Misschien liggen ze alleen wat te chillen in het zwembad, dan schiet het ook niet echt op met de beweging natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:57 schreef Suijk het volgende:
Valt me nog mee dat ze gaan zwemmen dan!
Ik moet bier drinkenquote:
Vet drijft... dus dat komt goed uitquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
Misschien liggen ze alleen wat te chillen in het zwembad, dan schiet het ook niet echt op met de beweging natuurlijk.
Het is in ieder geval droog!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:03 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik moet bier drinken. En mijn fiets ophalen, want die staat 7 km verderop met een lekke achterband
.
Maar dan kan je toch geen bier drinkenquote:
Ik ga hem alleen even halen en naar de fietsenmaker brengen. En om uurtje of 12 vertoef ik in het vondelpark.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
Maar dan kan je toch geen bier drinken
Jij kunt zelf geen band plakken??quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:10 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik ga hem alleen even halen en naar de fietsenmaker brengen. En om uurtje of 12 vertoef ik in het vondelpark.
Jawel, ik doe die van mijn zus altijd voor 10 euroquote:
jullie hebben thuis en uittrainingenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:05 schreef SCH het volgende:
Gewoon werken tot een uur of 6 en dan een weekend naar een lokatie ergens bij Deventer voor een theatertraining
Dat soort dingen zet je toch allemaal in je telefoon?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:20 schreef appelsientje het volgende:
Weet iemand waar ik mijn sofinummer kan vinden?
Ja ik dus nietquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat soort dingen zet je toch allemaal in je telefoon?
Staat op je paspoort Sienquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:20 schreef appelsientje het volgende:
Paspoort. Hij staat er in als pers.(oonlijk) nummer.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:20 schreef appelsientje het volgende:
Carnavalstheater was open mond...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Er lopen er genoeg smakelijk rond met dit weer, moet dus lukken Frits!
En durfde de mascotte overal in waar ze in mocht DD?
O dat ding dat ik nooit bij me hebquote:
en het sprookjesbos natuurlijk ouderwets gezellig !quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:24 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Carnavalstheater was open mond...
Droomvlucht ook, maar op het einde was het te donker dus toen vond ze het even eng. Daarna stralens als een zonnetje en volop lachend door het park gelopen...
quote:
Efteling was ik laatst ook nog geweest.. best leuk daar..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:24 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Carnavalstheater was open mond...
Droomvlucht ook, maar op het einde was het te donker dus toen vond ze het even eng. Daarna stralens als een zonnetje en volop lachend door het park gelopen...
Staat ook op je rijbewijsquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja ik dus niet
Maar het staat niet toevallig op je rijbewijs?
oke welk nummer is het ?? er staan er 2 namelijkquote:
moet je het er wel zelf opgeschreven hebben denk ikquote:
er staat 1 nummer op alle 3 de delen, die is het niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oke welk nummer is het ?? er staan er 2 namelijk
Even kijken....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oke welk nummer is het ?? er staan er 2 namelijk
staan bij mij allemaal nullenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
Even kijken....
er staat een tien-cijferig nummer, dat zal het rijbewijsnr zijn, dan een '/' en dan mijn SOFI-nummer (9 cijfers), gevolgd door '/B'
dat wordt dan een boete van 50 euroquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
O dat ding dat ik nooit bij me heb
jij bent gewoon illegaalquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
staan bij mij allemaal nullen![]()
DD...als je ze zat bent is het een goed sprookjesbos moment, begrijp ik
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
Even kijken....
er staat een tien-cijferig nummer, dat zal het rijbewijsnr zijn, dan een '/' en dan mijn SOFI-nummer (9 cijfers), gevolgd door '/B'
Idd, hobbelige weg doet wonderenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
DD...als je ze zat bent is het een goed sprookjesbos moment, begrijp ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |