Zit er ook gejodel in? Het zou Hocus Pocus van Focus kunnen zijn dan...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:01 schreef brotherlouie98 het volgende:
Ik zoek een (vrij oud) nummer waar vooral gitaar in voorkomt, waarna tussendoor het refrein van een man met een vrij hoge stem zit, daarna komt gelijk een soort van fluit.
Het liedje eindigt met : la la la la la la la la la la
TNN - Ayayay Cielito?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:17 schreef Willempiehhh het volgende:
Hallo...ik zoek een nummer, klinkt een beetje Gipsy Kings achtig
je hoort een groepje mannen ''Aj aj aj aj, jalalalala lalala'' (de text weet ik dus niet)
wie kan mij helpen
Het was niet Jennifer Lopez?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:35 schreef nexhil het volgende:
halloen alvast bedankt
ik zag eergisteren op de box een clip van ongeveer 2 jaar terug,
een aziatish uitziende vrouw die constant in beeld is en constant groene laser lichten op haar lichaam gestraalt krijgt. het was dance.
maarja ik was natuurlijk net te laat dus ik kon niet meer zien hoe het nummer en de artiest heet
fast car van Tracy chapman?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:22 schreef Versie1 het volgende:
Ben op zoek naar nummer uit de vodafoon reclame van een tijd terug...
'you got a fast car.... '
Thanx
Nee niet die.. komt ook niet uit de vodafoon reclame...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:28 schreef timbob het volgende:
[..]
fast car van Tracy chapman?
You got a fast car
I want a ticket to anywhere
Maybe we make a deal
Maybe together we can get somewhere
Anyplace is better
Starting from zero got nothing to lose
Maybe we'll make something
But me myself I got nothing to prove
Doe es ff toevoegen...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:24 schreef Willempiehhh het volgende:
die is het vrijwel zeker, jammer alleen dat ik hem nerges kan vinden :S
gratiequote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:05 schreef bartrid het volgende:
dandy warhols - bohemian like you
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:33 schreef RichardQuest het volgende:
Ik zoek het Franstalige discoliedje dat gisteren op Nova te horen was...
http://www.novatv.nl/ -> Donderdag > Complete uitzending > 38 min 52
Bruce Springsteen- i'm on fire?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:57 schreef Tomhoog het volgende:
Een nummer dat afgelopen maandag of dinsdag dacht ik. Op mtv in de rock top 11 at 11 ofzo ong. en was een live nummer. Waar veel fire in werd gezegd :p. Werd met een accordeon gespeeld gitaar en basgitaar?
Iemand een idee? tnks alvast.![]()
Juan Luis Guerra-Mi corazon?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:17 schreef Willempiehhh het volgende:
Hallo...ik zoek een nummer, klinkt een beetje Gipsy Kings achtig
je hoort een groepje mannen ''Aj aj aj aj, jalalalala lalala'' (de text weet ik dus niet)
wie kan mij helpen
wilde gok; Kanye West, Diamonds Are Forever ??quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:32 schreef timbob het volgende:
Nu ik hier toch zit
ik zag laatst op MTV een videoclip!(ja, ze draaien soms nog muziek)
ik weet geen tekst meer.. maar het was een nummer in de james bond stijl. qua zang, muziek en video
iemand een idee?
Dat is Israel Kamakawiwo ole- Somewhere over the rainbowquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:31 schreef Maikuuul het volgende:
Ik wil graag weten wie dat nr. zingt in de nieuwe reclame van Menzis, waar je beelden van mensen voorbij ziet komen waar onder staat "de menz leert" en nog wat zinnen.
www.ster.nl is teveel moeite?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:31 schreef Maikuuul het volgende:
Ik wil graag weten wie dat nr. zingt in de nieuwe reclame van Menzis, waar je beelden van mensen voorbij ziet komen waar onder staat "de menz leert" en nog wat zinnen.
Dat moet je ook maar weten incompetente lul.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |