Dank jequote:Op vrijdag 27 mei 2005 06:35 schreef popolon het volgende:
Werkze lui.
Heb zo maar een kleine vakantie te pakken waar ik niks van wistMemorial Day.
Da's een leuke meevaller natuurlijk!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 06:35 schreef popolon het volgende:
Werkze lui.
Heb zo maar een kleine vakantie te pakken waar ik niks van wistMemorial Day.
Nee joh, examen met dit weer is juist leuk! Voor en na het examen lekker ontspannen in de zon op het grasveld naast de schoolquote:Op vrijdag 27 mei 2005 07:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Broeierig is het zeker.En dan mag ik lekker een uurtje doorbrengen in een stoofpotlokaal strakjes.
Nou ja, could've been worse, als je nu examen hebt.
Probleem is dat de gymzaal bij ons nu niet bekend staat om z'n denderende ventilatie.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 07:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nee joh, examen met dit weer is juist leuk! Voor en na het examen lekker ontspannen in de zon op het grasveld naast de schooldat waren nog eens tijden
er zit een deuk in, waarschijnlijk van een vrachtauto gevallen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:19 schreef Lionheaad het volgende:
Maar....maar...die is toch pas in de Bios??
Hoe kan dat nou?
voor het zelfde geld had er een gat in gezetenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
er zit een deuk in, waarschijnlijk van een vrachtauto gevallen.
ik heb opeens zin in bier!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:54 schreef Suijk het volgende:
Ik heb opeens zomaar zin in een vrije dag...
Echt ?? waarom dan ?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:54 schreef Suijk het volgende:
Ik heb opeens zomaar zin in een vrije dag...
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:37 schreef Bananenman het volgende:
Goeiemorgen. Pfff wat een weer, en heb gewoon tot half 3 les
Mag hopen dat er een tropenrooster geldt vandaag
Daar heb ik geen last van...ben al druk aan het werk....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Godsamme ..... staat hier 20 meter verder een of andere auto een ontzettende kutherrie te produceren, iets met het riool of zo
Wat denken ze wel, zo kan ik toch verdomme niet slapen
ik wist wel dat ik niet de enige was!quote:
* slingers aangeeftquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
Goeiemorgen. Mooi weer om een vrouw te versieren.![]()
copy thatquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
Goeiemorgen. Mooi weer om een vrouw te versieren.![]()
Ik lust er altijd wel een, of twee of meer.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik wist wel dat ik niet de enige was!
Over smakkelijk gesproken.. (lees mijn post van gisteren) er lopen ook mensen rond in de korte rokjes en die tevens ook heeeeeel dik zijn... dat wil je gewoon niet zien..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Er lopen er genoeg smakelijk rond met dit weer, moet dus lukken Frits!
En durfde de mascotte overal in waar ze in mocht DD?
Ik werk dus in een zwembadquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Over smakkelijk gesproken.. (lees mijn post van gisteren) er lopen ook mensen rond in de korte rokjes en die tevens ook heeeeeel dik zijn... dat wil je gewoon niet zien..
De grond is af en toe ook erg mooi.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Over smakkelijk gesproken.. (lees mijn post van gisteren) er lopen ook mensen rond in de korte rokjes en die tevens ook heeeeeel dik zijn... dat wil je gewoon niet zien..
Ja erg he.. het wordt ook steeds erger...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:44 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik werk dus in een zwembaden het valt echt op hoe dik kinderen de laatste jaren zijn geworden. En dan bedoel ik geen goois laagje vet
, maar echt flink overgewicht op jonge leeftijd.
Ik bedoel, meisjes van 14 kijken jaloers naar de borsten van 8 jarige jongetjes.
Ja tegenwoordig zitten ze alleen maar achter de computer... hmmmquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:54 schreef JaWi het volgende:
Het is meer zo dat ze geen kont uitvoeren. Als je het over buitenspelen hebt kijken ze je aan of je seniel bent.
"Reageer op: [Hools] Het VBL-café #712: Warm en broeierig!"quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja tegenwoordig zitten ze alleen maar achter de computer... hmmm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |