Zondagquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is wel leuk ja en een watergevecht lijkt me inderdaad erg geschikt als het morgen net zo heet is als nu
Ik ga leuke dingen doen dit weekend
Morgen gaan we hier thuis BBQ-en
En zondag ga ik naar De Kuip
ouwe bofbipsquote:
Het is te heetquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:09 schreef Suijk het volgende:
Is het warm buiten? Heb geen idee wat voor weer het is met die geblindeerde ramen en airco.
Als ie 's nachts maar niet leeg is dan.quote:
Zelf de airco trekt het hier niet meer.... wordt steeds warmer..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:09 schreef Suijk het volgende:
Is het warm buiten? Heb geen idee wat voor weer het is met die geblindeerde ramen en airco.
Warm? Nope?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:09 schreef Suijk het volgende:
Zijn ze niet om op te vreten ?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:11 schreef SCH het volgende:
ook dieren hebben liefde nodig
Mwa niet echt.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:16 schreef Lionheaad het volgende:
Ik heb geen zin meer....is dat vreemd??
Laatst dat nummer van Queen - you don't fool me...ook erg goed te doenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:16 schreef Lionheaad het volgende:
Ik heb geen zin meer....is dat vreemd??
Had je geen centjes meegehad van je moeder dan om even wat lekker verfrissends te kopen ?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zo, even thuis. Ik had maar 1 beker drinken mee, en daar haal ik het niet op; dus maar even snel naar huis gevlucht. Over 10 minuten begint de les Natuurkunde.Hopen dat de leraar ook iets heeft van 'practicum afmaken en we gaan er vandoor.'
quote:Bondscoach Marco van Basten heeft zijn definitieve selectie voor de WK-kwalificatiewedstrijden tegen Finland en Roemenie bekend gemaakt.
De opvallendste naam in de selectie van de bondscoach is die van AZ verdediger Ron Vlaar. Sneijder, Musampa, Castelen, Lindenbergh en Zoetebier vielen af door blessures of werden door de bondscoach niet geselecteerd.
De selectie:
Doel: Van der Sar [Fulham] en Timmer [AZ ]
Verdediging: Boulahrouz [HSV], Melchiot [Birmingham City], Vlaar, Opdam [AZ], Van Bronckhorst [Barcelona], Bouma, Ooijer, Lucius [PSV], Heitinga en De Jong [Ajax]
Middenveld: Van Bommel, Cocu [PSV], Maduro, Van der Vaart [Ajax], Landzaat [AZ]
Aanval: Van Nistelrooy [Manchester United], Robben [Chelsea], Kuijt [Feyenoord], Babel [Ajax], Van Persie [Arsenal], Makaay [Bayern Munchen] en Jan Vennegoor of Hesselink [PSV].
Ja neem het even serieusquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:33 schreef VoreG het volgende:
Nog een aanvaller erbij met Musampa? We hebben er nu al heel veel
Lol.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:33 schreef VoreG het volgende:
Nog een aanvaller erbij met Musampa? We hebben er nu al heel veel
Dat begin ik onderhand ook te krijgen van dit weerquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:36 schreef Vom het volgende:
[..]
Dat begin ik onderhand ook te krijgen van dit weer
*opzoek gaat naar een zweetsmiley
hij noemt jouw piemeltje ook Kikiquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Favoriete speler van Nick, vanwege zijn naam
Ik kan helaas geen medelijden krijgen met je .... sorryquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |