Is het ookquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:49 schreef VoreG het volgende:
ik heb altijd gedacht dat het bradford was
is t ookquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:49 schreef VoreG het volgende:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:47 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
SCH heeft de suiker gejat.....voor z'n zoete wraak
een hele pijnlijke typoquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:49 schreef VoreG het volgende:
Mwa vind ik niet flauw. Moet kunnen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is t ookbeetje flauwe woorspeling:{
Had het gezien jaquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:56 schreef Bjoro het volgende:
http://www.bradfordtimeline.freeserve.co.uk/fire.htm
moet je hier eens op klikken....dan kun je er geen woordgrapjes over maken !
Heb je die gast ook op je schouder zitten?quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:57 schreef VoreG het volgende:
Zie nu net een foto van mezelf terug van gister, met een pak dubbelfriss
Nee dat weer net niet volgens mijquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:59 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Heb je die gast ook op je schouder zitten?
Dat was zeker op het begin van de avondquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:57 schreef VoreG het volgende:
Zie nu net een foto van mezelf terug van gister, met een pak dubbelfriss
Schudden met die heupenquote:
nee, lijkt me niet { Ik weet nog wel dat het binnen no-time een enorme vuurzee was, maar de aanleiding en hoe het afgelopen is ben ik even kwijt. Ik ga dat vanavond ook zeker kijken.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:56 schreef Bjoro het volgende:
http://www.bradfordtimeline.freeserve.co.uk/fire.htm
moet je hier eens op klikken....dan kun je er geen woordgrapjes over maken !
Juist nietquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat was zeker op het begin van de avond
begrijpelijk.quote:
spannend !!quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:12 schreef Blumchen het volgende:hallo hools
Vandaag maar weer eens aan de poets, en morgen vet spannendk krijg de uitslag van t onderzoek enzo
![]()
jij bent blauw dus jij kan het wijzigenquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:10 schreef buzzer het volgende:
[..]
nee, lijkt me niet { Ik weet nog wel dat het binnen no-time een enorme vuurzee was, maar de aanleiding en hoe het afgelopen is ben ik even kwijt. Ik ga dat vanavond ook zeker kijken.
donequote:Op donderdag 2 juni 2005 14:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jij bent blauw dus jij kan het wijzigen
Hij's al weer weg... ik kan hem tenminste niet meer vinden..quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:46 schreef rubbereend het volgende:
je moet t telefoonnummer van ze zn zussen vragen Appelsientje
beterschapquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:35 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman wordt met de minuut beroerder...
Bed ingaat
*Net uit bed komt.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Bed ingaat
Hoe gaat het met de pootjes?quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:36 schreef Vom het volgende:
[..]
*Net uit bed komt.
FF de beentjes laten uitrusten.
Ik zie 'm wel gewoon hoor?quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:36 schreef Noca het volgende:
Bjoro, de banner van Carmen mist in de OP. De link daarvan is aangepast, zie de Hools OP in mijn sig. Kan zijn dat je die ff moet refreshen omdat de oude tekstfile nog in je cache zit
Beter dan gisteren, maar boven m'n rechterknie zit nog erg veel vocht.quote:
Beterschap dan maarquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Bed ingaat
Ach als ik het niet red ga ik lekker weer naar huis, maar we hebben een beetje weinig personeel op dit moment en ik wil de andere het niet aandoen dat ze zo met z'n 2en staanquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou je dat wel doen? Hopelijk valt het allemaal mee en is er niks kapot. Maar het is wel erg vervelend.
Die banner zie ook niet.
Nou is ie wegquote:
quote:
helpt nietquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:36 schreef Noca het volgende:
Bjoro, de banner van Carmen mist in de OP. De link daarvan is aangepast, zie de Hools OP in mijn sig. Kan zijn dat je die ff moet refreshen omdat de oude tekstfile nog in je cache zit
Internet nog wel dus blijkbaar, ergo: Fok!kenquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:53 schreef Dos37 het volgende:
heeft iemand hier de server aangepast maar nu is ie met de noorderzon vertrokken en nou doet niets het meer
Jawelquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:53 schreef VoreG het volgende:
Komt omdat je die link moest veranderen
Dat heeft noca nog niet gedaan in zijn hools op volgens mij
Is dat niet standaard?quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:05 schreef golfer het volgende:
Middag!
Auto vanmorgen heel vroeg naar garage gebracht voor grote beurt, daarna nog even naar bed terug gegaan en mij vervolgens gigantisch verslapen.![]()
Nog 1 uur en 3 kwartier. En ik zit hier al vanaf vanmorgen 7:30. Waarom is het nu opeens zo druk!quote:
stagairs die werken nietquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:24 schreef appelsientje het volgende:
zo zo het is al weer half 5de tijd vliegt als je aan het werk bent
Ben het met je eensquote:
en als het nou ergens over gingquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:47 schreef Suijk het volgende:
Nuancering: Sommige stagiairs werken niet (zie dat stagiaire topic in SES, tering die gaan hard)
Als je zo naar die topics kijkt heb ik nog geluk gehad met mijn stages (op het MBO) , heb iedere stage gewoon volop werkzaamheden kunnen uitvoeren.quote:
waarom krijg ik nu ook honger, terwijl ik het eten al op hebquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:14 schreef superjoden het volgende:
Goedenmiddag, zo ff lekker friet met shoarma en sla naar binnen werken
SJ schuift pascal een bord friet met shoarma toequote:Op donderdag 2 juni 2005 17:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
waarom krijg ik nu ook honger, terwijl ik het eten al op heb
Gisteren al op, heerlijk was iequote:Op donderdag 2 juni 2005 17:23 schreef golfer het volgende:
Zo, de eerste Hollandse Nieuwe van dit jaar is weer weggewerkt.![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:18 schreef DeTolk het volgende:
Tijd voor bier!
quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:18 schreef DeTolk het volgende:
Tijd voor bier!
Dat is nog zonder vlees?quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:06 schreef golfer het volgende:
Even een klein beetje bier en wijn en fris ingeslagen voor ons BBQ-feestje.
95 euro lichter.
5 euro voor de fris, 10 euro voor het bier, en 80 euro voor Bluezz.quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:06 schreef golfer het volgende:
Even een klein beetje bier en wijn en fris ingeslagen voor ons BBQ-feestje.
95 euro lichter.
Zitten ze voor de BBQ kolen op het vuur half zat al van het voordrinken.quote:
Wordt het weeeeeer bitterballen en kroketjes frituren...quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zitten ze voor de BBQ kolen op het vuur half zat al van het voordrinken.
Zegt Golfert :
'Bluezzie volgens mij hebben we wat vergeten.'
Ja leuk/lief topic inderdaadquote:Op donderdag 2 juni 2005 18:21 schreef tong80 het volgende:
Dit blijft zo'n lief topic
Wie gaat er ook naar het WK Amsterdam?
quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Luistertip; de nieuwe cd van Coldplay. Geniaal album weer.
Shit Blumchen. Hoe kom je eraan, wie heeft je aangestoken. Morgen gelijk naar de huisarts hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:28 schreef Blumchen het volgende:
Ik heb nieuwe skates![]()
![]()
[afbeelding]
En heb ook een skatetas
Ik gun je een hele mooie dikke lange onweersbuiquote:Op donderdag 2 juni 2005 18:39 schreef VoreG het volgende:
Morgen kaarten in de jacuzzi. Plastic kaarten zijn oke.
Jaquote:Op donderdag 2 juni 2005 18:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik gun je een hele mooie dikke lange onweersbui
Of is het nog overdekt ook?
Zeker weten.quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:21 schreef tong80 het volgende:
Dit blijft zo'n lief topic
Wie gaat er ook naar het WK Amsterdam?
hoeveel mensen kunnen er ongeveer in ?quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja
Ze zeiden dat nooit iemand een overdekt ding wil, maar wij hebben mooie overdekking(arrogantie druipt er van af)
Maar er zit aan de zijkant ook een hele mooi bar enzo
Misschien moeten we dat met 15 hools binnenkort eens even gaan uitproberen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
hoeveel mensen kunnen er ongeveer in ?
5 of 6 zoietsquote:Op donderdag 2 juni 2005 18:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
hoeveel mensen kunnen er ongeveer in ?
Dat is helemaal geen slecht idee,quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
Misschien moeten we dat met 15 hools binnenkort eens even gaan uitproberen.
Dat is toch wel het minste iddquote:Op donderdag 2 juni 2005 18:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen slecht idee,
Hij moet toch binnenkort een feest geven omdat hij geslaagd is , dus waarom ook niet een voor ons
Dat is in iedergeval heel erg luxe en ookquote:Op donderdag 2 juni 2005 18:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
5 of 6 zoiets
1 bank
1 ligbank
1 aparte whirlpoolseat ofzoiets
Gaaf hoorquote:Op donderdag 2 juni 2005 18:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
5 of 6 zoiets
1 bank
1 ligbank
1 aparte whirlpoolseat ofzoiets
zoow das een mooi dingquote:Op donderdag 2 juni 2005 18:55 schreef VoreG het volgende:
[afbeelding]
Deze wilde ik maar die mocht niet
We konden er wel nog LCD schermen inkrijgen maar dan zou de prijs 5000 per scherm omhoog gaan, doe maar niet.
[afbeelding]
Hier lijkt hij op, maar dan lichtblauwachtig en een houten rand enzo
Dat is hetzelfde als zeggen dat Tom Soetaers Ajax-waardig was.quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
gelukkig want k moet nog naar hun cocertquote:Op donderdag 2 juni 2005 18:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Geeneens LCD schermen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:55 schreef VoreG het volgende:
We konden er wel nog LCD schermen inkrijgen maar dan zou de prijs 5000 per scherm omhoog gaan, doe maar niet.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als zeggen dat Tom Soetaers Ajax-waardig was.
Die is ook een beetje tequote:Op donderdag 2 juni 2005 18:55 schreef VoreG het volgende:
[afbeelding]
Deze wilde ik maar die mocht niet
Dat is inderdaad veel geldquote:We konden er wel nog LCD schermen inkrijgen maar dan zou de prijs 5000 per scherm omhoog gaan, doe maar niet.
Ziet er goed uitquote:
We hebben radio! En je kan mp3 er mee afspelenquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Geeneens LCD schermen?![]()
Dan kom ik niet meer hoor![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als zeggen dat Tom Soetaers Ajax-waardig was.
Gelukkig maar. Jij hebt hem gekocht.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik vind hem erg goed klinken en lekker wegluisteren.
quote:Fight Club
Donderdag 2 Juni van 22:10-00:45 op Veronica
Een jongeman baalt van zijn doodlopende carrière en kleurloze leven. Samen met een vriend, Tyler Durden genaamd, creëert hij een nieuwe club waarin mannen hun frustraties kunnen afreageren door elkaar tot pulp te slaan: de zogeheten Fight Club. Al snel vindt hun initiatief navolging en ontstaan er overal in het land nieuwe clubs. Tyler Durden wordt hierdoor al snel een 'cult hero' van epische proporties, een nieuwe Messias voor een ten dode opgeschreven generatie.
IMDb-cijfer 8.5 (11319 votes)
Regie David Fincher
Jaar 1999
Land Amerika / Duitsland
Genre Drama / Thriller / Misdaad / Actie
Cast Edward Norton, Brad Pitt, Helena Bonham Carter, Meat Loaf, Zach Grenier, Richmond Arquette, David Andrews, George Maguire e.a.
Gekochtquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Jij hebt hem gekocht.
Oeh niet vergeten. Geweldige film inderdaadquote:
idd erg goede filmquote:
Okee, je koopt die walgelijke band niet dus? Make Trade Fair!quote:
Ik koop überhaupt geen cd's. Ik ben meer van de dvd's. MP3's zijn er niet voor nietsquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee, je koopt die walgelijke band niet dus? Make Trade Fair!
Gekkie, waarom zou je geld over de balk smijten als je de muziek al hebt?quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:25 schreef methodmich het volgende:
MP3 is om te horen of je de CD wilt kopen.
Vlees, salades en de BBQ met servies wordt zaterdag bezorgd voor de somma van slechts 340 euro.quote:
Je bent muziekliefhebber of je bent het niet.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:27 schreef Radegast het volgende:
[..]
Gekkie, waarom zou je geld over de balk smijten als je de muziek al hebt?
Voor het hoesje??
Die artiesten verdienen hun geld maar met optredens..
Kulargument. Misschien ben ik wel een grotere muziekliefhebber, maar heb ik enkel mp3's...quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Je bent muziekliefhebber of je bent het niet.
mp3's zijn prima als .wav op cd te zetten hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:35 schreef methodmich het volgende:
Echte muziekliefhebbers willen muziek op CD, dat is gewoon een feit.
Dus ik ben geen echte muziekliefhebberquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:35 schreef methodmich het volgende:
Echte muziekliefhebbers willen muziek op CD, dat is gewoon een feit.
Nou, dat hangt er vanaf hoe je muziekliefhebber wilt definieren dan.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus ik ben geen echte muziekliefhebber
Het is een mening mm
Ja en dat is en blijft arbitrair.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:38 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, dat hangt er vanaf hoe je muziekliefhebber wilt definieren dan.
misschien dat "iemand die van muziek houdt" in de buurt komtquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:38 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, dat hangt er vanaf hoe je muziekliefhebber wilt definieren dan.
"Iemand die muziek aardig vindt om op de achtergrond te luisteren" of "Iemand die elke dag muziek draait en soms alleen muziek luistert zonder andere dingen te doen, elke twee weken nieuwe cd's wil hebben, over muziek leest en er gaarne over discussieert". Dat is een nuanceverschilletje Bjoro.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
misschien dat "iemand die van muziek houdt" in de buurt komt
en als je nou je mp3 muziek op een daarvoor bestemde mp3 speler zet en dat betreffende apparaat op je stereo aansluit..... hoef je ook niet steeds die cd´s te wisselen !quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:43 schreef methodmich het volgende:
Een MP3 kan wat mij betreft nooit tegen een CD op. Al is het alleen maar omdat op de computer muziek luisteren niets is vergeleken met je stereo. Dan pas hoor je echt de accenten. En uiteraard wil een echte liefhebber ook het boekje.
je kan zelfs gewoon je comuter aan je stereo hangenquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en als je nou je mp3 muziek op een daarvoor bestemde mp3 speler zet en dat betreffende apparaat op je stereo aansluit..... hoef je ook niet steeds die cd´s te wisselen !
Ik luister vaak zat alleen maar muziek tijdens het niets doen,quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
"Iemand die muziek aardig vindt om op de achtergrond te luisteren" of "Iemand die elke dag muziek draait en soms alleen muziek luistert zonder andere dingen te doen, elke twee weken nieuwe cd's wil hebben, over muziek leest en er gaarne over discussieert". Dat is een nuanceverschilletje Bjoro.
Een goede rip klinkt net zo goed door mijn subwoofer + set, want daar is mijn computer op aangesloten, als een cd.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:43 schreef methodmich het volgende:
Een MP3 kan wat mij betreft nooit tegen een CD op. Al is het alleen maar omdat op de computer muziek luisteren niets is vergeleken met je stereo. Dan pas hoor je echt de accenten. En uiteraard wil een echte liefhebber ook het boekje.
gaan we nu ook de discussie krijgen wanneer iets sport is en wanneer spelquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:51 schreef methodmich het volgende:
Dan ben jij geen echte liefhebber, wat mij betreft. In ieder geval niet fanatiek.
Daar gaat het niet om. Feit is dat de muziekliefhebbers die ik ken ook allemaal cd of plaat prefereren boven MP3.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Een goede rip klinkt net zo goed door mijn subwoofer + set, want daar is mijn computer op aangesloten, als een cd.
En dat jij jezelf als God der muziekliefhebbers ziet en dus de rangen en standen mag bepalen in hoeverre iemand anders een liefhebber is, omdat jij genoeg cd's koopt en erover schrijft moet je zelf weten.
Hangt er vanaf Bjoro. Luister je ze allemaal, bewaar je ze, gooi je ze weer weg?quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
gaan we nu ook de discussie krijgen wanneer iets sport is en wanneer spel
Als je dagelijks ongeveer 30 mp3 nummers download, ben je dan fanatiek ?
maar even goed ben je wel lief hoor !quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:55 schreef Suijk het volgende:
Ik luister weinig muziek, ja in de auto en als achtergrond, maar nooit fanatiek. Laatste cd die ik heb gekocht, was Green Day 'Dookie', want hij had zo'n mooi groen hoesje. Heel lang geleden.
MP3's heb ik ook weinig.
Je luistert ze allemaal, degene die je bevallen bewaar je, diegene die je niet goed vindt delete je weer.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Luister je ze allemaal, bewaar je ze, gooi je ze weer weg?
bewaar alles en als achtergrond muziek shuffle ik mijn MP3 speler dus komen ze wel eens langsquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hangt er vanaf Bjoro. Luister je ze allemaal, bewaar je ze, gooi je ze weer weg?
Kom op, niet alle nummers op een album kunnen goed zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:59 schreef methodmich het volgende:
Dan koop je de verkeerde albums vrees ik.
Heb er toch genoeg die allemaal goed zijn hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:00 schreef Radegast het volgende:
[..]
Kom op, niet alle nummers op een album kunnen goed zijn.
Tja, mijn pa prefeert ook alleen maar cd's, terwijl mijn broer alleen maar mp3's luistert, net als ik doe.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Feit is dat de muziekliefhebbers die ik ken ook allemaal cd of plaat prefereren boven MP3.
Dat siert je. Zal je binnenkort nog wat sturen via MSN.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
bewaar alles en als achtergrond muziek shuffle ik mijn MP3 speler dus komen ze wel eens langs
....ook die nummers die jij mij laatst had aanbevolen !
Ik kijk gewoon bijna nooit films.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tja, mijn pa prefeert ook alleen maar cd's, terwijl mijn broer alleen maar mp3's luistert, net als ik doe.
Mijn winamp staat vrijwel altijd aan, heb 30gig aan mp3 en 314 verschillende albums. Daar was ik nooit aangekomen zonder MP3's.
Ach ja, misschien heb jij hetzelfde met films; die download je misschien liever dan het origineel te hebben. Verschil van voorkeur
maar kunnen we dan omgekeerd van jou zeggen dat je geen voetballiefhebber bent omdat je bijna nooit naar het stadion gaat ?quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:02 schreef methodmich het volgende:
Dat siert je. Zal je binnenkort nog wat sturen via MSN.
Ik ben vrijwel elke zaterdag bij mijn echte club. Telt wat mij betreft even zwaar, al is het geen BVO.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar kunnen we dan omgekeerd van jou zeggen dat je geen voetballiefhebber bent omdat je bijna nooit naar het stadion gaat ?
quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar kunnen we dan omgekeerd van jou zeggen dat je geen voetballiefhebber bent omdat je bijna nooit naar het stadion gaat ?
maken we ervan:quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:05 schreef methodmich het volgende:
Ik ben vrijwel elke zaterdag bij mijn echte club. Telt wat mij betreft even zwaar, al is het geen BVO.
quote:maar kunnen we dan omgekeerd van jou zeggen dat je geen betaald- en buitenlandsvoetballiefhebber bent omdat je bijna nooit naar een dergelijk stadion gaat ?
dus je bent eigenlijk niet echt voor ajax maar meer teletekstsupporter?quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik ben vrijwel elke zaterdag bij mijn echte club. Telt wat mij betreft even zwaar, al is het geen BVO.
Ik ben Ajax-aanhanger en ASWH-supporter.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dus je bent eigenlijk niet echt voor ajax maar meer teletekstsupporter?
Dag Bjoro, fijne visite!quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:10 schreef Bjoro het volgende:
maar goed....wat ik al zei, de discussie lijkt uit te lopen op dezelfde als wanneer is iets sport en wanneer spel....de oplossing is er gewoon niet, of voor iedereen anders !
* Bjoro gaat off, video staat klaar voor Bradford en zo op visite
als Freinds voorbij is zap k ook overquote:
dat had ik dus ookquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als Freinds voorbij is zap k ook over
en dat ging dus preciesquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:05 schreef Arcee het volgende:29 Fok!topposter top 100 Voetbal mei 2005
001. 3510 tong80
002. 2790 methodmich
003. 1823 VoreG
004. 1780 Dos37
005. 1677 CherrymoonTraxx
006. 1620 JaWi
007. 1578 -Vaduz-
008. 1574 appelsientje
009. 1564 rubbereend
010. 1430 DutchGooner
011. 1348 Suijk
012. 1135 SCH
013. 1078 the_legend_killer
014. 1025 golfer
015. 1009 Bjoro
016. 0949 Bos81
017. 0914 pascalheister
018. 0907 cultheld
019. 0797 Eilanden
020. 0641 Noca
021. 0635 Yeahinho
022. 0631 TerroRobbie
023. 0613 Bluezz
024. 0603 fransie102
025. 0559 Againzender
026. 0557 Da_Sandman
027. 0513 BliksemSchigt
028. 0508 pfaf
029. 0492 Roel_Jewel
030. 0485 clauwheee
031. 0464 just me
032. 0460 DeTolk
033. 0448 Lionheaad
034. 0433 Lizz-n
035. 0430 PyTh
036. 0430 Dylan Dog
037. 0410 Mindlight
038. 0400 fanneke
039. 0398 Stefkuh
040. 0360 ASSpirine
041. 0357 zjroentje
042. 0353 Elgigante
043. 0350 Vom
044. 0345 DarkShine
045. 0343 Cart_man
046. 0332 Sloggi
047. 0328 Ludacriss
048. 0325 twi
049. 0318 Erasmusch
050. 0317 Djekko
051. 0308 PogueMahone
052. 0307 Dr.Daggla
053. 0305 Bananenman
054. 0303 FritsVanEgters
055. 0302 Nashje
056. 0296 dolle_hond
057. 0282 brighton
058. 0279 MrDoegewoon
059. 0276 Joost-mag-het-weten
060. 0269 The_BoezelaaR
061. 0266 Doc
062. 0263 Spideyman
063. 0259 StarGazer
064. 0247 WaStEd
065. 0237 TimmyAsd
066. 0236 Ambrosius
067. 0227 ThomasBerge
068. 0217 popolon
069. 0217 okee6
070. 0206 Stpan
071. 0200 TheVulture
072. 0198 Max-Westerman
073. 0198 Zapper
074. 0197 mitt
075. 0191 rotskibo
076. 0191 Moreno
077. 0190 Legolas_Greenleaf
078. 0188 F1Bas
079. 0185 hellmondunited
080. 0177 Grrrrrrrr
081. 0177 jimjim1983
082. 0175 snabbi
083. 0174 Zwansen
084. 0173 Naccie
085. 0172 superjoden
086. 0169 Chen
087. 0157 PJORourke
088. 0150 Skwish
089. 0148 gras
090. 0147 Radegast
091. 0147 knep
092. 0142 Shreyas
093. 0136 9christensen
094. 0136 Chadi
095. 0129 Stanley_Climbfall
096. 0127 DrDentz
097. 0126 numero_uno
098. 0125 DivineJester
099. 0121 dndiek
100. 0120 Blumchen
Ik kijk wel hoor - zit met tranen in mijn ogen - die man die parkeerwachter met die knoop en die tweelingquote:
68.quote:
Ik download nog even wat, dat gezeik, de echte liefhebber luistert Langs de Lijn.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:40 schreef SCH het volgende:
Wat een grappige discussie over muziekliefhebber zijn - alsof het een sport is
sentimentele homoquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik kijk wel hoor - zit met tranen in mijn ogen - die man die parkeerwachter met die knoop en die tweeling![]()
zo snel kan brand gaan,quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:19 schreef pascalheister het volgende:
in 4 min. was alles weg
dat stond mij dan ook nog bij van destijds, je zag dat er enorm veel luchtcirculatie was waardoor die fik zo verschrikkelijk heet werd en dus zo hard ging.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:19 schreef pascalheister het volgende:
in 4 min. was alles weg
ja echt heel snelquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:19 schreef pascalheister het volgende:
in 4 min. was alles weg
Zeg dat.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:19 schreef golfer het volgende:
Ik denk dat iedereen wel even met een brok in de keel zat.![]()
Inderdaad indrukwkkkend. Biertje is nu wel gewenst..quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:18 schreef Dos37 het volgende:
Die docu was zeker indrukwekkend.
Doe maar een pilsje
Staat inderdaad nog op ons lijstje voor vanavond om te bekijken.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:32 schreef Dos37 het volgende:
Film tip Fight Club Veronica 22:10-00:45
geweldige film ga hem zelf niet kijken word met te laat
Ongeveer 314 ?quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon bijna nooit films.
En 314 albums heb ik al ongeveer. Misschien wel meer.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je moet wel een erge loser zijn om je geld uit te geven aan iets dat je gratis kunt krijgen.
Ja, ik koop/bestel ook gewoon liever gewoon Cd's dan dat ik download.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Sommige mensen hebben hun principes, ik doe daar overigens niet aan mee.
Illegaal is nog steeds makkelijker, nietwaar?quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:52 schreef Dos37 het volgende:
ik vind dat legaal downloaden echt prima werken heb het nou al een paar keer gedaan werkt echt super
Ik vind het aso dat ID&T nu livesets aanbied voor 7 euro, ik heb in de meeste gevallen al over de 40 euro gedokt om ze te horen dus doe maar lekker gratis.....quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:52 schreef Dos37 het volgende:
ik vind dat legaal downloaden echt prima werken heb het nou al een paar keer gedaan werkt echt super
Waar doe je dat eigenlijk? Vindt het ook wel ok om het zo te doen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:52 schreef Dos37 het volgende:
nee vind ik niet. Het risico dat je weer een verkeerde hebt gedownload of 1 van slechte kwaliteit of met zo'n kras erdoorquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:56 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Illegaal is nog steeds makkelijker, nietwaar?
MSN music.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:58 schreef Noca het volgende:
[..]
Waar doe je dat eigenlijk? Vindt het ook wel ok om het zo te doen.
iTunes?quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:58 schreef Noca het volgende:
[..]
Waar doe je dat eigenlijk? Vindt het ook wel ok om het zo te doen.
idd dat heb k laatst ook algezegd, ze zouden je de mogelijkheid moeten bieden om als bezoeker de sets gratis te kunnen downloaden.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:58 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik vind het aso dat ID&T nu livesets aanbied voor 7 euro, ik heb in de meeste gevallen al over de 40 euro gedokt om ze te horen dus doe maar lekker gratis.....
hools verstandquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:02 schreef Bluezz het volgende:
023. 0613 Bluezz
Wát een VBL-verstand ook he
Klopt. DJ's moeten ook van die lijsten invullen met wat ze gedraaid hebben voor de Buma Stemra, zodat ze weer geld kunnen geven aan de producer ervan. Pas geleden was er ook gezeik geloof ik omdat iemand van Brein vond dat DJ's moesten betalen voor hn vynl die ze op cd hadden gezet. Het vreemde was dat de DJ en Producer werled het niks boeide, maar ze bij Brein (kan ook de BM geweest zijn btw) wat nodig hadden om over te zeiken...quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd dat heb k laatst ook algezegd, ze zouden je de mogelijkheid moeten bieden om als bezoeker de sets gratis te kunnen downloaden.
dat ze zo duur zijn komt om dat ze alle rechthebbenden moeten betalen geloof k, die moeten ook allemaal toestemming geven
Bedoel je die met dat draad erover heen of de 1 disc versiequote:Op donderdag 2 juni 2005 22:14 schreef BliksemSchigt het volgende:![]()
Begint bijna
* BliksemSchigt vindt de SE cover van Fight Club nog steeds een van de stoerste covers
mooi maar er zijn covers die mooier zijnquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:14 schreef BliksemSchigt het volgende:![]()
Begint bijna
* BliksemSchigt vindt de SE cover van Fight Club nog steeds een van de stoerste covers
Ik heb de eerste disc-unit-politaire versie. Met twee units in pro-mule kun je hem zo over zetten op de 40-framequote:Op donderdag 2 juni 2005 22:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Bedoel je die met dat draad erover heen of de 1 disc versie
T scheelt niet veel met de nummer 2 hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:17 schreef tong80 het volgende:
Wil ik een keer bescheiden zijn sta ik ik weer op één
Zozoow das nie mis tongquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb de eerste disc-unit-politaire versie. Met twee units in pro-mule kun je hem zo over zetten op de 40-frame
Die post maar 2 uur per dag. Want om 6 uur moet ie eten.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
T scheelt niet veel met de nummer 2 hoor.
Die jongen had anders ook wel een sociaal leven gehad hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die post maar 2 uur per dag. Want om 6 uur moet ie eten.
Man die had Yvonne allang ingehaald was ie vrijgezel geweest
quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die post maar 2 uur per dag. Want om 6 uur moet ie eten.
Man die had Yvonne allang ingehaald was ie vrijgezel geweest
om ff terug te komen op die hoesjesquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[afbeelding]
![]()
Alleen al om de cover moest ik hem hebben
Die is ook wel erg stoer ja. Laatst zag ik er ook een die ik echt geweldig vond. Even denken welke dat was..quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
om ff terug te komen op die hoesjes
ff snel een die ik erg mooi vind
[afbeelding]
heuh, dat was toch niet op donderdag? is het wel donderdag eigenlijkquote:
mooi, dan ga ik naar bed, want dan moet ik werken morgenquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:12 schreef TerroRobbie het volgende:
ja
jaquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
heuh, dat was toch niet op donderdag? is het wel donderdag eigenlijk
en het is afquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:41 schreef Dos37 het volgende:
Trusten tong
ik ga nog even de laatste hand leggen aan mijn stage verslag
spammert en volgens mij post jij niet bijzonder veel buiten hools en t PSV topic?quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:21 schreef appelsientje het volgende:
001. 3510 tong80
002. 2790 methodmich
003. 1823 VoreG
004. 1780 Dos37
006. 1620 JaWi
007. 1578 -Vaduz-
008. 1574 appelsientje
009. 1564 rubbereend
010. 1430 DutchGooner
Jemmig sta best hoog eigenlijk
valt meequote:Op donderdag 2 juni 2005 23:21 schreef appelsientje het volgende:
001. 3510 tong80
002. 2790 methodmich
003. 1823 VoreG
004. 1780 Dos37
006. 1620 JaWi
007. 1578 -Vaduz-
008. 1574 appelsientje
009. 1564 rubbereend
010. 1430 DutchGooner
Jemmig sta best hoog eigenlijk
Nee iddquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
spammert en volgens mij post jij niet bijzonder veel buiten hools en t PSV topic?
agh ja je lult zo gezellig mee in hoolsquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee idd![]()
snap ook niet waar alles vandaan komt om eerlijk te zijn....
IK post ook soms veel tijdens een wedstrijd.. maar dan nog...quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:22 schreef -Vaduz- het volgende:
En dat alleen met Hools en PSV, + nog wat posts in andere topics.
Ga toch maar wat harder aan je stage werken.quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee idd![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ga toch maar wat harder aan je stage werken.
heb je wel in de gaten hoe vaak je in hools post, laatstlas k terug was elke 2e post van jouquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee idd![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
IK post ook soms veel tijdens een wedstrijd.. maar dan nog...
Ik dacht dat duckie toch echt actiever was dan ik...
Ojaquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je wel in de gaten hoe vaak je in hools post, laatstlas k terug was elke 2e post van jouvlak daarna hebben jullie binnen t uur 1 hools vol gemaakt, en als je zo een paar dagen hebt van 200 posts in VBL kom je snel hoog
Zaterdag is Fok down.quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
nou de laatste tijd ben ik echt druk
![]()
en het zal nog wel erger worden ook denk ik...
Misschien is het zaterdag weer rustig bij planet, dan kan ik me weer misdragen
Ik was vroeger nog wel eens actief op het Fok!eilandquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k ben misschien actiever over t gehele forum. K kom veel in SPT ook
Zaterdag is er een downtime.quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Misschien is het zaterdag weer rustig bij planet, dan kan ik me weer misdragen
Oja.... shit das waar ook... nou dan maar een leesboek meenemenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |