MSN music.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:58 schreef Noca het volgende:
[..]
Waar doe je dat eigenlijk? Vindt het ook wel ok om het zo te doen.
iTunes?quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:58 schreef Noca het volgende:
[..]
Waar doe je dat eigenlijk? Vindt het ook wel ok om het zo te doen.
idd dat heb k laatst ook algezegd, ze zouden je de mogelijkheid moeten bieden om als bezoeker de sets gratis te kunnen downloaden.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:58 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik vind het aso dat ID&T nu livesets aanbied voor 7 euro, ik heb in de meeste gevallen al over de 40 euro gedokt om ze te horen dus doe maar lekker gratis.....
hools verstandquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:02 schreef Bluezz het volgende:
023. 0613 Bluezz
Wát een VBL-verstand ook he
Klopt. DJ's moeten ook van die lijsten invullen met wat ze gedraaid hebben voor de Buma Stemra, zodat ze weer geld kunnen geven aan de producer ervan. Pas geleden was er ook gezeik geloof ik omdat iemand van Brein vond dat DJ's moesten betalen voor hn vynl die ze op cd hadden gezet. Het vreemde was dat de DJ en Producer werled het niks boeide, maar ze bij Brein (kan ook de BM geweest zijn btw) wat nodig hadden om over te zeiken...quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd dat heb k laatst ook algezegd, ze zouden je de mogelijkheid moeten bieden om als bezoeker de sets gratis te kunnen downloaden.
dat ze zo duur zijn komt om dat ze alle rechthebbenden moeten betalen geloof k, die moeten ook allemaal toestemming geven
Bedoel je die met dat draad erover heen of de 1 disc versiequote:Op donderdag 2 juni 2005 22:14 schreef BliksemSchigt het volgende:![]()
Begint bijna
* BliksemSchigt vindt de SE cover van Fight Club nog steeds een van de stoerste covers
mooi maar er zijn covers die mooier zijnquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:14 schreef BliksemSchigt het volgende:![]()
Begint bijna
* BliksemSchigt vindt de SE cover van Fight Club nog steeds een van de stoerste covers
Ik heb de eerste disc-unit-politaire versie. Met twee units in pro-mule kun je hem zo over zetten op de 40-framequote:Op donderdag 2 juni 2005 22:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Bedoel je die met dat draad erover heen of de 1 disc versie
T scheelt niet veel met de nummer 2 hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:17 schreef tong80 het volgende:
Wil ik een keer bescheiden zijn sta ik ik weer op één
Zozoow das nie mis tongquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb de eerste disc-unit-politaire versie. Met twee units in pro-mule kun je hem zo over zetten op de 40-frame
Die post maar 2 uur per dag. Want om 6 uur moet ie eten.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
T scheelt niet veel met de nummer 2 hoor.
Die jongen had anders ook wel een sociaal leven gehad hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die post maar 2 uur per dag. Want om 6 uur moet ie eten.
Man die had Yvonne allang ingehaald was ie vrijgezel geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |