denkt niet, nu hebben we een mooi domeintjequote:Op woensdag 15 juni 2005 10:47 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat andere domein is niet meer nodig?
Sorry, dat hadden we moeten doorgeven.quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:47 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat andere domein is niet meer nodig?
wat hij zegtquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:46 schreef cyberstalker het volgende:
Layout nummer 1 [14.gif]
Layout nummer 2 die zwartequote:Op donderdag 16 juni 2005 00:46 schreef cygnusx het volgende:
Oh, ik stem voor layout 2
omdat er zo weinig donkere sites zijn?quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:54 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Layout nummer 2 die zwartestem ik voor !
word een beetje overdreven lijkt me danquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:59 schreef cyberstalker het volgende:
Ik krijg zojuist een nóg beter idee. We doen ze allebei. Dan kan je als gebruiker gewoon je eigen stijl kiezen.
mwa, negatief met wat lichte aanpassingkjesquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:14 schreef R-Mon het volgende:
Lay-out 1 ivm die andere is gewoon het negatief
nee, die was er wel bij fokblock, maar bij foktools is het in fok geintegreerd, opzich kunnen we wel weer zoon menutje maken, maarja, ik zie het nut er niet echt van in...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:14 schreef Nevermind het volgende:
Als je er niet bij kunt werkt het waarschijnlijk ook niet. Dus, waarom kun je daar niet bij? Tools -> Extensies -> Fok!Tools (of Fok!Block) in het rijtje zoeken en dan op Opties klikken werkt niet?
Als de extensie goed is geïnstalleerd zie je bovenaan in de opties van Fok! een optie Fok!tools CP staan.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:35 schreef --Christiaan-- het volgende:
Euh ik kan niet bij de opties van de tools en is er een lijstje van mogelijkheden ergens?
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:22 schreef Svensational het volgende:
Komt er nog een QuickOpmaakvenstertje ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |