Bedoel je die met dat draad erover heen of de 1 disc versiequote:Op donderdag 2 juni 2005 22:14 schreef BliksemSchigt het volgende:![]()
Begint bijna
* BliksemSchigt vindt de SE cover van Fight Club nog steeds een van de stoerste covers
mooi maar er zijn covers die mooier zijnquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:14 schreef BliksemSchigt het volgende:![]()
Begint bijna
* BliksemSchigt vindt de SE cover van Fight Club nog steeds een van de stoerste covers
Ik heb de eerste disc-unit-politaire versie. Met twee units in pro-mule kun je hem zo over zetten op de 40-framequote:Op donderdag 2 juni 2005 22:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Bedoel je die met dat draad erover heen of de 1 disc versie
T scheelt niet veel met de nummer 2 hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:17 schreef tong80 het volgende:
Wil ik een keer bescheiden zijn sta ik ik weer op één
Zozoow das nie mis tongquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb de eerste disc-unit-politaire versie. Met twee units in pro-mule kun je hem zo over zetten op de 40-frame
Die post maar 2 uur per dag. Want om 6 uur moet ie eten.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
T scheelt niet veel met de nummer 2 hoor.
Die jongen had anders ook wel een sociaal leven gehad hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die post maar 2 uur per dag. Want om 6 uur moet ie eten.
Man die had Yvonne allang ingehaald was ie vrijgezel geweest
quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die post maar 2 uur per dag. Want om 6 uur moet ie eten.
Man die had Yvonne allang ingehaald was ie vrijgezel geweest
om ff terug te komen op die hoesjesquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[afbeelding]
![]()
Alleen al om de cover moest ik hem hebben
Die is ook wel erg stoer ja. Laatst zag ik er ook een die ik echt geweldig vond. Even denken welke dat was..quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
om ff terug te komen op die hoesjes
ff snel een die ik erg mooi vind
[afbeelding]
heuh, dat was toch niet op donderdag? is het wel donderdag eigenlijkquote:
mooi, dan ga ik naar bed, want dan moet ik werken morgenquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:12 schreef TerroRobbie het volgende:
ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |