denkt niet, nu hebben we een mooi domeintjequote:Op woensdag 15 juni 2005 10:47 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat andere domein is niet meer nodig?
Sorry, dat hadden we moeten doorgeven.quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:47 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat andere domein is niet meer nodig?
wat hij zegtquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:46 schreef cyberstalker het volgende:
Layout nummer 1 [14.gif]
Layout nummer 2 die zwartequote:Op donderdag 16 juni 2005 00:46 schreef cygnusx het volgende:
Oh, ik stem voor layout 2
omdat er zo weinig donkere sites zijn?quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:54 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Layout nummer 2 die zwartestem ik voor !
word een beetje overdreven lijkt me danquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:59 schreef cyberstalker het volgende:
Ik krijg zojuist een nóg beter idee. We doen ze allebei. Dan kan je als gebruiker gewoon je eigen stijl kiezen.
mwa, negatief met wat lichte aanpassingkjesquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:14 schreef R-Mon het volgende:
Lay-out 1 ivm die andere is gewoon het negatief
nee, die was er wel bij fokblock, maar bij foktools is het in fok geintegreerd, opzich kunnen we wel weer zoon menutje maken, maarja, ik zie het nut er niet echt van in...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:14 schreef Nevermind het volgende:
Als je er niet bij kunt werkt het waarschijnlijk ook niet. Dus, waarom kun je daar niet bij? Tools -> Extensies -> Fok!Tools (of Fok!Block) in het rijtje zoeken en dan op Opties klikken werkt niet?
Als de extensie goed is geïnstalleerd zie je bovenaan in de opties van Fok! een optie Fok!tools CP staan.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:35 schreef --Christiaan-- het volgende:
Euh ik kan niet bij de opties van de tools en is er een lijstje van mogelijkheden ergens?
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:22 schreef Svensational het volgende:
Komt er nog een QuickOpmaakvenstertje ?
Ik loop achterquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:16 schreef cygnusx het volgende:
[..]
nee, die was er wel bij fokblock, maar bij foktools is het in fok geintegreerd, opzich kunnen we wel weer zoon menutje maken, maarja, ik zie het nut er niet echt van in...
Bij mij doet de QuickQuote het niet??quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:54 schreef --Christiaan-- het volgende:
Als ik QuickQuote UITschakel zie ik alleen die buttons? :S volgens mij zijn in en uit omgedraaid overl
Hier ook niet, maar ik zie tenminste de icons...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:58 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Bij mij doet de QuickQuote het niet??
Ja maar met FokBlock deed ie het wel...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:00 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hier ook niet, maar ik zie tenminste de icons...
De Fok!tools is een complete rewrite van FokBlock. Beter, sneller - en straks ook - uitgebreider.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:01 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ja maar met FokBlock deed ie het wel...
Aha, jij gebruikt template foksilver?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:54 schreef --Christiaan-- het volgende:
Als ik QuickQuote UITschakel zie ik alleen die buttons? :S volgens mij zijn in en uit omgedraaid overl
Ja maar hoe zit het met de QuickQuote dan??quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:14 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
De Fok!tools is een complete rewrite van FokBlock. Beter, sneller - en straks ook - uitgebreider.
Alle functies worden dus vanaf schratch opgebouwd. Dit is omdat een hoop van de oude code té onoverzichtelijk is om op een goede manier bij te werken.
Eén pluspunt van Fok!tools op het moment is dat het werkt in alle templates, dus óók in fokforum_light. Daarnaast is het eenvoudiger om bij de instellingen te komen, doordat je rechtstreeks vanaf de fok!pagina's door kunt klikken.
De rewrite van die functie is nog niet af. Zoals ik al zei is de enige werkende functie in Fok!tools op het moment de QuickPI. Ik ben daar op dit moment mee bezig.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:17 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ja maar hoe zit het met de QuickQuote dan??
Ah jammer. Ik vond het erg handig...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:19 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
De rewrite van die functie is nog niet af. Zoals ik al zei is de enige werkende functie in Fok!tools op het moment de QuickPI. Ik ben daar op dit moment mee bezig.
Subtiele dissquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:16 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Aha, jij gebruikt template foksilver?
Die pagina is als enige door cygnusx ontworpen. Hij heeft inderdaad die instellingen omgedraaid. In alle andere templates (die ik heb geschreven) is dat wel goed.
De enige werkende functie in de Fok!tools is op dit moment QuickPI. Ik ben op dit moment bezig met de QuickQuote functie. Deze kun je dus als eerstvolgende verwachten.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:20 schreef Nevermind het volgende:
[..]
Subtiele diss
Wel erg jammer dat de QuickQuote nog niet werkt in de oude oude layout (fok_dark ofzo). Dat vond ik toch wel de eenafijnste mogelijkheid (op de QuickPI's na natuurlijk). En hoe blokkeer je users met Fok!Tools?
Okay, positief!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:23 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
De enige werkende functie in de Fok!tools is op dit moment QuickPI. Ik ben op dit moment bezig met de QuickQuote functie. Deze kun je dus als eerstvolgende verwachten.
IS af.quote:
Geniaal! ik zie mn geile icoontje in de balk staanquote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:53 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
IS af.
De functie is toegevoegd aan bleeding-edge. Er zitten ongetwijfeld nog bergen fouten in, schroom niet deze hier te melden, dan kan ik ze oplossen.
* wimmel_1 gaat er maar ff vanuit dat jij niet weet hoe een netwerk werkt in een bedrijfquote:Op zaterdag 18 juni 2005 04:07 schreef NiteSpeed het volgende:
Maak gewoon een style sheet switcher, als je beide fucking layouts toch al hebt.
Wow, een reactie die nergens op slaat.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 04:11 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
* wimmel_1 gaat er maar ff vanuit dat jij niet weet hoe een netwerk werkt in een bedrijf, én al helemaal niet dat je weet hoe gebruikers er mee omspringen
![]()
Ú zegd ???quote:Op zaterdag 18 juni 2005 04:13 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Wow, een reactie die nergens op slaat.
Hij is cute!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:53 schreef cyberstalker het volgende:
IS af.
Waarom is QuickQuote nu een extra functie geworden, terwijl de vorige keer hij de gewone quote verving. En waarom vind ik heet QQ-icoontje terug in mijn sigquote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:53 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
IS af.
De functie is toegevoegd aan bleeding-edge. Er zitten ongetwijfeld nog bergen fouten in, schroom niet deze hier te melden, dan kan ik ze oplossen.
Omdat de link een quote link isquote:Op zaterdag 18 juni 2005 08:04 schreef Svensational het volgende:
En waarom vind ik heet QQ-icoontje terug in mijn sig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |