klote van MiniMuus zeg.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:28 schreef Anitra het volgende:
Muus wat balen dat mini-Muus er niet tegen kan
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:49 schreef Auticia het volgende:
Het kan zijn dat ik het gemist heb, (want sodeju wat gaat het snel hier), maar Imago was toch gisteren weer naar de Lush geweest? Ben wel benieuwd wat ze nog gekocht heeft.
Jaaa, die Wiccy is dat he? Ik vind die zo lekker. Ik smeer hem op mijn nek en schouders. De oogcreme is ook geweldig. Ik was helemaal niet van plan dat te kopen, maar ze deed het zo leuk voor bij me, en toen ik voelde hoe fijn-ie was heb ik hem toch maar gekochtquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:27 schreef Anitra het volgende:
[..]
Die spieren masage bar is heerlijk!!!
Net als de sleep, heb een redelijk ontspannen nacht gehad en dat is een klein wonder, dus elke avond even mijn nek en schouders in smeren er mee en slapen maar
Die shampoo Hybird bevalt ook goed trouwens, het leekr eerst of mijn haar touw werd, maar toen het droog was, was het heerlijk zacht!!!
En ook ik moet zeggen na mijn 1e Lush-ervaring: Ik ben verkocht en wil meer!!!
Wat voor een soort kapsel heb je dan? Kort? lang? Krul? stijl?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:00 schreef Skaai het volgende:
Ik werd wakker, borstelde mijn lokken, en wéér valt het in model. Normaal moet ik föhnen en krullen en smeren en sprayen, nu dus niet.
DIt ga ik onthouden, vooral mijn haar lang genoeg is (ja van kort haar word ik niet vrolijk, heb ik al 6 jaar, tijd voor wat anders) maar dan ben ik idd bang, dat ik ook met futloos haar kom te zitten. En ik wil volume in het haar, en veelquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:11 schreef Skaai het volgende:
Ik heb stijl haar tot net over mijn schouders. De kapster kon er al niet veel volume in föhnen, nou dat is nu ook niet meer nodig.
Ik heb gisteren Ultimate Bliss gebruikt, en eergisteren de Karma Komba shampoo bar, en met allebei had ik hetzelfde effect.
trichomania, heb ik ook! ik vind het wel ok. Ik heb geblondeerd haar, en na het wassen zelf, kan ik er niets mee, zo stroef is mijn haar dan. Maar als mijn haar eenmaal droog is, is het lekker zachtquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:36 schreef jessie het volgende:
Ik vind de shampoo dus tegenvallen (trichomania dan) Word mij te touwerig.
Die amazonian is die niet citrusserig? En wie heeft die? En hoe bevalt die?
Ik wilde toen nog iets voor je kopen voor je verjaardag, maar toen zei je op Crap dat je het maar dure meuk vond ofzoquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:26 schreef SEMTEX het volgende:
Door jullie enthousiasme ben ik ook wel 'n beetje nieuwsgierig geworden. Ik vind het allemaal belachelijk duur, maar ik wil ook wel een bodylotion of cremepje oid waardoor ik de hele dag naar snoepjes ruik
Dat heb ik ook, door mn Marilyn shampooquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:00 schreef Skaai het volgende:
Ik werd wakker, borstelde mijn lokken, en wéér valt het in model. Normaal moet ik föhnen en krullen en smeren en sprayen, nu dus niet.
is het nog steeds, maar dan nog wil ik 't best als cadeauquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:37 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik wilde toen nog iets voor je kopen voor je verjaardag, maar toen zei je op Crap dat je het maar dure meuk vond ofzo
Ja godverrrrrquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:46 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
is het nog steeds, maar dan nog wil ik 't best als cadeau![]()
Tipje, je inzepen en dat ff lekker laten zitten en andere dingen gaan doen (haar enzo). Dat werkt bij mij goed.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:30 schreef Muis_81 het volgende:
Heb laatst ook wat betseld bij de Lush (o.a. Sweet Stack) maar bij mij blijven die geurtjes helemaal niet hangen. Heb nu Honey en Rockstar geprobeerd. De badkamer ruikt heerlijk maar zodra ik onder de douche uitkom is bij mij de geur verdwenen.![]()
Die icon heb ik laten maken, zo goed ben ik namelijk nietquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:12 schreef Mereltje20 het volgende:
leuke foto's trouwens en zoals jullie zien heeft skaai voor mij een avatar gemaakt van een aantal foto's van woensdag en heb lekker gedouched met mijn zeepjes heerlijk
Ik vind het een schattig zeepje om te zien, de geur spreekt me niet echt aan, maar ergens trekt het luchtje me wel omdat het me doet denken aan oud speelgoed ofzoquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:38 schreef La_Guiri het volgende:
Gorgeous ruikt zeker erg lekker. Niemand een mening over 17 Cherry Tree Lane?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |