Stemmen kan hier. Referendum enzoquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:06 schreef PeRi het volgende:
Ik pleit voor een nieuwe vipavond eind volgende maand.
lees je maar even hier in:quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:10 schreef WaStEd het volgende:
Hebben ze ook iets voor in bad ?
Ik wil wel, maar mn moeder maakt me af als ik zeg dat ik naar London vlieg voor een winkel denk ik.quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:10 schreef Sanne het volgende:
Vóór, maar ik ben ook voor een B/Lush meeting in London!![]()
Zoals in het andere topic geopperd werd.
Het stond bomvol.quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:12 schreef Together-Alone het volgende:
Meer foto's volgen morgen. Nu ga ik slapen, twas een lange dag.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:15 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog zat, ook waar jij opstaat.
Ze vinden het zelf ook heerlijk spulquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:22 schreef schatje het volgende:
Leuke foto's!
De mannen zijn goed afgericht![]()
.
Dat moet je aan je vriendje vragen of je dat mag?quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:48 schreef Anitra het volgende:
Ik heb geloof ik vriendje bijna zover dat ik ook eens naar Amsterdam mag om te gaan winkelen![]()
Txquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:49 schreef La_Guiri het volgende:
die vaatar is echt geweldig inderdaad
Heb jij intussen nog Lush-spulletjes gekocht MUUS?quote:
Ik mag wel, maar wil er ook er naar toequote:Op donderdag 2 juni 2005 23:48 schreef Anitra het volgende:
Ik heb geloof ik vriendje bijna zover dat ik ook eens naar Amsterdam mag om te gaan winkelen![]()
Nee.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:07 schreef Auticia het volgende:
[..]
Heb jij intussen nog Lush-spulletjes gekocht MUUS?
Als je een proefje Cereology wil, moet je even gillen.
Wat wil en ga je allemaal aanschaffen?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:39 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee.. Maar hopelijk ga ik zeer binnenkort weer richting Haarlem.
Mens, ik wil alles!.
Cupcake masker, stuk Miranda, Imperialis óf Celestial, Tea Tree Water, Dreamwash óf Creamed Almond & Coconut Smoothie, Soft Touch en als 'ie lekker ruikt Dream Cream.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:50 schreef Auticia het volgende:
[..]
Wat wil en ga je allemaal aanschaffen?
Ohh, Arme mini-MUUS.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:58 schreef MUUS het volgende:
[..]
Cupcake masker, stuk Miranda, Imperialis óf Celestial, Tea Tree Water, Dreamwash óf Creamed Almond & Coconut Smoothie, Soft Touch en als 'ie lekker ruikt Dream Cream.
Ik wil lekker spullie voor mijn gezicht, lekker spullie voor mijn lijf en lekker spullie voor onder de douche, maar ik bepaal ter plekke welke ik het lekkerste vind ruiken (vandaar de 'óf').
Oh, en nieuwe Angels on Bare Skin.. En nu hou ik me in, maar dit staat bovenaan de lijst iig.
.
Had ik al gezegd dat mini-MUUS eczeem krijgt van de zeepjes? Nee?
Mini-MUUS krijgt eczeem van de zeepjes.. Heel erg zelfs, want normaal kreeg ze het heel af en toe in haar holtes, maar nu zaten heel haar kuiten en schenen onder. Helaas pindakaas, geen roze zeepjes meer voor roze-freak mini-MUUS dus.
.
Ik zou het niet weten, maar zeepjes durf ik allemaal niet meer aan iig. Als ze die Candy Fluff ziet, wil ze het hebben, dat weet ik nu al. Glitter, tutspul.... miss make-upjes-en-zeepjes-en-parfummetjes gaat dan he-le-maal uit haar dak natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 01:01 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ohh, Arme mini-MUUS.. Kan ze wel tegen poedertjes als Candy Fluff? Ruikt ook een beetje à la Rock Star.
Gezien.quote:Oh, en je hebt een mailtje.
Ik gebruik nu Imperialis. Lekker spullie. Celestial is wat vetter. Daar schakel ik op over in de wintermaanden. Almond Kisses ken ik (nog) niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:50 schreef MUUS het volgende:
Heeft er iemand ervaring met Imperialis? Lekker? Celestial lekkerder? En die nieuwe (dure!) Almond Kisses? Isdawa?
Dreamwash ruikt lekkerder dan de Coconut Smoothie. Ik wilde ook een van die twee halen, maar de Coconut rook echt nergens naar (vond TA ook) en de Dreamwash rook beetje zacht, neutraal.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:58 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dreamwash óf Creamed Almond & Coconut Smoothie
Ik wil lekker spullie voor mijn gezicht, lekker spullie voor mijn lijf en lekker spullie voor onder de douche, maar ik bepaal ter plekke welke ik het lekkerste vind ruiken (vandaar de 'óf').
Die spieren masage bar is heerlijk!!!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:26 schreef jessie het volgende:
Anitra wat leuk!!!!
Hoe bevallen je aankopen?
Hoe is die spieren massagebar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |