Is het ookquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:49 schreef VoreG het volgende:
ik heb altijd gedacht dat het bradford was
is t ookquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:49 schreef VoreG het volgende:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:47 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
SCH heeft de suiker gejat.....voor z'n zoete wraak
een hele pijnlijke typoquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:49 schreef VoreG het volgende:
Mwa vind ik niet flauw. Moet kunnen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is t ookbeetje flauwe woorspeling:{
Had het gezien jaquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:56 schreef Bjoro het volgende:
http://www.bradfordtimeline.freeserve.co.uk/fire.htm
moet je hier eens op klikken....dan kun je er geen woordgrapjes over maken !
Heb je die gast ook op je schouder zitten?quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:57 schreef VoreG het volgende:
Zie nu net een foto van mezelf terug van gister, met een pak dubbelfriss
Nee dat weer net niet volgens mijquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:59 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Heb je die gast ook op je schouder zitten?
Dat was zeker op het begin van de avondquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:57 schreef VoreG het volgende:
Zie nu net een foto van mezelf terug van gister, met een pak dubbelfriss
Schudden met die heupenquote:
nee, lijkt me niet { Ik weet nog wel dat het binnen no-time een enorme vuurzee was, maar de aanleiding en hoe het afgelopen is ben ik even kwijt. Ik ga dat vanavond ook zeker kijken.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:56 schreef Bjoro het volgende:
http://www.bradfordtimeline.freeserve.co.uk/fire.htm
moet je hier eens op klikken....dan kun je er geen woordgrapjes over maken !
Juist nietquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat was zeker op het begin van de avond
begrijpelijk.quote:
spannend !!quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:12 schreef Blumchen het volgende:hallo hools
Vandaag maar weer eens aan de poets, en morgen vet spannendk krijg de uitslag van t onderzoek enzo
![]()
jij bent blauw dus jij kan het wijzigenquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:10 schreef buzzer het volgende:
[..]
nee, lijkt me niet { Ik weet nog wel dat het binnen no-time een enorme vuurzee was, maar de aanleiding en hoe het afgelopen is ben ik even kwijt. Ik ga dat vanavond ook zeker kijken.
donequote:Op donderdag 2 juni 2005 14:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jij bent blauw dus jij kan het wijzigen
Hij's al weer weg... ik kan hem tenminste niet meer vinden..quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:46 schreef rubbereend het volgende:
je moet t telefoonnummer van ze zn zussen vragen Appelsientje
beterschapquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:35 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman wordt met de minuut beroerder...
Bed ingaat
*Net uit bed komt.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Bed ingaat
Hoe gaat het met de pootjes?quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:36 schreef Vom het volgende:
[..]
*Net uit bed komt.
FF de beentjes laten uitrusten.
Ik zie 'm wel gewoon hoor?quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:36 schreef Noca het volgende:
Bjoro, de banner van Carmen mist in de OP. De link daarvan is aangepast, zie de Hools OP in mijn sig. Kan zijn dat je die ff moet refreshen omdat de oude tekstfile nog in je cache zit
Beter dan gisteren, maar boven m'n rechterknie zit nog erg veel vocht.quote:
Beterschap dan maarquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Bed ingaat
Ach als ik het niet red ga ik lekker weer naar huis, maar we hebben een beetje weinig personeel op dit moment en ik wil de andere het niet aandoen dat ze zo met z'n 2en staanquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou je dat wel doen? Hopelijk valt het allemaal mee en is er niks kapot. Maar het is wel erg vervelend.
Die banner zie ook niet.
Nou is ie wegquote:
quote:
helpt nietquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:36 schreef Noca het volgende:
Bjoro, de banner van Carmen mist in de OP. De link daarvan is aangepast, zie de Hools OP in mijn sig. Kan zijn dat je die ff moet refreshen omdat de oude tekstfile nog in je cache zit
Internet nog wel dus blijkbaar, ergo: Fok!kenquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:53 schreef Dos37 het volgende:
heeft iemand hier de server aangepast maar nu is ie met de noorderzon vertrokken en nou doet niets het meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |