Rhythme Fatal Feat. Redd Angel - Man In The Mirror?quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:57 schreef waynie het volgende:
Hej mensen,
Ik ben op zoek naar een nummer... Ze draaien het regelmatig op slamfm, alleen die playlist van ze klopt niet echt helemaal ofzo want het is niet de goede die ik steeds opzoek op de site..
Het is een soort trance nummer, en is een remix waarin micheal jackson in zingt, denk ik..
Niet echt duidelijk, maar als je het weet zou ik 't fijn vinden
ciao
Ik heb hem anders ookquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:17 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Ik zou graag willen maar het lukt niet![]()
Je schijnjt geen Net. Passport te hebben ofzo![]()
Muse heeft ook een alleraardigste cover gemaakt, beetje meer rockquote:
zuchtkoetje@hotmail.comquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:17 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Ik zou graag willen maar het lukt niet![]()
Je schijnjt geen Net. Passport te hebben ofzo![]()
Come back my love – The Darts ???quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:02 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Okee, ook ik zoek weer eens een liedje. Ik hoorde het eergisteren toevallig weer eens op Radio 10 Gold in een wachtkamer.
Het heel bekend maar ik weet niet meer hoe het heet of de naam van de groep. Het is een oud Doo-Wop nummer met, o.a. de volgende tekst (echt heel bekend)
I want you to know, yeah i want you to know
I need your love so badly
Kaartje voor AZ-Bolton Wanderers op 6 augustus voor de winnaar :-)
the frank cunimondo trio - feelin good kun je ook nog uitproberen (dit is de versie die ooit in een sterreclame is gebruikt)quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:57 schreef ook_gek het volgende:
ik zoek echt een oud heel erg bekend nummer met de volgende tekst
birds are flying so high, you do now how I feel
ergens iets in deze richting. Iemand enig idee?
bedankt voor je reactie.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
the frank cunimondo trio - feelin good kun je ook nog uitproberen (dit is de versie die ooit in een sterreclame is gebruikt)
nee de versie die ik bedoel is gezongen door een manquote:
ik heb even gezocht maar niet kunnen vinden dus ik weet niet of dit de juiste is.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:12 schreef MichielPH het volgende:
[..]
is dit niet gecovered door Michael Bublé, 'Feeling Good'?
Maak jij maar iemand anders blij met dat kaartjequote:Op donderdag 2 juni 2005 00:11 schreef Abe_Lenstra het volgende:
[..]
Wat is het internet toch een mooie uitvinding.
Kan ik je begroeten in Alkmaar in Augustus?![]()
Jmmr, maar is 'm nietquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:42 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Rhythme Fatal Feat. Redd Angel - Man In The Mirror?
ja big beastsquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:07 schreef Xrenity het volgende:
De muziek in de reclame van Discovery, van 'they're large, they're huge! And they're coming to Animal Planet'
Over hele grote creaturen enzo
I Disappear.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:14 schreef Tovaho het volgende:
Vraagje:
Hoe heet het nummer van metallica uit m.i.2 ????
quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:18 schreef PAA-053 het volgende:
Ik zoek deze:
Een nummer met daarin de tekst:
"So many places
we won't see anymore
.... of your past,
today and tomorrow
...
so many roads"
En ook nog een nummer met daarin de tekst:
"Sweet surrender
everything but
you fall away"
Verder zoek ik ook nog de reclame van WE (WE is ME, van die man in dat pak) voor die geweldige muziek. Dit is opdrachtmuziek, maar dan kan ik de muziek tenminste opnemen, heb ik anderhalve minuut ofzo
Iemand??? BVD!
Zeker niemandquote:Op donderdag 2 juni 2005 18:19 schreef Thaigost het volgende:
Ik hoorde vanmiddag op 538 een remix nummer?? van het Amerikaanse ijshockey theme, weet iemand de titel of de artiest die hem gemaakt heeft?
Technotronics - Pump up the Jam 2005 ?quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:21 schreef Thaigost het volgende:
[..]
Zeker niemand![]()
Is zeg maar dat begin tune als ze opkomen wordt bij basketbal ook wel is gebruikt, begint als een orgel ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |