Dank jequote:Op vrijdag 27 mei 2005 06:35 schreef popolon het volgende:
Werkze lui.
Heb zo maar een kleine vakantie te pakken waar ik niks van wistMemorial Day.
Da's een leuke meevaller natuurlijk!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 06:35 schreef popolon het volgende:
Werkze lui.
Heb zo maar een kleine vakantie te pakken waar ik niks van wistMemorial Day.
Nee joh, examen met dit weer is juist leuk! Voor en na het examen lekker ontspannen in de zon op het grasveld naast de schoolquote:Op vrijdag 27 mei 2005 07:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Broeierig is het zeker.En dan mag ik lekker een uurtje doorbrengen in een stoofpotlokaal strakjes.
Nou ja, could've been worse, als je nu examen hebt.
Probleem is dat de gymzaal bij ons nu niet bekend staat om z'n denderende ventilatie.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 07:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nee joh, examen met dit weer is juist leuk! Voor en na het examen lekker ontspannen in de zon op het grasveld naast de schooldat waren nog eens tijden
er zit een deuk in, waarschijnlijk van een vrachtauto gevallen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:19 schreef Lionheaad het volgende:
Maar....maar...die is toch pas in de Bios??
Hoe kan dat nou?
voor het zelfde geld had er een gat in gezetenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
er zit een deuk in, waarschijnlijk van een vrachtauto gevallen.
ik heb opeens zin in bier!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:54 schreef Suijk het volgende:
Ik heb opeens zomaar zin in een vrije dag...
Echt ?? waarom dan ?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:54 schreef Suijk het volgende:
Ik heb opeens zomaar zin in een vrije dag...
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:37 schreef Bananenman het volgende:
Goeiemorgen. Pfff wat een weer, en heb gewoon tot half 3 les
Mag hopen dat er een tropenrooster geldt vandaag
Daar heb ik geen last van...ben al druk aan het werk....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Godsamme ..... staat hier 20 meter verder een of andere auto een ontzettende kutherrie te produceren, iets met het riool of zo
Wat denken ze wel, zo kan ik toch verdomme niet slapen
ik wist wel dat ik niet de enige was!quote:
* slingers aangeeftquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
Goeiemorgen. Mooi weer om een vrouw te versieren.![]()
copy thatquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
Goeiemorgen. Mooi weer om een vrouw te versieren.![]()
Ik lust er altijd wel een, of twee of meer.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik wist wel dat ik niet de enige was!
Over smakkelijk gesproken.. (lees mijn post van gisteren) er lopen ook mensen rond in de korte rokjes en die tevens ook heeeeeel dik zijn... dat wil je gewoon niet zien..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Er lopen er genoeg smakelijk rond met dit weer, moet dus lukken Frits!
En durfde de mascotte overal in waar ze in mocht DD?
Ik werk dus in een zwembadquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Over smakkelijk gesproken.. (lees mijn post van gisteren) er lopen ook mensen rond in de korte rokjes en die tevens ook heeeeeel dik zijn... dat wil je gewoon niet zien..
De grond is af en toe ook erg mooi.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Over smakkelijk gesproken.. (lees mijn post van gisteren) er lopen ook mensen rond in de korte rokjes en die tevens ook heeeeeel dik zijn... dat wil je gewoon niet zien..
Ja erg he.. het wordt ook steeds erger...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:44 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik werk dus in een zwembaden het valt echt op hoe dik kinderen de laatste jaren zijn geworden. En dan bedoel ik geen goois laagje vet
, maar echt flink overgewicht op jonge leeftijd.
Ik bedoel, meisjes van 14 kijken jaloers naar de borsten van 8 jarige jongetjes.
Ja tegenwoordig zitten ze alleen maar achter de computer... hmmmquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:54 schreef JaWi het volgende:
Het is meer zo dat ze geen kont uitvoeren. Als je het over buitenspelen hebt kijken ze je aan of je seniel bent.
"Reageer op: [Hools] Het VBL-café #712: Warm en broeierig!"quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja tegenwoordig zitten ze alleen maar achter de computer... hmmm
Misschien liggen ze alleen wat te chillen in het zwembad, dan schiet het ook niet echt op met de beweging natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:57 schreef Suijk het volgende:
Valt me nog mee dat ze gaan zwemmen dan!
Ik moet bier drinkenquote:
Vet drijft... dus dat komt goed uitquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
Misschien liggen ze alleen wat te chillen in het zwembad, dan schiet het ook niet echt op met de beweging natuurlijk.
Het is in ieder geval droog!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:03 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik moet bier drinken. En mijn fiets ophalen, want die staat 7 km verderop met een lekke achterband
.
Maar dan kan je toch geen bier drinkenquote:
Ik ga hem alleen even halen en naar de fietsenmaker brengen. En om uurtje of 12 vertoef ik in het vondelpark.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
Maar dan kan je toch geen bier drinken
Jij kunt zelf geen band plakken??quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:10 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik ga hem alleen even halen en naar de fietsenmaker brengen. En om uurtje of 12 vertoef ik in het vondelpark.
Jawel, ik doe die van mijn zus altijd voor 10 euroquote:
jullie hebben thuis en uittrainingenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:05 schreef SCH het volgende:
Gewoon werken tot een uur of 6 en dan een weekend naar een lokatie ergens bij Deventer voor een theatertraining
Dat soort dingen zet je toch allemaal in je telefoon?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:20 schreef appelsientje het volgende:
Weet iemand waar ik mijn sofinummer kan vinden?
Ja ik dus nietquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat soort dingen zet je toch allemaal in je telefoon?
Staat op je paspoort Sienquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:20 schreef appelsientje het volgende:
Paspoort. Hij staat er in als pers.(oonlijk) nummer.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:20 schreef appelsientje het volgende:
Carnavalstheater was open mond...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Er lopen er genoeg smakelijk rond met dit weer, moet dus lukken Frits!
En durfde de mascotte overal in waar ze in mocht DD?
O dat ding dat ik nooit bij me hebquote:
en het sprookjesbos natuurlijk ouderwets gezellig !quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:24 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Carnavalstheater was open mond...
Droomvlucht ook, maar op het einde was het te donker dus toen vond ze het even eng. Daarna stralens als een zonnetje en volop lachend door het park gelopen...
quote:
Efteling was ik laatst ook nog geweest.. best leuk daar..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:24 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Carnavalstheater was open mond...
Droomvlucht ook, maar op het einde was het te donker dus toen vond ze het even eng. Daarna stralens als een zonnetje en volop lachend door het park gelopen...
Staat ook op je rijbewijsquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja ik dus niet
Maar het staat niet toevallig op je rijbewijs?
oke welk nummer is het ?? er staan er 2 namelijkquote:
moet je het er wel zelf opgeschreven hebben denk ikquote:
er staat 1 nummer op alle 3 de delen, die is het niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oke welk nummer is het ?? er staan er 2 namelijk
Even kijken....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oke welk nummer is het ?? er staan er 2 namelijk
staan bij mij allemaal nullenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
Even kijken....
er staat een tien-cijferig nummer, dat zal het rijbewijsnr zijn, dan een '/' en dan mijn SOFI-nummer (9 cijfers), gevolgd door '/B'
dat wordt dan een boete van 50 euroquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
O dat ding dat ik nooit bij me heb
jij bent gewoon illegaalquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
staan bij mij allemaal nullen![]()
DD...als je ze zat bent is het een goed sprookjesbos moment, begrijp ik
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
Even kijken....
er staat een tien-cijferig nummer, dat zal het rijbewijsnr zijn, dan een '/' en dan mijn SOFI-nummer (9 cijfers), gevolgd door '/B'
Idd, hobbelige weg doet wonderenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
DD...als je ze zat bent is het een goed sprookjesbos moment, begrijp ik
ben er bang voorquote:
dank god op de blote knieen dat ze Goffert erbij hebben laten staan.quote:
Ja, daarna werd het toch al gauw weer wat moeilijker.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:24 schreef pfaf het volgende:
[..]
Eerst die vuilnisbak kapot slaan waar je in zit.
quote:
Veel meer kan ik me zo ook niet meer voor de geest halen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, daarna werd het toch al gauw weer wat moeilijker.Wist lang niet alles meer.
Die van mij is van 98.... mensen ik wordt echt oudquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mijn rijbewijs is uit 1999, is die van jou ouder toevallig? Want vroeger stond het er inderdaad niet in.
Maar je hebt je rijbewijs wel eerder gehaald dan ikquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Die van mij is van 98.... mensen ik wordt echt oud![]()
uit 96 maar er staat achter mijn RB-nr wel een / en vervolgens allemaal nullen !!!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:34 schreef Againzender het volgende:
Mijn rijbewijs is uit 1999, is die van jou ouder toevallig? Want vroeger stond het er inderdaad niet in.
Ali Illegali!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
uit 96 maar er staat achter mijn RB-nr wel een / en vervolgens allemaal nullen !!!
quote:
quote:Ziek
Een op de vijf werkende inwoners van de Engelse stad Liverpool heeft zich donderdagmorgen, een dag na de overwinning van de club in de Champions League, ziek gemeld op het werk. De stroom ziekmeldingen was een stijging van 20 procent ten opzichte van de gemiddelde werkdag. Ook fans van Everton meden donderdag het werk, uit angst voor flauwe opmerkingen van hun collega's.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:54 schreef WaStEd het volgende:
Ja die andere 80 procent heeft geen werk daar...
quote:Een op de vijf werkende inwoners van de Engelse stad Liverpool
Ja duh dat las ik ook wel, de werkeloosheid in die stad ligt alleen wel dik boven de 25 %quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:07 schreef Lionheaad het volgende:
Wat dan wel wwer een voordeel is, als iedereen pleite is, is dat je je eigen muziek op kunt zetten.QUEEN
dan had ik iets anders opgezetquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:07 schreef Lionheaad het volgende:
Wat dan wel wwer een voordeel is, als iedereen pleite is, is dat je je eigen muziek op kunt zetten.
QUEEN
Toppetjequote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:16 schreef JaWi het volgende:
Ik draai, Medley Gerard Joling, René Froger & Gordon.
Hoe fout is dat.
Over de Toppersquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:16 schreef JaWi het volgende:
Ik draai, Medley Gerard Joling, René Froger & Gordon.
Hoe fout is dat.
je werd afgeleid ?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:25 schreef VoreG het volgende:
Wat een kutdag
Eerst Aardrijkskunde die echt heel moeilijk was en daarna nog het nadeel ondervonden van mensen met een kort rokje.
Nee op de terugweg kwam een te dikke zeug aanfietsen met een veels te kort rokjequote:
O zeur niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Die van mij is van 98.... mensen ik wordt echt oud![]()
't Is een betere droom dan ik had. Althans m'n droom was wel oké maar 't was zo'n teleurstelling dat de wakkere waarheid precies het tegenovergestelde is.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:25 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen.
Net gedroomd dat ik op Terschelling aan het strand lag. Wilde ik terug naar de camping, was m'n fiets gejat.
Kon ik dat hele klere eind teruglopen.
Koffie graag, zwart.
Het is ook te lekker weer om buiten te zitten.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:32 schreef appelsientje het volgende:
Zooo kom net terug van buiten... het is echt te lekker weer om binnen te zitten...
maar helaas ik moet nog ff hard werken.
Goedemiddag, Weekend en een paar weken vrijaf.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:32 schreef appelsientje het volgende:
Zooo kom net terug van buiten... het is echt te lekker weer om binnen te zitten...
maar helaas ik moet nog ff hard werken.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het is ook te lekker weer om buiten te zitten.![]()
15 juni is het ma's 65ste verjaardag. We hebben een zaaltje afgehuurd vanwegen grote familie en zo. Traiteur, veel drinken en eten.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:32 schreef DIGGER het volgende:
Zondag groot feest hier omdat m'n schoonvader 65 wordt (maandag).
Da's dus de gehele zondag eten, drinken, voetbal kijken.
Ole!
Zonet was ik buiten en nu binnen is het een stuk koeler. Vind ik toch wel prettiger. Het kwik hoeft van mij echt boven de 25 graden te stijgen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]het is nooit te lekker om buiten te zitten
Ik zie al uit naar het moment dat ik vrij ben zomteen
Wat een suffe kat! De katten van mijn ouders hadden korte metten gemaakt met dat klotekeffertje!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:44 schreef pascalheister het volgende:
http://www.putfile.com/media.php?n=f1ght
Dus je werd gewoon moe wakkerquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:25 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen.
Net gedroomd dat ik op Terschelling aan het strand lag. Wilde ik terug naar de camping, was m'n fiets gejat.
Kon ik dat hele klere eind teruglopen.
Koffie graag, zwart.
Ik was bek af. En een dorst dak ha.quote:
Zeker lekker.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoezo een paar weken vrijaf Bos? Lekker zeg!
Dancing Queen van ABBAquote:
je hebt toch wel geregeld dat je krijgt doorbetaaldquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zeker lekker.
Mijn directe collega (de beheerder van het archief) gaat voor 3 weken op vakantie. Ze (en ik ook) vind 3 weken te lang om mij alleen te laten, aangezien ik bij niemand terecht zou kunnen voor eventuele vragen.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:07 schreef Lionheaad het volgende:
Wat dan wel wwer een voordeel is, als iedereen pleite is, is dat je je eigen muziek op kunt zetten.QUEEN
koud biertje is nog lekkerderquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:11 schreef tong80 het volgende:
Wat is ijskoude Bitter Lemon toch heerlijk.
Bietje te vruug veurquote:
Natuurlijkquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je hebt toch wel geregeld dat je krijgt doorbetaald
tis toch wel ergens op de wereld 17:15uquote:
met dit weerquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:18 schreef golfer het volgende:
Middag!
Uitslapen is lekker
Straks even lekker 9 holes balletje meppen op de golfbaan en daarna in het clubhuis happie eten.
Tjonge wat een strafquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zeker lekker.
Mijn directe collega (de beheerder van het archief) gaat voor 3 weken op vakantie. Ze (en ik ook) vind 3 weken te lang om mij alleen te laten, aangezien ik bij niemand terecht zou kunnen voor eventuele vragen.
vergeet je de factor 12 niet te smeren ?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:18 schreef golfer het volgende:
Middag!
Uitslapen is lekker
Straks even lekker 9 holes balletje meppen op de golfbaan en daarna in het clubhuis happie eten.
Ja inderdaad even wel lekker. Alhoewel ik het niet erg had gevonden om die drie weken gewoon te werken.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tjonge wat een straf![]()
lekker man
zo'n onverwachte vakantie.
wat een straf leren in de zon.....quote:
Ik heb pas maandag een toets dus ik hoef niet eens te lerenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
wat een straf leren in de zon.....![]()
Hier aan de kust is het gelukkig maar een graad of 25 en op de golfbaan is altijd wel een briesje.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:21 schreef pascalheister het volgende:
met dit weer
volgens mij valt de golfbal zelfs halverwege neer van de hitte
Ik blijf af en toe nog hangen in oud taalgebruikquote:
Is verplicht onderdeelquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:35 schreef Suijk het volgende:
Wie kiest er dan ook aardijkskunde.
Waarom ?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:37 schreef rubbereend het volgende:
rondje op kosten van Dennis Gentenaar
Er wordt hier ijs uitgedeeldquote:
idd, Bert heeft de boel op de race daar dus tis gewoon weer een goede Duitseclub met ontzaggelijk veel fans iedere weekquote:
Ja, in de zon wel..quote:
Het is erg warm inderdaad. Ik schrok er een beetje van toen ik net naar huis fietstequote:
Heb ik ook jaren gedaan bij mijn vader. Heerlijk om dan weer buiten te komen in die koele 30 gradenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:47 schreef rubbereend het volgende:
tsss heet, gisterochtend en vanochtend in een kas staan werken, gisteren was t daar 37,5 en vandaag 34 graden, k ben wel wat gewend nu
weekend... dat duurt nog 2 uur en 45 min... maar het komt er aanquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:54 schreef rubbereend het volgende:
oja, lekker dat t nu weekend is
een koud biertje graag
Morgen weer geen Planet ?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
weekend... dat duurt nog 2 uur en 45 min... maar het komt er aan![]()
Nope ben vrij morgen.. ga een weekend weg (doe jeugdwerk dit weekendquote:
Gezelligquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nope ben vrij morgen.. ga een weekend weg (doe jeugdwerk dit weekend)
Tracey?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:07 schreef VoreG het volgende:wat een examen zeg
Vragen over stof die niet eens in de boeken staan
Theorie van Ullman? Die hele vent staat niet eens in het boek laat staat de theorie.
k had t bijna koudquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Heb ik ook jaren gedaan bij mijn vader. Heerlijk om dan weer buiten te komen in die koele 30 graden
dan zegt het begrip Ullman mij ook nietsquote:
We hadden een keer een jongen lopen die net uit Suriname kwam. Hij was al de enige die in een lange broek liep terwijl het zo'n 35 graden was binnen. Trok gewoon weer een trui aan als hij weer naar buiten ging want daar was het maar 28 gradenquote:
daarentegen die engelse snolletjes die met -5 in een kort rokje lopen en slechts een buikbloot hempjequote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:18 schreef tong80 het volgende:
Bij mij op de cursus zit iemand uit Sierra Leone. Zat met een trui aan gisteren in de zon. Vertelde dat het daar altijd tussen de 30 en 40 graden is. In het regenseizoen hebben ze het koud dan is het 24 graden.
why?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:25 schreef Lionheaad het volgende:
k.u.t. zooi
Wat is er aan de hand?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:25 schreef Lionheaad het volgende:
k.u.t. zooi
waar ben je dan??quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:24 schreef SCH het volgende:
Zit nu vlak bij je sinaasappeltje
http://kutzooi.web-log.nl/quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:25 schreef Lionheaad het volgende:
k.u.t. zooi
quote:
Mediapark, mediacentrum. Vertel het niet in POL, dan komen ze meteen langs.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
waar ben je dan??
Spannend
kom je nog ff langs ?
Ja, daar moet je gewoon gebruik van maken, van die uren.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]en ik had nog flink wat uren staan van vorig jaar... en aangezien ik dit jaar niet op vakantie ga (vanwege dus het gezeik met afstuderen) kan ik lekker vaak zaterdag vrij nemen...
had het maar gezegd, net reed ik er nog langs .....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Mediapark, mediacentrum. Vertel het niet in POL, dan komen ze meteen langs.
Kan niet weg, kom maar hier.
heee, was jij datquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
had het maar gezegd, net reed ik er nog langs .....
ging ik lekker hard hequote:
We gaan naar Voorthuizen (in de buurt) maar het wordt nog dik stress of ik daar wel op tijd kan zijn (beginnen om 18:00) dan mag de trein geen vertraging hebben... en het mag niet druk zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, daar moet je gewoon gebruik van maken, van die uren.
Blijven jullie in de buurt (van Ermelo dan he)? Of ga je wat verder weg?
neeeeeeeeee...........en dan zonder tequote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:43 schreef SCH het volgende:
[..]
shit man, misschien reden we echt wel langs elkaar.
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
We gaan naar Voorthuizen (in de buurt) maar het wordt nog dik stress of ik daar wel op tijd kan zijn (beginnen om 18:00) dan mag de trein geen vertraging hebben... en het mag niet druk zijn.
Maar ik heb er echt veel zin in!!
Tja ik was graag ff langs gelopen... maar we zitten er zelf niet.. en ik kan hier helaas nu niet weg...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Mediapark, mediacentrum. Vertel het niet in POL, dan komen ze meteen langs.
Kan niet weg, kom maar hier.
Tja dat gaat idd ook nog maar de vraag worden... we zullen wel zienquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen.
Veel plezier alvast en hopelijk heb je enige kans om wat van de Amstelcup finale mee te krijgen
Ja, dat zal zeker voor zo'n weekend een uitkomst zijn. Er zijn zeker veel buitenactiviteiten voorbereid?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja dat gaat idd ook nog maar de vraag worden... we zullen wel zienanders lees ik het de volgende dag wel in de krant... ik hoop dat het zondag nog een beetje lekker weer blijft...
ik zou het op combi gooienquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:55 schreef Bananenman het volgende:
Eindelijk thuis
Ik twijfel nog steeds of ik nou sportief moet gaan doen en gaan tennissen of dat ik me klem moet zuipen met Jawi op 't Rembrandtplein
Alleen maar eigenlijk... die kids kan je echt niet buiten houdenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat zal zeker voor zo'n weekend een uitkomst zijn. Er zijn zeker veel buitenactiviteiten voorbereid?
ik zou sportief gaan zuipenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:55 schreef Bananenman het volgende:
Eindelijk thuis
Ik twijfel nog steeds of ik nou sportief moet gaan doen en gaan tennissen of dat ik me klem moet zuipen met Jawi op 't Rembrandtplein
Met batterijen ?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:58 schreef Bluezz het volgende:
Pfoe, heet om te fietsen zeg...
We hebben mijn verjaardagskadootje al gekocht
Hmm. Punt is dat tennis van 5 tot 6 is. Dan wordt 't al wat laat weet je. Als ik ga zuipen dan spring ik zo in de trein, dan ben ik een halfuurtje later op 't Rembrandt.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik zou het op combi gooien
tot een uurtje of 5 tennissen en daarna zuipen !
Dat is wel leuk ja en een watergevecht lijkt me inderdaad erg geschikt als het morgen net zo heet is als nuquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Alleen maar eigenlijk... die kids kan je echt niet buiten houden
Morgen gaan we een foto route proberen te lopen....
wij lopen wel meevoor het geval dat
en ik denk dat er morgen wel iets van een watergevecht zla plaats vinden...
ga jij nog wat leuks doen het weekend?
Ik denk dat het ook maar op die tour gooi..quote:
Me pa gaat ookquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Morgen gaan we hier thuis BBQ-en
En zondag ga ik naar De Kuip
Zondagquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is wel leuk ja en een watergevecht lijkt me inderdaad erg geschikt als het morgen net zo heet is als nu
Ik ga leuke dingen doen dit weekend
Morgen gaan we hier thuis BBQ-en
En zondag ga ik naar De Kuip
ouwe bofbipsquote:
Het is te heetquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:09 schreef Suijk het volgende:
Is het warm buiten? Heb geen idee wat voor weer het is met die geblindeerde ramen en airco.
Als ie 's nachts maar niet leeg is dan.quote:
Zelf de airco trekt het hier niet meer.... wordt steeds warmer..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:09 schreef Suijk het volgende:
Is het warm buiten? Heb geen idee wat voor weer het is met die geblindeerde ramen en airco.
Warm? Nope?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:09 schreef Suijk het volgende:
Zijn ze niet om op te vreten ?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:11 schreef SCH het volgende:
ook dieren hebben liefde nodig
Mwa niet echt.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:16 schreef Lionheaad het volgende:
Ik heb geen zin meer....is dat vreemd??
Laatst dat nummer van Queen - you don't fool me...ook erg goed te doenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:16 schreef Lionheaad het volgende:
Ik heb geen zin meer....is dat vreemd??
Had je geen centjes meegehad van je moeder dan om even wat lekker verfrissends te kopen ?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zo, even thuis. Ik had maar 1 beker drinken mee, en daar haal ik het niet op; dus maar even snel naar huis gevlucht. Over 10 minuten begint de les Natuurkunde.Hopen dat de leraar ook iets heeft van 'practicum afmaken en we gaan er vandoor.'
quote:Bondscoach Marco van Basten heeft zijn definitieve selectie voor de WK-kwalificatiewedstrijden tegen Finland en Roemenie bekend gemaakt.
De opvallendste naam in de selectie van de bondscoach is die van AZ verdediger Ron Vlaar. Sneijder, Musampa, Castelen, Lindenbergh en Zoetebier vielen af door blessures of werden door de bondscoach niet geselecteerd.
De selectie:
Doel: Van der Sar [Fulham] en Timmer [AZ ]
Verdediging: Boulahrouz [HSV], Melchiot [Birmingham City], Vlaar, Opdam [AZ], Van Bronckhorst [Barcelona], Bouma, Ooijer, Lucius [PSV], Heitinga en De Jong [Ajax]
Middenveld: Van Bommel, Cocu [PSV], Maduro, Van der Vaart [Ajax], Landzaat [AZ]
Aanval: Van Nistelrooy [Manchester United], Robben [Chelsea], Kuijt [Feyenoord], Babel [Ajax], Van Persie [Arsenal], Makaay [Bayern Munchen] en Jan Vennegoor of Hesselink [PSV].
Ja neem het even serieusquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:33 schreef VoreG het volgende:
Nog een aanvaller erbij met Musampa? We hebben er nu al heel veel
Lol.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:33 schreef VoreG het volgende:
Nog een aanvaller erbij met Musampa? We hebben er nu al heel veel
Dat begin ik onderhand ook te krijgen van dit weerquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:36 schreef Vom het volgende:
[..]
Dat begin ik onderhand ook te krijgen van dit weer
*opzoek gaat naar een zweetsmiley
hij noemt jouw piemeltje ook Kikiquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Favoriete speler van Nick, vanwege zijn naam
Ik kan helaas geen medelijden krijgen met je .... sorryquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |