luisterenquote:
Hoe bedoel je? Zoek je welk nummer het is op de plaat of wil je het nummer daadwerkelijk hebben?quote:Op maandag 30 mei 2005 14:33 schreef Lotte. het volgende:
Ik weet hoe het nr heet, wie de artiest is, ik zoek alleen echt het nummer.
Ik ben zo'n kind van kinderen voor kinderen 8!
ik heb KvK 11 en 13quote:Op maandag 30 mei 2005 14:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Zoek je welk nummer het is op de plaat of wil je het nummer daadwerkelijk hebben?
Het is overigens nr 12 op de plaat.
* DrMarten gaat snel de hele KvK op DVD branden voor iemand die er om gevraagd heeft en dan snel weer de boel wegmikken
Ik wil het nummer daadwerkelijk hebbenquote:Op maandag 30 mei 2005 14:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Zoek je welk nummer het is op de plaat of wil je het nummer daadwerkelijk hebben?
Het is overigens nr 12 op de plaat.
* DrMarten gaat snel de hele KvK op DVD branden voor iemand die er om gevraagd heeft en dan snel weer de boel wegmikken
geef danquote:
ja, dat weet ik zekerquote:Op maandag 30 mei 2005 10:25 schreef Dakota het volgende:
[..]
weet je zeker dat het over de titanic gaat? anders zou t enya-only time (wtc mix kunnen zijn )
het bein van dat nummer denk je ook dat je met de begintune van das boot te maken hebt, maar dat is snel weer over.quote:
Kom maar halenquote:Op maandag 30 mei 2005 14:47 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Ik wil het nummer daadwerkelijk hebbenCd is onvindbaar, nummer is onvindbaar..
[..]
geef dan
quote:Op maandag 30 mei 2005 15:19 schreef Gambolputty het volgende:
Matthew Wilder - Break My Stride?
Thanks voor alle hulp, maar ik kan geen van deze nummers vinden op you-know-what. Iemand misschien enig idee hoe ik deze kan vinden?quote:Op maandag 30 mei 2005 10:32 schreef Dakota het volgende:
[..]
Misschien kan je eerst even vaststellen dat het enigma-return to innocense niet is, want die komt nu steeds voorbij maar je reageert er niet op, terwijl je omschrijving nogal voldoet.
Dus als je even zegt dat t m niet is word ik erg blij en hoef ik niet meer boos te zijn als je er niet op reageert
Let er even op dat Dakota een spelfout maakt bij het geven van de titel, het is uiteraard 'Return to Innocence' van Enigma. Ik kan me in elk geval moeilijk voorstellen dat je die niet kunt vinden op de you-know-what.quote:Op maandag 30 mei 2005 16:34 schreef stephanie_xx het volgende:
[..]
Thanks voor alle hulp, maar ik kan geen van deze nummers vinden op you-know-what. Iemand misschien enig idee hoe ik deze kan vinden?
Ik weet het! geloof ikquote:Op maandag 30 mei 2005 16:34 schreef stephanie_xx het volgende:
[..]
Thanks voor alle hulp, maar ik kan geen van deze nummers vinden op you-know-what. Iemand misschien enig idee hoe ik deze kan vinden?
Ps. voor zover ik weet zit er geen tekst in dit lied, dus sommige genoemde liedjes vallen al af. Bedankt voor de hulp zover![]()
Nou niet koppig gaan doen, 'innocense' is niet eens een Engels woord; het moet wel degelijk met een c geschreven worden. Sla je woordenboek er maar op na.quote:Op maandag 30 mei 2005 16:44 schreef Dakota het volgende:
enne die andere heet volgens mij echt return to innocense hoor
jaja zie boven, maargoed als tutje de nummers wil moet ze me maar ff toevoegen op msn want dan heb ik ze wel voor dr.quote:Op maandag 30 mei 2005 16:49 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Nou niet koppig gaan doen, 'innocense' is niet eens een Engels woord; het moet wel degelijk met een c geschreven worden. Sla je woordenboek er maar op na.
U2-Sometimes you can't make it on your ownquote:Op maandag 30 mei 2005 17:01 schreef menesis het volgende:
hoe heet dit nummer van U2?
(ik kwam op die site n.a.v. die overledene in IJmuiden
Volgens mij is dat 'm ook nogquote:Op maandag 30 mei 2005 10:16 schreef brambosjesman het volgende:
[..]
Enige clip die ik weet trance achtig in een kleedkamer met romantische scene tussen man en vrouw --> Symphonic - Bolero... dat moet hem haast zijn
overigens als je het origineel of juist een cover van een nummer zoekt... probeer dat eens www.coverinfo.de (en nee ik heb geen banden met die site)
Ehmm, ik heb nu niet meer helemaal kunnen volgen of het al voorbij is gekomen maar ik moest denken aan :quote:
Ja daar heb ik t ook vandaan. Maar de Vragensteller wist dus blijkbaar niet dat t er in staat; en dan ben ik de beroerdste nietquote:Op maandag 30 mei 2005 17:33 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
..... Die hierboven van U2 is wel heel obvious trouwens, dat staat gewoon in de tag info als je em afspeelt :S maar goed.. dat terzijde
Bedanktquote:
Ik wil je graag helpen alleen ik snap voo rgeen meter wat je bedoeltquote:Op maandag 30 mei 2005 17:05 schreef savelkoul het volgende:
Ik zoek een mp3/wav-bestandje van een trom die je wel es hoort in tekenfilms of comedyshows nadat er een slechte grap is gemaakt. Als je begrijpt wat ik bedoel
De trom gaat als volgt: tadom dom
Iemand?
quote:Op maandag 30 mei 2005 17:33 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
...
..... Die hierboven van U2 is wel heel obvious trouwens, dat staat gewoon in de tag info als je em afspeelt :S maar goed.. dat terzijde
lenny kravitz is dat toch?quote:Op maandag 30 mei 2005 19:03 schreef SimtekF1 het volgende:
Hey luitjes, kijk vanavond om 19:55 aub ff naar het begin van Schiphol Airport en vertel me dan even welk nummer dat nou is aub.
Hij download nuquote:Op maandag 30 mei 2005 16:43 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Let er even op dat Dakota een spelfout maakt bij het geven van de titel, het is uiteraard 'Return to Innocence' van Enigma. Ik kan me in elk geval moeilijk voorstellen dat je die niet kunt vinden op de you-know-what.
Lezen mensen nog wel eens????? had deze gisteren al gepost..quote:Op zondag 29 mei 2005 21:10 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Enigma - Return to Innocence
Misschien? Lijkt er verdacht veel op.
Ja je overdrijft.. ik heb niet elke dag dit topic gecheckt.. en ik heb hem ook gezocht maar kon hem niet vinden, en toen heb ik hem nog een keer gezocht en toen vond ik hem. evengoed.. bedankt.quote:Op maandag 30 mei 2005 19:25 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Lezen mensen nog wel eens????? had deze gisteren al gepost..
Help ik een keer iemand wordt er gewoon niet naar me geluisterd![]()
ow..ow..ow.. we doe lekker net alsof ze niks zei hehehe gaan we gewoon wachten totdat iemand anders het zegt whoehoew...
overdrijf ik nu?![]()
Is idd al een aantal keer gezegd, ik heb ook al een aantal keren aangegeven dat dit absoluut niet het nummer is wat ik bedoel.quote:Op maandag 30 mei 2005 19:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
lenny kravitz is dat toch?
dat heb ik toch al eens gezegd..?
Aw..sjorryquote:Op maandag 30 mei 2005 19:31 schreef stephanie_xx het volgende:
[..]
Ja je overdrijft.. ik heb niet elke dag dit topic gecheckt.. en ik heb hem ook gezocht maar kon hem niet vinden, en toen heb ik hem nog een keer gezocht en toen vond ik hem. evengoed.. bedankt.
*emotional breakdown*![]()
Help! Ik zoek een nummer/artiest deel 139quote:Op maandag 30 mei 2005 19:31 schreef stephanie_xx het volgende:
[..]
Ja je overdrijft.. ik heb niet elke dag dit topic gecheckt.. en ik heb hem ook gezocht maar kon hem niet vinden, en toen heb ik hem nog een keer gezocht en toen vond ik hem. evengoed.. bedankt.
*emotional breakdown*![]()
DJ Shadow - Stem/Long stem [1996]quote:Op maandag 30 mei 2005 19:03 schreef SimtekF1 het volgende:
Hey luitjes, kijk vanavond om 19:55 aub ff naar het begin van Schiphol Airport en vertel me dan even welk nummer dat nou is aub.
okay, excusequote:Op maandag 30 mei 2005 19:33 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Is idd al een aantal keer gezegd, ik heb ook al een aantal keren aangegeven dat dit absoluut niet het nummer is wat ik bedoel.![]()
ik ben niet zo snugger..quote:Op maandag 30 mei 2005 19:58 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Help! Ik zoek een nummer/artiest deel 139
Eén uur en 15 minuten nadat je je vraag gepost had...![]()
Muziek stijl? Man/vrouwen stem?quote:Op maandag 30 mei 2005 20:44 schreef PAA-053 het volgende:
Weet iemand de titel en artiest van dit nummer?
Deze tekst komt erin voor:
"You (of "we") are gonna be
Forever you and me
forever (achtergrondkoor)
..... ..... Flying so high
Love"
Iemand????![]()
![]()
The Lighthouse Family met High!quote:Op maandag 30 mei 2005 20:44 schreef PAA-053 het volgende:
Weet iemand de titel en artiest van dit nummer?
Deze tekst komt erin voor:
"You (of "we") are gonna be
Forever you and me
forever (achtergrondkoor)
..... ..... Flying so high
Love"
Iemand????![]()
![]()
*Zingt hardop mee*quote:
quote:Op maandag 30 mei 2005 21:08 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
*Zingt hardop mee*
Ja![]()
Dat is hem dus! Bedankt!!![]()
Muziekstad: wellicht ten overvloede, het is een mannenstem, vond hem nogal 'zwart' klinken maar nu weet ik het niet meer zeker![]()
![]()
niks te dankenquote:Op maandag 30 mei 2005 17:47 schreef HV het volgende:
[..]
Bedankthet is hem! Eindelijk na een half jaar zoeken
, kom er nu trouwens wel achter dat er helemaal niet in gezongen wordt (klein foutje
).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |