misschien dat "iemand die van muziek houdt" in de buurt komtquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:38 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, dat hangt er vanaf hoe je muziekliefhebber wilt definieren dan.
"Iemand die muziek aardig vindt om op de achtergrond te luisteren" of "Iemand die elke dag muziek draait en soms alleen muziek luistert zonder andere dingen te doen, elke twee weken nieuwe cd's wil hebben, over muziek leest en er gaarne over discussieert". Dat is een nuanceverschilletje Bjoro.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
misschien dat "iemand die van muziek houdt" in de buurt komt
en als je nou je mp3 muziek op een daarvoor bestemde mp3 speler zet en dat betreffende apparaat op je stereo aansluit..... hoef je ook niet steeds die cd´s te wisselen !quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:43 schreef methodmich het volgende:
Een MP3 kan wat mij betreft nooit tegen een CD op. Al is het alleen maar omdat op de computer muziek luisteren niets is vergeleken met je stereo. Dan pas hoor je echt de accenten. En uiteraard wil een echte liefhebber ook het boekje.
je kan zelfs gewoon je comuter aan je stereo hangenquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en als je nou je mp3 muziek op een daarvoor bestemde mp3 speler zet en dat betreffende apparaat op je stereo aansluit..... hoef je ook niet steeds die cd´s te wisselen !
Ik luister vaak zat alleen maar muziek tijdens het niets doen,quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
"Iemand die muziek aardig vindt om op de achtergrond te luisteren" of "Iemand die elke dag muziek draait en soms alleen muziek luistert zonder andere dingen te doen, elke twee weken nieuwe cd's wil hebben, over muziek leest en er gaarne over discussieert". Dat is een nuanceverschilletje Bjoro.
Een goede rip klinkt net zo goed door mijn subwoofer + set, want daar is mijn computer op aangesloten, als een cd.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:43 schreef methodmich het volgende:
Een MP3 kan wat mij betreft nooit tegen een CD op. Al is het alleen maar omdat op de computer muziek luisteren niets is vergeleken met je stereo. Dan pas hoor je echt de accenten. En uiteraard wil een echte liefhebber ook het boekje.
gaan we nu ook de discussie krijgen wanneer iets sport is en wanneer spelquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:51 schreef methodmich het volgende:
Dan ben jij geen echte liefhebber, wat mij betreft. In ieder geval niet fanatiek.
Daar gaat het niet om. Feit is dat de muziekliefhebbers die ik ken ook allemaal cd of plaat prefereren boven MP3.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Een goede rip klinkt net zo goed door mijn subwoofer + set, want daar is mijn computer op aangesloten, als een cd.
En dat jij jezelf als God der muziekliefhebbers ziet en dus de rangen en standen mag bepalen in hoeverre iemand anders een liefhebber is, omdat jij genoeg cd's koopt en erover schrijft moet je zelf weten.
Hangt er vanaf Bjoro. Luister je ze allemaal, bewaar je ze, gooi je ze weer weg?quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
gaan we nu ook de discussie krijgen wanneer iets sport is en wanneer spel
Als je dagelijks ongeveer 30 mp3 nummers download, ben je dan fanatiek ?
maar even goed ben je wel lief hoor !quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:55 schreef Suijk het volgende:
Ik luister weinig muziek, ja in de auto en als achtergrond, maar nooit fanatiek. Laatste cd die ik heb gekocht, was Green Day 'Dookie', want hij had zo'n mooi groen hoesje. Heel lang geleden.
MP3's heb ik ook weinig.
Je luistert ze allemaal, degene die je bevallen bewaar je, diegene die je niet goed vindt delete je weer.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Luister je ze allemaal, bewaar je ze, gooi je ze weer weg?
bewaar alles en als achtergrond muziek shuffle ik mijn MP3 speler dus komen ze wel eens langsquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hangt er vanaf Bjoro. Luister je ze allemaal, bewaar je ze, gooi je ze weer weg?
Kom op, niet alle nummers op een album kunnen goed zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:59 schreef methodmich het volgende:
Dan koop je de verkeerde albums vrees ik.
Heb er toch genoeg die allemaal goed zijn hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:00 schreef Radegast het volgende:
[..]
Kom op, niet alle nummers op een album kunnen goed zijn.
Tja, mijn pa prefeert ook alleen maar cd's, terwijl mijn broer alleen maar mp3's luistert, net als ik doe.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Feit is dat de muziekliefhebbers die ik ken ook allemaal cd of plaat prefereren boven MP3.
Dat siert je. Zal je binnenkort nog wat sturen via MSN.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
bewaar alles en als achtergrond muziek shuffle ik mijn MP3 speler dus komen ze wel eens langs
....ook die nummers die jij mij laatst had aanbevolen !
Ik kijk gewoon bijna nooit films.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tja, mijn pa prefeert ook alleen maar cd's, terwijl mijn broer alleen maar mp3's luistert, net als ik doe.
Mijn winamp staat vrijwel altijd aan, heb 30gig aan mp3 en 314 verschillende albums. Daar was ik nooit aangekomen zonder MP3's.
Ach ja, misschien heb jij hetzelfde met films; die download je misschien liever dan het origineel te hebben. Verschil van voorkeur
maar kunnen we dan omgekeerd van jou zeggen dat je geen voetballiefhebber bent omdat je bijna nooit naar het stadion gaat ?quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:02 schreef methodmich het volgende:
Dat siert je. Zal je binnenkort nog wat sturen via MSN.
Ik ben vrijwel elke zaterdag bij mijn echte club. Telt wat mij betreft even zwaar, al is het geen BVO.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar kunnen we dan omgekeerd van jou zeggen dat je geen voetballiefhebber bent omdat je bijna nooit naar het stadion gaat ?
quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar kunnen we dan omgekeerd van jou zeggen dat je geen voetballiefhebber bent omdat je bijna nooit naar het stadion gaat ?
maken we ervan:quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:05 schreef methodmich het volgende:
Ik ben vrijwel elke zaterdag bij mijn echte club. Telt wat mij betreft even zwaar, al is het geen BVO.
quote:maar kunnen we dan omgekeerd van jou zeggen dat je geen betaald- en buitenlandsvoetballiefhebber bent omdat je bijna nooit naar een dergelijk stadion gaat ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |