Heb ik ook jaren gedaan bij mijn vader. Heerlijk om dan weer buiten te komen in die koele 30 gradenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:47 schreef rubbereend het volgende:
tsss heet, gisterochtend en vanochtend in een kas staan werken, gisteren was t daar 37,5 en vandaag 34 graden, k ben wel wat gewend nu
weekend... dat duurt nog 2 uur en 45 min... maar het komt er aanquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:54 schreef rubbereend het volgende:
oja, lekker dat t nu weekend is
een koud biertje graag
Morgen weer geen Planet ?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
weekend... dat duurt nog 2 uur en 45 min... maar het komt er aan![]()
Nope ben vrij morgen.. ga een weekend weg (doe jeugdwerk dit weekendquote:
Gezelligquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nope ben vrij morgen.. ga een weekend weg (doe jeugdwerk dit weekend)
Tracey?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:07 schreef VoreG het volgende:wat een examen zeg
Vragen over stof die niet eens in de boeken staan
Theorie van Ullman? Die hele vent staat niet eens in het boek laat staat de theorie.
k had t bijna koudquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Heb ik ook jaren gedaan bij mijn vader. Heerlijk om dan weer buiten te komen in die koele 30 graden
dan zegt het begrip Ullman mij ook nietsquote:
We hadden een keer een jongen lopen die net uit Suriname kwam. Hij was al de enige die in een lange broek liep terwijl het zo'n 35 graden was binnen. Trok gewoon weer een trui aan als hij weer naar buiten ging want daar was het maar 28 gradenquote:
daarentegen die engelse snolletjes die met -5 in een kort rokje lopen en slechts een buikbloot hempjequote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:18 schreef tong80 het volgende:
Bij mij op de cursus zit iemand uit Sierra Leone. Zat met een trui aan gisteren in de zon. Vertelde dat het daar altijd tussen de 30 en 40 graden is. In het regenseizoen hebben ze het koud dan is het 24 graden.
why?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:25 schreef Lionheaad het volgende:
k.u.t. zooi
Wat is er aan de hand?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:25 schreef Lionheaad het volgende:
k.u.t. zooi
waar ben je dan??quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:24 schreef SCH het volgende:
Zit nu vlak bij je sinaasappeltje
http://kutzooi.web-log.nl/quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:25 schreef Lionheaad het volgende:
k.u.t. zooi
quote:
Mediapark, mediacentrum. Vertel het niet in POL, dan komen ze meteen langs.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
waar ben je dan??
Spannend
kom je nog ff langs ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |