De verwachting is nog ongeveer 15 minuten. Het moet er natuurlijk wel indrukwekkend uitzien.quote:
Hoe gaan we straks in dat menu komen?quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:21 schreef cyberstalker het volgende:
Ok, de eerste screenshot voor fokforum_dark
[[url=http://www.xs4all.nl/~zeep10/foktools_dark_small.jpg]afbeelding][/url]
Edit: jaja, de ads zitten er nog niet in. Dat komt ook nog wel
Dat is de instelling voor het verversen van berichtenquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:37 schreef tonks het volgende:
Wat is dat berichten verversen
Daar komt een knopje boven, tussen de links zoals logout, profiel enzo.quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:54 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hoe gaan we straks in dat menu komen?
Is dat niet slecht voor fok??quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:57 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Dat is de instelling voor het verversen van berichten
Je kunt bijvoorbeeld kiezen om iedere minuut automatisch te verversen, of een continu verbinding naar de server open te houden. Of niet automatisch verversen, etc...
[..]
Daar komt een knopje boven, tussen de links zoals logout, profiel enzo.
Het is voor de persoonlijke berichten. Dus zou het hooguit slecht zijn voor onze server.quote:
Daar is cygnusx als het goed is mee bezig.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:25 schreef qu63 het volgende:
komen er ook nog screenies van de andere layouts??
verder puik werk! [14.gif]
hij is bijna afquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:37 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Daar is cygnusx als het goed is mee bezig.
Yup, netjes ingesteld, ik wist alleen niet dat het echt iets aan de pagina veranderede,quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:04 schreef whoops het volgende:
[..]
Hij zou het gewoon moeten doen... Staat hij er wel bij in het lijstje met extensions?
Nice.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:05 schreef cygnusx het volgende:
[[url=http://www.kuthond.nl/foktools/screenfok.jpg]afbeelding][/url]
Kijkt u eens
dit is dus nog niet compleet af, maar toch. tis wel wat. dit is het begin dus
We zijn nog aan het vergaderen over hoe we die optie willen opnemen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:11 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Nice.
En hoe kan je dan de kleuren kiezen voor de mods?
daar komt een apart gedeelte voor op de config pagina. net zoals dat er voor de pm e.t.c. een apart gedeelte op de config pagina voor komt. daar kun je uiteindelijk kleuren voor mods, voor admins, en nog meer kiezen voor mensen, (en hopelijk met een kleurkiezer/kleurenpalet).quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:11 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Nice.
En hoe kan je dan de kleuren kiezen voor de mods?
De huidige fokblock is te downloaden. zie de signature van cyberstalker.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:28 schreef SynXteR het volgende:
Waar download ik dat?
dat is mischien een functie, maar we hebben al idee-en voor die balk. maar mischien is dit een idee. alleen of het nu fijn/fijner is. dat moeten we maar ff bekijkenquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:09 schreef SlimShady het volgende:
Feature request 1
Users gelijk kunnen blokkeren door op een kruisje te klikken.
Dat kruisje (een X of [X]), kan dan naast de naam, naast de MSN/ICQ icons of onder die icons.
Of naast de naam in de posts, links van de datum.
En natuurlijk hoort er een lijst met de geblokkeerde users.
dat noteer ik voor later (v0.3 of verder?). mischien is het ooit leuk.quote:Feature request 2
Ook over die lijst met users heb ik ideeën. (jaja)
Misschien checkboxes gebruiken voor die lijst.
Door de checkboxes te gebruiken, kun je een bep actie uitvoeren op meerdere users.
Die acties (kunnen) zijn: 1. block 2. unblock 3. verwijder uit lijst.
Geblokkeerde users kun je dan een rode kleur geven, of bruin.
En anderen zwart of donkerblauw.
welke balk? je hebt volgens mij te vaak Balkenende gezien de laatste tijdquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:05 schreef cygnusx het volgende:
[..]
dat is mischien een functie, maar we hebben al idee-en voor die balk. maar mischien is dit een idee. alleen of het nu fijn/fijner is. dat moeten we maar ff bekijken
whehe, die balk boven elk bericht, dat bedoel je toch? (tis laatquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:08 schreef SlimShady het volgende:
[..]
welke balk? je hebt volgens mij te vaak Balkenende gezien de laatste tijd![]()
Dat hadden wij al bedacht. Komt er sowieso.quote:Op donderdag 2 juni 2005 08:50 schreef TimberWolf het volgende:
[FEAT] Kan er, als QuickQuote aanstaat, een extra knopje komen waardoor ik alsnog 'Quote in slowreply' kan doen?
daar kunnen we nog geen uitspraak over doenquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:06 schreef Roönaän het volgende:
Hoe bepalen jullie de username etc van de ingelogde user?
In het ergste geval zou je twee keer in moeten loggen, op Fok!, en op de PM.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:06 schreef Roönaän het volgende:
Hoe bepalen jullie de username etc van de ingelogde user?
Op dit moment werkt het pm& toch al?quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:46 schreef cygnusx het volgende:
[..]
daar kunnen we nog geen uitspraak over doen
we hebben wel idee'en , maar die moeten we nog bespreken met breuls e.t.c. kijken wat mogelijk is enzo.
Hoe dan?quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:20 schreef Roonaan het volgende:
[..]
Op dit moment werkt het pm& toch al?
Die krijgen ze ongetwijfeld niet. En als ze er wel bij kunnen zijn die waarschijnlijk met md5 ge'encrypt', zodat het alsnog niet leesbaar is.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:05 schreef tonks het volgende:
Ik wil niks belemmeren maar ik hoop toch dat Breuls geen database acces geeft aan jullie, ik vind dat passwords enzo alleen door admins bekeken mogen worden
Omdat je als serveradmin voorbeeldberichten op een server kan zetten en daarom lijkt het alsof het werkt maar het werkt nu dus alleen nog maar voorlopig voor de serveradminsquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:20 schreef Roonaan het volgende:
[..]
Op dit moment werkt het pm& toch al?
Sowieso lijkt het me uitermate ongewenst dat Fok!block sowieso gebruik maakt van welke usergegevens dan ook.. eigenlijk.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:05 schreef tonks het volgende:
Ik wil niks belemmeren maar ik hoop toch dat Breuls geen database acces geeft aan jullie, ik vind dat passwords enzo alleen door admins bekeken mogen worden
Daar zit wel wat in natuurlijk. Maar uiteindelijk bepaal je zelf of je het wil gebruiken. Je weet van tevoren dat het niet door Fok! ondersteund wordt en dat het dus niet 'gegarandeerd' veilig is. Daarnaast is het ook de bedoeling (geloof ik) dat het PM'en optioneel wordt, dus als je wel de Fok!tool wil gebruiken, kan dat ook zonder de PM.quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:02 schreef Roonaan het volgende:
[..]
Sowieso lijkt het me uitermate ongewenst dat Fok!block sowieso gebruik maakt van welke usergegevens dan ook.. eigenlijk.
Snap ik. Maar ik wilde het balletje eens opgooien.quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:20 schreef whoops het volgende:
[..]
Daar zit wel wat in natuurlijk. Maar uiteindelijk bepaal je zelf of je het wil gebruiken. Je weet van tevoren dat het niet door Fok! ondersteund wordt en dat het dus niet 'gegarandeerd' veilig is. Daarnaast is het ook de bedoeling (geloof ik) dat het PM'en optioneel wordt, dus als je wel de Fok!tool wil gebruiken, kan dat ook zonder de PM.
Wij hebben een plan waarbij wij met alleen het userId van de gebruiker kunnen verifiëren of het daadwerkelijk de gebruiker is. Het userId is géén vertrouwelijke informatie.quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:53 schreef Roonaan het volgende:
[..]
Snap ik. Maar ik wilde het balletje eens opgooien.
Het lijkt mij iets om over na te denken in ieder geval.
Hoe denken c&c hiermee op te gaan?
Is het niet verstandiger om de PM-box los te draaien van je useraccount op fok! dan? Jullie zijn toch niet van plan de profiel pagina's van de users te gaan parsen?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:13 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Wij hebben een plan waarbij wij met alleen het userId van de gebruiker kunnen verifiëren of het daadwerkelijk de gebruiker is. Het userId is géén vertrouwelijke informatie.
We hebben daarbij wel een klein beetje hulp van Breuls nodig.
Sorry, ik begrijp je niet helemaal. Waarom zouden wij in godsnaam de profielpagina's van users parsen. Daar staat allemaal info waar wij niks aan hebben.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 07:35 schreef Roonaan het volgende:
[..]
Is het niet verstandiger om de PM-box los te draaien van je useraccount op fok! dan? Jullie zijn toch niet van plan de profiel pagina's van de users te gaan parsen?
Anderszijds staat er als je ingelogd bent sowieso "Je bent ingelogd als Roonaan" met het userid in de url er." Dit overigens is weer geen openbare data, maar private.
Misschien zie ik dat hele PM& dan verkeerd.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:10 schreef cyberstalker het volgende:
Okidoki. maar met enkel een userid? en dan? hoe worden de pm boxen dan gematched?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:16 schreef cyberstalker het volgende:
Wat jij nu schrijft, heb ik allang bedacht hoor
Als we het zo zouden willen doen, zouden we Breuls hulp niet nodig hebben. Dan zouden we gewoon de opgeslagen wachtwoorden en/of cookies inlezen via de extensie en dat naar onze server versturen.
Dat willen we juist niet doen, en daarom hebben we Breuls hulp nodig, zodat we het met alleen een userId kunnen doen.
nou, jouw pm inbox id is jouw userid.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:20 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Okidoki. maar met enkel een userid? en dan? hoe worden de pm boxen dan gematched?
Ik hoop dat er nog wel wat meer beveiliging op zit?quote:
En daar gaan we dus met Breuls over overleggenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:00 schreef Nevermind het volgende:
[..]
Ik hoop dat er nog wel wat meer beveiliging op zit?
dat was wel de bedoeling ja, maar omdat het open source is is het niet altijd even makkelijk om een goede manier te vindenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:00 schreef Nevermind het volgende:
[..]
Ik hoop dat er nog wel wat meer beveiliging op zit?
Explain? Als je het statement op zichzelf staand leest is het een redelijk merkwaardige opmerking nl.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:05 schreef cygnusx het volgende:
maar omdat het open source is is het niet altijd even makkelijk om een goede manier te vinden
kijk, als wij het linken naar een script op fok, dan kan iemand gewoon het aanpassen, en zelf een linkje plaatsen naar zijn site, met daarin gewoon hetzelfde, alleen dan een andere userid, en dan kom je in hun inbox en kun je ook sturen e.t.c.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:34 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Explain? Als je het statement op zichzelf staand leest is het een redelijk merkwaardige opmerking nl.
en nog steeds vraag ik mij af hoe jullie dit ooit werkend krijgen.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:03 schreef cygnusx het volgende:
[..]
kijk, als wij het linken naar een script op fok, dan kan iemand gewoon het aanpassen, en zelf een linkje plaatsen naar zijn site, met daarin gewoon hetzelfde, alleen dan een andere userid, en dan kom je in hun inbox en kun je ook sturen e.t.c.
vandaar.
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:08 schreef SlimShady het volgende:
[..]
en nog steeds vraag ik mij af hoe jullie dit ooit werkend krijgen.
Niet,quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:08 schreef SlimShady het volgende:
[..]
en nog steeds vraag ik mij af hoe jullie dit ooit werkend krijgen.
Als je dubbelklikt wel ja.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 07:35 schreef tonks het volgende:
Oja en jullie fokblock quick quote.. quote dubbel
Nee hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2005 07:35 schreef tonks het volgende:
Oja en jullie fokblock quick quote.. quote dubbel
Ik ook niet. Ik kijk wel even of het erin gaat komenquote:Op zondag 5 juni 2005 00:32 schreef SlimShady het volgende:
[..]
[..]
werkt goed hier. al lang geen problemen gezien.
nou, een aparte db krijgen en hosten op een rustige server (dan denk ik aan de weblog ofzo). opzich, een pm systeem vreet niet zoveel hoor.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 07:34 schreef tonks het volgende:
[..]
[..]
Niet,
Want of ze moeten database acces van Breuls en Danny krijgen.. wat nooit gaat gebeuren.
OF, ze moeten het zelf hosten.. en als het een beetje populair word gaat dat ook niet lukken, vraag maar voor de grap hoeveel dataverkeer fok! gebruikt
Nope, maar dan zit je met een homemade product dat gebruik maakt van de content en populariteit van Fok!. Iets wat Danny in het verleden nooit toestond.quote:Op zondag 5 juni 2005 01:28 schreef cygnusx het volgende:
[..]
nou, een aparte db krijgen en hosten op een rustige server (dan denk ik aan de weblog ofzo). opzich, een pm systeem vreet niet zoveel hoor.
wat zou er mis zijn met een uitbreiding op fok die elke user zelf in en uit kan schakelen.quote:Op zondag 5 juni 2005 09:34 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Nope, maar dan zit je met een homemade product dat gebruik maakt van de content en populariteit van Fok!. Iets wat Danny in het verleden nooit toestond.
Eens! QuickPI's!quote:Op zondag 5 juni 2005 20:39 schreef Noca het volgende:
De tools werken niet in de fok_light layout?
Fixen!![]()
wow, een nieuwe of nou ja. oude layout erbij!quote:
Zeg, wil jij wel eens niet zo hard schoppen?quote:Op zondag 5 juni 2005 21:36 schreef cygnusx het volgende:
[..]
wow, een nieuwe of nou ja. oude layout erbij!
ik schop cyberstalker ff.
Forum Quotequote:Op maandag 6 juni 2005 18:47 schreef Fillipe het volgende:
[afbeelding]<div style="width: 576px;" class="resizewarning">Deze afbeelding is 1019 * 768 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de <a href="http://forum.fok.nl/topic/372127/2/1" onclick="window.open(this.href);return false">FAQ</a> als je niet weet hoe dat moet.</div>
quote:
Ja, die heb je al eerder doorgegeven.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:49 schreef SlimShady het volgende:
een bug in Fok!Block
QuickQuote
[..]
Forum Quote
[..]
ok.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:53 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Ja, die heb je al eerder doorgegeven.
en word tevens gefixtquote:Op maandag 6 juni 2005 18:53 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Ja, die heb je al eerder doorgegeven.
Tof. Tevens TVP.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:20 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Zeg, wil jij wel eens niet zo hard schoppen?
Ik ga er naar kijken uiteraard.
FokBlock is van vóór fokforum_light, de huidige versie werkt daarin niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:34 schreef Svensational het volgende:
Hoe werkt dit? Ik heb het gedownload, Firefox opnieuw opgestart, maar ik zie niks?
Da's niet zo'n hele moeilijke vraag.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:05 schreef cygnusx het volgende:
wat zou er mis zijn met een uitbreiding op fok die elke user zelf in en uit kan schakelen.
We verwachten binnenkort sowieso een nieuwe versie uit te brengen. Daarbij werkt fokforum_light uiteraard weer, ook heb je dan een mooie instellingenpagina in de stijl van fok, die je ook gewoon vanaf fok kunt openen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:43 schreef Svensational het volgende:
Oh, ik zat in FOK! zelf te zoeken voor de instellingen! Hij doet het nu! Geweldig
Vooral de Quick PI is geweldig
Hiervoor wil ik de nieuwe oude layout wel opgeven
!
Klopt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:47 schreef HighLander het volgende:
[..]
Da's niet zo'n hele moeilijke vraag.
Inmiddels wel weerquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:03 schreef Svensational het volgende:
Ik zit nu op 'n andere computer, maar hij kan het bestand niet meer downloaden
op zeker. niets aan toe te voegen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:10 schreef marckvandijk het volgende:
Sowieso PM is toch wel een vereiste voor zon site als FOK!. Daarom is bijvoorbeeld partyflock ook zo populair. Mensen gebruiken soms alleen PF om elkaar berichtjes te sturen. Ze kijken soms geeneens op de rest van de site
Pm rulez
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:08 schreef marckvandijk het volgende:
PM zoals dat bij Partyflock gaat is ook wel mooi. Misschien zou je PF is kunnen vragen op tips?
Het lijkt me niet dat het de bedoeling is van een openbaar forum om alleen maar pm's te versturen. Daarom zal het ook wel niet in FOK! zitten, beetje onzinnig ook. Zo'n uitbreiding is trouwens wel leuk, maar je hebt er niks aan als degene die je een pm stuurt het niet gebruikt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:10 schreef marckvandijk het volgende:
Sowieso PM is toch wel een vereiste voor zon site als FOK!. Daarom is bijvoorbeeld partyflock ook zo populair. Mensen gebruiken soms alleen PF om elkaar berichtjes te sturen. Ze kijken soms geeneens op de rest van de site
Pm rulez
je moet het merken met quoten, en onderin de quickreply met PI'squote:Op woensdag 8 juni 2005 23:48 schreef Da-Ali-G het volgende:
ik heb het dus geinstalleerd,
maar zie geen veranderingen?
wel bij extentions kan ik de dingetjes aan zetten maar dan zie ik geen verschil
wie o wie kan mij helpen
anders zie je de extensie er nog niet in staan, toch?quote:
oke dat werkt nu, en wat is nu die WYSIWYG editor dat zie ik niet echt inquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
je moet het merken met quoten, en onderin de quickreply met PI's
klik eens op reagerenquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:36 schreef Da-Ali-G het volgende:
[..]
oke dat werkt nu, en wat is nu die WYSIWYG editor dat zie ik niet echt in
Nogsteeds onderin de signature van Cyberstalker...quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:37 schreef marckvandijk het volgende:
Waar kan je een Beta of iets dergelijks downloaden?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
je moet het merken met quoten, en onderin de quickreply met PI's
quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
ja ook al...... sterker nog. MIjn hele pc opnieuw opgestart
[..]
IK gebruik gewoon de standaard FOK layout. Ennuh waar is het extensie menu :$quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:24 schreef qu63 het volgende:
zie je de extensie wel staan in het extensie menu?
welke layout gebruik je?
aan de layout veranderd ook niks, de screenies die geplaatst zijn, zijn van de volgende release!quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:29 schreef marckvandijk het volgende:
Oh ja ik zie hem staan in firefox. Alleen op de site van FOK zelf zie ik niks
ik gok nog een paar weekjes, maar we releasen voor die tijd nog wel een public betaquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:27 schreef SHERMAN het volgende:
Al een ETA voor de komende release?
Dit moet in de OP vind ikquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:34 schreef HuHu het volgende:Fok!Block installeren in FireFox
Extra -> Extenties
Selecteer Fok!Block en klik op "Opties"
Stel in wat je in wilt stellen
Opslaan en Sluiten en je bent klaar
De QuickPI's zie je onderin boven de QuickReply. De QuickQuote verschijnt in het QuickReply vak als je op de [afbeelding] klikt. De WYSIWYG editor verschijnt als je op "Reageer" klikt.
Dat lijkt me niks, dan wordt het fotoboek een beetje overbodig, en wordt slowchatten een stuk minder interessantquote:
Werkt die al in ff_lightquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:02 schreef cygnusx het volgende:
* cygnusx maakt ondertussen al gebruik van de Fok!tools v0.05 interne beta![]()
Kan niet meer, de OP is te oud om te worden aangepast.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dit moet in de OP vind ik. ik wist dat eerst ook niet, had Firefox vlak daarvoor gedownload
!
[..]
Stel je voor, wij krijgen voor elkaar wat honderd moderators niet luktquote:Dat lijkt me niks, dan wordt het fotoboek een beetje overbodig, en wordt slowchatten een stuk minder interessant!
[..]
We zijn bezig met ff_light.quote:Werkt die al in ff_light? En je sig klopt niet
!
Dat snap ik, maar voor een volgend topic is het wel handigquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:13 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Kan niet meer, de OP is te oud om te worden aangepast.
Het is opzich een leuk idee, en ik zal het wel gaan gebruiken ook, maar de echt leuke berichten komen dan niet meer in SC of fotoboek, maar in PMquote:Stel je voor, wij krijgen voor elkaar wat honderd moderators niet lukt
Dat weet ik, maar werkt die al in die bèta-versiequote:We zijn bezig met ff_light.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:02 schreef cygnusx het volgende:
[..]
ik gok nog een paar weekjes, maar we releasen voor die tijd nog wel een public beta
* cygnusx maakt ondertussen al gebruik van de Fok!tools v0.05 interne beta![]()
De allereerste alpha release komt er bijna aan. Vol met foutenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:09 schreef QyRoZ het volgende:
Het enige wat mij boeit is dat het gaat werken met de nieuwe oude layout.
Tof!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:11 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
De allereerste alpha release komt er bijna aan. Vol met foutenmaar dan heb je tenminste QuickPI in alle layouts (behalve text_only, want die gebruikt geen PI's).
Ik verwacht dat ergens vandaag te posten.
hoe installer je de boelquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:11 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
De allereerste alpha release komt er bijna aan. Vol met foutenmaar dan heb je tenminste QuickPI in alle layouts (behalve text_only, want die gebruikt geen PI's).
Ik verwacht dat ergens vandaag te posten.
quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:34 schreef HuHu het volgende:Fok!Block installeren in FireFox
Extra -> Extenties
Selecteer Fok!Block en klik op "Opties"
Stel in wat je in wilt stellen
Opslaan en Sluiten en je bent klaar
De QuickPI's zie je onderin boven de QuickReply. De QuickQuote verschijnt in het QuickReply vak als je op de [afbeelding] klikt. De WYSIWYG editor verschijnt als je op "Reageer" klikt.
of gewoon http://foktools.phserver.net/releases/0.0.1/ en dan klikkenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:55 schreef cygnusx het volgende:
ff deze koppeling: http://foktools.phserver.net/releases/0.0.1/foktools.xpi
plaatsen in je adresbalk.
dan werkt het
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:56 schreef tonks het volgende:
Ookal was ik een beetje sceptisch, moet ik toch zeggen, Leuk gedaan! vooral dat control panel
Leg eens uitquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:58 schreef cyberstalker het volgende:
Er zit waarschijnlijk een hotlink protectie op die server.
Ik heb zelf referrer-logging uitstaan in Firefox, dus dan werkt het altijd.
(about:config -> network.http.sendRefererHeader = 0)
Ook ideaal voor imageshack
QuickQuote nietquote:
Net deed ie het bij mij wel. Maar nu niet meerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:01 schreef QyRoZ het volgende:
* De QuickPI doet het niet bij mij in ff_light. Kan hem wel kiezen maar wordt niet meegenomen bij het posten.
Ach, ik gebruik toch ff_light, waarbij die niet werkt. Maar fijn dat er iig resultaat te zien is, al is het nog best wel erg brak.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:03 schreef tonks het volgende:
dan ga ik weer terug naar foktools
FOK!Block bedoel je den ikquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:03 schreef tonks het volgende:
dan ga ik weer terug naar foktools
Ik ook nietquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:04 schreef tonks het volgende:
Fokblock inderdaadik kan niet zonder quickquote
Daar hebben er meer last van jaquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:07 schreef Dark_Killah het volgende:
Hij doet 't niet, hij neemt 'm niet mee naar de post.
het blijkt ja, maarja, tis ook een alpha hequote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:11 schreef QyRoZ het volgende:
Alleen niet in _light. FokSilver is een stomme layout. Geel-wit is de shit.
Thanksquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:17 schreef Svensational het volgende:
Volgens mij moet je de kleuren HTML-code intypen, tenminste, dat is 1 manier waarop het werkt.
O.a. hier terug te vinden.
Och, heeft geen haast hoor. Jullie doen goed werk.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:14 schreef cygnusx het volgende:
[..]
het blijkt ja, maarja, tis ook een alpha he
zal ff samen met cyberstalker het nakijken vandaag als het kan.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:15 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Och, heeft geen haast hoor. Jullie doen goed werk. [afbeelding]
Ik bedoelde ook ff_lightquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:10 schreef cygnusx het volgende:
hier werkt de quick-pi wel hoor! (foksilver)
Je typt in je adresbalk about:config in, dan in het zoekveld typ je network.http.sendRefererHeader dan dubbelklik je op de waarde, en vul je daar 0 in. Als je vervolgens op enter drukt, heb je referrer-logging uitgezet.quote:
In foksilver ja, ik zie het. Die pagina heeft cygnusx als enige gemaakt.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:23 schreef tonks het volgende:
Oja als je in CP ziten je drukt op het fok logo kom je niet op forum.fok maar op chrome:// iets
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:27 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
In foksilver ja, ik zie het. Die pagina heeft cygnusx als enige gemaakt.
die bug had ik ook ontdekt jaquote:
Iedereen is ingelogd als cyberstalker. In alle templates.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:29 schreef funmaster het volgende:
Overigens: als ik naar het CP ga, staat er onder het Fok! logo het volgende:
" Je bent ingelogd als cyberstalker."
Ik gebruik fokforum_light.
Okequote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:31 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Iedereen is ingelogd als cyberstalker. In alle templates.
Dat is puur een visueel dingetje. Zijn wij van bewust. Het is natuurlijk ook een alpha release, daar horen fouten in te zitten
Gefixed @ bleeding edgequote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:07 schreef Dark_Killah het volgende:
Hij doet 't niet, hij neemt 'm niet mee naar de post.
Even snel een 0.02 uitbrengen, is iedereen weer happyquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:23 schreef cyberstalker het volgende:
Ik ben de value vergeten voor de PI's in fokforum_light
Gefixed @ bleeding edgequote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:23 schreef tonks het volgende:
Oja als je in CP ziten je drukt op het fok logo kom je niet op forum.fok maar op chrome:// iets
edit: adres verwijderdquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:37 schreef tonks het volgende:
Kan ik een van jullie iets op msn vragen?
zie hem nietquote:
Dat andere domein is niet meer nodig?quote:
denkt niet, nu hebben we een mooi domeintjequote:Op woensdag 15 juni 2005 10:47 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat andere domein is niet meer nodig?
Sorry, dat hadden we moeten doorgeven.quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:47 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat andere domein is niet meer nodig?
wat hij zegtquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:46 schreef cyberstalker het volgende:
Layout nummer 1 [14.gif]
Layout nummer 2 die zwartequote:Op donderdag 16 juni 2005 00:46 schreef cygnusx het volgende:
Oh, ik stem voor layout 2
omdat er zo weinig donkere sites zijn?quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:54 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Layout nummer 2 die zwartestem ik voor !
word een beetje overdreven lijkt me danquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:59 schreef cyberstalker het volgende:
Ik krijg zojuist een nóg beter idee. We doen ze allebei. Dan kan je als gebruiker gewoon je eigen stijl kiezen.
mwa, negatief met wat lichte aanpassingkjesquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:14 schreef R-Mon het volgende:
Lay-out 1 ivm die andere is gewoon het negatief
nee, die was er wel bij fokblock, maar bij foktools is het in fok geintegreerd, opzich kunnen we wel weer zoon menutje maken, maarja, ik zie het nut er niet echt van in...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:14 schreef Nevermind het volgende:
Als je er niet bij kunt werkt het waarschijnlijk ook niet. Dus, waarom kun je daar niet bij? Tools -> Extensies -> Fok!Tools (of Fok!Block) in het rijtje zoeken en dan op Opties klikken werkt niet?
Als de extensie goed is geïnstalleerd zie je bovenaan in de opties van Fok! een optie Fok!tools CP staan.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:35 schreef --Christiaan-- het volgende:
Euh ik kan niet bij de opties van de tools en is er een lijstje van mogelijkheden ergens?
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:22 schreef Svensational het volgende:
Komt er nog een QuickOpmaakvenstertje ?
Ik loop achterquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:16 schreef cygnusx het volgende:
[..]
nee, die was er wel bij fokblock, maar bij foktools is het in fok geintegreerd, opzich kunnen we wel weer zoon menutje maken, maarja, ik zie het nut er niet echt van in...
Bij mij doet de QuickQuote het niet??quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:54 schreef --Christiaan-- het volgende:
Als ik QuickQuote UITschakel zie ik alleen die buttons? :S volgens mij zijn in en uit omgedraaid overl
Hier ook niet, maar ik zie tenminste de icons...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:58 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Bij mij doet de QuickQuote het niet??
Ja maar met FokBlock deed ie het wel...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:00 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hier ook niet, maar ik zie tenminste de icons...
De Fok!tools is een complete rewrite van FokBlock. Beter, sneller - en straks ook - uitgebreider.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:01 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ja maar met FokBlock deed ie het wel...
Aha, jij gebruikt template foksilver?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:54 schreef --Christiaan-- het volgende:
Als ik QuickQuote UITschakel zie ik alleen die buttons? :S volgens mij zijn in en uit omgedraaid overl
Ja maar hoe zit het met de QuickQuote dan??quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:14 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
De Fok!tools is een complete rewrite van FokBlock. Beter, sneller - en straks ook - uitgebreider.
Alle functies worden dus vanaf schratch opgebouwd. Dit is omdat een hoop van de oude code té onoverzichtelijk is om op een goede manier bij te werken.
Eén pluspunt van Fok!tools op het moment is dat het werkt in alle templates, dus óók in fokforum_light. Daarnaast is het eenvoudiger om bij de instellingen te komen, doordat je rechtstreeks vanaf de fok!pagina's door kunt klikken.
De rewrite van die functie is nog niet af. Zoals ik al zei is de enige werkende functie in Fok!tools op het moment de QuickPI. Ik ben daar op dit moment mee bezig.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:17 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ja maar hoe zit het met de QuickQuote dan??
Ah jammer. Ik vond het erg handig...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:19 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
De rewrite van die functie is nog niet af. Zoals ik al zei is de enige werkende functie in Fok!tools op het moment de QuickPI. Ik ben daar op dit moment mee bezig.
Subtiele dissquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:16 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Aha, jij gebruikt template foksilver?
Die pagina is als enige door cygnusx ontworpen. Hij heeft inderdaad die instellingen omgedraaid. In alle andere templates (die ik heb geschreven) is dat wel goed.
De enige werkende functie in de Fok!tools is op dit moment QuickPI. Ik ben op dit moment bezig met de QuickQuote functie. Deze kun je dus als eerstvolgende verwachten.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:20 schreef Nevermind het volgende:
[..]
Subtiele diss
Wel erg jammer dat de QuickQuote nog niet werkt in de oude oude layout (fok_dark ofzo). Dat vond ik toch wel de eenafijnste mogelijkheid (op de QuickPI's na natuurlijk). En hoe blokkeer je users met Fok!Tools?
Okay, positief!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:23 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
De enige werkende functie in de Fok!tools is op dit moment QuickPI. Ik ben op dit moment bezig met de QuickQuote functie. Deze kun je dus als eerstvolgende verwachten.
IS af.quote:
Geniaal! ik zie mn geile icoontje in de balk staanquote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:53 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
IS af.
De functie is toegevoegd aan bleeding-edge. Er zitten ongetwijfeld nog bergen fouten in, schroom niet deze hier te melden, dan kan ik ze oplossen.
* wimmel_1 gaat er maar ff vanuit dat jij niet weet hoe een netwerk werkt in een bedrijfquote:Op zaterdag 18 juni 2005 04:07 schreef NiteSpeed het volgende:
Maak gewoon een style sheet switcher, als je beide fucking layouts toch al hebt.
Wow, een reactie die nergens op slaat.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 04:11 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
* wimmel_1 gaat er maar ff vanuit dat jij niet weet hoe een netwerk werkt in een bedrijf, én al helemaal niet dat je weet hoe gebruikers er mee omspringen
![]()
Ú zegd ???quote:Op zaterdag 18 juni 2005 04:13 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Wow, een reactie die nergens op slaat.
Hij is cute!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:53 schreef cyberstalker het volgende:
IS af.
Waarom is QuickQuote nu een extra functie geworden, terwijl de vorige keer hij de gewone quote verving. En waarom vind ik heet QQ-icoontje terug in mijn sigquote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:53 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
IS af.
De functie is toegevoegd aan bleeding-edge. Er zitten ongetwijfeld nog bergen fouten in, schroom niet deze hier te melden, dan kan ik ze oplossen.
Omdat de link een quote link isquote:Op zaterdag 18 juni 2005 08:04 schreef Svensational het volgende:
En waarom vind ik heet QQ-icoontje terug in mijn sig?
Vetquote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:53 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
IS af.
Zullen we stoppen met users die meer voeten in de aarde hebben verbeteren?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 04:16 schreef wimmel_1 het volgende:
Ú zegd ???
quote dan iig de volledige post
Broer is een OS X user!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 04:19 schreef broer het volgende:
[..]
Hij is cute!
Misschien ga ik door deze feature wel terug van Safari naar Firefox.
Sorry, daar heb ik geen verstand van, ik gebruik zelf geen windows.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 04:06 schreef wimmel_1 het volgende:
Als jullie dan toch bezig zijn met iets voor Firefox (Mozilla) te bouwen...., bouw dan meteen iets wat op een Windows PC niet in "%Userprofile%\Application Data" terecht komt maar in "%Userprofile%\Local Settings\Application Data" . Op die manier is het ook "normaal" te gebruiken op een (bedrijfs)Netwerk![]()
Op verzoek. Mensen wilden ook nog 'gewoon' kunnen quoten. Dat kan nu.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 08:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom is QuickQuote nu een extra functie geworden, terwijl de vorige keer hij de gewone quote verving. En waarom vind ik heet QQ-icoontje terug in mijn sig?
En zo hoort hetquote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:19 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Op verzoek. Mensen wilden ook nog 'gewoon' kunnen quoten. Dat kan nu.
De extensies werken niet samen. Als je ze allebei installeert, werkt er in het gunstigste geval ééntje. Welke dat is, is volledig willekeurig.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:38 schreef SlimShady het volgende:
[..]
En zo hoort het![]()
OK. ik ben van plan om de nieuwe versie te installeren.
ik vroeg me af moet ik Fok!Block deinstalleren? of is het ook goed als ik de extensie disable of alle opties uitzet?
Ja dat met die tabs weet ik. Dat komt door een beveiligingsinstelling in Firefox, ik probeer dat al te omzeilen, maar dat is helaas niet zo eenvoudig.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:31 schreef SlimShady het volgende:
Disable werkte. Gelukkig zijn de GUIDs niet identiek, anders was het misgegaan.
Een bug.
Alle links bovenin de balk kan ik in een nieuw venster tab openen, behalve de 'Control Panel'.
Fix dat alsjeblieft. Zwaar irri zolang dat niet mogelijk is.
oh ja. de homepage icon en de profiel icon open niet standaard in een nieuw venster tab.
ik weet niet of dat door deze extensie komt. maar vroeger was dat niet zo.
Klopt, die heb ik niet geïmplementeerd, en met goede reden.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:47 schreef Tha_T het volgende:
Ok, Ik heb hem nu geinstalleerd en meteen mis ik het vakje waar ik zelf een nummer in kan voerenmaar voor de rest is hij weer
Verder gebeurt er niks als je je instellingen wijzigt, ik blijf maar drukken, maar hij blijft gewoon staanquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:22 schreef Svensational het volgende:
chrome://foktools/skin/fokforum_light/images/foktoolscp.gif
Deze is donkerder dan de andere opties ernaast.
[quote]
Klopt, ik ben er ook niet helemaal klaar mee nee, ik vind hem nog niet optimaal
En als je tekst quote uit een gesloten topic zitten daar 2 typfouten in. En zo'n opmaakbalkje, komt dat nog bij Snel reageren?? Ik was juist zo blij dat we eindelijk van die knopjes hadden, kan ik ze nooit meer gebruikenquote:Daar maken we nog wat op, als je nu opslaat dan krijg je dezelfde pagina weer te zien, dus lijkt het alsof er niks gebeurt, maar hij slaat de gegevens wel daadwerkelijk op
ja, er komt zoon opmaakbalkjequote:En zo'n opmaakbalkje, komt dat nog bij Snel reageren?? Ik was juist zo blij dat we eindelijk van die knopjes hadden, kan ik ze nooit meer gebruiken. En we hebben nou nog 4 nieuwe ook
Ja die functie is iets té snel. Je merkt nu niet dat het is opgeslagen, maar dat is wel degelijk het gevalquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:22 schreef Svensational het volgende:
Verder gebeurt er niks als je je instellingen wijzigt, ik blijf maar drukken, maar hij blijft gewoon staan
een confirm of alert popup kan je toevoegen oid.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:06 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Ja die functie is iets té snel. Je merkt nu niet dat het is opgeslagen, maar dat is wel degelijk het geval
Dat komt idd, maar heeft momenteel lage prioriteit. De instellingen werken, dus ik ga eerst alle andere functies afmaken.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:10 schreef SlimShady het volgende:
[..]
een confirm of alert popup kan je toevoegen oid.
kopiÃ<<ren staat erquote:
Vreemd, in mijn broncode staat namelijk wel degelijk kopiëren. Je had het over twee typfouten, wat is de andere?quote:
Nee, dit is de enigequote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:19 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Vreemd, in mijn broncode staat namelijk wel degelijk kopiëren. Je had het over twee typfouten, wat is de andere?
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:19 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Vreemd, in mijn broncode staat namelijk wel degelijk kopiëren. Je had het over twee typfouten, wat is de andere?
je ziet het in ieder geval in Windows. en letterlijk 'in ieder geval'.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:30 schreef cygnusx het volgende:
welke typfouten dan?
en staat er niks op het klembord.quote:Sorry, je hebt niet de rechten om in dit topic te reageren.
Bevestigd.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:32 schreef Svensational het volgende:
QuickQuote uit gesloten topics lijkt trouwens niet te werken. Ik krijg dat venstertje (met die tikfout), maar daarna gaat ie naar dit venster:
[..]
en staat er niks op het klembord.
Gefixed @ bleeding-edgequote:Op zondag 19 juni 2005 00:32 schreef Svensational het volgende:
QuickQuote uit gesloten topics lijkt trouwens niet te werken. Ik krijg dat venstertje (met die tikfout), maar daarna gaat ie naar dit venster:
[..]
en staat er niks op het klembord.
Ja, nu werkt het wel. Dank.quote:
zal te maken hebben met dat windows een andere toetsenbordstandaard gebruikt dan linux, nou ja, iig jouw linux versie, ik had het ook met jou op ircquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:19 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
[/test]quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:25 schreef nikky het volgende:
PJORourke mag even van de zon gaan genieten voor een weekje. Of hij gaat posten in andere fora. Op POL/NWS is dit helaas even niet meer mogelijk.
NU WELquote:Op zondag 19 juni 2005 10:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[afbeelding] Het handschrift van de aliens
Zo breng je iedereen in verwarring, mooi spel![]()
BB-PI's?quote:
hmm, die ken ik nietquote:Op zondag 19 juni 2005 18:25 schreef Tha_T het volgende:
Big Brother PI's bedoelt hij
very coolquote:Op zondag 19 juni 2005 18:24 schreef cygnusx het volgende:
[..]
nou ja, iig de (meeste) pi's die normaal niet beschikbaar zijn wel ja
Dus je kent ze tochquote:Op zondag 19 juni 2005 18:28 schreef cygnusx het volgende:
[..]
hmm, die ken ik niet
oh, volgensmij die foto'tjes als pi,
quote:Op zondag 19 juni 2005 18:39 schreef renz0r het volgende:
* renz0r] het niet grappig vindt, sorry general.[/me]
quote:Op zondag 19 juni 2005 18:39 schreef renz0r het volgende:
[me=renz0r het niet grappig vindt, sorry general.
de andere bug, wat je ook ziet, is niet opgelost door Fok!Block te disablen.quote:Op zondag 19 juni 2005 18:39 schreef renz0r het volgende:
ja, dan weet ik welke je bedoelt jaquote:
Aha, de / me tag, die ben ik inderdaad vergeten.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:12 schreef SlimShady het volgende:
Bug!
(het gaat voor nu om de tekst)
[afbeelding] Forum zegt:
[..]
[afbeelding] Fok!Block zegt:
[..]
[afbeelding] Fok!Tools zegt:
[..]
de andere bug, wat je ook ziet, is niet opgelost door Fok!Block te disablen.
ook heb ik Fok!Tools disabled en FF laat nog hetzelfde zien. IE doet ook raar met dezelfde post.
ik heb de post bestudeerd maar ik kan geen fouten vinden.
mss is er iets mis met de forum code. dat zal het zijn.
Geeft niets...quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:02 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Sorry, dat hadden we moeten doorgeven.
We zitten nu op de phserver, omdat we verwachten straks een flinke database te gaan krijgen met PB's enzo. En The_Terminator gaf aan nog een GB of 14 over te hebben.
Is goed. Zodra Fok!Tools tenminste alle opties heeft die FokBlock nu heeft, kan FokBlock weg.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:22 schreef whoops het volgende:
[..]
Geeft niets...
Als je mij even een seintje geeft wanneer je het domein niet meer nodig hebt, dan 'breek ik hem af'...
nou, komop met die argumentenquote:Op zondag 19 juni 2005 19:13 schreef cygnusx het volgende:
Zo, ontwerp is af.
alstu:
[afbeelding]
Geef uw argumenten maardan gaan we die binnenkort inplanteren
Alleenquote:Op maandag 20 juni 2005 19:49 schreef Tha_T het volgende:
Van mij mag je hem zo erin zetten
quote:Op maandag 20 juni 2005 19:49 schreef Tha_T het volgende:
Van mij mag je hem zo erin zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |