Inner Circle - Bad Boysquote:Op maandag 30 mei 2005 21:25 schreef Stpan het volgende:
Ik zoek de originele artiest van de reaggae klassieker met de tekst 'bad boy, bad boy, what you gonna do, what you gonna do when they come for you'.
Het zou een eitje moeten zijn om die te vinden, maar google is vervuild met van die irritante Puff Daddy / Notourious BIG remakes (en allemaal sites over hoe te gedragen als de politie voor je deur staat) als ik op dit stukje tekst zoek.
Lou Reed - take a walk on the wild side?quote:Op maandag 30 mei 2005 21:18 schreef kiw het volgende:
Ik zoek de naam van een wat ouder liedje dat je misschien nog wel is hoort op skyradio.Ik weet geen naam en geen artiest.
Het liedje heeft een heel gruwelijke baslijn, het is een beetje met een sprekende stem gezongen en in het refrein zit iets van: "take a walk on the brightside" het is een heel rustig nummer.
Tijdens het optreden van De La Soul op bevrijdingspop in Haarlem draaide de DJ van de la soul een hip-hop remix van dit nummer wat mij ongelovelijk lekker in de oren klonk, misschien weet ook nog iemand hoe dit nummer heet
Ik hoop echt dat iemand weet welk liedje ik bedoel, ik zou echt ongelovelijk blij worden als ik wist welke het was.![]()
Met als "REMIX" de versie van A Tribe Called Quest - Can i kick it? [1991] waarin de sample van Lou Reed - Walk on the wilde side [1973] werd gebruikt.quote:Op maandag 30 mei 2005 21:45 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
Lou Reed - take a walk on the wild side?![]()
fuck yeah!quote:Op maandag 30 mei 2005 21:45 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
Lou Reed - take a walk on the wild side?![]()
Thnx!quote:Op maandag 30 mei 2005 21:28 schreef kiw het volgende:
Inner Circle - Bad Boys
(theme van Cops hedaar kon je op zoeken)
Is dat niet die xander de buisonjé ofzo?quote:Op maandag 30 mei 2005 22:17 schreef Thaigost het volgende:
Hey mensen, wie kent dat nummer van theo mezz?? met het is over. Daar hoor je een ander nummer met een beat maar ik weet niet hoe het orgineel heet van dat nummer. Wie weet dat wel?
bvd heel veel dank
Sam The Sham & The Pharaohs - Wooly bully [1965]quote:Op maandag 30 mei 2005 22:56 schreef Feestkabouter het volgende:
ik heb even gekeken of ik 1 van de openstaande vragen kan beantwoorden, maar helaas.
Mijn vraag: ik zoek een jaren 70 rock 'n' roll nummertje, door kerels gezongen, vlot plaatje.
Daarin het heel herkenbare stuk:
oele boeleeeeeeeeeeeeeeeeeeee (hard en beetje omhoog)
oele boele (zacht en laag)
oele boele (ietsje hoger)
oele boele (weer ietsje lager)
oele boele (weer zacht en laag)
Dit is echt serieus, het nummer heeft meer tekst maar daar weet ik echt geen woord van. Dus daar kan ik ook niet op goegelen.
Weet wel de melodie van de rest, maar ja....
Wie helpt?
Mjah: Volumia - Het is over [1997]quote:Op maandag 30 mei 2005 22:59 schreef HenkieSpankie het volgende:
[..]
Is dat niet die xander de buisonjé ofzo?
Hij zong ook in Volumia!
dank dank dank.... dat is inderdaad de goeie!quote:Op maandag 30 mei 2005 23:03 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Sam The Sham & The Pharaohs - Wooly bully [1965]
Even een kleine toevoeging, het klinkt als zoiets;quote:Op maandag 30 mei 2005 19:11 schreef j_bos het volgende:
Weet iemand hoe dat nieuwe nummer heet, beetje dance achtig, met een zang waar je niks van verstaat.. Het is meer een soort gebrabbel/geneurie..
Geen idee waar t naar klinkt maar t deuntje heeft wel wat weg van die Crazy Frogg reclame..
Dat is hem.quote:Op maandag 30 mei 2005 20:01 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
DJ Shadow - Stem/Long stem [1996]
Ja eh ik was er al heilig van overtuigdquote:Op maandag 30 mei 2005 19:21 schreef stephanie_xx het volgende:
[..]
Hij download nuben benieuwd..
OMG!!! HET IS HEM!!!!!! EEUWIGE DANK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Ik schrok me dood toen ik de eerste noten hoorde.. dit lied is namelijk gedraaid op de begravenis van mijn oom..pijnlijk...
Is t misschien Minnie riperton-loving you?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:41 schreef Ynske het volgende:
hier nog al iemand die t niet meer weet...
dr is een nummer (lang geleden) waarin je alleen vogeltjes hoort fluiten, heel rustgevend...
maar ik weet niet waar ik dat kan vinden omdat ik inet weet hoe t heet...
iemand van jullie misschien?
alvast thnx
Sweet People - Et les oiseaux chantaient [1980]quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:41 schreef Ynske het volgende:
hier nog al iemand die t niet meer weet...
dr is een nummer (lang geleden) waarin je alleen vogeltjes hoort fluiten, heel rustgevend...
maar ik weet niet waar ik dat kan vinden omdat ik inet weet hoe t heet...
iemand van jullie misschien?
alvast thnx
Akon - Lonelyquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:33 schreef Pronk het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik laatst op "The Box" voorbij hoorde komen. Het enige wat ik me er nog van kan herinneren is dat in het refrein de hele tijd "lonely, so lonely, blablabla" werd gezongen door een computerstemmetje.
Iemand?
ga m vanavond ff downen...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:22 schreef Dakota het volgende:
[..]
Is t misschien Minnie riperton-loving you?
Ik zou voor die van Muziekstad gaan, hier wordt namelijk wel in gezongenquote:
DJ Quicksilverquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:08 schreef WheelyBoy het volgende:
iemand die toevallig weet van wie dit dance nummer is?
http://home.hccnet.nl/a.gruijs/nummer.wav
kijk anders ff op die playlist van radio2quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:13 schreef R0ADKILL het volgende:
Oh heerlijk vaag dit
Net op Radio 2 (Schiffers.FM) was er een heerlijk langzaam jazzy nummer.
Klonk nogal oud en het was gezongen door een dame
Het was rond 16:35 en meteen daarna kwam Hall & Oates
CKY (Camp Kill Yourself) - Knee Deepquote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:40 schreef VendoR het volgende:
Ik zoek de artist/titel van deze soundtrack, vind het echt enorm cool :
http://gprime.net/video.php/goped
Ofquote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:32 schreef Crazyivan het volgende:
ik hoorde vandaag een heel leuk vrolijk frans liedje op veronica (tja dat luisteren wij op het werk) geen idee wat de tekst is en van wie het is. Heeft iemand het toevallig gehoord en weet de artiest/titel?
I feel love van donna summer?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:49 schreef MichielPH het volgende:
Ik hoorde het op het videokanaal toen de video uit stond, dus het enige wat ik mee kreeg was een hele lange "loooooooveee" ( 5 - 10 sec?)
En ik kreeg er een heel erg bierreclamegevoel bij..
Whole lotta love van Led Zeppelin?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:49 schreef MichielPH het volgende:
Ik hoorde het op het videokanaal toen de video uit stond, dus het enige wat ik mee kreeg was een hele lange "loooooooveee" ( 5 - 10 sec?)
Vooruit, ik probeer er ook twee:quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:49 schreef MichielPH het volgende:
Anouk - Love lijkt mij vrij stug: dat is geen single geweest: en 99% van de radiostations draait niets wat geen single is geweest!quote:Op woensdag 1 juni 2005 08:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vooruit, ik probeer er ook twee:
Anouk - Love
Queen - Somebody to love
Love is WEL een single geweest ik heb m namelijkquote:Op woensdag 1 juni 2005 08:52 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Anouk - Love lijkt mij vrij stug: dat is geen single geweest: en 99% van de radiostations draait niets wat geen single is geweest!(laat staan dat het op tv langskomt...)
Ik ben ook niet wakkerquote:Op woensdag 1 juni 2005 08:54 schreef Dakota het volgende:
[..]
Love is WEL een single geweest ik heb m namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |