dan zegt het begrip Ullman mij ook nietsquote:
We hadden een keer een jongen lopen die net uit Suriname kwam. Hij was al de enige die in een lange broek liep terwijl het zo'n 35 graden was binnen. Trok gewoon weer een trui aan als hij weer naar buiten ging want daar was het maar 28 gradenquote:
daarentegen die engelse snolletjes die met -5 in een kort rokje lopen en slechts een buikbloot hempjequote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:18 schreef tong80 het volgende:
Bij mij op de cursus zit iemand uit Sierra Leone. Zat met een trui aan gisteren in de zon. Vertelde dat het daar altijd tussen de 30 en 40 graden is. In het regenseizoen hebben ze het koud dan is het 24 graden.
why?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:25 schreef Lionheaad het volgende:
k.u.t. zooi
Wat is er aan de hand?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:25 schreef Lionheaad het volgende:
k.u.t. zooi
waar ben je dan??quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:24 schreef SCH het volgende:
Zit nu vlak bij je sinaasappeltje
http://kutzooi.web-log.nl/quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:25 schreef Lionheaad het volgende:
k.u.t. zooi
quote:
Mediapark, mediacentrum. Vertel het niet in POL, dan komen ze meteen langs.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
waar ben je dan??
Spannend
kom je nog ff langs ?
Ja, daar moet je gewoon gebruik van maken, van die uren.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]en ik had nog flink wat uren staan van vorig jaar... en aangezien ik dit jaar niet op vakantie ga (vanwege dus het gezeik met afstuderen) kan ik lekker vaak zaterdag vrij nemen...
had het maar gezegd, net reed ik er nog langs .....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Mediapark, mediacentrum. Vertel het niet in POL, dan komen ze meteen langs.
Kan niet weg, kom maar hier.
heee, was jij datquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
had het maar gezegd, net reed ik er nog langs .....
ging ik lekker hard hequote:
We gaan naar Voorthuizen (in de buurt) maar het wordt nog dik stress of ik daar wel op tijd kan zijn (beginnen om 18:00) dan mag de trein geen vertraging hebben... en het mag niet druk zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, daar moet je gewoon gebruik van maken, van die uren.
Blijven jullie in de buurt (van Ermelo dan he)? Of ga je wat verder weg?
neeeeeeeeee...........en dan zonder tequote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:43 schreef SCH het volgende:
[..]
shit man, misschien reden we echt wel langs elkaar.
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
We gaan naar Voorthuizen (in de buurt) maar het wordt nog dik stress of ik daar wel op tijd kan zijn (beginnen om 18:00) dan mag de trein geen vertraging hebben... en het mag niet druk zijn.
Maar ik heb er echt veel zin in!!
Tja ik was graag ff langs gelopen... maar we zitten er zelf niet.. en ik kan hier helaas nu niet weg...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Mediapark, mediacentrum. Vertel het niet in POL, dan komen ze meteen langs.
Kan niet weg, kom maar hier.
Tja dat gaat idd ook nog maar de vraag worden... we zullen wel zienquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen.
Veel plezier alvast en hopelijk heb je enige kans om wat van de Amstelcup finale mee te krijgen
Ja, dat zal zeker voor zo'n weekend een uitkomst zijn. Er zijn zeker veel buitenactiviteiten voorbereid?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja dat gaat idd ook nog maar de vraag worden... we zullen wel zienanders lees ik het de volgende dag wel in de krant... ik hoop dat het zondag nog een beetje lekker weer blijft...
ik zou het op combi gooienquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:55 schreef Bananenman het volgende:
Eindelijk thuis
Ik twijfel nog steeds of ik nou sportief moet gaan doen en gaan tennissen of dat ik me klem moet zuipen met Jawi op 't Rembrandtplein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |