dat wordt dan een boete van 50 euroquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
O dat ding dat ik nooit bij me heb
jij bent gewoon illegaalquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
staan bij mij allemaal nullen![]()
DD...als je ze zat bent is het een goed sprookjesbos moment, begrijp ik
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
Even kijken....
er staat een tien-cijferig nummer, dat zal het rijbewijsnr zijn, dan een '/' en dan mijn SOFI-nummer (9 cijfers), gevolgd door '/B'
Idd, hobbelige weg doet wonderenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
DD...als je ze zat bent is het een goed sprookjesbos moment, begrijp ik
ben er bang voorquote:
dank god op de blote knieen dat ze Goffert erbij hebben laten staan.quote:
Ja, daarna werd het toch al gauw weer wat moeilijker.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:24 schreef pfaf het volgende:
[..]
Eerst die vuilnisbak kapot slaan waar je in zit.
quote:
Veel meer kan ik me zo ook niet meer voor de geest halen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, daarna werd het toch al gauw weer wat moeilijker.Wist lang niet alles meer.
Die van mij is van 98.... mensen ik wordt echt oudquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mijn rijbewijs is uit 1999, is die van jou ouder toevallig? Want vroeger stond het er inderdaad niet in.
Maar je hebt je rijbewijs wel eerder gehaald dan ikquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Die van mij is van 98.... mensen ik wordt echt oud![]()
uit 96 maar er staat achter mijn RB-nr wel een / en vervolgens allemaal nullen !!!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:34 schreef Againzender het volgende:
Mijn rijbewijs is uit 1999, is die van jou ouder toevallig? Want vroeger stond het er inderdaad niet in.
Ali Illegali!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
uit 96 maar er staat achter mijn RB-nr wel een / en vervolgens allemaal nullen !!!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |