Staat inderdaad nog op ons lijstje voor vanavond om te bekijken.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:32 schreef Dos37 het volgende:
Film tip Fight Club Veronica 22:10-00:45
geweldige film ga hem zelf niet kijken word met te laat
Ongeveer 314 ?quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon bijna nooit films.
En 314 albums heb ik al ongeveer. Misschien wel meer.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je moet wel een erge loser zijn om je geld uit te geven aan iets dat je gratis kunt krijgen.
Ja, ik koop/bestel ook gewoon liever gewoon Cd's dan dat ik download.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Sommige mensen hebben hun principes, ik doe daar overigens niet aan mee.
Illegaal is nog steeds makkelijker, nietwaar?quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:52 schreef Dos37 het volgende:
ik vind dat legaal downloaden echt prima werken heb het nou al een paar keer gedaan werkt echt super
Ik vind het aso dat ID&T nu livesets aanbied voor 7 euro, ik heb in de meeste gevallen al over de 40 euro gedokt om ze te horen dus doe maar lekker gratis.....quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:52 schreef Dos37 het volgende:
ik vind dat legaal downloaden echt prima werken heb het nou al een paar keer gedaan werkt echt super
Waar doe je dat eigenlijk? Vindt het ook wel ok om het zo te doen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:52 schreef Dos37 het volgende:
nee vind ik niet. Het risico dat je weer een verkeerde hebt gedownload of 1 van slechte kwaliteit of met zo'n kras erdoorquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:56 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Illegaal is nog steeds makkelijker, nietwaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |