Ik zou voor die van Muziekstad gaan, hier wordt namelijk wel in gezongenquote:
DJ Quicksilverquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:08 schreef WheelyBoy het volgende:
iemand die toevallig weet van wie dit dance nummer is?
http://home.hccnet.nl/a.gruijs/nummer.wav
kijk anders ff op die playlist van radio2quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:13 schreef R0ADKILL het volgende:
Oh heerlijk vaag dit
Net op Radio 2 (Schiffers.FM) was er een heerlijk langzaam jazzy nummer.
Klonk nogal oud en het was gezongen door een dame
Het was rond 16:35 en meteen daarna kwam Hall & Oates
CKY (Camp Kill Yourself) - Knee Deepquote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:40 schreef VendoR het volgende:
Ik zoek de artist/titel van deze soundtrack, vind het echt enorm cool :
http://gprime.net/video.php/goped
Ofquote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:32 schreef Crazyivan het volgende:
ik hoorde vandaag een heel leuk vrolijk frans liedje op veronica (tja dat luisteren wij op het werk) geen idee wat de tekst is en van wie het is. Heeft iemand het toevallig gehoord en weet de artiest/titel?
I feel love van donna summer?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:49 schreef MichielPH het volgende:
Ik hoorde het op het videokanaal toen de video uit stond, dus het enige wat ik mee kreeg was een hele lange "loooooooveee" ( 5 - 10 sec?)
En ik kreeg er een heel erg bierreclamegevoel bij..
Whole lotta love van Led Zeppelin?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:49 schreef MichielPH het volgende:
Ik hoorde het op het videokanaal toen de video uit stond, dus het enige wat ik mee kreeg was een hele lange "loooooooveee" ( 5 - 10 sec?)
Vooruit, ik probeer er ook twee:quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:49 schreef MichielPH het volgende:
Anouk - Love lijkt mij vrij stug: dat is geen single geweest: en 99% van de radiostations draait niets wat geen single is geweest!quote:Op woensdag 1 juni 2005 08:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vooruit, ik probeer er ook twee:
Anouk - Love
Queen - Somebody to love
Love is WEL een single geweest ik heb m namelijkquote:Op woensdag 1 juni 2005 08:52 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Anouk - Love lijkt mij vrij stug: dat is geen single geweest: en 99% van de radiostations draait niets wat geen single is geweest!(laat staan dat het op tv langskomt...)
Ik ben ook niet wakkerquote:Op woensdag 1 juni 2005 08:54 schreef Dakota het volgende:
[..]
Love is WEL een single geweest ik heb m namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |