quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als zeggen dat Tom Soetaers Ajax-waardig was.
Die is ook een beetje tequote:Op donderdag 2 juni 2005 18:55 schreef VoreG het volgende:
[afbeelding]
Deze wilde ik maar die mocht niet
Dat is inderdaad veel geldquote:We konden er wel nog LCD schermen inkrijgen maar dan zou de prijs 5000 per scherm omhoog gaan, doe maar niet.
Ziet er goed uitquote:
We hebben radio! En je kan mp3 er mee afspelenquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Geeneens LCD schermen?![]()
Dan kom ik niet meer hoor![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als zeggen dat Tom Soetaers Ajax-waardig was.
Gelukkig maar. Jij hebt hem gekocht.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik vind hem erg goed klinken en lekker wegluisteren.
quote:Fight Club
Donderdag 2 Juni van 22:10-00:45 op Veronica
Een jongeman baalt van zijn doodlopende carrière en kleurloze leven. Samen met een vriend, Tyler Durden genaamd, creëert hij een nieuwe club waarin mannen hun frustraties kunnen afreageren door elkaar tot pulp te slaan: de zogeheten Fight Club. Al snel vindt hun initiatief navolging en ontstaan er overal in het land nieuwe clubs. Tyler Durden wordt hierdoor al snel een 'cult hero' van epische proporties, een nieuwe Messias voor een ten dode opgeschreven generatie.
IMDb-cijfer 8.5 (11319 votes)
Regie David Fincher
Jaar 1999
Land Amerika / Duitsland
Genre Drama / Thriller / Misdaad / Actie
Cast Edward Norton, Brad Pitt, Helena Bonham Carter, Meat Loaf, Zach Grenier, Richmond Arquette, David Andrews, George Maguire e.a.
Gekochtquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Jij hebt hem gekocht.
Oeh niet vergeten. Geweldige film inderdaadquote:
idd erg goede filmquote:
Okee, je koopt die walgelijke band niet dus? Make Trade Fair!quote:
Ik koop überhaupt geen cd's. Ik ben meer van de dvd's. MP3's zijn er niet voor nietsquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee, je koopt die walgelijke band niet dus? Make Trade Fair!
Gekkie, waarom zou je geld over de balk smijten als je de muziek al hebt?quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:25 schreef methodmich het volgende:
MP3 is om te horen of je de CD wilt kopen.
Vlees, salades en de BBQ met servies wordt zaterdag bezorgd voor de somma van slechts 340 euro.quote:
Je bent muziekliefhebber of je bent het niet.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:27 schreef Radegast het volgende:
[..]
Gekkie, waarom zou je geld over de balk smijten als je de muziek al hebt?
Voor het hoesje??
Die artiesten verdienen hun geld maar met optredens..
Kulargument. Misschien ben ik wel een grotere muziekliefhebber, maar heb ik enkel mp3's...quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Je bent muziekliefhebber of je bent het niet.
mp3's zijn prima als .wav op cd te zetten hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:35 schreef methodmich het volgende:
Echte muziekliefhebbers willen muziek op CD, dat is gewoon een feit.
Dus ik ben geen echte muziekliefhebberquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:35 schreef methodmich het volgende:
Echte muziekliefhebbers willen muziek op CD, dat is gewoon een feit.
Nou, dat hangt er vanaf hoe je muziekliefhebber wilt definieren dan.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus ik ben geen echte muziekliefhebber
Het is een mening mm
Ja en dat is en blijft arbitrair.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:38 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, dat hangt er vanaf hoe je muziekliefhebber wilt definieren dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |