De verwachting is nog ongeveer 15 minuten. Het moet er natuurlijk wel indrukwekkend uitzien.quote:
Hoe gaan we straks in dat menu komen?quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:21 schreef cyberstalker het volgende:
Ok, de eerste screenshot voor fokforum_dark
[[url=http://www.xs4all.nl/~zeep10/foktools_dark_small.jpg]afbeelding][/url]
Edit: jaja, de ads zitten er nog niet in. Dat komt ook nog wel
Dat is de instelling voor het verversen van berichtenquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:37 schreef tonks het volgende:
Wat is dat berichten verversen
Daar komt een knopje boven, tussen de links zoals logout, profiel enzo.quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:54 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hoe gaan we straks in dat menu komen?
Is dat niet slecht voor fok??quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:57 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Dat is de instelling voor het verversen van berichten
Je kunt bijvoorbeeld kiezen om iedere minuut automatisch te verversen, of een continu verbinding naar de server open te houden. Of niet automatisch verversen, etc...
[..]
Daar komt een knopje boven, tussen de links zoals logout, profiel enzo.
Het is voor de persoonlijke berichten. Dus zou het hooguit slecht zijn voor onze server.quote:
Daar is cygnusx als het goed is mee bezig.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:25 schreef qu63 het volgende:
komen er ook nog screenies van de andere layouts??
verder puik werk! [14.gif]
hij is bijna afquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:37 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Daar is cygnusx als het goed is mee bezig.
Yup, netjes ingesteld, ik wist alleen niet dat het echt iets aan de pagina veranderede,quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:04 schreef whoops het volgende:
[..]
Hij zou het gewoon moeten doen... Staat hij er wel bij in het lijstje met extensions?
Nice.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:05 schreef cygnusx het volgende:
[[url=http://www.kuthond.nl/foktools/screenfok.jpg]afbeelding][/url]
Kijkt u eens
dit is dus nog niet compleet af, maar toch. tis wel wat. dit is het begin dus
We zijn nog aan het vergaderen over hoe we die optie willen opnemen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:11 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Nice.
En hoe kan je dan de kleuren kiezen voor de mods?
daar komt een apart gedeelte voor op de config pagina. net zoals dat er voor de pm e.t.c. een apart gedeelte op de config pagina voor komt. daar kun je uiteindelijk kleuren voor mods, voor admins, en nog meer kiezen voor mensen, (en hopelijk met een kleurkiezer/kleurenpalet).quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:11 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Nice.
En hoe kan je dan de kleuren kiezen voor de mods?
De huidige fokblock is te downloaden. zie de signature van cyberstalker.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:28 schreef SynXteR het volgende:
Waar download ik dat?
dat is mischien een functie, maar we hebben al idee-en voor die balk. maar mischien is dit een idee. alleen of het nu fijn/fijner is. dat moeten we maar ff bekijkenquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:09 schreef SlimShady het volgende:
Feature request 1
Users gelijk kunnen blokkeren door op een kruisje te klikken.
Dat kruisje (een X of [X]), kan dan naast de naam, naast de MSN/ICQ icons of onder die icons.
Of naast de naam in de posts, links van de datum.
En natuurlijk hoort er een lijst met de geblokkeerde users.
dat noteer ik voor later (v0.3 of verder?). mischien is het ooit leuk.quote:Feature request 2
Ook over die lijst met users heb ik ideeën. (jaja)
Misschien checkboxes gebruiken voor die lijst.
Door de checkboxes te gebruiken, kun je een bep actie uitvoeren op meerdere users.
Die acties (kunnen) zijn: 1. block 2. unblock 3. verwijder uit lijst.
Geblokkeerde users kun je dan een rode kleur geven, of bruin.
En anderen zwart of donkerblauw.
welke balk? je hebt volgens mij te vaak Balkenende gezien de laatste tijdquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:05 schreef cygnusx het volgende:
[..]
dat is mischien een functie, maar we hebben al idee-en voor die balk. maar mischien is dit een idee. alleen of het nu fijn/fijner is. dat moeten we maar ff bekijken
whehe, die balk boven elk bericht, dat bedoel je toch? (tis laatquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:08 schreef SlimShady het volgende:
[..]
welke balk? je hebt volgens mij te vaak Balkenende gezien de laatste tijd![]()
Dat hadden wij al bedacht. Komt er sowieso.quote:Op donderdag 2 juni 2005 08:50 schreef TimberWolf het volgende:
[FEAT] Kan er, als QuickQuote aanstaat, een extra knopje komen waardoor ik alsnog 'Quote in slowreply' kan doen?
daar kunnen we nog geen uitspraak over doenquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:06 schreef Roönaän het volgende:
Hoe bepalen jullie de username etc van de ingelogde user?
In het ergste geval zou je twee keer in moeten loggen, op Fok!, en op de PM.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:06 schreef Roönaän het volgende:
Hoe bepalen jullie de username etc van de ingelogde user?
Op dit moment werkt het pm& toch al?quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:46 schreef cygnusx het volgende:
[..]
daar kunnen we nog geen uitspraak over doen
we hebben wel idee'en , maar die moeten we nog bespreken met breuls e.t.c. kijken wat mogelijk is enzo.
Hoe dan?quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:20 schreef Roonaan het volgende:
[..]
Op dit moment werkt het pm& toch al?
Die krijgen ze ongetwijfeld niet. En als ze er wel bij kunnen zijn die waarschijnlijk met md5 ge'encrypt', zodat het alsnog niet leesbaar is.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:05 schreef tonks het volgende:
Ik wil niks belemmeren maar ik hoop toch dat Breuls geen database acces geeft aan jullie, ik vind dat passwords enzo alleen door admins bekeken mogen worden
Omdat je als serveradmin voorbeeldberichten op een server kan zetten en daarom lijkt het alsof het werkt maar het werkt nu dus alleen nog maar voorlopig voor de serveradminsquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:20 schreef Roonaan het volgende:
[..]
Op dit moment werkt het pm& toch al?
Sowieso lijkt het me uitermate ongewenst dat Fok!block sowieso gebruik maakt van welke usergegevens dan ook.. eigenlijk.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:05 schreef tonks het volgende:
Ik wil niks belemmeren maar ik hoop toch dat Breuls geen database acces geeft aan jullie, ik vind dat passwords enzo alleen door admins bekeken mogen worden
Daar zit wel wat in natuurlijk. Maar uiteindelijk bepaal je zelf of je het wil gebruiken. Je weet van tevoren dat het niet door Fok! ondersteund wordt en dat het dus niet 'gegarandeerd' veilig is. Daarnaast is het ook de bedoeling (geloof ik) dat het PM'en optioneel wordt, dus als je wel de Fok!tool wil gebruiken, kan dat ook zonder de PM.quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:02 schreef Roonaan het volgende:
[..]
Sowieso lijkt het me uitermate ongewenst dat Fok!block sowieso gebruik maakt van welke usergegevens dan ook.. eigenlijk.
Snap ik. Maar ik wilde het balletje eens opgooien.quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:20 schreef whoops het volgende:
[..]
Daar zit wel wat in natuurlijk. Maar uiteindelijk bepaal je zelf of je het wil gebruiken. Je weet van tevoren dat het niet door Fok! ondersteund wordt en dat het dus niet 'gegarandeerd' veilig is. Daarnaast is het ook de bedoeling (geloof ik) dat het PM'en optioneel wordt, dus als je wel de Fok!tool wil gebruiken, kan dat ook zonder de PM.
Wij hebben een plan waarbij wij met alleen het userId van de gebruiker kunnen verifiëren of het daadwerkelijk de gebruiker is. Het userId is géén vertrouwelijke informatie.quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:53 schreef Roonaan het volgende:
[..]
Snap ik. Maar ik wilde het balletje eens opgooien.
Het lijkt mij iets om over na te denken in ieder geval.
Hoe denken c&c hiermee op te gaan?
Is het niet verstandiger om de PM-box los te draaien van je useraccount op fok! dan? Jullie zijn toch niet van plan de profiel pagina's van de users te gaan parsen?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:13 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Wij hebben een plan waarbij wij met alleen het userId van de gebruiker kunnen verifiëren of het daadwerkelijk de gebruiker is. Het userId is géén vertrouwelijke informatie.
We hebben daarbij wel een klein beetje hulp van Breuls nodig.
Sorry, ik begrijp je niet helemaal. Waarom zouden wij in godsnaam de profielpagina's van users parsen. Daar staat allemaal info waar wij niks aan hebben.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 07:35 schreef Roonaan het volgende:
[..]
Is het niet verstandiger om de PM-box los te draaien van je useraccount op fok! dan? Jullie zijn toch niet van plan de profiel pagina's van de users te gaan parsen?
Anderszijds staat er als je ingelogd bent sowieso "Je bent ingelogd als Roonaan" met het userid in de url er." Dit overigens is weer geen openbare data, maar private.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |