oke dat werkt nu, en wat is nu die WYSIWYG editor dat zie ik niet echt inquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
je moet het merken met quoten, en onderin de quickreply met PI's
klik eens op reagerenquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:36 schreef Da-Ali-G het volgende:
[..]
oke dat werkt nu, en wat is nu die WYSIWYG editor dat zie ik niet echt in
Nogsteeds onderin de signature van Cyberstalker...quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:37 schreef marckvandijk het volgende:
Waar kan je een Beta of iets dergelijks downloaden?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
je moet het merken met quoten, en onderin de quickreply met PI's
quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
ja ook al...... sterker nog. MIjn hele pc opnieuw opgestart
[..]
IK gebruik gewoon de standaard FOK layout. Ennuh waar is het extensie menu :$quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:24 schreef qu63 het volgende:
zie je de extensie wel staan in het extensie menu?
welke layout gebruik je?
aan de layout veranderd ook niks, de screenies die geplaatst zijn, zijn van de volgende release!quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:29 schreef marckvandijk het volgende:
Oh ja ik zie hem staan in firefox. Alleen op de site van FOK zelf zie ik niks
ik gok nog een paar weekjes, maar we releasen voor die tijd nog wel een public betaquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:27 schreef SHERMAN het volgende:
Al een ETA voor de komende release?
Dit moet in de OP vind ikquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:34 schreef HuHu het volgende:Fok!Block installeren in FireFox
Extra -> Extenties
Selecteer Fok!Block en klik op "Opties"
Stel in wat je in wilt stellen
Opslaan en Sluiten en je bent klaar
De QuickPI's zie je onderin boven de QuickReply. De QuickQuote verschijnt in het QuickReply vak als je op de [afbeelding] klikt. De WYSIWYG editor verschijnt als je op "Reageer" klikt.
Dat lijkt me niks, dan wordt het fotoboek een beetje overbodig, en wordt slowchatten een stuk minder interessantquote:
Werkt die al in ff_lightquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:02 schreef cygnusx het volgende:
* cygnusx maakt ondertussen al gebruik van de Fok!tools v0.05 interne beta![]()
Kan niet meer, de OP is te oud om te worden aangepast.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dit moet in de OP vind ik. ik wist dat eerst ook niet, had Firefox vlak daarvoor gedownload
!
[..]
Stel je voor, wij krijgen voor elkaar wat honderd moderators niet luktquote:Dat lijkt me niks, dan wordt het fotoboek een beetje overbodig, en wordt slowchatten een stuk minder interessant!
[..]
We zijn bezig met ff_light.quote:Werkt die al in ff_light? En je sig klopt niet
!
Dat snap ik, maar voor een volgend topic is het wel handigquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:13 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Kan niet meer, de OP is te oud om te worden aangepast.
Het is opzich een leuk idee, en ik zal het wel gaan gebruiken ook, maar de echt leuke berichten komen dan niet meer in SC of fotoboek, maar in PMquote:Stel je voor, wij krijgen voor elkaar wat honderd moderators niet lukt
Dat weet ik, maar werkt die al in die bèta-versiequote:We zijn bezig met ff_light.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:02 schreef cygnusx het volgende:
[..]
ik gok nog een paar weekjes, maar we releasen voor die tijd nog wel een public beta
* cygnusx maakt ondertussen al gebruik van de Fok!tools v0.05 interne beta![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |