Hij's al weer weg... ik kan hem tenminste niet meer vinden..quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:46 schreef rubbereend het volgende:
je moet t telefoonnummer van ze zn zussen vragen Appelsientje
beterschapquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:35 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman wordt met de minuut beroerder...
Bed ingaat
*Net uit bed komt.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Bed ingaat
Hoe gaat het met de pootjes?quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:36 schreef Vom het volgende:
[..]
*Net uit bed komt.
FF de beentjes laten uitrusten.
Ik zie 'm wel gewoon hoor?quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:36 schreef Noca het volgende:
Bjoro, de banner van Carmen mist in de OP. De link daarvan is aangepast, zie de Hools OP in mijn sig. Kan zijn dat je die ff moet refreshen omdat de oude tekstfile nog in je cache zit
Beter dan gisteren, maar boven m'n rechterknie zit nog erg veel vocht.quote:
Beterschap dan maarquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Bed ingaat
Ach als ik het niet red ga ik lekker weer naar huis, maar we hebben een beetje weinig personeel op dit moment en ik wil de andere het niet aandoen dat ze zo met z'n 2en staanquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou je dat wel doen? Hopelijk valt het allemaal mee en is er niks kapot. Maar het is wel erg vervelend.
Die banner zie ook niet.
Nou is ie wegquote:
quote:
helpt nietquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:36 schreef Noca het volgende:
Bjoro, de banner van Carmen mist in de OP. De link daarvan is aangepast, zie de Hools OP in mijn sig. Kan zijn dat je die ff moet refreshen omdat de oude tekstfile nog in je cache zit
Internet nog wel dus blijkbaar, ergo: Fok!kenquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:53 schreef Dos37 het volgende:
heeft iemand hier de server aangepast maar nu is ie met de noorderzon vertrokken en nou doet niets het meer
Jawelquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:53 schreef VoreG het volgende:
Komt omdat je die link moest veranderen
Dat heeft noca nog niet gedaan in zijn hools op volgens mij
Is dat niet standaard?quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:05 schreef golfer het volgende:
Middag!
Auto vanmorgen heel vroeg naar garage gebracht voor grote beurt, daarna nog even naar bed terug gegaan en mij vervolgens gigantisch verslapen.![]()
Nog 1 uur en 3 kwartier. En ik zit hier al vanaf vanmorgen 7:30. Waarom is het nu opeens zo druk!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |