ben er bang voorquote:
dank god op de blote knieen dat ze Goffert erbij hebben laten staan.quote:
Ja, daarna werd het toch al gauw weer wat moeilijker.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:24 schreef pfaf het volgende:
[..]
Eerst die vuilnisbak kapot slaan waar je in zit.
quote:
Veel meer kan ik me zo ook niet meer voor de geest halen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, daarna werd het toch al gauw weer wat moeilijker.Wist lang niet alles meer.
Die van mij is van 98.... mensen ik wordt echt oudquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mijn rijbewijs is uit 1999, is die van jou ouder toevallig? Want vroeger stond het er inderdaad niet in.
Maar je hebt je rijbewijs wel eerder gehaald dan ikquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Die van mij is van 98.... mensen ik wordt echt oud![]()
uit 96 maar er staat achter mijn RB-nr wel een / en vervolgens allemaal nullen !!!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:34 schreef Againzender het volgende:
Mijn rijbewijs is uit 1999, is die van jou ouder toevallig? Want vroeger stond het er inderdaad niet in.
Ali Illegali!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
uit 96 maar er staat achter mijn RB-nr wel een / en vervolgens allemaal nullen !!!
quote:
quote:Ziek
Een op de vijf werkende inwoners van de Engelse stad Liverpool heeft zich donderdagmorgen, een dag na de overwinning van de club in de Champions League, ziek gemeld op het werk. De stroom ziekmeldingen was een stijging van 20 procent ten opzichte van de gemiddelde werkdag. Ook fans van Everton meden donderdag het werk, uit angst voor flauwe opmerkingen van hun collega's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |