Misschien liggen ze alleen wat te chillen in het zwembad, dan schiet het ook niet echt op met de beweging natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:57 schreef Suijk het volgende:
Valt me nog mee dat ze gaan zwemmen dan!
Ik moet bier drinkenquote:
Vet drijft... dus dat komt goed uitquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
Misschien liggen ze alleen wat te chillen in het zwembad, dan schiet het ook niet echt op met de beweging natuurlijk.
Het is in ieder geval droog!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:03 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik moet bier drinken. En mijn fiets ophalen, want die staat 7 km verderop met een lekke achterband
.
Maar dan kan je toch geen bier drinkenquote:
Ik ga hem alleen even halen en naar de fietsenmaker brengen. En om uurtje of 12 vertoef ik in het vondelpark.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
Maar dan kan je toch geen bier drinken
Jij kunt zelf geen band plakken??quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:10 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik ga hem alleen even halen en naar de fietsenmaker brengen. En om uurtje of 12 vertoef ik in het vondelpark.
Jawel, ik doe die van mijn zus altijd voor 10 euroquote:
jullie hebben thuis en uittrainingenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:05 schreef SCH het volgende:
Gewoon werken tot een uur of 6 en dan een weekend naar een lokatie ergens bij Deventer voor een theatertraining
Dat soort dingen zet je toch allemaal in je telefoon?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:20 schreef appelsientje het volgende:
Weet iemand waar ik mijn sofinummer kan vinden?
Ja ik dus nietquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat soort dingen zet je toch allemaal in je telefoon?
Staat op je paspoort Sienquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:20 schreef appelsientje het volgende:
Paspoort. Hij staat er in als pers.(oonlijk) nummer.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:20 schreef appelsientje het volgende:
Carnavalstheater was open mond...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Er lopen er genoeg smakelijk rond met dit weer, moet dus lukken Frits!
En durfde de mascotte overal in waar ze in mocht DD?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |