quote:Hallo, ik zoek het nummer uit de reclame van All Stars© ..
De reclame bevat de tekst : Hee mann, Wasaaaa
Meer weet ik niet .. bij voorbaat dank ..
Ik zocht :: Jem - Theyquote:Op zondag 29 mei 2005 19:34 schreef T1andonly het volgende:
OKmisschien een gemakkelijk
een nummer dat begint met
papadam papadam papadam papadam
het word gezongen door een vrouw, het nummer is pop maar het begin klinkt klassiek
na deze intro komt er een soort van drums bij
Yonderboi - Pabadam begint ook met dat begin... (en dat is weer van Nina Simone - Ain't Got No)quote:
DIe stond ook nog openquote:Op zondag 29 mei 2005 04:15 schreef Steijn het volgende:
Van welk nummer is Pump It van Black Eyed Peas een cover?
Ik vind wel dit:quote:Op zondag 29 mei 2005 20:09 schreef Hugo- het volgende:
Mijn moeder vroeg me net een liedje op te zoeken, van een blinde zanger. Ze zei dat hij het lied had geschreven omdat hij een keer moest optreden in een concertgebouw, maar zijn blindegeleidehond niet mee naar binnen mocht. Ze had het over I'm sorry sir, no dogs allowed als tekst. Ze heeft alleen geen idee van wie het is. Hebben jullie enig idee?
Enigma - Return to Innocencequote:Op zondag 29 mei 2005 20:59 schreef stephanie_xx het volgende:
bladiebla
Dit doet me denken aan Enya - Orinoco Flow.. Maar dat zal wel nietquote:Op zondag 29 mei 2005 20:59 schreef stephanie_xx het volgende:
Ik zoek nog steeds:
2) Nee, het is meer in de richting van muziek waar je op kan wegdromen, het gehum ofzo kan je ook opvatten als iemand die bid in een rare taal.. kweenie er staat me iets van bij dat de clip iets was met een boot in een hele blauwe zee ofzo?
Enya - Adiemus?quote:Op zondag 29 mei 2005 20:59 schreef stephanie_xx het volgende:
Ik zoek nog steeds:
En die zoek ik dus nog steedsquote:Ik zoek nóg steeds een nummer , weet alleen maar hoe de clip ongev. gaat maar goed, misschien dat er toch iemand is die het weet.
Het gaat om een trance-achtig nr. Er wordt in gezongen door een vrouw (Heeft wel wat van de trance-versie van 4 o' clock in the morning).
Het is geen nieuw nummer (ergens tussen 1999-2003 denk ik). Ik zag hem toendertijd wel regelmatig op tmf.
In de clip zie je voor het grootste gedeelte een basketbalwedstrijd tussen 2 damesteams.
Ene trainer is vrouw, de ander man. En een gedeelte in de kleedkamers, zie je hoe ze zich omkleden/douchen etc. En er is dan iets tussen die 2 trainers...volgens mij dansen ze op laatst zelfs in de lege zaal (?).
Fcuk! Ik weet welke je zoekt! Maar hoe heet 'ie inderdaad...quote:
Als ik op google zoek kom ik uit bij: Limp Bizkit -The one, maar denk niet dat je die bedoelt of toch wel?quote:Op zondag 29 mei 2005 21:19 schreef MichielPH het volgende:
"that's the reason why you cry before you go to sleep"
Jaren 90 rockig
Lijkt mij wel....quote:Op zondag 29 mei 2005 21:47 schreef HV het volgende:
[..]
Als ik op google zoek kom ik uit bij: Limp Bizkit -The one, maar denk niet dat je die bedoelt of toch wel?![]()
Nou je bent in ieder geval de eerste die weet welk nummer ik bedoelquote:Op zondag 29 mei 2005 21:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Fcuk! Ik weet welke je zoekt! Maar hoe heet 'ie inderdaad...*denkt*
de originele is van beverly craven - promise mequote:
das in ieder geval wel wat ik bedoeldequote:Op zondag 29 mei 2005 21:10 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Enigma - Return to Innocence
Misschien? Lijkt er verdacht veel op.
Die zoek ik dus niet, er staat dat het nummer wat ik zoek wel wat op die trance versie lijktquote:Op zondag 29 mei 2005 21:56 schreef kippiekippie het volgende:
[..]
de originele is van beverly craven - promise me
ben ook al n paar jaar op zoek naar de trance versie...heb em nog steeds niet gevonden, is wel n heel mooi nummer...
'You light up another sigaret and I por the wine
It's four o'clock in the morning and it's starting to get light
now I'm right where I wanna be...losing track of time
but I wish that it was still last night..'
mooi hoor! misshcine kun je op kaaza of een ander programma zoeken naar de normale titel en een trance versie vinden...
Orca - 4 AMquote:Op zondag 29 mei 2005 22:07 schreef HV het volgende:
Trouwens ik wist nog niet van wie 't origineel was, was nog van plan om dat uit te zoeken. Dat hoeft nu dus niet meer, bedankt.
Bruce Hornsby - The Way it Isquote:Op zondag 29 mei 2005 22:33 schreef placebeau het volgende:
Van het vorige topic:
Okee, ik heb een liedje gehoord gisteren, een nummer die vrij Amerikaans klinkt met een mannenstem die geregeld zingt: "Put your faith in the coalmine (of goldmine)". Dacht ik, want ik kan het niet vinden via google
Het klonk ecvht wel bekend in de oren, iemand moet het hier weten
Nee, die kan ik ook niet vinden (tenminste niet downloadenquote:Op zondag 29 mei 2005 22:25 schreef Cylvia het volgende:
Dit is in ieder geval de tekst van Orca - 4 am
Kan alleen het nummer zelf nergens vinden hehe![]()
Beetje jammer...
You look like you're in another world,
but I can read your mind,
It's four o'clock in the morning,
and it's starting to get light.
It's four o'clock in the morning and it's,
starting to get light
Nee, lijkt er niet echt op.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:36 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Bruce Hornsby - The Way it Is
(gecovered door Tupac - Changes)
misschien??
Dream Academy - Life in a northern town [1985]quote:Op zondag 29 mei 2005 20:59 schreef stephanie_xx het volgende:
Ik zoek nog steeds:
1) Tja, ik zoek al best lang een nummer, maar heb geeeeeeeen idee hoe ik het moet omschrijven. Er word namelijk niet in gezongen, alleen ' gehumt'.
Het is een heel relaxed nummer, gaat iets van.. a-ie-eeh-a-ieh-ehh Ik denk dat het Afrikaans is oid, het word nog wel eens gedraaid in bv winkels maar tis volgens mij best een oud nummer. dit nummer heeft een betekenis voor mij en ik zou hem graag willen hebben, maar ja, hoe zoek je zoiets he.
Als iemand enig idee heeft (waarschijnlijk niet) ben ik heeeeel dankbaar
Sacred Spirit - Heya-Heequote:Op zondag 29 mei 2005 20:59 schreef stephanie_xx het volgende:
Ik zoek nog steeds:
1) Tja, ik zoek al best lang een nummer, maar heb geeeeeeeen idee hoe ik het moet omschrijven. Er word namelijk niet in gezongen, alleen ' gehumt'.
Het is een heel relaxed nummer, gaat iets van.. a-ie-eeh-a-ieh-ehh Ik denk dat het Afrikaans is oid, het word nog wel eens gedraaid in bv winkels maar tis volgens mij best een oud nummer. dit nummer heeft een betekenis voor mij en ik zou hem graag willen hebben, maar ja, hoe zoek je zoiets he.
2) Nee, het is meer in de richting van muziek waar je op kan wegdromen, het gehum ofzo kan je ook opvatten als iemand die bid in een rare taal.. kweenie er staat me iets van bij dat de clip iets was met een boot in een hele blauwe zee ofzo?
3) " Volgens mij weet ik wat je bedoelt. Het lijkt op indianentaal of iets uit Australie van de Aboriginals of zo. Ik heb alleen geen idee hoe het heet."
JA PRECIES!!! dat is een goede omschrijving
dank, misschien weet iemand anders wel hoe dit nummer heet.
Um, ff al mn post in een geplakt..![]()
![]()
Snow met Informer waarschijnlijk.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:57 schreef punkgirl het volgende:
ik zoek n nr.. ik heb t n paar keer gehoord, en n x gezien. Een blanke vent, met een enorme zonnebril en een MC hamer broek aan zingt; i'll lick youre bon-bon now!
plzz help me!
Hm, je lijkt gelijk te hebben.quote:Op maandag 30 mei 2005 00:42 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Enya![]()
Da's dan toch gewoon:
Adiemus - Adiemus [1995]
Danku!quote:Op zondag 29 mei 2005 21:52 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Lijkt mij wel....
Or maybe I'm the reason why you cry at night
Before you sleep
Enige clip die ik weet trance achtig in een kleedkamer met romantische scene tussen man en vrouw --> Symphonic - Bolero... dat moet hem haast zijnquote:
weet je zeker dat het over de titanic gaat? anders zou t enya-only time (wtc mix kunnen zijn )quote:Op zondag 29 mei 2005 17:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zoek een nummer, doet erg enigma achtig aan qua muziek.
en je hoort er veel gepraat door, het gaat over de ramp met de titanic.
het begint oom met gepraat, soort nieuwsberichtover de titanic zeg maar.
lekkere muziek. iemand enig idee vanwiedit is?
iig die, maarf ik geef t nog weinig kans geloof ik
Helaas... Ik zie de clip zo voor me, maar er komt geen tekst/melodie bijquote:Op zondag 29 mei 2005 22:45 schreef HV het volgende:
Nou ja misschien/hopelijk herinnert XcUZ_Me zich wat meer over het nummer. Als is het maar een stukje van de tekst..![]()
Misschien kan je eerst even vaststellen dat het enigma-return to innocense niet is, want die komt nu steeds voorbij maar je reageert er niet op, terwijl je omschrijving nogal voldoet.quote:Op zondag 29 mei 2005 20:59 schreef stephanie_xx het volgende:
Ik zoek nog steeds:
3) " Volgens mij weet ik wat je bedoelt. Het lijkt op indianentaal of iets uit Australie van de Aboriginals of zo. Ik heb alleen geen idee hoe het heet."
![]()
Symphonic - Bolero ????????????quote:Op maandag 30 mei 2005 10:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Helaas... Ik zie de clip zo voor me, maar er komt geen tekst/melodie bij.
Zegt me niks..quote:
Wellicht Sweet Lullaby van Deep Forest.quote:Op zondag 29 mei 2005 20:59 schreef stephanie_xx het volgende:
Ik zoek nog steeds:
![]()
luisterenquote:
Hoe bedoel je? Zoek je welk nummer het is op de plaat of wil je het nummer daadwerkelijk hebben?quote:Op maandag 30 mei 2005 14:33 schreef Lotte. het volgende:
Ik weet hoe het nr heet, wie de artiest is, ik zoek alleen echt het nummer.
Ik ben zo'n kind van kinderen voor kinderen 8!
ik heb KvK 11 en 13quote:Op maandag 30 mei 2005 14:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Zoek je welk nummer het is op de plaat of wil je het nummer daadwerkelijk hebben?
Het is overigens nr 12 op de plaat.
* DrMarten gaat snel de hele KvK op DVD branden voor iemand die er om gevraagd heeft en dan snel weer de boel wegmikken
Ik wil het nummer daadwerkelijk hebbenquote:Op maandag 30 mei 2005 14:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Zoek je welk nummer het is op de plaat of wil je het nummer daadwerkelijk hebben?
Het is overigens nr 12 op de plaat.
* DrMarten gaat snel de hele KvK op DVD branden voor iemand die er om gevraagd heeft en dan snel weer de boel wegmikken
geef danquote:
ja, dat weet ik zekerquote:Op maandag 30 mei 2005 10:25 schreef Dakota het volgende:
[..]
weet je zeker dat het over de titanic gaat? anders zou t enya-only time (wtc mix kunnen zijn )
het bein van dat nummer denk je ook dat je met de begintune van das boot te maken hebt, maar dat is snel weer over.quote:
Kom maar halenquote:Op maandag 30 mei 2005 14:47 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Ik wil het nummer daadwerkelijk hebbenCd is onvindbaar, nummer is onvindbaar..
[..]
geef dan
quote:Op maandag 30 mei 2005 15:19 schreef Gambolputty het volgende:
Matthew Wilder - Break My Stride?
Thanks voor alle hulp, maar ik kan geen van deze nummers vinden op you-know-what. Iemand misschien enig idee hoe ik deze kan vinden?quote:Op maandag 30 mei 2005 10:32 schreef Dakota het volgende:
[..]
Misschien kan je eerst even vaststellen dat het enigma-return to innocense niet is, want die komt nu steeds voorbij maar je reageert er niet op, terwijl je omschrijving nogal voldoet.
Dus als je even zegt dat t m niet is word ik erg blij en hoef ik niet meer boos te zijn als je er niet op reageert
Let er even op dat Dakota een spelfout maakt bij het geven van de titel, het is uiteraard 'Return to Innocence' van Enigma. Ik kan me in elk geval moeilijk voorstellen dat je die niet kunt vinden op de you-know-what.quote:Op maandag 30 mei 2005 16:34 schreef stephanie_xx het volgende:
[..]
Thanks voor alle hulp, maar ik kan geen van deze nummers vinden op you-know-what. Iemand misschien enig idee hoe ik deze kan vinden?
Ik weet het! geloof ikquote:Op maandag 30 mei 2005 16:34 schreef stephanie_xx het volgende:
[..]
Thanks voor alle hulp, maar ik kan geen van deze nummers vinden op you-know-what. Iemand misschien enig idee hoe ik deze kan vinden?
Ps. voor zover ik weet zit er geen tekst in dit lied, dus sommige genoemde liedjes vallen al af. Bedankt voor de hulp zover![]()
Nou niet koppig gaan doen, 'innocense' is niet eens een Engels woord; het moet wel degelijk met een c geschreven worden. Sla je woordenboek er maar op na.quote:Op maandag 30 mei 2005 16:44 schreef Dakota het volgende:
enne die andere heet volgens mij echt return to innocense hoor
jaja zie boven, maargoed als tutje de nummers wil moet ze me maar ff toevoegen op msn want dan heb ik ze wel voor dr.quote:Op maandag 30 mei 2005 16:49 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Nou niet koppig gaan doen, 'innocense' is niet eens een Engels woord; het moet wel degelijk met een c geschreven worden. Sla je woordenboek er maar op na.
U2-Sometimes you can't make it on your ownquote:Op maandag 30 mei 2005 17:01 schreef menesis het volgende:
hoe heet dit nummer van U2?
(ik kwam op die site n.a.v. die overledene in IJmuiden
Volgens mij is dat 'm ook nogquote:Op maandag 30 mei 2005 10:16 schreef brambosjesman het volgende:
[..]
Enige clip die ik weet trance achtig in een kleedkamer met romantische scene tussen man en vrouw --> Symphonic - Bolero... dat moet hem haast zijn
overigens als je het origineel of juist een cover van een nummer zoekt... probeer dat eens www.coverinfo.de (en nee ik heb geen banden met die site)
Ehmm, ik heb nu niet meer helemaal kunnen volgen of het al voorbij is gekomen maar ik moest denken aan :quote:
Ja daar heb ik t ook vandaan. Maar de Vragensteller wist dus blijkbaar niet dat t er in staat; en dan ben ik de beroerdste nietquote:Op maandag 30 mei 2005 17:33 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
..... Die hierboven van U2 is wel heel obvious trouwens, dat staat gewoon in de tag info als je em afspeelt :S maar goed.. dat terzijde
Bedanktquote:
Ik wil je graag helpen alleen ik snap voo rgeen meter wat je bedoeltquote:Op maandag 30 mei 2005 17:05 schreef savelkoul het volgende:
Ik zoek een mp3/wav-bestandje van een trom die je wel es hoort in tekenfilms of comedyshows nadat er een slechte grap is gemaakt. Als je begrijpt wat ik bedoel
De trom gaat als volgt: tadom dom
Iemand?
quote:Op maandag 30 mei 2005 17:33 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
...
..... Die hierboven van U2 is wel heel obvious trouwens, dat staat gewoon in de tag info als je em afspeelt :S maar goed.. dat terzijde
lenny kravitz is dat toch?quote:Op maandag 30 mei 2005 19:03 schreef SimtekF1 het volgende:
Hey luitjes, kijk vanavond om 19:55 aub ff naar het begin van Schiphol Airport en vertel me dan even welk nummer dat nou is aub.
Hij download nuquote:Op maandag 30 mei 2005 16:43 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Let er even op dat Dakota een spelfout maakt bij het geven van de titel, het is uiteraard 'Return to Innocence' van Enigma. Ik kan me in elk geval moeilijk voorstellen dat je die niet kunt vinden op de you-know-what.
Lezen mensen nog wel eens????? had deze gisteren al gepost..quote:Op zondag 29 mei 2005 21:10 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Enigma - Return to Innocence
Misschien? Lijkt er verdacht veel op.
Ja je overdrijft.. ik heb niet elke dag dit topic gecheckt.. en ik heb hem ook gezocht maar kon hem niet vinden, en toen heb ik hem nog een keer gezocht en toen vond ik hem. evengoed.. bedankt.quote:Op maandag 30 mei 2005 19:25 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Lezen mensen nog wel eens????? had deze gisteren al gepost..
Help ik een keer iemand wordt er gewoon niet naar me geluisterd![]()
ow..ow..ow.. we doe lekker net alsof ze niks zei hehehe gaan we gewoon wachten totdat iemand anders het zegt whoehoew...
overdrijf ik nu?![]()
Is idd al een aantal keer gezegd, ik heb ook al een aantal keren aangegeven dat dit absoluut niet het nummer is wat ik bedoel.quote:Op maandag 30 mei 2005 19:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
lenny kravitz is dat toch?
dat heb ik toch al eens gezegd..?
Aw..sjorryquote:Op maandag 30 mei 2005 19:31 schreef stephanie_xx het volgende:
[..]
Ja je overdrijft.. ik heb niet elke dag dit topic gecheckt.. en ik heb hem ook gezocht maar kon hem niet vinden, en toen heb ik hem nog een keer gezocht en toen vond ik hem. evengoed.. bedankt.
*emotional breakdown*![]()
Help! Ik zoek een nummer/artiest deel 139quote:Op maandag 30 mei 2005 19:31 schreef stephanie_xx het volgende:
[..]
Ja je overdrijft.. ik heb niet elke dag dit topic gecheckt.. en ik heb hem ook gezocht maar kon hem niet vinden, en toen heb ik hem nog een keer gezocht en toen vond ik hem. evengoed.. bedankt.
*emotional breakdown*![]()
DJ Shadow - Stem/Long stem [1996]quote:Op maandag 30 mei 2005 19:03 schreef SimtekF1 het volgende:
Hey luitjes, kijk vanavond om 19:55 aub ff naar het begin van Schiphol Airport en vertel me dan even welk nummer dat nou is aub.
okay, excusequote:Op maandag 30 mei 2005 19:33 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Is idd al een aantal keer gezegd, ik heb ook al een aantal keren aangegeven dat dit absoluut niet het nummer is wat ik bedoel.![]()
ik ben niet zo snugger..quote:Op maandag 30 mei 2005 19:58 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Help! Ik zoek een nummer/artiest deel 139
Eén uur en 15 minuten nadat je je vraag gepost had...![]()
Muziek stijl? Man/vrouwen stem?quote:Op maandag 30 mei 2005 20:44 schreef PAA-053 het volgende:
Weet iemand de titel en artiest van dit nummer?
Deze tekst komt erin voor:
"You (of "we") are gonna be
Forever you and me
forever (achtergrondkoor)
..... ..... Flying so high
Love"
Iemand????![]()
![]()
The Lighthouse Family met High!quote:Op maandag 30 mei 2005 20:44 schreef PAA-053 het volgende:
Weet iemand de titel en artiest van dit nummer?
Deze tekst komt erin voor:
"You (of "we") are gonna be
Forever you and me
forever (achtergrondkoor)
..... ..... Flying so high
Love"
Iemand????![]()
![]()
*Zingt hardop mee*quote:
quote:Op maandag 30 mei 2005 21:08 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
*Zingt hardop mee*
Ja![]()
Dat is hem dus! Bedankt!!![]()
Muziekstad: wellicht ten overvloede, het is een mannenstem, vond hem nogal 'zwart' klinken maar nu weet ik het niet meer zeker![]()
![]()
niks te dankenquote:Op maandag 30 mei 2005 17:47 schreef HV het volgende:
[..]
Bedankthet is hem! Eindelijk na een half jaar zoeken
, kom er nu trouwens wel achter dat er helemaal niet in gezongen wordt (klein foutje
).
Inner Circle - Bad Boysquote:Op maandag 30 mei 2005 21:25 schreef Stpan het volgende:
Ik zoek de originele artiest van de reaggae klassieker met de tekst 'bad boy, bad boy, what you gonna do, what you gonna do when they come for you'.
Het zou een eitje moeten zijn om die te vinden, maar google is vervuild met van die irritante Puff Daddy / Notourious BIG remakes (en allemaal sites over hoe te gedragen als de politie voor je deur staat) als ik op dit stukje tekst zoek.
Lou Reed - take a walk on the wild side?quote:Op maandag 30 mei 2005 21:18 schreef kiw het volgende:
Ik zoek de naam van een wat ouder liedje dat je misschien nog wel is hoort op skyradio.Ik weet geen naam en geen artiest.
Het liedje heeft een heel gruwelijke baslijn, het is een beetje met een sprekende stem gezongen en in het refrein zit iets van: "take a walk on the brightside" het is een heel rustig nummer.
Tijdens het optreden van De La Soul op bevrijdingspop in Haarlem draaide de DJ van de la soul een hip-hop remix van dit nummer wat mij ongelovelijk lekker in de oren klonk, misschien weet ook nog iemand hoe dit nummer heet
Ik hoop echt dat iemand weet welk liedje ik bedoel, ik zou echt ongelovelijk blij worden als ik wist welke het was.![]()
Met als "REMIX" de versie van A Tribe Called Quest - Can i kick it? [1991] waarin de sample van Lou Reed - Walk on the wilde side [1973] werd gebruikt.quote:Op maandag 30 mei 2005 21:45 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
Lou Reed - take a walk on the wild side?![]()
fuck yeah!quote:Op maandag 30 mei 2005 21:45 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
Lou Reed - take a walk on the wild side?![]()
Thnx!quote:Op maandag 30 mei 2005 21:28 schreef kiw het volgende:
Inner Circle - Bad Boys
(theme van Cops hedaar kon je op zoeken)
Is dat niet die xander de buisonjé ofzo?quote:Op maandag 30 mei 2005 22:17 schreef Thaigost het volgende:
Hey mensen, wie kent dat nummer van theo mezz?? met het is over. Daar hoor je een ander nummer met een beat maar ik weet niet hoe het orgineel heet van dat nummer. Wie weet dat wel?
bvd heel veel dank
Sam The Sham & The Pharaohs - Wooly bully [1965]quote:Op maandag 30 mei 2005 22:56 schreef Feestkabouter het volgende:
ik heb even gekeken of ik 1 van de openstaande vragen kan beantwoorden, maar helaas.
Mijn vraag: ik zoek een jaren 70 rock 'n' roll nummertje, door kerels gezongen, vlot plaatje.
Daarin het heel herkenbare stuk:
oele boeleeeeeeeeeeeeeeeeeeee (hard en beetje omhoog)
oele boele (zacht en laag)
oele boele (ietsje hoger)
oele boele (weer ietsje lager)
oele boele (weer zacht en laag)
Dit is echt serieus, het nummer heeft meer tekst maar daar weet ik echt geen woord van. Dus daar kan ik ook niet op goegelen.
Weet wel de melodie van de rest, maar ja....
Wie helpt?
Mjah: Volumia - Het is over [1997]quote:Op maandag 30 mei 2005 22:59 schreef HenkieSpankie het volgende:
[..]
Is dat niet die xander de buisonjé ofzo?
Hij zong ook in Volumia!
dank dank dank.... dat is inderdaad de goeie!quote:Op maandag 30 mei 2005 23:03 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Sam The Sham & The Pharaohs - Wooly bully [1965]
Even een kleine toevoeging, het klinkt als zoiets;quote:Op maandag 30 mei 2005 19:11 schreef j_bos het volgende:
Weet iemand hoe dat nieuwe nummer heet, beetje dance achtig, met een zang waar je niks van verstaat.. Het is meer een soort gebrabbel/geneurie..
Geen idee waar t naar klinkt maar t deuntje heeft wel wat weg van die Crazy Frogg reclame..
Dat is hem.quote:Op maandag 30 mei 2005 20:01 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
DJ Shadow - Stem/Long stem [1996]
Ja eh ik was er al heilig van overtuigdquote:Op maandag 30 mei 2005 19:21 schreef stephanie_xx het volgende:
[..]
Hij download nuben benieuwd..
OMG!!! HET IS HEM!!!!!! EEUWIGE DANK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Ik schrok me dood toen ik de eerste noten hoorde.. dit lied is namelijk gedraaid op de begravenis van mijn oom..pijnlijk...
Is t misschien Minnie riperton-loving you?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:41 schreef Ynske het volgende:
hier nog al iemand die t niet meer weet...
dr is een nummer (lang geleden) waarin je alleen vogeltjes hoort fluiten, heel rustgevend...
maar ik weet niet waar ik dat kan vinden omdat ik inet weet hoe t heet...
iemand van jullie misschien?
alvast thnx
Sweet People - Et les oiseaux chantaient [1980]quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:41 schreef Ynske het volgende:
hier nog al iemand die t niet meer weet...
dr is een nummer (lang geleden) waarin je alleen vogeltjes hoort fluiten, heel rustgevend...
maar ik weet niet waar ik dat kan vinden omdat ik inet weet hoe t heet...
iemand van jullie misschien?
alvast thnx
Akon - Lonelyquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:33 schreef Pronk het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik laatst op "The Box" voorbij hoorde komen. Het enige wat ik me er nog van kan herinneren is dat in het refrein de hele tijd "lonely, so lonely, blablabla" werd gezongen door een computerstemmetje.
Iemand?
ga m vanavond ff downen...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:22 schreef Dakota het volgende:
[..]
Is t misschien Minnie riperton-loving you?
Ik zou voor die van Muziekstad gaan, hier wordt namelijk wel in gezongenquote:
DJ Quicksilverquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:08 schreef WheelyBoy het volgende:
iemand die toevallig weet van wie dit dance nummer is?
http://home.hccnet.nl/a.gruijs/nummer.wav
kijk anders ff op die playlist van radio2quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:13 schreef R0ADKILL het volgende:
Oh heerlijk vaag dit
Net op Radio 2 (Schiffers.FM) was er een heerlijk langzaam jazzy nummer.
Klonk nogal oud en het was gezongen door een dame
Het was rond 16:35 en meteen daarna kwam Hall & Oates
CKY (Camp Kill Yourself) - Knee Deepquote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:40 schreef VendoR het volgende:
Ik zoek de artist/titel van deze soundtrack, vind het echt enorm cool :
http://gprime.net/video.php/goped
Ofquote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:32 schreef Crazyivan het volgende:
ik hoorde vandaag een heel leuk vrolijk frans liedje op veronica (tja dat luisteren wij op het werk) geen idee wat de tekst is en van wie het is. Heeft iemand het toevallig gehoord en weet de artiest/titel?
I feel love van donna summer?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:49 schreef MichielPH het volgende:
Ik hoorde het op het videokanaal toen de video uit stond, dus het enige wat ik mee kreeg was een hele lange "loooooooveee" ( 5 - 10 sec?)
En ik kreeg er een heel erg bierreclamegevoel bij..
Whole lotta love van Led Zeppelin?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:49 schreef MichielPH het volgende:
Ik hoorde het op het videokanaal toen de video uit stond, dus het enige wat ik mee kreeg was een hele lange "loooooooveee" ( 5 - 10 sec?)
Vooruit, ik probeer er ook twee:quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:49 schreef MichielPH het volgende:
Anouk - Love lijkt mij vrij stug: dat is geen single geweest: en 99% van de radiostations draait niets wat geen single is geweest!quote:Op woensdag 1 juni 2005 08:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vooruit, ik probeer er ook twee:
Anouk - Love
Queen - Somebody to love
Love is WEL een single geweest ik heb m namelijkquote:Op woensdag 1 juni 2005 08:52 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Anouk - Love lijkt mij vrij stug: dat is geen single geweest: en 99% van de radiostations draait niets wat geen single is geweest!(laat staan dat het op tv langskomt...)
Ik ben ook niet wakkerquote:Op woensdag 1 juni 2005 08:54 schreef Dakota het volgende:
[..]
Love is WEL een single geweest ik heb m namelijk
Stray cats-the dirty boogiequote:Op woensdag 1 juni 2005 13:04 schreef d.n3rd het volgende:
Plaat van de Stray cats, hij zingt dan iets met 'dirty boogie'
Vette plaatAlleen hoe heet ie
Thanks!quote:
Carolina Marquez - The killer song [2005]quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:36 schreef Jackal_Omega het volgende:
Laatst op 538 een trance nummer gehoord, met het nummer van Bernard Hermann erin, dat liedje wat bijna helemaal wordt gefloten. Zat ook in Kill Bill deel 1
Volgens mij was het een wilde gok voor je, maar dit is m.quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:00 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Carolina Marquez - The killer song [2005]![]()
Misschien dat er bij de playlists van de Dance Department precies staat welke mix het was(of is er een andere manier om op zoek te gaan naar de mix die jij bedoeltquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:07 schreef Jackal_Omega het volgende:
Nu ik het helemaal hoor is het toch wel een kutnummer.
Bij 538 deed ze iig niet de hele tijd la, la, la, la erdoor heen
voeg me maar toe, dan heb ik audioslave voor jequote:Op woensdag 1 juni 2005 16:18 schreef PAA-053 het volgende:
Ik zoek deze:
Een nummer met daarin de tekst:
"So many places
we won't see anymore
.... of your past,
today and tomorrow
...
so many roads"
En ook nog een nummer met daarin de tekst:
"Sweet surrender everything but you fall away"
Verder zoek ik ook nog de reclame van WE (WE is ME, van die man in dat pak) voor die geweldige muziek. Dit is opdrachtmuziek, maar dan kan ik de muziek tenminste opnemen, heb ik anderhalve minuut ofzo
En ook nog Audioslave - Be Yourself, kan ik die van iemand kopen?![]()
![]()
Iemand??? BVD!
Ik zou graag willen maar het lukt nietquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:55 schreef Dakota het volgende:
[..]
voeg me maar toe, dan heb ik audioslave voor je
is dit niet gecovered door Michael Bublé, 'Feeling Good'?quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:57 schreef ook_gek het volgende:
ik zoek echt een oud heel erg bekend nummer met de volgende tekst
birds are flying so high, you do now how I feel
ergens iets in deze richting. Iemand enig idee?
Nina Simone - Feeling Goodquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:57 schreef ook_gek het volgende:
Rhythme Fatal Feat. Redd Angel - Man In The Mirror?quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:57 schreef waynie het volgende:
Hej mensen,
Ik ben op zoek naar een nummer... Ze draaien het regelmatig op slamfm, alleen die playlist van ze klopt niet echt helemaal ofzo want het is niet de goede die ik steeds opzoek op de site..
Het is een soort trance nummer, en is een remix waarin micheal jackson in zingt, denk ik..
Niet echt duidelijk, maar als je het weet zou ik 't fijn vinden
ciao
Ik heb hem anders ookquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:17 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Ik zou graag willen maar het lukt niet![]()
Je schijnjt geen Net. Passport te hebben ofzo![]()
Muse heeft ook een alleraardigste cover gemaakt, beetje meer rockquote:
zuchtkoetje@hotmail.comquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:17 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Ik zou graag willen maar het lukt niet![]()
Je schijnjt geen Net. Passport te hebben ofzo![]()
Come back my love – The Darts ???quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:02 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Okee, ook ik zoek weer eens een liedje. Ik hoorde het eergisteren toevallig weer eens op Radio 10 Gold in een wachtkamer.
Het heel bekend maar ik weet niet meer hoe het heet of de naam van de groep. Het is een oud Doo-Wop nummer met, o.a. de volgende tekst (echt heel bekend)
I want you to know, yeah i want you to know
I need your love so badly
Kaartje voor AZ-Bolton Wanderers op 6 augustus voor de winnaar :-)
the frank cunimondo trio - feelin good kun je ook nog uitproberen (dit is de versie die ooit in een sterreclame is gebruikt)quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:57 schreef ook_gek het volgende:
bedankt voor je reactie.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
the frank cunimondo trio - feelin good kun je ook nog uitproberen (dit is de versie die ooit in een sterreclame is gebruikt)
nee de versie die ik bedoel is gezongen door een manquote:
ik heb even gezocht maar niet kunnen vinden dus ik weet niet of dit de juiste is.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:12 schreef MichielPH het volgende:
[..]
is dit niet gecovered door Michael Bublé, 'Feeling Good'?
Maak jij maar iemand anders blij met dat kaartjequote:Op donderdag 2 juni 2005 00:11 schreef Abe_Lenstra het volgende:
[..]
Wat is het internet toch een mooie uitvinding.
Kan ik je begroeten in Alkmaar in Augustus?![]()
Jmmr, maar is 'm nietquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:42 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Rhythme Fatal Feat. Redd Angel - Man In The Mirror?
ja big beastsquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:07 schreef Xrenity het volgende:
De muziek in de reclame van Discovery, van 'they're large, they're huge! And they're coming to Animal Planet'
Over hele grote creaturen enzo
I Disappear.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:14 schreef Tovaho het volgende:
Vraagje:
Hoe heet het nummer van metallica uit m.i.2 ????
quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:18 schreef PAA-053 het volgende:
Ik zoek deze:
Een nummer met daarin de tekst:
"So many places
we won't see anymore
.... of your past,
today and tomorrow
...
so many roads"
En ook nog een nummer met daarin de tekst:
"Sweet surrender
everything but
you fall away"
Verder zoek ik ook nog de reclame van WE (WE is ME, van die man in dat pak) voor die geweldige muziek. Dit is opdrachtmuziek, maar dan kan ik de muziek tenminste opnemen, heb ik anderhalve minuut ofzo
Iemand??? BVD!
Zeker niemandquote:Op donderdag 2 juni 2005 18:19 schreef Thaigost het volgende:
Ik hoorde vanmiddag op 538 een remix nummer?? van het Amerikaanse ijshockey theme, weet iemand de titel of de artiest die hem gemaakt heeft?
Technotronics - Pump up the Jam 2005 ?quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:21 schreef Thaigost het volgende:
[..]
Zeker niemand![]()
Is zeg maar dat begin tune als ze opkomen wordt bij basketbal ook wel is gebruikt, begint als een orgel ofzo
Boney M - Hooray! Hooray! It's A Holi-Holidayquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:11 schreef The_Voice_Within het volgende:
Ik zoek het origineel van een nummer, maar ik weet niet van wie het is en hoe het precies heet, maar het gaat zoiets als hooray hooray it's a holiday
Boney M - Hooray! Hooray! It's A Holi-Holidayquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:11 schreef The_Voice_Within het volgende:
Ik zoek het origineel van een nummer, maar ik weet niet van wie het is en hoe het precies heet, maar het gaat zoiets als hooray hooray it's a holiday
Axel f?quote:Op maandag 30 mei 2005 23:40 schreef j_bos het volgende:
[..]
Even een kleine toevoeging, het klinkt als zoiets;
hmmmmm brrrrrrrrrr bobob...
Maar dan langer achter elkaar... Heb hem ook nog maar een paar keer gehoord in een discotheek..
Even een blind shot in de dark ivm het ontbreken van lyrics. Cock Robin - Remember The Promise you madequote:Op donderdag 2 juni 2005 22:48 schreef lovegrrl het volgende:
Ik zoek de titel van een liedje dat ik steeds hoor op mn werk
het is een duet tussen een meisje (ik denk Britney Spears, zo klinkt ze tenminste) en een man.. wel een lief liedje, gewoon een ballad. ook een redelijk nieuw nummer
ik probeer steeds heel erg stukjes te onthouden,waardoor ik ze dus vergeet
Iemand?
niet geschoten is altijd mis, maar neequote:Op donderdag 2 juni 2005 23:05 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Even een blind shot in de dark ivm het ontbreken van lyrics. Cock Robin - Remember The Promise you madeIs alleen wel niet nieuw
Dus je hebt niet meer info? we hoeven geen heel refrein te hebben. Het hoeven maar drie woorden te zijn ofzoquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:12 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
niet geschoten is altijd mis, maar neetis em niet.. toch bedankt
schiet me ineens iets te binnen!quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:14 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dus je hebt niet meer info? we hoeven geen heel refrein te hebben. Het hoeven maar drie woorden te zijn ofzo
Eerste link die het is volgens mij isquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:32 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
schiet me ineens iets te binnen!
but if you leave me now, you take away the biggest part of me.. oehoe no baby please don't go
* lovegrrl gaat googlen
Het is technisch gesproken overigens een track van zijn band Chicago, mocht je dit nummer niet kunnen vinden onder Peter Ceteras naam.quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:35 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Eerste link die het is volgens mij is
Peter Cetera - If You Leave Me Now
Het is wel het goede liedje, maar niet de goede versiequote:Op donderdag 2 juni 2005 23:35 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Eerste link die het is volgens mij is
Peter Cetera - If You Leave Me Now
Stevie B& Alexia Philips - If You Leave Me Now (Eurodance mix)..quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:55 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
Het is wel het goede liedje, maar niet de goede versie
heb al geprobeert';
Ten Feet
Chicago
Peter Cetera
en soundtrack van A lot like love
maar het is echt een duet met een meisje met een britney spears stem! al deze liedjes worden door 1 iemand gezongen en lijken vrij oud
Iemand?
Heb er weer een paar:quote:
the real mccoy - ooh boy ( i love you so)?quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:52 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik hoorde net een nummer op DeventerFMen wil de titel even weten.
Tis een nummer uit, ik schat, begin jaren 90. En klnkt als volgt:
Vrouwenstem (refrein):
"Oeh boy I love you so, never ever let you go"
Mannenstem (coupletten):
Beetje McHammer / Will Smith (Fresh prince) style rap..
Zou best kunnen dat er onderhand al een aantal covers van zij, maar ik zoek deze versie dus
Ik zal eens kijken..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:26 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
the real mccoy - ooh boy ( i love you so)?
Candyman - knockin' boots ??quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:52 schreef Kluupkluup het volgende:
Vrouwenstem (refrein):
"Oeh boy I love you so, never ever let you go"
Mannenstem (coupletten):
Beetje McHammer / Will Smith (Fresh prince) style rap..
Ook maar even gokje wagenquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:55 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
Het is wel het goede liedje, maar niet de goede versie
heb al geprobeert';
Ten Feet ,Chicago, Peter Cetera, Ive Mendes, Firefall en soundtrack van A lot like love
maar het is echt een duet met een meisje met een britney spears stem! al deze liedjes worden door 1 iemand gezongen en lijken vrij oud
Iemand?
gewoon het rijtje af hehquote:
en ook bedanktquote:Op vrijdag 3 juni 2005 01:06 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
Ook maar even gokje wagen![]()
Misschien VS? sample op amazon.co.uk
Ow. Was al genoemd..![]()
Van Morrison - Brown Eyed Girlquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:01 schreef brotherlouie98 het volgende:
Ik zoek een (vrij oud) nummer waar vooral gitaar in voorkomt, waarna tussendoor het refrein van een man met een vrij hoge stem zit, daarna komt gelijk een soort van fluit.
Het liedje eindigt met : la la la la la la la la la la
Zit er ook gejodel in? Het zou Hocus Pocus van Focus kunnen zijn dan...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:01 schreef brotherlouie98 het volgende:
Ik zoek een (vrij oud) nummer waar vooral gitaar in voorkomt, waarna tussendoor het refrein van een man met een vrij hoge stem zit, daarna komt gelijk een soort van fluit.
Het liedje eindigt met : la la la la la la la la la la
TNN - Ayayay Cielito?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:17 schreef Willempiehhh het volgende:
Hallo...ik zoek een nummer, klinkt een beetje Gipsy Kings achtig
je hoort een groepje mannen ''Aj aj aj aj, jalalalala lalala'' (de text weet ik dus niet)
wie kan mij helpen
Het was niet Jennifer Lopez?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:35 schreef nexhil het volgende:
halloen alvast bedankt
ik zag eergisteren op de box een clip van ongeveer 2 jaar terug,
een aziatish uitziende vrouw die constant in beeld is en constant groene laser lichten op haar lichaam gestraalt krijgt. het was dance.
maarja ik was natuurlijk net te laat dus ik kon niet meer zien hoe het nummer en de artiest heet
fast car van Tracy chapman?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:22 schreef Versie1 het volgende:
Ben op zoek naar nummer uit de vodafoon reclame van een tijd terug...
'you got a fast car.... '
Thanx
Nee niet die.. komt ook niet uit de vodafoon reclame...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:28 schreef timbob het volgende:
[..]
fast car van Tracy chapman?
You got a fast car
I want a ticket to anywhere
Maybe we make a deal
Maybe together we can get somewhere
Anyplace is better
Starting from zero got nothing to lose
Maybe we'll make something
But me myself I got nothing to prove
Doe es ff toevoegen...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:24 schreef Willempiehhh het volgende:
die is het vrijwel zeker, jammer alleen dat ik hem nerges kan vinden :S
gratiequote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:05 schreef bartrid het volgende:
dandy warhols - bohemian like you
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:33 schreef RichardQuest het volgende:
Ik zoek het Franstalige discoliedje dat gisteren op Nova te horen was...
http://www.novatv.nl/ -> Donderdag > Complete uitzending > 38 min 52
Bruce Springsteen- i'm on fire?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:57 schreef Tomhoog het volgende:
Een nummer dat afgelopen maandag of dinsdag dacht ik. Op mtv in de rock top 11 at 11 ofzo ong. en was een live nummer. Waar veel fire in werd gezegd :p. Werd met een accordeon gespeeld gitaar en basgitaar?
Iemand een idee? tnks alvast.![]()
Juan Luis Guerra-Mi corazon?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:17 schreef Willempiehhh het volgende:
Hallo...ik zoek een nummer, klinkt een beetje Gipsy Kings achtig
je hoort een groepje mannen ''Aj aj aj aj, jalalalala lalala'' (de text weet ik dus niet)
wie kan mij helpen
wilde gok; Kanye West, Diamonds Are Forever ??quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:32 schreef timbob het volgende:
Nu ik hier toch zit
ik zag laatst op MTV een videoclip!(ja, ze draaien soms nog muziek)
ik weet geen tekst meer.. maar het was een nummer in de james bond stijl. qua zang, muziek en video
iemand een idee?
Dat is Israel Kamakawiwo ole- Somewhere over the rainbowquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:31 schreef Maikuuul het volgende:
Ik wil graag weten wie dat nr. zingt in de nieuwe reclame van Menzis, waar je beelden van mensen voorbij ziet komen waar onder staat "de menz leert" en nog wat zinnen.
www.ster.nl is teveel moeite?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:31 schreef Maikuuul het volgende:
Ik wil graag weten wie dat nr. zingt in de nieuwe reclame van Menzis, waar je beelden van mensen voorbij ziet komen waar onder staat "de menz leert" en nog wat zinnen.
Dat moet je ook maar weten incompetente lul.quote:
Doe ff normaalquote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:04 schreef Dakota het volgende:
[..]
Dat moet je ook maar weten incompetente lul.
Jem - They?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:32 schreef timbob het volgende:
Nu ik hier toch zit
ik zag laatst op MTV een videoclip!(ja, ze draaien soms nog muziek)
ik weet geen tekst meer.. maar het was een nummer in de james bond stijl. qua zang, muziek en video
met vrouwen in pakjes enzo, en een fabriek die opgeblazen moest worden..
erg relaxed nummer..
iemand een idee?
Men at work - Down Underquote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:19 schreef Piemol het volgende:
Ik zoek een nummer en deze is best wel bekend
Ik schaam me rot dat ik de artiest niet weet
Ik weet een paar lines uit de text zoals
"blablabla Brussels, 6 feet large, and full of musles"
Refrein is iets als , i come from a land out of love![]()
althans, dat denk ik
iemand?
Met Google vond ik deze :quote:Op zondag 5 juni 2005 10:27 schreef Dandilion het volgende:
maar hij zingt:
the dream I had of you...
this brought lonelyness so far..
is this the life I want to live?
is this the dream I had of you
Ik denk dat je Shane Owen bedoeltquote:Op zondag 5 juni 2005 12:27 schreef partyyboyy het volgende:
Welke zanger(s) zingen de nummer 'Feel' en 'Angels' van Robbie Williams, maar dan in feestmix?
Eminem-Kimquote:Op zondag 5 juni 2005 12:59 schreef G-Mart het volgende:
Ik zoek een nummer van Eminem. IN het nummer scheld hij eigenlijk alleen maar Kim constant uit, en er gaat een hele agressieve toon van uit. Iemand die weet welk nummer het is?
Bedoel je deze?quote:Op zondag 5 juni 2005 12:41 schreef PAA-053 het volgende:
Hoe heet dat nummertje van Djem ofzoiets, van die natuurmuziek zegmaar?
2 Brothers on the 4th Floor?quote:Op zondag 5 juni 2005 13:43 schreef rotskibo het volgende:
Ik weet hoe het nummer heet, namelijk: Do You Know, het is een beetje trance-achtige cover van een liedje van vroeger, gister zag ik em op THe Box maar ik ben de artiest vergeten.
De Bruiloftsmars van Mendelsohn?quote:Op zondag 5 juni 2005 13:37 schreef Versie1 het volgende:
Hallo,
Ik ben op zoek naar het standaard huwelijksmuziekje... ook bekend van de honeymoonquiz. Iedereen kent het wel, maar ik weet de naam niet.
Dus niet: daar komt de bruid, maar
ta ta ta ta ta ta ta
Thanx
Angel Cityquote:Op zondag 5 juni 2005 13:43 schreef rotskibo het volgende:
Ik weet hoe het nummer heet, namelijk: Do You Know, het is een beetje trance-achtige cover van een liedje van vroeger, gister zag ik em op THe Box maar ik ben de artiest vergeten.
Ja, doet moet hem zijn, graziequote:Op zondag 5 juni 2005 14:33 schreef furanku het volgende:
Angel City
Misschien heb je meer succes als je zoekt op 'Wedding march'quote:Op zondag 5 juni 2005 14:36 schreef Versie1 het volgende:
[..]
kan ook niets vinden...
Gewoon die hele bekende tune...
Helemaal gelijk... mijn vriendin heeft em gevonden... dank je!quote:Op zondag 5 juni 2005 14:41 schreef Berkery het volgende:
[..]
Misschien heb je meer succes als je zoekt op 'Wedding march'
geen idee, maar misschien de makers een mailtje sturen? http://antandpete.co.uk/quote:Op zondag 5 juni 2005 15:21 schreef sdk het volgende:
Ik zoek de titel van het intro deuntje van het volgende filmpje:
http://videos.vault5.com/Nodsthegathering.wmv
Iemand een idee?
Michael McDonald - I keep forgettingquote:Op zondag 5 juni 2005 14:58 schreef Darkestlight het volgende:
Wie weet welke Sample er is gebruikt in regulator van Waren G ?
Volgens mij zoek je Fire van Bruce Springsteen (dus zonder I'm on) , het nummer dat hij schreef en eerder een hit was voor de Pointer sisters. Hij heeft hem later zelf nog eens op single uitgebracht in de live-versie..met accordeon.quote:
Ik zocht wel met I'm on fire maar geen live versie..quote:Op zondag 5 juni 2005 16:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Volgens mij zoek je Fire van Bruce Springsteen (dus zonder I'm on) , het nummer dat hij schreef en eerder een hit was voor de Pointer sisters. Hij heeft hem later zelf nog eens op single uitgebracht in de live-versie..met accordeon.
Tijdje terug al gedaan, maar duurt me te langquote:Op zondag 5 juni 2005 15:40 schreef bartrid het volgende:
[..]
geen idee, maar misschien de makers een mailtje sturen? http://antandpete.co.uk/
je moet dus zonder i'm on zoekenquote:Op zondag 5 juni 2005 17:06 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
Ik zocht wel met I'm on fire maar geen live versie..
iig bedankt.
Jordan & Baker - Explodequote:Op zondag 5 juni 2005 18:14 schreef paashaasmiked het volgende:
Ik zou graag de naam van dit nummer willen, ik heb hier een voorbeeld ervan:
http://members.lycos.nl/mhplace/Recording1.wav
Alvast bedankt!
Ik hoop het nietquote:Op zondag 5 juni 2005 13:22 schreef bartrid het volgende:
[..]
Bedoel je deze?![]()
http://www.freewebs.com/djemmie/
Jem - they? http://www.3fm.nl/page/playlist#quote:Op zondag 5 juni 2005 12:41 schreef PAA-053 het volgende:
Hoe heet dat nummertje van Djem ofzoiets, van die natuurmuziek zegmaar?
quote:Op zondag 5 juni 2005 19:48 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
Jem - they? http://www.3fm.nl/page/playlist#
Les Poppies - Non non rien n'a changé ?quote:Op zondag 5 juni 2005 20:40 schreef groggy het volgende:
ik zoek franstalig nummer best populair atm tekst is iets van
tu tu as contine
Neequote:Op zondag 5 juni 2005 20:07 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Top, madame!
Dit is toch niet die snol van Treble, of wel?![]()
![]()
Of de "Skihutversie"quote:Op zondag 5 juni 2005 20:40 schreef groggy het volgende:
tu tu as contine
Pfoei.....quote:Op zondag 5 juni 2005 20:54 schreef bartrid het volgende:
[..]
Nee
http://www.jem-music.net/uk/jem/jem.html
Ingrid- Tu as Foutu??quote:Op zondag 5 juni 2005 20:40 schreef groggy het volgende:
tu tu as contine
Dank uquote:
Indien niet gevonden, voeg maar toe op msnquote:Op zondag 5 juni 2005 17:06 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
Ik zocht wel met I'm on fire maar geen live versie..
iig bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |