Boney M - Hooray! Hooray! It's A Holi-Holidayquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:11 schreef The_Voice_Within het volgende:
Ik zoek het origineel van een nummer, maar ik weet niet van wie het is en hoe het precies heet, maar het gaat zoiets als hooray hooray it's a holiday
Boney M - Hooray! Hooray! It's A Holi-Holidayquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:11 schreef The_Voice_Within het volgende:
Ik zoek het origineel van een nummer, maar ik weet niet van wie het is en hoe het precies heet, maar het gaat zoiets als hooray hooray it's a holiday
Axel f?quote:Op maandag 30 mei 2005 23:40 schreef j_bos het volgende:
[..]
Even een kleine toevoeging, het klinkt als zoiets;
hmmmmm brrrrrrrrrr bobob...
Maar dan langer achter elkaar... Heb hem ook nog maar een paar keer gehoord in een discotheek..
Even een blind shot in de dark ivm het ontbreken van lyrics. Cock Robin - Remember The Promise you madequote:Op donderdag 2 juni 2005 22:48 schreef lovegrrl het volgende:
Ik zoek de titel van een liedje dat ik steeds hoor op mn werk
het is een duet tussen een meisje (ik denk Britney Spears, zo klinkt ze tenminste) en een man.. wel een lief liedje, gewoon een ballad. ook een redelijk nieuw nummer
ik probeer steeds heel erg stukjes te onthouden,waardoor ik ze dus vergeet
Iemand?
niet geschoten is altijd mis, maar neequote:Op donderdag 2 juni 2005 23:05 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Even een blind shot in de dark ivm het ontbreken van lyrics. Cock Robin - Remember The Promise you madeIs alleen wel niet nieuw
Dus je hebt niet meer info? we hoeven geen heel refrein te hebben. Het hoeven maar drie woorden te zijn ofzoquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:12 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
niet geschoten is altijd mis, maar neetis em niet.. toch bedankt
schiet me ineens iets te binnen!quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:14 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dus je hebt niet meer info? we hoeven geen heel refrein te hebben. Het hoeven maar drie woorden te zijn ofzo
Eerste link die het is volgens mij isquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:32 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
schiet me ineens iets te binnen!
but if you leave me now, you take away the biggest part of me.. oehoe no baby please don't go
* lovegrrl gaat googlen
Het is technisch gesproken overigens een track van zijn band Chicago, mocht je dit nummer niet kunnen vinden onder Peter Ceteras naam.quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:35 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Eerste link die het is volgens mij is
Peter Cetera - If You Leave Me Now
Het is wel het goede liedje, maar niet de goede versiequote:Op donderdag 2 juni 2005 23:35 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Eerste link die het is volgens mij is
Peter Cetera - If You Leave Me Now
Stevie B& Alexia Philips - If You Leave Me Now (Eurodance mix)..quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:55 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
Het is wel het goede liedje, maar niet de goede versie
heb al geprobeert';
Ten Feet
Chicago
Peter Cetera
en soundtrack van A lot like love
maar het is echt een duet met een meisje met een britney spears stem! al deze liedjes worden door 1 iemand gezongen en lijken vrij oud
Iemand?
Heb er weer een paar:quote:
the real mccoy - ooh boy ( i love you so)?quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:52 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik hoorde net een nummer op DeventerFMen wil de titel even weten.
Tis een nummer uit, ik schat, begin jaren 90. En klnkt als volgt:
Vrouwenstem (refrein):
"Oeh boy I love you so, never ever let you go"
Mannenstem (coupletten):
Beetje McHammer / Will Smith (Fresh prince) style rap..
Zou best kunnen dat er onderhand al een aantal covers van zij, maar ik zoek deze versie dus
Ik zal eens kijken..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:26 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
the real mccoy - ooh boy ( i love you so)?
Candyman - knockin' boots ??quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:52 schreef Kluupkluup het volgende:
Vrouwenstem (refrein):
"Oeh boy I love you so, never ever let you go"
Mannenstem (coupletten):
Beetje McHammer / Will Smith (Fresh prince) style rap..
Ook maar even gokje wagenquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:55 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
Het is wel het goede liedje, maar niet de goede versie
heb al geprobeert';
Ten Feet ,Chicago, Peter Cetera, Ive Mendes, Firefall en soundtrack van A lot like love
maar het is echt een duet met een meisje met een britney spears stem! al deze liedjes worden door 1 iemand gezongen en lijken vrij oud
Iemand?
gewoon het rijtje af hehquote:
en ook bedanktquote:Op vrijdag 3 juni 2005 01:06 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
Ook maar even gokje wagen![]()
Misschien VS? sample op amazon.co.uk
Ow. Was al genoemd..![]()
Van Morrison - Brown Eyed Girlquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:01 schreef brotherlouie98 het volgende:
Ik zoek een (vrij oud) nummer waar vooral gitaar in voorkomt, waarna tussendoor het refrein van een man met een vrij hoge stem zit, daarna komt gelijk een soort van fluit.
Het liedje eindigt met : la la la la la la la la la la
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |