Misschien zie ik dat hele PM& dan verkeerd.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:10 schreef cyberstalker het volgende:
Okidoki. maar met enkel een userid? en dan? hoe worden de pm boxen dan gematched?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:16 schreef cyberstalker het volgende:
Wat jij nu schrijft, heb ik allang bedacht hoor
Als we het zo zouden willen doen, zouden we Breuls hulp niet nodig hebben. Dan zouden we gewoon de opgeslagen wachtwoorden en/of cookies inlezen via de extensie en dat naar onze server versturen.
Dat willen we juist niet doen, en daarom hebben we Breuls hulp nodig, zodat we het met alleen een userId kunnen doen.
nou, jouw pm inbox id is jouw userid.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:20 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Okidoki. maar met enkel een userid? en dan? hoe worden de pm boxen dan gematched?
Ik hoop dat er nog wel wat meer beveiliging op zit?quote:
En daar gaan we dus met Breuls over overleggenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:00 schreef Nevermind het volgende:
[..]
Ik hoop dat er nog wel wat meer beveiliging op zit?
dat was wel de bedoeling ja, maar omdat het open source is is het niet altijd even makkelijk om een goede manier te vindenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:00 schreef Nevermind het volgende:
[..]
Ik hoop dat er nog wel wat meer beveiliging op zit?
Explain? Als je het statement op zichzelf staand leest is het een redelijk merkwaardige opmerking nl.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:05 schreef cygnusx het volgende:
maar omdat het open source is is het niet altijd even makkelijk om een goede manier te vinden
kijk, als wij het linken naar een script op fok, dan kan iemand gewoon het aanpassen, en zelf een linkje plaatsen naar zijn site, met daarin gewoon hetzelfde, alleen dan een andere userid, en dan kom je in hun inbox en kun je ook sturen e.t.c.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:34 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Explain? Als je het statement op zichzelf staand leest is het een redelijk merkwaardige opmerking nl.
en nog steeds vraag ik mij af hoe jullie dit ooit werkend krijgen.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:03 schreef cygnusx het volgende:
[..]
kijk, als wij het linken naar een script op fok, dan kan iemand gewoon het aanpassen, en zelf een linkje plaatsen naar zijn site, met daarin gewoon hetzelfde, alleen dan een andere userid, en dan kom je in hun inbox en kun je ook sturen e.t.c.
vandaar.
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:08 schreef SlimShady het volgende:
[..]
en nog steeds vraag ik mij af hoe jullie dit ooit werkend krijgen.
Niet,quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:08 schreef SlimShady het volgende:
[..]
en nog steeds vraag ik mij af hoe jullie dit ooit werkend krijgen.
Als je dubbelklikt wel ja.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 07:35 schreef tonks het volgende:
Oja en jullie fokblock quick quote.. quote dubbel
Nee hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2005 07:35 schreef tonks het volgende:
Oja en jullie fokblock quick quote.. quote dubbel
Ik ook niet. Ik kijk wel even of het erin gaat komenquote:Op zondag 5 juni 2005 00:32 schreef SlimShady het volgende:
[..]
[..]
werkt goed hier. al lang geen problemen gezien.
nou, een aparte db krijgen en hosten op een rustige server (dan denk ik aan de weblog ofzo). opzich, een pm systeem vreet niet zoveel hoor.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 07:34 schreef tonks het volgende:
[..]
[..]
Niet,
Want of ze moeten database acces van Breuls en Danny krijgen.. wat nooit gaat gebeuren.
OF, ze moeten het zelf hosten.. en als het een beetje populair word gaat dat ook niet lukken, vraag maar voor de grap hoeveel dataverkeer fok! gebruikt
Nope, maar dan zit je met een homemade product dat gebruik maakt van de content en populariteit van Fok!. Iets wat Danny in het verleden nooit toestond.quote:Op zondag 5 juni 2005 01:28 schreef cygnusx het volgende:
[..]
nou, een aparte db krijgen en hosten op een rustige server (dan denk ik aan de weblog ofzo). opzich, een pm systeem vreet niet zoveel hoor.
wat zou er mis zijn met een uitbreiding op fok die elke user zelf in en uit kan schakelen.quote:Op zondag 5 juni 2005 09:34 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Nope, maar dan zit je met een homemade product dat gebruik maakt van de content en populariteit van Fok!. Iets wat Danny in het verleden nooit toestond.
Eens! QuickPI's!quote:Op zondag 5 juni 2005 20:39 schreef Noca het volgende:
De tools werken niet in de fok_light layout?
Fixen!![]()
wow, een nieuwe of nou ja. oude layout erbij!quote:
Zeg, wil jij wel eens niet zo hard schoppen?quote:Op zondag 5 juni 2005 21:36 schreef cygnusx het volgende:
[..]
wow, een nieuwe of nou ja. oude layout erbij!
ik schop cyberstalker ff.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |