Schoonouders wonen in amsterdam, spontaan ga ik graag op visite, wel met voorwaarde dat k eerst naar Lush mag natuurlijkquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:33 schreef jessie het volgende:
Anitra woon jij er in de buurt?
Ik wil verhuizen![]()
Hij is echt romig he, als je het gebruikt! Ik wist niet wat ik zag!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:36 schreef Sanne het volgende:
[..]
Lekker spul he? Ik heb het gisteren voor het eerst gebruikt en heb een perzikenhuidje nu.
Dus ik zou ook smorgens Herbalism en savonds Aquamarina kunnen doen?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:35 schreef Sanne het volgende:
Ik gebruik Aquamarina dagelijks. AOBS maar 2 of 3 keer per week.
Aquamarina kan echt iedere dag, die is zacht genoeg.
Daarna doe ik er tonic overheen. En vervolgens mijn cremetje.
Heerlijk.
Ja hoor, prima spulletje. Ik vind ook dat hij erg fijn ruikt.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:37 schreef La_Guiri het volgende:
Oh daar ben ik ook heel benieuwd naar naar Skin Drink, ik zoek een creme die erg vochtinbrengend is, en aan de naam te zien is Skin drink dat, dus hij bevalt jou goed Auticia?
Aqua mirabilis is een butter die je onder de douche kan gebruiken die tevens een scrubbende werking heeft.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:38 schreef jessie het volgende:
Wat een verschillende ervaringen met die babyface. Ik ben er echt helemaal leip van
Wat is die aqua mirabilles en die Herbalisme?
Die aquamarina kan je wel 2 keer per week gebruiken.
Tea Tree heb ik niet. Ik gebruik de Breath Of Fresh Air toner.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:39 schreef Darkphorze het volgende:
[..]
Dus ik zou ook smorgens Herbalism en savonds Aquamarina kunnen doen?
Jij had ook die teatree water he, Sanne?
Vind je hem ook zo fijn?
Bij de bad en douche. Ik kon hem in het begin ook niet vindenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:44 schreef jessie het volgende:
Waar staat die aqua mirabilis dan bij, ik kan hem op de site niet vinden
Ik zag hem op de NL site ook niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:44 schreef jessie het volgende:
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:44 schreef jessie het volgende:
quote:Een complete douche-of badervaring, vooral voor normale en droge huidtypes. Amandelboter is voedend, verzachtend, verzorgend en wordt gemakkelijk geabsorbeerd, terwijl gemalen amandeldoppen een fantastische, mild scrubbende werking hebben. Sandelhout- en rozenolie zijn beide fantastische huidtonics en zijn goed om de talgproductie in evenwicht te houden. Deze scrubbar ruikt lekker naar boter, noten en je kunt een vleugje rozenparfum ontwaren. Zo subtiel...
Ik wil de webshop weleens testenquote:Op zondag 5 juni 2005 00:12 schreef PeRi het volgende:
Ik denk dat ik maandagochtend 'even' de trein inspring naar Amsterdam.![]()
Ze smelten wel snel, maar daar zijn ze voor gemaakt geloof ik. Ik vind het een goedkope body butter, maar dan een om niet mee te scrubben. Ik gebruik You've been mangoed als zeepquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:49 schreef jessie het volgende:
O daar keek ik dus inderdaad overheen. Die bathzepen. Daar heb jij er toch 1 van Peri? Ze zijn voor in bad maar dus ook voor onder de douche te gebruiken? Smelten ze niet sneller?
Wat zeg je? Maandagmiddag?quote:Op zondag 5 juni 2005 00:12 schreef PeRi het volgende:
Ik denk dat ik maandagochtend 'even' de trein inspring naar Amsterdam.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |