ja, truthers komen niet altijd in wfl en andersom net zoquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:00 schreef Alicey het volgende:
Is het wel praktisch om 2 topics te doen?
In de WFL slow chat werd er geopperd dat de hersenen dit zelf kunnen doen door bepaalde (onderbewuste) herkenning van waarnemingen. Het betrof een bepaald hersengebied dat hiervoor verantwoordelijk was, waar ik even de naam van kwijt ben.. Ik denk echter dat jij nu wel weet wat er bedoeld werd.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:03 schreef iteejer het volgende:
Aftrapje: er zijn mensen die beweren dingen te voelen, te ervaren, en soms zelfs ook te zien daar in dat gat. Hoe kijkt de wetenschap daar tegenaan? Wat zien, voelen of ervaren ze dan precies, ervan uitgaand dat men de zaak niet bot voor staat te liegen?
Ik ben ook benieuwd wat er komen gaat.quote:Ik ben benieuwd
Het toewijzen van die verschijnselen aan een gebied in de hersenen is, zeker voor degenen die hier posten, is net zo willekeurig als het aanvoeren van het bestaan van geesten.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:07 schreef Alicey het volgende:
In de WFL slow chat werd er geopperd dat de hersenen dit zelf kunnen doen door bepaalde (onderbewuste) herkenning van waarnemingen. Het betrof een bepaald hersengebied dat hiervoor verantwoordelijk was, waar ik even de naam van kwijt ben.. Ik denk echter dat jij nu wel weet wat er bedoeld werd.
Ik moet zeggen dat ik op zich wel benieuwd ben wat er uit gaat komen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:21 schreef iteejer het volgende:
Daarom zeg ik dus ook: werk aan een goede hypothese, en ga daar mee naar het gat. Ik zal de hypothese checken op wetenschappelijkheid
Por je WFL-ers maar op dat ze dit serieus gaan benaderen; kreten als 'ik voelde niks dus er is niks' zullen hun imago van methodologisch correcte wetenschappers danig schade kunnen berokkenen. Daar zal ik me persoonlijk voor inzettenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:28 schreef Alicey het volgende:
Ik moet zeggen dat ik op zich wel benieuwd ben wat er uit gaat komen.
Ik denk wel dat er WFL'ers zijn die serieus aan de slag gaan, maar natuurlijk probeer ik het ook te pushen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:56 schreef iteejer het volgende:
[..]
Por je WFL-ers maar op dat ze dit serieus gaan benaderen; kreten als 'ik voelde niks dus er is niks' zullen hun imago van methodologisch correcte wetenschappers danig schade kunnen berokkenen. Daar zal ik me persoonlijk voor inzetten
En verwijs ze daarbij ook naar mijn posts alhierquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:00 schreef Alicey het volgende:
Ik denk wel dat er WFL'ers zijn die serieus aan de slag gaan, maar natuurlijk probeer ik het ook te pushen.
Mja waar ik gisteren wel een beetje tegenaan liep in slowchat was dat ik weinig theorieën van de kant der gelovigen ken. Althans de details. Ik zou ook niet direct een goed framework weten waarin zowel de bestaande 'feiten' als de getuigen samen kunnen gaan. Ooit had ik hier ook een topic over maar daar kwam weinig vruchtbaars uit imho. Geen framework maakt het moeilijk om hypothese te formuleren want waarom zou de WFL-er buiten zijn boekje gaan als deze van mening is dat geaccepteerde modellen voldoende zijn?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:56 schreef iteejer het volgende:
Por je WFL-ers maar op dat ze dit serieus gaan benaderen; kreten als 'ik voelde niks dus er is niks' zullen hun imago van methodologisch correcte wetenschappers danig schade kunnen berokkenen. Daar zal ik me persoonlijk voor inzetten
Ik heb ooit wel es hier een mogelijk model gepost. Zal dat weer herhalenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:19 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mja waar ik gisteren wel een beetje tegenaan liep in slowchat was dat ik weinig theorieën van de kant der gelovigen ken. Althans de details. Ik zou ook niet direct een goed framework weten waarin zowel de bestaande 'feiten' als de getuigen samen kunnen gaan. Ooit had ik hier ook een topic over maar daar kwam weinig vruchtbaars uit imho. Geen framework maakt het moeilijk om hypothese te formuleren want waarom zou de WFL-er buiten zijn boekje gaan als deze van mening is dat geaccepteerde modellen voldoende zijn?
Gisteren, tijdens deze, hoe zal ik zeggen, levendige uitwisseling van standpunten loop je eerst tegen een blok op waarin je eerst moet verdedigen dat je hallucinaties een te kort door de bocht verklaring vindt vanwege informatie overdracht en dat je dus zoekt naar een uitbreiding van bestaande ideeën. Na lang debatteren heb je dan eindelijk een soort van acceptatie bereikt hiervoor en ben je wel een stap verder maar je loopt dan alsnog tegen een muur. De respons is dan dat ze er weinig mee kunnen en daar zit op zich wel wat in. Zonder framework kun je er ook weinig mee.
Een linkje, mits te vinden, zou prettig zijn iddquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:31 schreef iteejer het volgende:
Ik heb ooit wel es hier een mogelijk model gepost. Zal dat weer herhalen
Dat opzoeken is meer werk dan het even opnieuw te schrijven, doe ik zodra ik tijd hebquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:32 schreef livEliveD het volgende:
Een linkje, mits te vinden, zou prettig zijn idd [afbeelding]
Edit: Overigens zal ik er wel kritisch naar kijken om te kijken of de dingen die ik heb meegemaakt en gehoord er wel inpassen
[WFL/TRU-MEET] Solse Gatquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:26 schreef Stali. het volgende:
Ik mis een datum, klopt dat?
[WFL/TRU-MEET] Solse Gatquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:26 schreef Stali. het volgende:
Ik mis een datum, klopt dat?
Lijkt me vooral commercieel geblaat. Zelf de sfeer op je laten inwerken is juist zo leuk.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:25 schreef TearSong het volgende:
Hmz..ik las laatst in de krant dat ze ook een rondleiding gaan geven in het Solse Gat binnenkort, met extra aandacht voor de verschijnselen daar en informatie over wateraders en aardstralen. En een korte cursus wichelroede lopen geloof ik
Vraag me af of zoiets nou echt nut heeft om te gaan doen, of dat het alleen maar commercieel geblaat is..
Het grote afzeggen is begonnen dus misschien wordt er een nieuwe datum geprikt.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:46 schreef Enyalius het volgende:
jammer dat ik op de 9e waarschijnlijk naar een verjaardag ga in nijmegen.
Ik heb er persoonlijk geen problemen mee. Sowieso vind ik het doorgaans interessant om met paranormaal begaafde personen te praten. Wat voor equipment? Nightvision kijker? EMF lezer? Wichelroede? Ben wel benieuwd. En wat heb je er zoal mee gedaan? Op wat voor 'spookplekken'? Zoveel vragenquote:ach ja. ik betwijfel of jullie een betweter qua paranormaal in je midden wil hebben
volledig met ghosthunting equipment en eigen paranormale gave
En als er nou een truther is die me uit pure nieuwsgierigheid zou kunnen lokken dan ben jij dat inmiddels welquote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:56 schreef BaajGuardian het volgende:
tis zo jammer dat dit steeds ergens in midden nederland is , en ik echt en dan ook echt niet tegen reizen kan , vooral niet met dit durka 33graden weer
Ik heb hem ook al geprobeerd uit te dagen mee te gaan...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En als er nou een truther is die me uit pure nieuwsgierigheid zou kunnen lokken dan ben jij dat inmiddels wel![]()
Ik moet nog even zien hoe eea loopt, maar als je echt mee wil, én ik blijk inderdaad te kunnen, wil ik je wel ophalen. Ook al is het 33 graden, mijn auto heeft airco, we koelen je wel afquote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:56 schreef BaajGuardian het volgende:
tis zo jammer dat dit steeds ergens in midden nederland is , en ik echt en dan ook echt niet tegen reizen kan , vooral niet met dit durka 33graden weer
Ongeveer 1 uur en 20 minuutjes vanaf Heerenveen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:11 schreef BaajGuardian het volgende:
we zien wel even , zoals ik al zei , ik heb eht niet op reizen (als in grote afstanden) hangt er ook echt dus vanaf waar de bestemming is , en dus hoe ver het rijden is ,
als dat meevalt is het best dat ik meega sure.
Zo 1,2,3 kan ik niet zo'n meetapparaat regelen. Ik zal eens informeren.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:21 schreef Enyalius het volgende:
liveevil als jij dingen zoals een EMF kan regelen dat zou geweldig zijn. gewoon een apparaat dat electriciteit meet is voldoende
Is het niet bijzonder interessant om te kijken want de Electromagnetische straling levels zijn als er iets gebeurd? Kijk, het maakt mij niet uit heur. Gewoon ervaren is ook heel ok. Zeker waar. Echter, ook al pas ik me aan aan de meerderheid, het idee van simpele (!) meet apparatuur spreekt me best aan en het geeft zeker een WFL tint aan het geheel.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:43 schreef iteejer het volgende:
Gewoon erheen gaan, en ervaren. Geen overdadig gekloot met lampen, camera's, knisperende snoepies, etc.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:43 schreef iteejer het volgende:
We zijn geen arrestatie-team joh
Gewoon erheen gaan, en ervaren. Geen overdadig gekloot met lampen, camera's, knisperende snoepies, etc.
Walk-talkies? waarom zou je met elkaar moet praten?
En een plank - sjouw jij die planken mee, het is een klein uurtje lopen naar de auto nl..?
Vuilniszaken om op te zitten is prima.
De WFL-tint zouden we bereiken door er met bepaalde hypotheses heen te gaan. In het wilde weg van alles gaan meten is effectjagerij, is iig geen WFL-methodiekquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:01 schreef livEliveD het volgende:
Is het niet bijzonder interessant om te kijken want de Electromagnetische straling levels zijn als er iets gebeurd? Kijk, het maakt mij niet uit heur. Gewoon ervaren is ook heel ok. Zeker waar. Echter, ook al pas ik me aan aan de meerderheid, het idee van simpele (!) meet apparatuur spreekt me best aan en het geeft zeker een WFL tint aan het geheel.
Okquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:10 schreef Enyalius het volgende:
ik ga niks mee nemen. het was gewoon in antwoord op lieevil. ik kan alles zien en beleven zonder meet apparatuur
Ok, ervaren en hypothese it is. Met de kanttekening dat EMF waarden wel degelijk een verband lijken te hebben met sommige 'ervaringsplekken'quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:12 schreef iteejer het volgende:
De WFL-tint zouden we bereiken door er met bepaalde hypotheses heen te gaan. In het wilde weg van alles gaan meten is effectjagerij, is iig geen WFL-methodiek
Prima, maar stop dat dan in een werkhypothese, en ga die proberen aan te tonen. Doe je dat niet, zal men bij voorbaat (en methodologisch terecht) de resultaten afwijzen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:14 schreef livEliveD het volgende:
Ok, ervaren en hypothese it is. Met de kanttekening dat EMF waarden wel degelijk een verband lijken te hebben met sommige 'ervaringsplekken'
Jammer, ik wil je graag een keer zien.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:14 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ga in gedachten mee ,
ik wil best eens naar een truth *meet* gaan ovrigens , maar solse gat is niet echt praktisch voor mij
veel lopen etc , zit laatste tijd veel dus moet eerst wennen anders gaan mn voeten naar de klote
True. Ik zal er eens over nadenkenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:21 schreef iteejer het volgende:
Prima, maar stop dat dan in een werkhypothese, en ga die proberen aan te tonen. Doe je dat niet, zal men bij voorbaat (en methodologisch terecht) de resultaten afwijzen.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jammer, ik wil je graag een keer zien.
Nou ja zegquote:Op zondag 26 juni 2005 00:23 schreef Enyalius het volgende:
vond dat die burka in je fotoboek je wel beter stond hoor
Zo veel wordt er niet gelopen, dat is volledig aan jezelf.quote:Op zondag 26 juni 2005 15:02 schreef BaajGuardian het volgende:
oops ,
nog even klein beetje offtopic , wanneer is er dan een truth*meet ipv een wij gaan door een donker gebied lopen in het donker met....onze voeten
?
quote:Op zondag 26 juni 2005 15:23 schreef Enyalius het volgende:
waarom lopen? ik neem mijn vliegend tapijt mee mwahahha
als je een lift wilt laat het me weten![]()
maar hoe zit het met de datum. is het nog steeds op de 9e of wordt er weer een andere datum geprikt?
Jaaaah, leuk BGquote:Op zondag 26 juni 2005 15:59 schreef BaajGuardian het volgende:
hm meh ik ga toch liever naar een fok meet , en dan moet dat wel wat dichterbijer dan 34873478 mijlenlaars afstanden
Idd, een heel eind reizen, een visum aanvragen, extra reisverzekering, extra proviand en auto-onderdelen voor pech-gevallen, en reizen in convooi voor de veiligheid.quote:Op zondag 26 juni 2005 16:18 schreef nokwanda het volgende:
Een fok-meet waarvoor iedereen het halve land moet afreizen om in het hoge noorden te komen
Lekker
quote:Op zondag 26 juni 2005 16:27 schreef iteejer het volgende:
[..]
Idd, een heel eind reizen, een visum aanvragen, extra reisverzekering, extra proviand en auto-onderdelen voor pech-gevallen, en reizen in convooi voor de veiligheid.
En een cursus 'vlucht-naar-een-terp-bij-hoogwater'.
Ah ja. All for fok..
"meisjes plagen kusjes vragen" geldt natúúrlijk net zo goed omgekeerdquote:Op zondag 26 juni 2005 17:04 schreef BaajGuardian het volgende:
nokwanda wil eigenlijk met BG trouwen , daarom is ze zo aardig voor BG
ik heb je door!
![]()
Whehehequote:Op zondag 26 juni 2005 17:04 schreef BaajGuardian het volgende:
nokwanda wil eigenlijk met BG trouwen , daarom is ze zo aardig voor BG
ik heb je door!
![]()
ik plaag alle meisjesquote:Op zondag 26 juni 2005 17:18 schreef Mirage het volgende:
[..]
"meisjes plagen kusjes vragen" geldt natúúrlijk net zo goed omgekeerd![]()
Deed ik dat?quote:Op zondag 26 juni 2005 19:31 schreef Enyalius het volgende:
verschil is er wel.
daar waar jongens spelen der wijs plagen trappen meiden je mentaal helemaal onderuit
hé als je de perfecte man wil bouwen zal je hem eerst af moeten brekenquote:Op zondag 26 juni 2005 19:31 schreef Enyalius het volgende:
verschil is er wel.
daar waar jongens spelen der wijs plagen trappen meiden je mentaal helemaal onderuit
Oooohhhh, ik dacht dat jij lief was...... maar je bent eigenlijk een vals krengquote:Op zondag 26 juni 2005 19:58 schreef Mirage het volgende:
[..]
hé als je de perfecte man wil bouwen zal je hem eerst af moeten breken![]()
quote:Op zondag 26 juni 2005 19:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Oooohhhh, ik dacht dat jij lief was...... maar je bent eigenlijk een vals kreng![]()
quote:Op zondag 26 juni 2005 19:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Oooohhhh, ik dacht dat jij lief was...... maar je bent eigenlijk een vals kreng![]()
Ik wil je je dromen niet ontnemen hoor, maar euhh....... je bent nog jong, zal ik maar zeggenquote:Op zondag 26 juni 2005 20:24 schreef Enyalius het volgende:
hehe een vrouw die mij breekt bestaat niet. ik heb haar al lang gedumpt voordat er een barst in me schild ontstaaten de vrouw die wel door me schild komt zal voor een grote verassing staan...en nee dan heb ik het niet over de inhoud van me broek
quote:Op zondag 26 juni 2005 21:42 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ben gewoon onnoemelijk aantrekkelijk , niet perse alleen in uiterlijke zin
daarom willen alle vrouwen altijd met me trouwen, nou .. enne , ik vraag niet altijd kusjes , ik krijg ze wel altijd
quote:Op zondag 26 juni 2005 23:42 schreef BaajGuardian het volgende:
* BaajGuardian overdondert nokwanda met gigantische vrachtwagens vol met haar lievelings snoep en bloemen en een paketje met een jong hondje erin , en dingen , en nog meer dingen en woohooo wat een toffe dag voor nokwanda !
![]()
nu genoeg uitgesloofd ?
![]()
ik ga toch maar niet trouwen , heb nu al pijn in me rug![]()
maar goed ookquote:Op zondag 26 juni 2005 23:42 schreef BaajGuardian het volgende:
* BaajGuardian overdondert nokwanda met gigantische vrachtwagens vol met haar lievelings snoep en bloemen en een paketje met een jong hondje erin , en dingen , en nog meer dingen en woohooo wat een toffe dag voor nokwanda !
![]()
nu genoeg uitgesloofd ?
![]()
ik ga toch maar niet trouwen , heb nu al pijn in me rug![]()
Een jong hondje?? Zo'n kwijlende keffende allemansvriend? Zo'n kwispelend stuk onbenul??quote:Op zondag 26 juni 2005 23:42 schreef BaajGuardian het volgende:
Juist. Geef mij dus jonge katjes. Total meltdown........quote:Op maandag 27 juni 2005 22:11 schreef iteejer het volgende:
[..]
Een jong hondje?? Zo'n kwijlende keffende allemansvriend? Zo'n kwispelend stuk onbenul??
Nee.
Katten zijn veel leuker.
Ik wil een jonge struisvogelquote:Op maandag 27 juni 2005 23:33 schreef BaajGuardian het volgende:
* BaajGuardian geeft iteejer en nokwanda allebei een jong poezelig katje , met poezelige oogjes die je recht aankijken , jeweettoch , poezenoogjes doet
Ow..... ik dacht dat ik dan allebei de katjes mocht. Iteejer wilde niet dus ik dacht.... Goody.... more for me.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 07:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan wil ik wel het poezelige katje met poezenoogjes.
Wat wil jij dan?quote:
Ik kan wel met een gitaar op jouw balkon komen zitten. Dan heb je iig een leeuwIN met een gitaar op je balkon.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:12 schreef BaajGuardian het volgende:
ik wil een leeuw met een gitaar op mijn balkon
ik heb al 3 kids, een maffe kat, een stel baardagamen en een ratteslangetje... Laat die vleermuizen maar buiten rondvliegen!!!quote:
Wat zijn baardagamen toch? Mirage heeft ze. Jij ook al.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:13 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ik heb al 3 kids, een maffe kat, een stel baardagamen en een ratteslangetje... Laat die vleermuizen maar buiten rondvliegen!!!
En ik denk dat mn vriendje niet zo blij wordt als ie vampieren in de klerenkast of onder mn bed vindt.....![]()
![]()
![]()
http://img21.exs.cx/img21/6593/10956.jpgquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat zijn baardagamen toch? Mirage heeft ze. Jij ook al.
kan em niet zienquote:
Dacht ik ook even. heb hem daar wel gezien en mijn commentaar geschrevenquote:
Tussen Putten en Garderen, bij Drie.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:14 schreef Dr.Campbell het volgende:
Solse Gat? waar is dat eigenlijk?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:02 schreef BaajGuardian het volgende:
denk dat ik toch niet mee kan hoor , tis me wat tever en lichamelijke klachten irriteren me 24/7
niet zeuren !quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:22 schreef Lynx666 het volgende:
M'n ritje terug naar een bed vervalt ineens.![]()
.
Onzeker dus of ik er ben.
je kan wel !quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:28 schreef nokwanda het volgende:
O2wwwww, verdomme...... begin nu pas echt te balen dat ik niet kan![]()
dat is jammer BG maar begrijpelijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:02 schreef BaajGuardian het volgende:
denk dat ik toch niet mee kan hoor , tis me wat tever en lichamelijke klachten irriteren me 24/7
Gaat ook niet om spruit. gaat om andere dingenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:32 schreef Mirage het volgende:
[..]
je kan wel !
hup bel de oppascentrale of neem je spruit mee !
dat begreep ik eigenlijk alquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gaat ook niet om spruit. gaat om andere dingen
Moet kijken of ik in overleg dingen wel of niet kan verzettenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:37 schreef Mirage het volgende:
[..]
dat begreep ik eigenlijk al
maar wát kan er nou belangrijker zijn dan met een stel .......... in de regen te gaan zitten.
Mits jouw aanbod nog geldt, ben ik erbij de 9de, Iteejerquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:18 schreef iteejer het volgende:
Wat gaat er nu precies gebeuren, wie gaat er mee, wie niet, wie rijdt mee, etc?
[WFL/TRU-MEET] Solse Gat
Oh, ik had geloof ik toendertijd aangegeven wél naar de pre-meet te gaan. (En van daaruit met iemand meerijden naar Putten/SG)quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:05 schreef Mirage het volgende:
Lynx666,
Ik zie dat jij vanuit Roosendaal met het ov komt en niet naar de premeet gaat.
Ik kom vanuit Rotterdam met het OV en ga ook niet naar de premeet.
Kan jij via Rotterdam reizen, zodat we verder samen gaan richting Putten ?
Is het mogelijk dat iemand ons in Putten ophaalt ?
oh ! Ik zie het !quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:11 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Oh, ik had geloof ik toendertijd aangegeven wél naar de pre-meet te gaan. (En van daaruit met iemand meerijden naar Putten/SG)
Tis zaterdagavond, moet je dan werken?quote:Op zondag 3 juli 2005 09:09 schreef vamperotica het volgende:
ik zou wel graag mee willen... Maar ja, werk en kids enzo....![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:50 schreef qu63 het volgende:
nav meerder slowchattopics en een recent bezoek aan het solse gat, is er besloten een meet te houden met WFL én TRU om het "fenomeen" solse gat te verklaren
meer info volgt
Datum : 9 juli 2005
P = gaat mee eten met de pre-meet ; N = doet niet mee met pre-meet ; E = eigen vervoer/rijdt met iemand mee ; O = Komt met OV
Wie komen er?
Alicey PO
ATuin-hek PO
Iteejer PE
jogy E
livEliveD PO
Lupa_Solitaria PO
Lynx666 PO
Mirage NO
qu63 P
Reya PO
ViperDesign PE
Ik kom met de trein naar Utrecht Centraal. Denk dat ik wel bij de pre-meet (vanaf 18.00 uur lijkt me een goed plan) zal zijn. Maar ik kom later deze week nog met een definitief antwoord.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:34 schreef iteejer het volgende:
Maarrr, lets get in detail
Er is dus een meet en een premeet.
De premeet is in Utrecht, Hoog-Catharijne, de eettent bij de roltrappen naar de uitgang bij de schouwburg en jaarbeurs.
Het planneke is, dat we daar verzamelen en van daaruit met auto's vetrekken.
Vertrek van daar zal ergens rond 2100 zijn; dan zijn we rond 21:15 - 21:30 bij de parkeerplaats Tolnegen op de A1, alwaar we eventueel anderen oppikken die niet met de auto de enge stad in willen.
Direct na die parkeerplaats is de afslag die we moeten hebben.
We zullen dan naar verwachting ergens rond 2230 bij het gat aankomen.
Wie komt waar?
Wie rijdt met wie mee?
Dat lijkt mij geen probleem. Er zijn meer pre-meetgangers die met OV komen. Moi included.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:02 schreef Natalie het volgende:
[..]
Hoe ik vanaf Utrecht naar dat het Solse Gat kom, dat weet ik dus nog niet. Dus als iemand me in de auto kwijt kan. (ik neem niet zoveel ruimte in)
Daarom komen we ook met auto's naar Utrecht hequote:Op zondag 3 juli 2005 13:02 schreef Natalie het volgende:
Ik kom met de trein naar Utrecht Centraal. Denk dat ik wel bij de pre-meet (vanaf 18.00 uur lijkt me een goed plan) zal zijn. Maar ik kom later deze week nog met een definitief antwoord.
Hoe ik vanaf Utrecht naar dat het Solse Gat kom, dat weet ik dus nog niet. Dus als iemand me in de auto kwijt kan. (ik neem niet zoveel ruimte in)
Voor mij hetzelfde. Overigens kom ik vanaf Sneek. Samen treinen?quote:Op zondag 3 juli 2005 13:02 schreef Natalie het volgende:
Ik kom met de trein naar Utrecht Centraal. Denk dat ik wel bij de pre-meet (vanaf 18.00 uur lijkt me een goed plan) zal zijn. Maar ik kom later deze week nog met een definitief antwoord.
Is goed.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:40 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Voor mij hetzelfde. Overigens kom ik vanaf Sneek. Samen treinen?
Het zal ook weer nietquote:Op zondag 3 juli 2005 17:53 schreef Natalie het volgende:
Maar ze zijn dat weekend bezig met het spoor, dus tot Zwolle heb je kans op vertraging (Traject Leeuwarden-Steenwijk en Steenwijk Zwolle). Ik heb er ook last van op het traject Assen-Meppel en Meppel-Zwolle. Extra reistijd is een half uur oid.
Zal je altijd zien, hè. Wil je een keertje weg, werken ze aan het spoor.quote:
Op de een of andere manier had ik at idee opgevat dat de 9e op een doordeweekse dag viel.....quote:Op zondag 3 juli 2005 12:24 schreef iteejer het volgende:
[..]
Tis zaterdagavond, moet je dan werken?
En kinderen kun je aan een tafelpoot binden, voor een avondje/nachtje gaat dat wel.
Simpel toch? Lieve zusje kan dan mooi oppassenquote:Op zondag 3 juli 2005 23:01 schreef vamperotica het volgende:
Op de een of andere manier had ik at idee opgevat dat de 9e op een doordeweekse dag viel.....
Maar mijn lieve zusje komt dan langs.....
En de kids zitten de hele week al aan de tafelpoot, die mogen juist ff vrij in het weekeind!
quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:06 schreef iteejer het volgende:
[..]
Simpel toch? Lieve zusje kan dan mooi oppassen
Zelfde vraag. Voor mij rijden er treinen na middernacht, maar als we er de hele nacht blijven moet ik nog even een slaapzak zien te regelen, want dan ga ik dus echt wel pitten.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:45 schreef Enyalius het volgende:
blijven we daar hele nacht aangezien er na middernacht geen treinen meer gaan?
Tegen die tijd zitten we al met zijn allen in het gat. Om dan ff naar utrecht te gaan om jou te halen is niet mogelijk. De hele nacht blijven - meestal niet, maar ja alles kan weer anders worden hequote:Op woensdag 6 juli 2005 10:45 schreef Enyalius het volgende:
mischien dat...als ik kom...iemand mij tussen 11-11:30 van utrecht ns op kan halen met de auto ? en hoe zit het met de nacht. blijven we daar hele nacht aangezien er na middernacht geen treinen meer gaan?
en telefoon nummer zou makkelijk zijn zodat ik bijtijds kan bellen als ik werkelijk kom of niet.
Ik zou bijna niet geloven dat je 3 kinderen hebt.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:12 schreef iteejer het volgende:
[..]
Moet ze doen![]()
Kinderen in een kooitje, kelder, drogeren, oppascentrale, weet ik veel..
Juist wel.. kinderen maken je creatief !quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zou bijna niet geloven dat je 3 kinderen hebt.
Dat blijkt.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:32 schreef Mirage het volgende:
[..]
Juist wel.. kinderen maken je creatief !
![]()
Ze weten al niet beter!!quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:12 schreef iteejer het volgende:
[..]
Moet ze doen![]()
Kinderen in een kooitje, kelder, drogeren, oppascentrale, weet ik veel..
Past niet, ons kooitje je nét groot genoeg voor de eigen erfgenamen..quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:48 schreef vamperotica het volgende:
@Iteejer....
of ik stop mijn kids gewoon bij die van jouw....
Geluidsdicht.....Da's wel aan te raden ja!!quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:22 schreef Alicey het volgende:
Ik heb tegenwoordig wel een hele mooie kelder, maar die is nog niet geluiddicht.
T moet ook wel pcies passen heh... En om er dan nog es 3 bij te stoppen... Lijkt me idd wel heel erg krap worden...quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:14 schreef iteejer het volgende:
[..]
Past niet, ons kooitje je nét groot genoeg voor de eigen erfgenamen..![]()
1) Kindekes in beddekesquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:28 schreef vamperotica het volgende:
T moet ook wel pcies passen heh... En om er dan nog es 3 bij te stoppen... Lijkt me idd wel heel erg krap worden...
En ze dan al feestend terug vinden zeker?!quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:12 schreef iteejer het volgende:
[..]
1) Kindekes in beddekes
2) Hypnotiseer ze: 'je mag pas je bed uit als de CD die nu speelt stil is'.
3) Zet een CD van SOAD op 'repeat'
4) Ga naar het Solse Gat![]()
So what? Zolang ze maar in bedje blijven..quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:14 schreef vamperotica het volgende:
En ze dan al feestend terug vinden zeker?!
Moek snel nog even goed leren hypnotiseren dan!quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:45 schreef iteejer het volgende:
[..]
So what? Zolang ze maar in bedje blijven..
Doe maar gauw danquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:56 schreef vamperotica het volgende:
Moek snel nog even goed leren hypnotiseren dan!
Mmmm da's wel handig!!!quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:17 schreef Lynx666 het volgende:
Bij ons onder in de flat heb je een afsluitbare ruimte waar je met gemak 60 kinders in kwijt kan..
Mja, dan zit je toch wel bijna in Belgiëquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:29 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Mmmm da's wel handig!!!
Maaruh.. Waar staat die flat?
Zit ik ook!!quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:51 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Mja, dan zit je toch wel bijna in België.
Ik zit meer in t westen des landsquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:02 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zit ik ook!!![]()
Maar vast op een ander plekje als jij!![]()
Wil heel graag mee.. Maar dan wel een ander keertje!!!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:43 schreef iteejer het volgende:
Vampa, ga jij nou nog mee?Of durf je niet?
Owkee. We zullen wel vaker gaan jaquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:27 schreef vamperotica het volgende:
Wil heel graag mee.. Maar dan wel een ander keertje!!!
Ik kan je best in Putten af station afhalen. Zal dan wel rond een uur of 21:30-21:45 zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:11 schreef Mirage het volgende:
Eigenlijk was het mijn bedoeling om morgen eerst ergens anders langs te gaan en via daar naar Putten te reizen ( is handiger dan terug naar Utrecht).
Ik heb dan wel iemand nodig die mij vanaf station Putten haalt.
Is dat dit keer erg omslachtig omdat de meesten op Utrecht al verzamelen of is dit geen probleem ( geen idee meer hoeveel tijd dit in beslag neemt en ik weet ook niet zeker of er dit keer nog verzamelt wordt bij parkeerplaats Tolnegen, omdat de verzameling al in Utrecht plaatsvind)
Als iemand mij wil/kan halen, graag even melden voor morgenvroeg 08.00 uur
Als het omslachtig is, dan ook even melden.. dan verplaats ik dat wat ik 's middags wil doen.
graag dan !quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:20 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ik kan je best in Putten af station afhalen. Zal dan wel rond een uur of 21:30-21:45 zijn.
Verzondenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:25 schreef Mirage het volgende:
[..]
graag dan !
Mail je mij je foonnummer voor de zekerheid ?
Ik wissel geloof ik net zo vaak van mobiele foon als jij van laptop, dus het nummer dat ik van je had is foetsie![]()
ik kom wel ff op ircquote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:27 schreef Natalie het volgende:
Iteejer, ben je via msn of irc ook te bereiken momenteel?
Nou..... vertel..... hoe was het.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:42 schreef livEliveD het volgende:
Net Natalie op de trein gezet. Allemaal ok. Het was erg gezellig en ik ben blij dat ik mee geweest ben![]()
Gezellig, goed gepraat, rustgevend, sommige hebben bij het gat geslapen tot de late uurtjes, paar hele kleine excursies het bos in (om het gat heen), leuk om de personen achter de post te ontmoeten, wachten totdat de treinen weer normaal gingen rijden, leuke groep - geen enkele rotte appel, brak gaan, dingen uitwisselen, fok kennis updaten (quote:Op zondag 10 juli 2005 15:44 schreef nokwanda het volgende:
Nou..... vertel..... hoe was het.
Jup, mail maarquote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 18:23 schreef Natalie het volgende:
Eerste keer dat ik een hele nacht niet geslapen heb.
Op zeer eigenzinnige wijze ja: je was zo ongeveer één met je slaapzak, zodat je op een opgerolde imitatie-marmot-in-winterslaap leekquote:Op zondag 10 juli 2005 20:04 schreef Alicey het volgende:
Ik ben pas lui, ik heb gewoon geslapen bij het gat.
Misschien kun je ze mailen aan de meetgangers en de meetgangers laten beslissen of hun foto's geplaatst mogen worden?quote:Op zondag 10 juli 2005 21:14 schreef iteejer het volgende:
[..]
Op zeer eigenzinnige wijze ja: je was zo ongeveer één met je slaapzak, zodat je op een opgerolde imitatie-marmot-in-winterslaap leek
Ik ben net terug van de picnic met Jolanda, die dus een complete ouder-meet bleek te zijn en waarvoor ik om tien hier moest zijn. Aangezien ik pas om 7 uur thuis kwam, heb ik die meet grotendeels liggen pitten. Zit nog even bij Danny, als ik thuis ben zal ik de foto's uit de camera trekken. Plaatsen of mailen?
Daar zijn zeker ook foto's van?quote:Op zondag 10 juli 2005 21:14 schreef iteejer het volgende:
[..]
Op zeer eigenzinnige wijze ja: je was zo ongeveer één met je slaapzak, zodat je op een opgerolde imitatie-marmot-in-winterslaap leek
Niet door mij. Wel hebben wij ons afgevraagd of je gewekt zou worden door het van de helling afrollen, en in het gat terecht te komen.quote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 21:21 schreef iteejer het volgende:
[..]
Niet door mij. Wel hebben wij ons afgevraagd of je gewekt zou worden door het van de helling afrollen, en in het gat terecht te komen.
Ik meen dat de algehele indruk was dat je daar doorheen zou slapen![]()
Het is dan wel bewezen dat je er heerlijk kunt slapen.. Hoewel het aan de andere kant zo is dat als ik moe ben ik al snel slaap.quote:Op zondag 10 juli 2005 21:24 schreef iteejer het volgende:
[..]
Je was één met je slaapzak-marmot, je sliep niet zozeer, je WAS slaap
quote:Op zondag 10 juli 2005 21:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is dan wel bewezen dat je er heerlijk kunt slapen
quote:Op zondag 10 juli 2005 22:30 schreef Mirage het volgende:
stelletje slaapkoppen,
aangezien het vanavond behoorlijk rustig in truth lijkt ga ik er vanuit dat iedereen nu ook slaapt ?
Ik ga zo ook mijn bedje maar opzoeken.
De meet vond ik érg geslaagd, ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad.
Allemaal bedankt voor de gezellige nacht.
De één breekt zijn nek zo wat, de ander is één met haar slaapzak, de gezellige kwebbelkont... en de rillende vent die het niet koud had.... een leuk en divers gezelschap !
Het was ook niet koudquote:Op zondag 10 juli 2005 22:30 schreef Mirage het volgende:
en de rillende vent die het niet koud had....
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar... En naar de foto's!!quote:Op zondag 10 juli 2005 22:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]![]()
Shit..... ik heb echt wat gemist.
Wie deed wat?
Aha, was jij de rillende vent die het niet koud had?quote:Op zondag 10 juli 2005 23:07 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Het was ook niet koud![]()
![]()
![]()
Oh ja er viel ook nog een boom (of iets soortgelijks) om, ergens.
De rest trilde zo erg dat ze allemaal dachten dat ik aan het trillen wasquote:Op zondag 10 juli 2005 23:12 schreef nokwanda het volgende:
Aha, was jij de rillende vent die het niet koud had?
Dat van die boom heb ik dus echt gemist.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:07 schreef livEliveD het volgende:
Oh ja er viel ook nog een boom (of iets soortgelijks) om, ergens.
Als ik niet had geslapen had ik meegezongenquote:Op maandag 11 juli 2005 09:23 schreef Natalie het volgende:
Ik kwebbel wel erg veel, hè... Zelfs als ik moe ben
Wees blij dat ik niet ben gaan zingen
Volgens mij hadden ze ons dan het Solse Gat ingetraptquote:Op maandag 11 juli 2005 09:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als ik niet had geslapen had ik meegezongen
Ik trap niet.... ik had gewoon heel hard BOE geroepen.. ,quote:Op maandag 11 juli 2005 11:05 schreef Natalie het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze ons dan het Solse Gat ingetrapt
Even wachten op Iteejer en Lynx666 voor de foto's
Helemaal begrijpelijk, wordt vast voor gezorgd !quote:Op maandag 11 juli 2005 11:07 schreef livEliveD het volgende:
Ik vind foto's online zo engMaar serieus, sommige plaatsen is wel ok. Mail eerst maar dan kijk ik er wel even naar
![]()
De foto's die ik heb van Utrecht zijn overigens wel redelijk gelukt. De foto's in het Solse Gat zelf zijn, zelfs na belichting soepen, te onduidelijk. Ik zal die vanavond ook mailen.quote:Op maandag 11 juli 2005 11:07 schreef livEliveD het volgende:
Ik vind foto's online zo engMaar serieus, sommige plaatsen is wel ok. Mail eerst maar dan kijk ik er wel even naar
![]()
Het hangt er van af. Mijn kat vindt het mooi als ik zing.quote:Op maandag 11 juli 2005 11:05 schreef Natalie het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze ons dan het Solse Gat ingetrapt
Ik ben haske benieuwd in ieder gevalquote:Even wachten op Iteejer en Lynx666 voor de foto's
Zit er dik in! En dan snel zelf nog wat plaatjes schieten, zeker?quote:Op maandag 11 juli 2005 11:07 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik trap niet.... ik had gewoon heel hard BOE geroepen.. ,
dan waren jullie vanzelf voorover getuimeld![]()
In mijn geval kun je het wel begrijpen?quote:Op maandag 11 juli 2005 11:08 schreef Mirage het volgende:
Helemaal begrijpelijk, wordt vast voor gezorgd !
Ok!quote:Op maandag 11 juli 2005 11:10 schreef Alicey het volgende:
De foto's die ik heb van Utrecht zijn overigens wel redelijk gelukt. De foto's in het Solse Gat zelf zijn, zelfs na belichting soepen, te onduidelijk. Ik zal die vanavond ook mailen.
quote:Op maandag 11 juli 2005 11:21 schreef livEliveD het volgende:
[..]
In mijn geval kun je het wel begrijpen?![]()
![]()
![]()
![]()
Tuuwkquote:Op maandag 11 juli 2005 11:24 schreef Mirage het volgende:jij weet wel beter !
Maar ik begrjip het dus heel goed dat je de foto's eerst zelf wilt "screenen".
Ben benieuwdquote:Op maandag 11 juli 2005 11:27 schreef Alicey het volgende:
Jij staat op er trouwens ook heel mooi op op een van die foto's.
Dank !quote:Op maandag 11 juli 2005 21:01 schreef Alicey het volgende:
Foto's van Utrecht zijn trouwens gemaild naar iedereen die er was.
Ik heb ze binnen waarvoor veel dank! Morgen zal ik even kijken.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:01 schreef Alicey het volgende:
Foto's van Utrecht zijn trouwens gemaild naar iedereen die er was.
Idd.. straks lopen die arme kerels daar nog verdwaasd door het bos heen... The horror!quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zullen we dan maar in het bos gaan zoeken?
Daar zou je nog best een gelijk in kunnen hebben, Miragequote:Op woensdag 13 juli 2005 17:38 schreef Mirage het volgende:
Iteejer ligt vast nog steeds voor pampus na eerst de hele nacht meeten en vervolgens een pickick te hebben gehad.
Van OUD heh. Belangrijk detail!quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:38 schreef Mirage het volgende:
Iteejer ligt vast nog steeds voor pampus na eerst de hele nacht meeten en vervolgens een pickick te hebben gehad.
quote:
Welk gekwek? Ben je meegeweest? Of ons gekwek danwel Iteejer zijn gekwek?quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:45 schreef Mirage het volgende:
Ik kan het gekwek hier nog horen !!!
het gekwek van de OUD miepen natuurlijk !quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:54 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Welk gekwek? Ben je meegeweest? Of ons gekwek danwel Iteejer zijn gekwek?![]()
Ben ff druk geweest, Belgie en zo. Ben vandaag ook beetje heel druk, vanavond hoogstwaarschijnlijk ook niet of nauwelijks aanwezig, maar die foto's komen echtquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:45 schreef Alicey het volgende:
iteejer houdt zich ook al stil..
Ik heb 't ook gezien - én gecaptured voor julliequote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:17 schreef static het volgende:
Nu ik net 6pack heb gezien stelt het allemaal geen reet voor.
* Natalie wacht nog steeds geduldigquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:46 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ben ff druk geweest, Belgie en zo. Ben vandaag ook beetje heel druk, vanavond hoogstwaarschijnlijk ook niet of nauwelijks aanwezig, maar die foto's komen echt
nuttige kick ja!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:16 schreef Natalie het volgende:
[..]
* Natalie wacht nog steeds geduldig
Maar ook nep-TRU'ers zoals ik waren er aanwezig.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:33 schreef joshus_cat het volgende:
Echte TRU'ers doen toch een telepathische meet?
Ha! dus je kunt meteen de echte van de neppers onderscheidenquote:Op zondag 31 juli 2005 08:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar ook nep-TRU'ers zoals ik waren er aanwezig.
Vandaag was gisteren en ik heb geen .zip in mijn mailbox.quote:Op zondag 31 juli 2005 09:59 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ik zal ze vandaag bijeenzippen en rondsturen. Ff zien of ik ieders mailadres wel heb
Ja, hit me...quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:19 schreef Mirage het volgende:
Vandaag was gisteren en ik heb geen .zip in mijn mailbox.![]()
Maar ja.... dat ging dan ook deels over een afvoerslang om het Solse gat te drainenquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:27 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ja, hit me...
En je zal ook nog wel boos op me worden omdat ik heb geslowchat in Drop hier al je leuke X factor oneliners en jokes
Nah ja
ik zal het moedig dragen..
Nee, ik heb niks gelezen verder.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:42 schreef Darkwolf het volgende:
Misschien wel ja.
Is het toeval of heb je test topic gelezen omtrent een face 2 face "confrontatie" van iemand met een gave die deze demonstreert aan een skepticus?
Dat zou wel een mooie combo zijn natuurlijk. Meteen twee vliegen in een klap!
Als er uberhaupt een meet gaat komen.quote:
Als het samen zou kunnen vallen met zo'n ''face-to-face confrontatie'' waar Darkwolf het 'n paar posts terug over had, dan wordt het misschien toch wel de moeite waard!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:41 schreef Bastard het volgende:
Leuk plan
Maar ik ben zelf al in dat solse gat geweest en ken het, vandaar dat ik niet de behoefte voel om daar weer savonds in de kou te gaan zitten
Ik geloof niet dat er iets van de grond kwam waarbij iemand zegt "kom we gaan meeten en dan laat ik mijn kunstje zien"quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:46 schreef Dr.Campbell het volgende:
[..]
Als het samen zou kunnen vallen met zo'n ''face-to-face confrontatie'' waar Darkwolf het 'n paar posts terug over had, dan wordt het misschien toch wel de moeite waard!
Ja inderdaad, ben ik ook wel 'ns benieuwd naarquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er iets van de grond kwam waarbij iemand zegt "kom we gaan meeten en dan laat ik mijn kunstje zien"
Maar met face-to-face.. het is ook altijd leuk om eens het gezicht te zien achter iemand zijn posts.
Ja, dat is ook waar haha!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:50 schreef nokwanda het volgende:
Ik denk niet dat je veel gaat meemaken als je al discussierend in dat gat zit. Dat hele ding met groepjes is echt leuk hoor, maar meer voor het uitje dan voor de ervaringen op zich. Veeeels te gezellig.
En theologische discussies kun je ook voeren als je de mensen van de Wachttoren gewoon eens binnen laat en een kop koffie aanbied.
* Papabear heeft er ook wel weer zin an.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:58 schreef Alicey het volgende:
* Alicey wil er wel weer eens heen.Laat het weer echter eerst maar eens een beetje meewerken.
Anders laten we dit topic open voor de mensen die persee willen meeten op het solse gat en maak je een apart TRU meet topic aan?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:34 schreef Darkwolf het volgende:
Ho ho ho mensen!
Wacht even!
De topic titel is nogal ongelukkig natuurlijk maar ik hoopte dat het niet persee in het "Solse gat" hoeft plaats te vinden?
Kan een mod anders het topic titel aanpassen?
Geen idee namelijk waar dat Solse gat is, maar zelf kom ik uit Katwijk en ik heb geen zin om 3 uur te reizen en weer 3 uur terug, of zoiets.
Het moet wel leuk (en centraal) worden natuurlijk.
Good idea.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:53 schreef Bastard het volgende:
Anders laten we dit topic open voor de mensen die persee willen meeten op het solse gat en maak je een apart TRU meet topic aan?
Als je dat op 13 augustus, terwijl ik in Belgie zit meld, dan zie ik dat natuurlijk nietquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:34 schreef Papabear het volgende:
[..]
* Papabear heeft er ook wel weer zin an.
Tis alweer een tijd geleden inderdaad. Misschien dat Causa wel weer valt te porren, maar alleen bij +25 graden natuurlijk
Het is inmiddels weer een beetje heel erg veel te koud er voor ja.quote:Op maandag 10 november 2008 21:30 schreef Causa het volgende:
[..]
Als je dat op 13 augustus, terwijl ik in Belgie zit meld, dan zie ik dat natuurlijk niet
Volgend jaar dan maar
Hoe dan ook.. als er mooi weer te proberen valt.....quote:Op maandag 10 november 2008 21:59 schreef nokwanda het volgende:
Te koud maakt nog niet zoveel uit. Te nat is imho een stuk erger.
En daar kom je dan vervolgens op 10 november pas achter?quote:Op maandag 10 november 2008 21:30 schreef Causa het volgende:
[..]
Als je dat op 13 augustus, terwijl ik in Belgie zit meld, dan zie ik dat natuurlijk niet
Volgend jaar dan maar
Dat bedoel ikquote:Op maandag 10 november 2008 22:07 schreef Papabear het volgende:
[..]
En daar kom je dan vervolgens op 10 november pas achter?![]()
Ach, inmiddels heb ik al een aantal keer doorweekt in het gat gezetenquote:Op maandag 10 november 2008 21:59 schreef nokwanda het volgende:
[.....]quote:Op maandag 10 november 2008 22:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ach, inmiddels heb ik al een aantal keer doorweekt in het gat gezeten
Zie vervolg reaktiesquote:Op maandag 10 november 2008 22:09 schreef nokwanda het volgende:
Dat duurt weer 3/4 jaar
quote:Op maandag 10 november 2008 22:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
In of bij?quote:Op maandag 10 november 2008 22:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Beide keren dat ik er geweest ben was het koud en nat.quote:Op maandag 10 november 2008 21:59 schreef nokwanda het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |