Stray cats-the dirty boogiequote:Op woensdag 1 juni 2005 13:04 schreef d.n3rd het volgende:
Plaat van de Stray cats, hij zingt dan iets met 'dirty boogie'
Vette plaatAlleen hoe heet ie
Thanks!quote:
Carolina Marquez - The killer song [2005]quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:36 schreef Jackal_Omega het volgende:
Laatst op 538 een trance nummer gehoord, met het nummer van Bernard Hermann erin, dat liedje wat bijna helemaal wordt gefloten. Zat ook in Kill Bill deel 1
Volgens mij was het een wilde gok voor je, maar dit is m.quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:00 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Carolina Marquez - The killer song [2005]![]()
Misschien dat er bij de playlists van de Dance Department precies staat welke mix het was(of is er een andere manier om op zoek te gaan naar de mix die jij bedoeltquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:07 schreef Jackal_Omega het volgende:
Nu ik het helemaal hoor is het toch wel een kutnummer.
Bij 538 deed ze iig niet de hele tijd la, la, la, la erdoor heen
voeg me maar toe, dan heb ik audioslave voor jequote:Op woensdag 1 juni 2005 16:18 schreef PAA-053 het volgende:
Ik zoek deze:
Een nummer met daarin de tekst:
"So many places
we won't see anymore
.... of your past,
today and tomorrow
...
so many roads"
En ook nog een nummer met daarin de tekst:
"Sweet surrender everything but you fall away"
Verder zoek ik ook nog de reclame van WE (WE is ME, van die man in dat pak) voor die geweldige muziek. Dit is opdrachtmuziek, maar dan kan ik de muziek tenminste opnemen, heb ik anderhalve minuut ofzo
En ook nog Audioslave - Be Yourself, kan ik die van iemand kopen?![]()
![]()
Iemand??? BVD!
Ik zou graag willen maar het lukt nietquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:55 schreef Dakota het volgende:
[..]
voeg me maar toe, dan heb ik audioslave voor je
is dit niet gecovered door Michael Bublé, 'Feeling Good'?quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:57 schreef ook_gek het volgende:
ik zoek echt een oud heel erg bekend nummer met de volgende tekst
birds are flying so high, you do now how I feel
ergens iets in deze richting. Iemand enig idee?
Nina Simone - Feeling Goodquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:57 schreef ook_gek het volgende:
ik zoek echt een oud heel erg bekend nummer met de volgende tekst
birds are flying so high, you do now how I feel
ergens iets in deze richting. Iemand enig idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |