denkt niet, nu hebben we een mooi domeintjequote:Op woensdag 15 juni 2005 10:47 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat andere domein is niet meer nodig?
Sorry, dat hadden we moeten doorgeven.quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:47 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat andere domein is niet meer nodig?
wat hij zegtquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:46 schreef cyberstalker het volgende:
Layout nummer 1 [14.gif]
Layout nummer 2 die zwartequote:Op donderdag 16 juni 2005 00:46 schreef cygnusx het volgende:
Oh, ik stem voor layout 2
omdat er zo weinig donkere sites zijn?quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:54 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Layout nummer 2 die zwartestem ik voor !
word een beetje overdreven lijkt me danquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:59 schreef cyberstalker het volgende:
Ik krijg zojuist een nóg beter idee. We doen ze allebei. Dan kan je als gebruiker gewoon je eigen stijl kiezen.
mwa, negatief met wat lichte aanpassingkjesquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:14 schreef R-Mon het volgende:
Lay-out 1 ivm die andere is gewoon het negatief
nee, die was er wel bij fokblock, maar bij foktools is het in fok geintegreerd, opzich kunnen we wel weer zoon menutje maken, maarja, ik zie het nut er niet echt van in...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:14 schreef Nevermind het volgende:
Als je er niet bij kunt werkt het waarschijnlijk ook niet. Dus, waarom kun je daar niet bij? Tools -> Extensies -> Fok!Tools (of Fok!Block) in het rijtje zoeken en dan op Opties klikken werkt niet?
Als de extensie goed is geïnstalleerd zie je bovenaan in de opties van Fok! een optie Fok!tools CP staan.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:35 schreef --Christiaan-- het volgende:
Euh ik kan niet bij de opties van de tools en is er een lijstje van mogelijkheden ergens?
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:22 schreef Svensational het volgende:
Komt er nog een QuickOpmaakvenstertje ?
Ik loop achterquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:16 schreef cygnusx het volgende:
[..]
nee, die was er wel bij fokblock, maar bij foktools is het in fok geintegreerd, opzich kunnen we wel weer zoon menutje maken, maarja, ik zie het nut er niet echt van in...
Bij mij doet de QuickQuote het niet??quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:54 schreef --Christiaan-- het volgende:
Als ik QuickQuote UITschakel zie ik alleen die buttons? :S volgens mij zijn in en uit omgedraaid overl
Hier ook niet, maar ik zie tenminste de icons...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:58 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Bij mij doet de QuickQuote het niet??
Ja maar met FokBlock deed ie het wel...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:00 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hier ook niet, maar ik zie tenminste de icons...
De Fok!tools is een complete rewrite van FokBlock. Beter, sneller - en straks ook - uitgebreider.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:01 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ja maar met FokBlock deed ie het wel...
Aha, jij gebruikt template foksilver?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:54 schreef --Christiaan-- het volgende:
Als ik QuickQuote UITschakel zie ik alleen die buttons? :S volgens mij zijn in en uit omgedraaid overl
Ja maar hoe zit het met de QuickQuote dan??quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:14 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
De Fok!tools is een complete rewrite van FokBlock. Beter, sneller - en straks ook - uitgebreider.
Alle functies worden dus vanaf schratch opgebouwd. Dit is omdat een hoop van de oude code té onoverzichtelijk is om op een goede manier bij te werken.
Eén pluspunt van Fok!tools op het moment is dat het werkt in alle templates, dus óók in fokforum_light. Daarnaast is het eenvoudiger om bij de instellingen te komen, doordat je rechtstreeks vanaf de fok!pagina's door kunt klikken.
De rewrite van die functie is nog niet af. Zoals ik al zei is de enige werkende functie in Fok!tools op het moment de QuickPI. Ik ben daar op dit moment mee bezig.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:17 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ja maar hoe zit het met de QuickQuote dan??
Ah jammer. Ik vond het erg handig...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:19 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
De rewrite van die functie is nog niet af. Zoals ik al zei is de enige werkende functie in Fok!tools op het moment de QuickPI. Ik ben daar op dit moment mee bezig.
Subtiele dissquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:16 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Aha, jij gebruikt template foksilver?
Die pagina is als enige door cygnusx ontworpen. Hij heeft inderdaad die instellingen omgedraaid. In alle andere templates (die ik heb geschreven) is dat wel goed.
De enige werkende functie in de Fok!tools is op dit moment QuickPI. Ik ben op dit moment bezig met de QuickQuote functie. Deze kun je dus als eerstvolgende verwachten.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:20 schreef Nevermind het volgende:
[..]
Subtiele diss
Wel erg jammer dat de QuickQuote nog niet werkt in de oude oude layout (fok_dark ofzo). Dat vond ik toch wel de eenafijnste mogelijkheid (op de QuickPI's na natuurlijk). En hoe blokkeer je users met Fok!Tools?
Okay, positief!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:23 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
De enige werkende functie in de Fok!tools is op dit moment QuickPI. Ik ben op dit moment bezig met de QuickQuote functie. Deze kun je dus als eerstvolgende verwachten.
IS af.quote:
Geniaal! ik zie mn geile icoontje in de balk staanquote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:53 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
IS af.
De functie is toegevoegd aan bleeding-edge. Er zitten ongetwijfeld nog bergen fouten in, schroom niet deze hier te melden, dan kan ik ze oplossen.
* wimmel_1 gaat er maar ff vanuit dat jij niet weet hoe een netwerk werkt in een bedrijfquote:Op zaterdag 18 juni 2005 04:07 schreef NiteSpeed het volgende:
Maak gewoon een style sheet switcher, als je beide fucking layouts toch al hebt.
Wow, een reactie die nergens op slaat.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 04:11 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
* wimmel_1 gaat er maar ff vanuit dat jij niet weet hoe een netwerk werkt in een bedrijf, én al helemaal niet dat je weet hoe gebruikers er mee omspringen
![]()
Ú zegd ???quote:Op zaterdag 18 juni 2005 04:13 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Wow, een reactie die nergens op slaat.
Hij is cute!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:53 schreef cyberstalker het volgende:
IS af.
Waarom is QuickQuote nu een extra functie geworden, terwijl de vorige keer hij de gewone quote verving. En waarom vind ik heet QQ-icoontje terug in mijn sigquote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:53 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
IS af.
De functie is toegevoegd aan bleeding-edge. Er zitten ongetwijfeld nog bergen fouten in, schroom niet deze hier te melden, dan kan ik ze oplossen.
Omdat de link een quote link isquote:Op zaterdag 18 juni 2005 08:04 schreef Svensational het volgende:
En waarom vind ik heet QQ-icoontje terug in mijn sig?
Vetquote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:53 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
IS af.
Zullen we stoppen met users die meer voeten in de aarde hebben verbeteren?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 04:16 schreef wimmel_1 het volgende:
Ú zegd ???
quote dan iig de volledige post
Broer is een OS X user!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 04:19 schreef broer het volgende:
[..]
Hij is cute!
Misschien ga ik door deze feature wel terug van Safari naar Firefox.
Sorry, daar heb ik geen verstand van, ik gebruik zelf geen windows.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 04:06 schreef wimmel_1 het volgende:
Als jullie dan toch bezig zijn met iets voor Firefox (Mozilla) te bouwen...., bouw dan meteen iets wat op een Windows PC niet in "%Userprofile%\Application Data" terecht komt maar in "%Userprofile%\Local Settings\Application Data" . Op die manier is het ook "normaal" te gebruiken op een (bedrijfs)Netwerk![]()
Op verzoek. Mensen wilden ook nog 'gewoon' kunnen quoten. Dat kan nu.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 08:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom is QuickQuote nu een extra functie geworden, terwijl de vorige keer hij de gewone quote verving. En waarom vind ik heet QQ-icoontje terug in mijn sig?
En zo hoort hetquote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:19 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Op verzoek. Mensen wilden ook nog 'gewoon' kunnen quoten. Dat kan nu.
De extensies werken niet samen. Als je ze allebei installeert, werkt er in het gunstigste geval ééntje. Welke dat is, is volledig willekeurig.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:38 schreef SlimShady het volgende:
[..]
En zo hoort het![]()
OK. ik ben van plan om de nieuwe versie te installeren.
ik vroeg me af moet ik Fok!Block deinstalleren? of is het ook goed als ik de extensie disable of alle opties uitzet?
Ja dat met die tabs weet ik. Dat komt door een beveiligingsinstelling in Firefox, ik probeer dat al te omzeilen, maar dat is helaas niet zo eenvoudig.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:31 schreef SlimShady het volgende:
Disable werkte. Gelukkig zijn de GUIDs niet identiek, anders was het misgegaan.
Een bug.
Alle links bovenin de balk kan ik in een nieuw venster tab openen, behalve de 'Control Panel'.
Fix dat alsjeblieft. Zwaar irri zolang dat niet mogelijk is.
oh ja. de homepage icon en de profiel icon open niet standaard in een nieuw venster tab.
ik weet niet of dat door deze extensie komt. maar vroeger was dat niet zo.
Klopt, die heb ik niet geïmplementeerd, en met goede reden.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:47 schreef Tha_T het volgende:
Ok, Ik heb hem nu geinstalleerd en meteen mis ik het vakje waar ik zelf een nummer in kan voerenmaar voor de rest is hij weer
Verder gebeurt er niks als je je instellingen wijzigt, ik blijf maar drukken, maar hij blijft gewoon staanquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:22 schreef Svensational het volgende:
chrome://foktools/skin/fokforum_light/images/foktoolscp.gif
Deze is donkerder dan de andere opties ernaast.
[quote]
Klopt, ik ben er ook niet helemaal klaar mee nee, ik vind hem nog niet optimaal
En als je tekst quote uit een gesloten topic zitten daar 2 typfouten in. En zo'n opmaakbalkje, komt dat nog bij Snel reageren?? Ik was juist zo blij dat we eindelijk van die knopjes hadden, kan ik ze nooit meer gebruikenquote:Daar maken we nog wat op, als je nu opslaat dan krijg je dezelfde pagina weer te zien, dus lijkt het alsof er niks gebeurt, maar hij slaat de gegevens wel daadwerkelijk op
ja, er komt zoon opmaakbalkjequote:En zo'n opmaakbalkje, komt dat nog bij Snel reageren?? Ik was juist zo blij dat we eindelijk van die knopjes hadden, kan ik ze nooit meer gebruiken. En we hebben nou nog 4 nieuwe ook
Ja die functie is iets té snel. Je merkt nu niet dat het is opgeslagen, maar dat is wel degelijk het gevalquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:22 schreef Svensational het volgende:
Verder gebeurt er niks als je je instellingen wijzigt, ik blijf maar drukken, maar hij blijft gewoon staan
een confirm of alert popup kan je toevoegen oid.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:06 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Ja die functie is iets té snel. Je merkt nu niet dat het is opgeslagen, maar dat is wel degelijk het geval
Dat komt idd, maar heeft momenteel lage prioriteit. De instellingen werken, dus ik ga eerst alle andere functies afmaken.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:10 schreef SlimShady het volgende:
[..]
een confirm of alert popup kan je toevoegen oid.
kopiÃ<<ren staat erquote:
Vreemd, in mijn broncode staat namelijk wel degelijk kopiëren. Je had het over twee typfouten, wat is de andere?quote:
Nee, dit is de enigequote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:19 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Vreemd, in mijn broncode staat namelijk wel degelijk kopiëren. Je had het over twee typfouten, wat is de andere?
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:19 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Vreemd, in mijn broncode staat namelijk wel degelijk kopiëren. Je had het over twee typfouten, wat is de andere?
je ziet het in ieder geval in Windows. en letterlijk 'in ieder geval'.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:30 schreef cygnusx het volgende:
welke typfouten dan?
en staat er niks op het klembord.quote:Sorry, je hebt niet de rechten om in dit topic te reageren.
Bevestigd.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:32 schreef Svensational het volgende:
QuickQuote uit gesloten topics lijkt trouwens niet te werken. Ik krijg dat venstertje (met die tikfout), maar daarna gaat ie naar dit venster:
[..]
en staat er niks op het klembord.
Gefixed @ bleeding-edgequote:Op zondag 19 juni 2005 00:32 schreef Svensational het volgende:
QuickQuote uit gesloten topics lijkt trouwens niet te werken. Ik krijg dat venstertje (met die tikfout), maar daarna gaat ie naar dit venster:
[..]
en staat er niks op het klembord.
Ja, nu werkt het wel. Dank.quote:
zal te maken hebben met dat windows een andere toetsenbordstandaard gebruikt dan linux, nou ja, iig jouw linux versie, ik had het ook met jou op ircquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:19 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
[/test]quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:25 schreef nikky het volgende:
PJORourke mag even van de zon gaan genieten voor een weekje. Of hij gaat posten in andere fora. Op POL/NWS is dit helaas even niet meer mogelijk.
NU WELquote:Op zondag 19 juni 2005 10:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[afbeelding] Het handschrift van de aliens
Zo breng je iedereen in verwarring, mooi spel![]()
BB-PI's?quote:
hmm, die ken ik nietquote:Op zondag 19 juni 2005 18:25 schreef Tha_T het volgende:
Big Brother PI's bedoelt hij
very coolquote:Op zondag 19 juni 2005 18:24 schreef cygnusx het volgende:
[..]
nou ja, iig de (meeste) pi's die normaal niet beschikbaar zijn wel ja
Dus je kent ze tochquote:Op zondag 19 juni 2005 18:28 schreef cygnusx het volgende:
[..]
hmm, die ken ik niet
oh, volgensmij die foto'tjes als pi,
quote:Op zondag 19 juni 2005 18:39 schreef renz0r het volgende:
* renz0r] het niet grappig vindt, sorry general.[/me]
quote:Op zondag 19 juni 2005 18:39 schreef renz0r het volgende:
[me=renz0r het niet grappig vindt, sorry general.
de andere bug, wat je ook ziet, is niet opgelost door Fok!Block te disablen.quote:Op zondag 19 juni 2005 18:39 schreef renz0r het volgende:
ja, dan weet ik welke je bedoelt jaquote:
Aha, de / me tag, die ben ik inderdaad vergeten.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:12 schreef SlimShady het volgende:
Bug!
(het gaat voor nu om de tekst)
[afbeelding] Forum zegt:
[..]
[afbeelding] Fok!Block zegt:
[..]
[afbeelding] Fok!Tools zegt:
[..]
de andere bug, wat je ook ziet, is niet opgelost door Fok!Block te disablen.
ook heb ik Fok!Tools disabled en FF laat nog hetzelfde zien. IE doet ook raar met dezelfde post.
ik heb de post bestudeerd maar ik kan geen fouten vinden.
mss is er iets mis met de forum code. dat zal het zijn.
Geeft niets...quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:02 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Sorry, dat hadden we moeten doorgeven.
We zitten nu op de phserver, omdat we verwachten straks een flinke database te gaan krijgen met PB's enzo. En The_Terminator gaf aan nog een GB of 14 over te hebben.
Is goed. Zodra Fok!Tools tenminste alle opties heeft die FokBlock nu heeft, kan FokBlock weg.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:22 schreef whoops het volgende:
[..]
Geeft niets...
Als je mij even een seintje geeft wanneer je het domein niet meer nodig hebt, dan 'breek ik hem af'...
nou, komop met die argumentenquote:Op zondag 19 juni 2005 19:13 schreef cygnusx het volgende:
Zo, ontwerp is af.
alstu:
[afbeelding]
Geef uw argumenten maardan gaan we die binnenkort inplanteren
Alleenquote:Op maandag 20 juni 2005 19:49 schreef Tha_T het volgende:
Van mij mag je hem zo erin zetten
quote:Op maandag 20 juni 2005 19:49 schreef Tha_T het volgende:
Van mij mag je hem zo erin zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |