abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 mei 2005 @ 16:55:04 #1
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_27379686
[WFL/TRU-MEET] Solse Gat

om het ook maar even hier duidelijk te maken
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  donderdag 26 mei 2005 @ 17:00:43 #2
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27379881
Is het wel praktisch om 2 topics te doen?
  donderdag 26 mei 2005 @ 17:02:19 #3
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_27379940
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 17:00 schreef Alicey het volgende:
Is het wel praktisch om 2 topics te doen?
ja, truthers komen niet altijd in wfl en andersom net zo
It's Time To Shine
  donderdag 26 mei 2005 @ 17:04:13 #4
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27379994
Moeten we alleen goed eventuele lijsten synchroniseren, en als het een wie-rijdt-met-wie mee moeten we even kijken hoe het precies gaat gebeuren denk ik.
pi_27397268
Lijsten synchroniseren is wel belangrijk ja

Zozo, de wetenschap gaat zich over het Solse Gat buigen. Das mooi. Maar doe dat dan ook gelijk wel goed, en ga er heen met een aantal hypothesen, die je ter plekke gaat verifieren.
Want het is natuurlijk niet zo dat het etiketje 'wetenschappelijk' op zichzelf al voldoende rugdekking geeft om zonder enige fundering van alles te gaan ontkennen; ook al is hetgeen ontkend word zelf ook ongefundeerd

Aftrapje: er zijn mensen die beweren dingen te voelen, te ervaren, en soms zelfs ook te zien daar in dat gat. Hoe kijkt de wetenschap daar tegenaan? Wat zien, voelen of ervaren ze dan precies, ervan uitgaand dat men de zaak niet bot voor staat te liegen? Hoe is dit in te passen in modellen? Zijn die modellen aantoonbaar? Zijn er ook modellen mogelijk die wél op enigerlei wijze een spirituele invloed zouden kunnen meenemen?

Een paar puntjes hierbij:
  • Het feit dat je als 'wetenschapper' daar niets ziet, voelt of ervaart betekent NIET dat degenen die dat wel doen doelbewust of onbewust de zaak oplichten. Het betekent slechts dat je zelf niets voelt, ziet of ervaart. Meer niet.
  • Kringredenaties zoals die nogal es voorkomen in semi-wetenschappelijke kringen rondom deze onderwerpen dienen vermeden te worden. Voorbeeld:
    1) Iemand zegt iets te zien; maar ik zie niets, camera ook niet. Wat kan dat zijn?
    2) We gaan er van uit dat geesten en spirituele verschijnselen niet bestaan en dus geen rol spelen
    3) DUS gaan we ons beperken tot bv hersen-fysiologische of zintuig-fysiologische verklaringen.
    4) We postuleren iets over bv fantasieën, of over spontane netvlies-effecten.
    5) Vervolgens zeggen we: 'zie je wel, geesten bestaan niet, want het zijn netvlies-effecten of fantasie-beelden'.
    Dat is dus een cirkel: je komt tot een uitspraak, gebaseerd op het feit dat je het spirituele niet erkent. In die uitspraak speelt het spirituele dus geen rol. En daarna zeg je trots, triomfantelijk en opgelucht 'zie je wel, het spirituele bestaat niet, want het speelt geen rol in de mogelijke verklaringen'.
    Vooraf uitsluiten, en een stukje verderop in het wetenschappelijk proces de afwezigheid ervan aanvoeren als bewijs van non-existentie. Jawel. Zó doen we het dus niet

Ik ben benieuwd
  •   vrijdag 27 mei 2005 @ 09:07:26 #6
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_27397361
    quote:
    Op vrijdag 27 mei 2005 09:03 schreef iteejer het volgende:

Aftrapje: er zijn mensen die beweren dingen te voelen, te ervaren, en soms zelfs ook te zien daar in dat gat. Hoe kijkt de wetenschap daar tegenaan? Wat zien, voelen of ervaren ze dan precies, ervan uitgaand dat men de zaak niet bot voor staat te liegen?
    In de WFL slow chat werd er geopperd dat de hersenen dit zelf kunnen doen door bepaalde (onderbewuste) herkenning van waarnemingen. Het betrof een bepaald hersengebied dat hiervoor verantwoordelijk was, waar ik even de naam van kwijt ben.. Ik denk echter dat jij nu wel weet wat er bedoeld werd.
    quote:
    Ik ben benieuwd
    Ik ben ook benieuwd wat er komen gaat.
    pi_27397779
    quote:
    Op vrijdag 27 mei 2005 09:07 schreef Alicey het volgende:
    In de WFL slow chat werd er geopperd dat de hersenen dit zelf kunnen doen door bepaalde (onderbewuste) herkenning van waarnemingen. Het betrof een bepaald hersengebied dat hiervoor verantwoordelijk was, waar ik even de naam van kwijt ben.. Ik denk echter dat jij nu wel weet wat er bedoeld werd.
    Het toewijzen van die verschijnselen aan een gebied in de hersenen is, zeker voor degenen die hier posten, is net zo willekeurig als het aanvoeren van het bestaan van geesten.

Dit soort redenatie komt tot stand aldus: 'Áls het iets is wat in de hersenen wordt opgewekt, waar zou dat dan kunnen origineren?' en vervolgens gaat men een gebied aanwijzen, waar wellicht in onderzoeksopstellingen is gebleken dat er dergelijke beelden kunnen ontstaan door bv externe stimuli zoals stroomstootjes of chemicalien.
    Zelfs al zou deze hele redenatie rond zijn, dan NOG zegt dat niets over de beelden die DIE AVOND in het Solse Gat 'gezien' zijn.

Daarom zeg ik dus ook: werk aan een goede hypothese, en ga daar mee naar het gat. Ik zal de hypothese checken op wetenschappelijkheid
      vrijdag 27 mei 2005 @ 09:28:32 #8
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_27397950
    quote:
    Op vrijdag 27 mei 2005 09:21 schreef iteejer het volgende:

Daarom zeg ik dus ook: werk aan een goede hypothese, en ga daar mee naar het gat. Ik zal de hypothese checken op wetenschappelijkheid
    Ik moet zeggen dat ik op zich wel benieuwd ben wat er uit gaat komen.
    pi_27398785
    quote:
    Op vrijdag 27 mei 2005 09:28 schreef Alicey het volgende:
    Ik moet zeggen dat ik op zich wel benieuwd ben wat er uit gaat komen.
    Por je WFL-ers maar op dat ze dit serieus gaan benaderen; kreten als 'ik voelde niks dus er is niks' zullen hun imago van methodologisch correcte wetenschappers danig schade kunnen berokkenen. Daar zal ik me persoonlijk voor inzetten
      vrijdag 27 mei 2005 @ 10:00:07 #10
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_27398908
    quote:
    Op vrijdag 27 mei 2005 09:56 schreef iteejer het volgende:

[..]

Por je WFL-ers maar op dat ze dit serieus gaan benaderen; kreten als 'ik voelde niks dus er is niks' zullen hun imago van methodologisch correcte wetenschappers danig schade kunnen berokkenen. Daar zal ik me persoonlijk voor inzetten
    Ik denk wel dat er WFL'ers zijn die serieus aan de slag gaan, maar natuurlijk probeer ik het ook te pushen.
    pi_27399095
    quote:
    Op vrijdag 27 mei 2005 10:00 schreef Alicey het volgende:
    Ik denk wel dat er WFL'ers zijn die serieus aan de slag gaan, maar natuurlijk probeer ik het ook te pushen.
    En verwijs ze daarbij ook naar mijn posts alhier
      vrijdag 27 mei 2005 @ 10:19:54 #12
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_27399408
    quote:
    Op vrijdag 27 mei 2005 09:56 schreef iteejer het volgende:
    Mja waar ik gisteren wel een beetje tegenaan liep in slowchat was dat ik weinig theorieën van de kant der gelovigen ken. Althans de details. Ik zou ook niet direct een goed framework weten waarin zowel de bestaande 'feiten' als de getuigen samen kunnen gaan. Ooit had ik hier ook een topic over maar daar kwam weinig vruchtbaars uit imho. Geen framework maakt het moeilijk om hypothese te formuleren want waarom zou de WFL-er buiten zijn boekje gaan als deze van mening is dat geaccepteerde modellen voldoende zijn?

Gisteren, tijdens deze, hoe zal ik zeggen, levendige uitwisseling van standpunten loop je eerst tegen een blok op waarin je eerst moet verdedigen dat je hallucinaties een te kort door de bocht verklaring vindt vanwege informatie overdracht en dat je dus zoekt naar een uitbreiding van bestaande ideeën. Na lang debatteren heb je dan eindelijk een soort van acceptatie bereikt hiervoor en ben je wel een stap verder maar je loopt dan alsnog tegen een muur. De respons is dan dat ze er weinig mee kunnen en daar zit op zich wel wat in. Zonder framework kun je er ook weinig mee.
    Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
    Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
    pi_27399801
    quote:
    Op vrijdag 27 mei 2005 10:19 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Mja waar ik gisteren wel een beetje tegenaan liep in slowchat was dat ik weinig theorieën van de kant der gelovigen ken. Althans de details. Ik zou ook niet direct een goed framework weten waarin zowel de bestaande 'feiten' als de getuigen samen kunnen gaan. Ooit had ik hier ook een topic over maar daar kwam weinig vruchtbaars uit imho. Geen framework maakt het moeilijk om hypothese te formuleren want waarom zou de WFL-er buiten zijn boekje gaan als deze van mening is dat geaccepteerde modellen voldoende zijn?

Gisteren, tijdens deze, hoe zal ik zeggen, levendige uitwisseling van standpunten loop je eerst tegen een blok op waarin je eerst moet verdedigen dat je hallucinaties een te kort door de bocht verklaring vindt vanwege informatie overdracht en dat je dus zoekt naar een uitbreiding van bestaande ideeën. Na lang debatteren heb je dan eindelijk een soort van acceptatie bereikt hiervoor en ben je wel een stap verder maar je loopt dan alsnog tegen een muur. De respons is dan dat ze er weinig mee kunnen en daar zit op zich wel wat in. Zonder framework kun je er ook weinig mee.
    Ik heb ooit wel es hier een mogelijk model gepost. Zal dat weer herhalen
      vrijdag 27 mei 2005 @ 10:32:53 #14
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_27399845
    quote:
    Op vrijdag 27 mei 2005 10:31 schreef iteejer het volgende:
    Ik heb ooit wel es hier een mogelijk model gepost. Zal dat weer herhalen
    Een linkje, mits te vinden, zou prettig zijn idd
    Edit: Overigens zal ik er wel kritisch naar kijken om te kijken of de dingen die ik heb meegemaakt en gehoord er wel inpassen
    Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
    pi_27400435
    quote:
    Op vrijdag 27 mei 2005 10:32 schreef livEliveD het volgende:
    Een linkje, mits te vinden, zou prettig zijn idd [afbeelding]
    Edit: Overigens zal ik er wel kritisch naar kijken om te kijken of de dingen die ik heb meegemaakt en gehoord er wel inpassen
    Dat opzoeken is meer werk dan het even opnieuw te schrijven, doe ik zodra ik tijd heb
      vrijdag 27 mei 2005 @ 11:17:51 #16
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_27401168
    Ok. Tof. Is het misschien ook geen idee om deze dan op slot te doen? De reclame staat er nu als sticky topic en er is een link naar die andere zodat reageren daar kan. Wel zo overzichtelijk.
    pi_27401474
    Ik mis een datum, klopt dat?
      vrijdag 27 mei 2005 @ 11:27:34 #18
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_27401495
    In het andere topic. Er is keuze uit 4
      vrijdag 27 mei 2005 @ 11:27:44 #19
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_27401505
    quote:
    Op vrijdag 27 mei 2005 11:26 schreef Stali. het volgende:
    [WFL/TRU-MEET] Solse Gat

topic loopt in 2 fora. die in wfl is al verder
    It's Time To Shine
      vrijdag 27 mei 2005 @ 11:27:53 #20
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_27401508
    quote:
    Op vrijdag 27 mei 2005 11:26 schreef Stali. het volgende:
    [WFL/TRU-MEET] Solse Gat

Het is gecross-post. In die topic staan data vermeld en wordt het lijstje bijgehouden.
      vrijdag 27 mei 2005 @ 11:28:24 #21
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_27401529
    Whehehe. Mooie vingeroefening in snelheid
    pi_27404324
    Heb geen idee of ik daar wel of niet iets ga voelen of zien. Ga er ook niet perse van uit. Als dat zo is dan merk ik het tegen die tijd wel als ik meega. Ik ben van plan om er in dat geval redelijk blanco in te stappen. Heb bewust dus ook niet alle legenden gelezen omdat dat , volgens mij, waarneming kan beinvloeden.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    "Those who look before they leap, never leap".
    http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
    pi_28051391
    Hmz..ik las laatst in de krant dat ze ook een rondleiding gaan geven in het Solse Gat binnenkort, met extra aandacht voor de verschijnselen daar en informatie over wateraders en aardstralen. En een korte cursus wichelroede lopen geloof ik
    Vraag me af of zoiets nou echt nut heeft om te gaan doen, of dat het alleen maar commercieel geblaat is..
    She said you can paint your sky any colour
    And you can paint your dark as dark as you need
    And you can paint your light as light as you please
    It's all up to you
      zaterdag 18 juni 2005 @ 21:26:23 #24
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_28051412
    quote:
    Op zaterdag 18 juni 2005 21:25 schreef TearSong het volgende:
    Hmz..ik las laatst in de krant dat ze ook een rondleiding gaan geven in het Solse Gat binnenkort, met extra aandacht voor de verschijnselen daar en informatie over wateraders en aardstralen. En een korte cursus wichelroede lopen geloof ik
    Vraag me af of zoiets nou echt nut heeft om te gaan doen, of dat het alleen maar commercieel geblaat is..
    Lijkt me vooral commercieel geblaat. Zelf de sfeer op je laten inwerken is juist zo leuk.
    pi_28053734
    Dat soort rondleidingen waren er al. Schoolklasjes, gammele bejaarden, van alles en nog wat heb ik daar al gezien tijdens dat soort excursietjes
      maandag 20 juni 2005 @ 09:00:37 #26
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_28080521
    [WFL/TRU meet] Solse Gat, deel II

Hier gaat het verhaal weer verder.
      donderdag 23 juni 2005 @ 21:46:39 #27
    102993 Enyalius
    Keeper of Knowledge
    pi_28175336
    jammer dat ik op de 9e waarschijnlijk naar een verjaardag ga in nijmegen.

ach ja. ik betwijfel of jullie een betweter qua paranormaal in je midden wil hebben
    volledig met ghosthunting equipment en eigen paranormale gave
    Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
    William James (1842 - 1910)
      zaterdag 25 juni 2005 @ 12:44:15 #28
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_28219104
    quote:
    Op donderdag 23 juni 2005 21:46 schreef Enyalius het volgende:
    jammer dat ik op de 9e waarschijnlijk naar een verjaardag ga in nijmegen.
    Het grote afzeggen is begonnen dus misschien wordt er een nieuwe datum geprikt.
    quote:
    ach ja. ik betwijfel of jullie een betweter qua paranormaal in je midden wil hebben
    volledig met ghosthunting equipment en eigen paranormale gave
    Ik heb er persoonlijk geen problemen mee. Sowieso vind ik het doorgaans interessant om met paranormaal begaafde personen te praten. Wat voor equipment? Nightvision kijker? EMF lezer? Wichelroede? Ben wel benieuwd. En wat heb je er zoal mee gedaan? Op wat voor 'spookplekken'? Zoveel vragen
      zaterdag 25 juni 2005 @ 12:56:05 #29
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_28219390
    tis zo jammer dat dit steeds ergens in midden nederland is , en ik echt en dan ook echt niet tegen reizen kan , vooral niet met dit durka 33graden weer
    Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
    pi_28219427
    quote:
    Op zaterdag 25 juni 2005 12:56 schreef BaajGuardian het volgende:
    tis zo jammer dat dit steeds ergens in midden nederland is , en ik echt en dan ook echt niet tegen reizen kan , vooral niet met dit durka 33graden weer
    En als er nou een truther is die me uit pure nieuwsgierigheid zou kunnen lokken dan ben jij dat inmiddels wel
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_28221691
    quote:
    Op zaterdag 25 juni 2005 12:57 schreef nokwanda het volgende:

[..]

En als er nou een truther is die me uit pure nieuwsgierigheid zou kunnen lokken dan ben jij dat inmiddels wel
    Ik heb hem ook al geprobeerd uit te dagen mee te gaan...

Als ik heel diep graaf in mijn geheugen denk ik dat je uit Friesland ? komt.

mocht je niet uit Friesland komen maar ergens anders vandaan kunnen we misshcien zelfs samen reizen met OV.
    Ik kom vanuit Rotterdam.
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_28222299
    quote:
    Op zaterdag 25 juni 2005 12:56 schreef BaajGuardian het volgende:
    Ik moet nog even zien hoe eea loopt, maar als je echt mee wil, én ik blijk inderdaad te kunnen, wil ik je wel ophalen. Ook al is het 33 graden, mijn auto heeft airco, we koelen je wel af
    pi_28222316
    En ja ik weet dat je in Heerenveen woont; geen probleem
      zaterdag 25 juni 2005 @ 15:11:00 #34
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_28223072
    we zien wel even , zoals ik al zei , ik heb eht niet op reizen (als in grote afstanden) hangt er ook echt dus vanaf waar de bestemming is , en dus hoe ver het rijden is ,
    als dat meevalt is het best dat ik meega sure.
    pi_28223688
    quote:
    Op zaterdag 25 juni 2005 15:11 schreef BaajGuardian het volgende:
    we zien wel even , zoals ik al zei , ik heb eht niet op reizen (als in grote afstanden) hangt er ook echt dus vanaf waar de bestemming is , en dus hoe ver het rijden is ,
    als dat meevalt is het best dat ik meega sure.
    Ongeveer 1 uur en 20 minuutjes vanaf Heerenveen.

Valt dus reuze mee !
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
      zaterdag 25 juni 2005 @ 16:46:52 #36
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_28225401
    hmrhmzhm
      zaterdag 25 juni 2005 @ 19:21:09 #37
    102993 Enyalius
    Keeper of Knowledge
    pi_28230215
    ik woon ongeveer 20minuten met trein van r'dam. bijna in dordrecht...1 halte ervoor.

liveevil. wat betrefd equipment moet je niet teveel voorstellen. ik ben niet rijk genoeg om al dat geavanceerde spul aan te schaffen. maar met andere dingen kom je er ook.

1. een digitale camera (meerdere zouden leuk zijn)
    2. een videocamera met nachtvisie (meerdere zouden leuk zijn)
    3. extra batterijen/accu's voor die dingen. geesten vreten de energie echt, niet normaal.
    4. extra water, je staat versteld hoeveel dorst je krijgt
    5. snoep...als ik iets met energie doe moet ik suiker eten anders ben ik snel uitgeteld. zelfde effect als veel sporten en niet genoeg stoffen binnen krijgen om het energie verbruik aan te vullen
    6. pen en papier. (kun je objecten op tekenen in een omgeving waar je weet dat er niemand anders is en dan later trug komen om te kijken of het bewogen heeft)
    7. een extra persoon die alles kan noteren op dat papier. zoals wat de omgeving is, wat we doen, notities maken zoals tocht in bepaalde kamers en ramen e.d.
    8. een plank of iets anders dat hard is en vrij klein. kun je dingen uit de omgeving op leggen en proberen de geesten over te halen dat te laten bewegen
    9. walkie talkies. soort van EVP. je plaatst 1 walkie talkie in een kamer waarvan je weet dat er iets zit en dat er niemand fysiek binnen is. ander neem je mee. af en toe kun je dus stemmen horen. dit idee kreeg ik na een paar intercom verschijnselen bij ons thuis, midden in de nacht.
    10. zaklampen en deken. wil wel wat kunnen zien en warm kunnen slapen.
    11. mijn pendel, niet dat ik hem vaak gebruik maar toch.
    12. wat lekkers voor als we klaar zijn

als voorbereiding altijd even ontspannen en mediteren. zorgen dat mijn psychische schilden goed zijn en dat ik goed geaard ben. wil namelijk niet verrast worden door een mogelijke aanval en tijdelijk bezeten ronddwalen. en natuurlijk de anderen voorbereiden door te zeggen wat ze kunnen verwachten en hoe er het beste op te reageren e.d. ik denk dat als ik met een grotere groep ga dat ik behoorlijk uitgerust moet zijn om zo'n groot schild te kunnen genereren. geesten zijn meestal niet erg, maar wat ik in de legendes en geruchten gelezen heb wil ik wel voorbereid zijn voor het geval dat.

liveevil als jij dingen zoals een EMF kan regelen dat zou geweldig zijn. gewoon een apparaat dat electriciteit meet is voldoende

dit is trouwens meer een hobby van me wat ik al een tijdje doe. Ghost hunting is een slechte benaming, het is meer Geest Spotten zoals Vliegtuig spotten kan het bijna overal doen. er zijn meer geesten dan je denkt. maar als je oudere zielen wil tegen komen moet je richting kastelen, burchten en gebieden met geschiedenis gaan. voor de rest kun je gewoon bij de lokale begraafplaats/crematorium terecht om geesten te vinden hehe

[ Bericht 7% gewijzigd door Enyalius op 25-06-2005 19:26:20 ]
    Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
    pi_28230867
    We zijn geen arrestatie-team joh
    Gewoon erheen gaan, en ervaren. Geen overdadig gekloot met lampen, camera's, knisperende snoepies, etc.
    Walk-talkies? waarom zou je met elkaar moet praten?
    En een plank - sjouw jij die planken mee, het is een klein uurtje lopen naar de auto nl..?

Vuilniszaken om op te zitten is prima.
      zaterdag 25 juni 2005 @ 19:58:04 #39
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_28231283
    quote:
    Op zaterdag 25 juni 2005 19:21 schreef Enyalius het volgende:
    liveevil als jij dingen zoals een EMF kan regelen dat zou geweldig zijn. gewoon een apparaat dat electriciteit meet is voldoende
    Zo 1,2,3 kan ik niet zo'n meetapparaat regelen. Ik zal eens informeren.
      zaterdag 25 juni 2005 @ 20:01:40 #40
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_28231381
    quote:
    Op zaterdag 25 juni 2005 19:43 schreef iteejer het volgende:
    Gewoon erheen gaan, en ervaren. Geen overdadig gekloot met lampen, camera's, knisperende snoepies, etc.
    Is het niet bijzonder interessant om te kijken want de Electromagnetische straling levels zijn als er iets gebeurd? Kijk, het maakt mij niet uit heur. Gewoon ervaren is ook heel ok. Zeker waar. Echter, ook al pas ik me aan aan de meerderheid, het idee van simpele (!) meet apparatuur spreekt me best aan en het geeft zeker een WFL tint aan het geheel.
      zaterdag 25 juni 2005 @ 20:10:36 #41
    102993 Enyalius
    Keeper of Knowledge
    pi_28231616
    ik ga niks mee nemen. het was gewoon in antwoord op lieevil. ik kan alles zien en beleven zonder meet apparatuur
    pi_28231645
    quote:
    Op zaterdag 25 juni 2005 19:43 schreef iteejer het volgende:
    We zijn geen arrestatie-team joh
    Walk-talkies? waarom zou je met elkaar moet praten?
    En een plank - sjouw jij die planken mee, het is een klein uurtje lopen naar de auto nl..?

Vuilniszaken om op te zitten is prima.
    mee eens is.

Ik denk dat al die spullen meer gedoe en chaos veroorzaken dan dat je er werkelijk aan toe komt om er iets mee te doen.
    Het is een heerlijke omgeving om gewoon te "zijn".
    Wat lampen betreft.. als je lampen aan hebt dan zie je niets meer.

Wat ik mee neem:
    vuilniszak
    mobiele foon ( je weet nooit wat er gebeurd én er zit een lampje in )
    iets te drinken
    iets kleins te eten eventueel
    fototoestel
    en een extra vest of truitje.

verder alleen de gewone zaken zoals een portemonnee en een set pleisters.

wat laat ik thuis..

mijn hakschoenen
    Sir Winston Churchill
    pi_28231661
    quote:
    Op zaterdag 25 juni 2005 20:01 schreef livEliveD het volgende:
    Is het niet bijzonder interessant om te kijken want de Electromagnetische straling levels zijn als er iets gebeurd? Kijk, het maakt mij niet uit heur. Gewoon ervaren is ook heel ok. Zeker waar. Echter, ook al pas ik me aan aan de meerderheid, het idee van simpele (!) meet apparatuur spreekt me best aan en het geeft zeker een WFL tint aan het geheel.
    De WFL-tint zouden we bereiken door er met bepaalde hypotheses heen te gaan. In het wilde weg van alles gaan meten is effectjagerij, is iig geen WFL-methodiek
      zaterdag 25 juni 2005 @ 20:12:29 #44
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_28231666
    quote:
    Op zaterdag 25 juni 2005 20:10 schreef Enyalius het volgende:
    ik ga niks mee nemen. het was gewoon in antwoord op lieevil. ik kan alles zien en beleven zonder meet apparatuur
    Ok
      zaterdag 25 juni 2005 @ 20:14:01 #45
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_28231703
    quote:
    Op zaterdag 25 juni 2005 20:12 schreef iteejer het volgende:
    De WFL-tint zouden we bereiken door er met bepaalde hypotheses heen te gaan. In het wilde weg van alles gaan meten is effectjagerij, is iig geen WFL-methodiek
    Ok, ervaren en hypothese it is. Met de kanttekening dat EMF waarden wel degelijk een verband lijken te hebben met sommige 'ervaringsplekken'
    pi_28231888
    quote:
    Op zaterdag 25 juni 2005 20:14 schreef livEliveD het volgende:
    Ok, ervaren en hypothese it is. Met de kanttekening dat EMF waarden wel degelijk een verband lijken te hebben met sommige 'ervaringsplekken'
    Prima, maar stop dat dan in een werkhypothese, en ga die proberen aan te tonen. Doe je dat niet, zal men bij voorbaat (en methodologisch terecht) de resultaten afwijzen.
      zaterdag 25 juni 2005 @ 21:14:14 #47
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_28233479
    ik ga in gedachten mee ,

ik wil best eens naar een truth *meet* gaan ovrigens , maar solse gat is niet echt praktisch voor mij
    veel lopen etc , zit laatste tijd veel dus moet eerst wennen anders gaan mn voeten naar de klote
      zaterdag 25 juni 2005 @ 21:27:55 #48
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_28233930
    quote:
    Op zaterdag 25 juni 2005 21:14 schreef BaajGuardian het volgende:
    ik ga in gedachten mee ,

ik wil best eens naar een truth *meet* gaan ovrigens , maar solse gat is niet echt praktisch voor mij
    veel lopen etc , zit laatste tijd veel dus moet eerst wennen anders gaan mn voeten naar de klote
    Jammer, ik wil je graag een keer zien.
      zaterdag 25 juni 2005 @ 22:47:40 #49
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_28236186
    quote:
    Op zaterdag 25 juni 2005 20:21 schreef iteejer het volgende:
    Prima, maar stop dat dan in een werkhypothese, en ga die proberen aan te tonen. Doe je dat niet, zal men bij voorbaat (en methodologisch terecht) de resultaten afwijzen.
    True. Ik zal er eens over nadenken
      zondag 26 juni 2005 @ 00:15:13 #50
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_28238754
    quote:
    Op zaterdag 25 juni 2005 21:27 schreef Alicey het volgende:

[..]

Jammer, ik wil je graag een keer zien.
      zondag 26 juni 2005 @ 00:23:48 #51
    102993 Enyalius
    Keeper of Knowledge
    pi_28238992
    vond dat die burka in je fotoboek je wel beter stond hoor
      zondag 26 juni 2005 @ 00:50:00 #52
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_28239792
    quote:
    Op zondag 26 juni 2005 00:23 schreef Enyalius het volgende:
    vond dat die burka in je fotoboek je wel beter stond hoor
    Nou ja zeg
      zondag 26 juni 2005 @ 09:50:52 #53
    102993 Enyalius
    Keeper of Knowledge
    pi_28243364
    hahaha
      zondag 26 juni 2005 @ 14:42:50 #54
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_28249263
    dagge dagge mohommad al jehad

-Team America (F*ck yea)

die film is zo tof , moest er meteen aan denken na dat geburka hier lol
    pi_28249409
    Heel leuk, maar, dit ging over de solse gat meet, geachte heren..
      zondag 26 juni 2005 @ 15:02:12 #56
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_28249708
    oops ,
    nog even klein beetje offtopic , wanneer is er dan een truth*meet ipv een wij gaan door een donker gebied lopen in het donker met....onze voeten
    ?
    pi_28249884
    Geen idee. Stel het voor
      zondag 26 juni 2005 @ 15:10:21 #58
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_28249916
    quote:
    Op zondag 26 juni 2005 15:02 schreef BaajGuardian het volgende:
    oops ,
    nog even klein beetje offtopic , wanneer is er dan een truth*meet ipv een wij gaan door een donker gebied lopen in het donker met....onze voeten
    ?
    Zo veel wordt er niet gelopen, dat is volledig aan jezelf.
    De enige wandeling is van de auto naar het gat en een paar uur later weer terug.
    Je kan er zo veel tijd voor nemen als je wil én je hebt de wandeling niet eens door want je bent aan het genieten van de omgeving.

Als jij zo begaan bent met je voetjes dan wil ik wel een bak, een fles water en een bruistablet mee nemen.

of ik ga sollidair op mijn hakken lopen, dan voel ik ongetwijveld hetzelfde als jij.
    Sir Winston Churchill
      zondag 26 juni 2005 @ 15:23:43 #59
    102993 Enyalius
    Keeper of Knowledge
    pi_28250224
    waarom lopen? ik neem mijn vliegend tapijt mee mwahahha
    als je een lift wilt laat het me weten

maar hoe zit het met de datum. is het nog steeds op de 9e of wordt er weer een andere datum geprikt?
      zondag 26 juni 2005 @ 15:27:17 #60
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_28250317
    quote:
    Op zondag 26 juni 2005 15:23 schreef Enyalius het volgende:
    waarom lopen? ik neem mijn vliegend tapijt mee mwahahha
    als je een lift wilt laat het me weten

maar hoe zit het met de datum. is het nog steeds op de 9e of wordt er weer een andere datum geprikt?
    ik heb oppas voor de 9e
    Sir Winston Churchill
      zondag 26 juni 2005 @ 15:59:17 #61
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_28251141
    hm meh ik ga toch liever naar een fok meet , en dan moet dat wel wat dichterbijer dan 34873478 mijlenlaars afstanden
    pi_28251646
    quote:
    Op zondag 26 juni 2005 15:59 schreef BaajGuardian het volgende:
    hm meh ik ga toch liever naar een fok meet , en dan moet dat wel wat dichterbijer dan 34873478 mijlenlaars afstanden
    Jaaaah, leuk BG

Een fok-meet waarvoor iedereen het halve land moet afreizen om in het hoge noorden te komen
    Lekker
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_28251832
    quote:
    Op zondag 26 juni 2005 16:18 schreef nokwanda het volgende:
    Een fok-meet waarvoor iedereen het halve land moet afreizen om in het hoge noorden te komen
    Lekker
    Idd, een heel eind reizen, een visum aanvragen, extra reisverzekering, extra proviand en auto-onderdelen voor pech-gevallen, en reizen in convooi voor de veiligheid.
    En een cursus 'vlucht-naar-een-terp-bij-hoogwater'.
    Ah ja. All for fok..
    pi_28251909
    quote:
    Op zondag 26 juni 2005 16:27 schreef iteejer het volgende:

[..]

Idd, een heel eind reizen, een visum aanvragen, extra reisverzekering, extra proviand en auto-onderdelen voor pech-gevallen, en reizen in convooi voor de veiligheid.
    En een cursus 'vlucht-naar-een-terp-bij-hoogwater'.
    Ah ja. All for fok..

Neeeehh, all for BG.
    Maar BG, beste vent.... we lenen bij het zilveren kruis wel een rolstoeltje voor je.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      zondag 26 juni 2005 @ 17:04:01 #65
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_28252739
    nokwanda wil eigenlijk met BG trouwen , daarom is ze zo aardig voor BG
    ik heb je door!
      zondag 26 juni 2005 @ 17:10:42 #66
    102993 Enyalius
    Keeper of Knowledge
    pi_28252920
    BG is gonna be whipped soon
      zondag 26 juni 2005 @ 17:11:38 #67
    28442 Natalie
    Borrelnootje
    pi_28252946
    Niets mis met het noorden
    Oh ja, en ik wil nog steeds graag mee!
    (Un)masking for the greater good.
      zondag 26 juni 2005 @ 17:18:22 #68
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_28253172
    quote:
    Op zondag 26 juni 2005 17:04 schreef BaajGuardian het volgende:
    ik heb je door!
    "meisjes plagen kusjes vragen" geldt natúúrlijk net zo goed omgekeerd
    Sir Winston Churchill
    pi_28253500
    quote:
    Op zondag 26 juni 2005 17:04 schreef BaajGuardian het volgende:
    ik heb je door!
    Whehehe Nokwanda beetje bang dat BG haar niet zou kunnen bijhouden.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      zondag 26 juni 2005 @ 19:07:48 #70
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_28254401
    quote:
    Op zondag 26 juni 2005 17:18 schreef Mirage het volgende:

[..]

"meisjes plagen kusjes vragen" geldt natúúrlijk net zo goed omgekeerd
    ik plaag alle meisjes
      zondag 26 juni 2005 @ 19:31:17 #71
    102993 Enyalius
    Keeper of Knowledge
    pi_28254564
    verschil is er wel.
    daar waar jongens spelen der wijs plagen trappen meiden je mentaal helemaal onderuit
    pi_28254706
    quote:
    Op zondag 26 juni 2005 19:31 schreef Enyalius het volgende:
    verschil is er wel.
    daar waar jongens spelen der wijs plagen trappen meiden je mentaal helemaal onderuit
    Deed ik dat?

En BG... vraag je dan van alle meisjes kusjes?
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      zondag 26 juni 2005 @ 19:58:30 #73
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_28254707
    quote:
    Op zondag 26 juni 2005 19:31 schreef Enyalius het volgende:
    verschil is er wel.
    hé als je de perfecte man wil bouwen zal je hem eerst af moeten breken
    Sir Winston Churchill
    pi_28254728
    quote:
    Op zondag 26 juni 2005 19:58 schreef Mirage het volgende:

[..]

hé als je de perfecte man wil bouwen zal je hem eerst af moeten breken
    Oooohhhh, ik dacht dat jij lief was...... maar je bent eigenlijk een vals kreng
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      zondag 26 juni 2005 @ 20:01:46 #75
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_28254773
    quote:
    Op zondag 26 juni 2005 19:59 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Sir Winston Churchill
      zondag 26 juni 2005 @ 20:10:51 #76
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_28254937
    quote:
    Op zondag 26 juni 2005 19:59 schreef nokwanda het volgende:

[..]

door oversight, te lui om in te loggen:

zou dat iets te maken hebben met de 3e operatie in korte tijd die ik binnenkort moet ondergaan ?

als jullie meer weten heb ik recht op die informatie, pottedikkie !

Sir Winston Churchill
      zondag 26 juni 2005 @ 20:24:24 #77
    102993 Enyalius
    Keeper of Knowledge
    pi_28255156
    hehe een vrouw die mij breekt bestaat niet. ik heb haar al lang gedumpt voordat er een barst in me schild ontstaat en de vrouw die wel door me schild komt zal voor een grote verassing staan...en nee dan heb ik het niet over de inhoud van me broek
    pi_28255456
    quote:
    Op zondag 26 juni 2005 20:24 schreef Enyalius het volgende:
    hehe een vrouw die mij breekt bestaat niet. ik heb haar al lang gedumpt voordat er een barst in me schild ontstaat en de vrouw die wel door me schild komt zal voor een grote verassing staan...en nee dan heb ik het niet over de inhoud van me broek
    Ik wil je je dromen niet ontnemen hoor, maar euhh....... je bent nog jong, zal ik maar zeggen
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      zondag 26 juni 2005 @ 21:23:56 #79
    102993 Enyalius
    Keeper of Knowledge
    pi_28255597
    hehe je vergeet dat leeftijd relatief is. in het huidige leven ben ik nog relatief jong. gelukkig komt mijn wijsheid over meerdere levens. je leert jezelf te verdedigen. als iemand door me schild komt die er niet door mag krijgt ie een schok dat vergelijkbaar is met 240volt aardstekker.
      zondag 26 juni 2005 @ 21:42:41 #80
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_28255746
    ik ben gewoon onnoemelijk aantrekkelijk , niet perse alleen in uiterlijke zin
    daarom willen alle vrouwen altijd met me trouwen , nou .. enne , ik vraag niet altijd kusjes , ik krijg ze wel altijd

[ Bericht 3% gewijzigd door BaajGuardian op 26-06-2005 21:52:27 ]
    pi_28258760
    quote:
    Op zondag 26 juni 2005 21:42 schreef BaajGuardian het volgende:
    ik ben gewoon onnoemelijk aantrekkelijk , niet perse alleen in uiterlijke zin
    daarom willen alle vrouwen altijd met me trouwen , nou .. enne , ik vraag niet altijd kusjes , ik krijg ze wel altijd
    Forget it Baaj. Ik wil een vent die er flink d pas in zet.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      zondag 26 juni 2005 @ 23:42:33 #82
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_28259202
    * BaajGuardian overdondert nokwanda met gigantische vrachtwagens vol met haar lievelings snoep en bloemen en een paketje met een jong hondje erin , en dingen , en nog meer dingen en woohooo wat een toffe dag voor nokwanda !

nu genoeg uitgesloofd ?

ik ga toch maar niet trouwen , heb nu al pijn in me rug
      zondag 26 juni 2005 @ 23:57:48 #83
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_28259761
    quote:
    Op zondag 26 juni 2005 23:42 schreef BaajGuardian het volgende:
    * BaajGuardian overdondert nokwanda met gigantische vrachtwagens vol met haar lievelings snoep en bloemen en een paketje met een jong hondje erin , en dingen , en nog meer dingen en woohooo wat een toffe dag voor nokwanda !

nu genoeg uitgesloofd ?

psssst de dames met de grootste mond kan je vaak met de kleinste dingen onderuit vegen... gewoon een aai over d'r bol en een kopje thee op de bank
    Sir Winston Churchill
      maandag 27 juni 2005 @ 00:00:12 #84
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_28259840
    * BaajGuardian geeft Mirage een aai over de bol en een kopje thee op de bank
    pi_28260149
    quote:

nu genoeg uitgesloofd ?

maar goed ook

Ik ben niet zo'n snoepdoos en ook nog een kattenmens.

Dat nu gaat slapen
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      maandag 27 juni 2005 @ 00:30:38 #86
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_28260639
    slaapse!
    pi_28285692
    quote:
    Een jong hondje?? Zo'n kwijlende keffende allemansvriend? Zo'n kwispelend stuk onbenul??
    Nee.
    Katten zijn veel leuker.
    pi_28285981
    quote:
    Op maandag 27 juni 2005 22:11 schreef iteejer het volgende:

[..]

Een jong hondje?? Zo'n kwijlende keffende allemansvriend? Zo'n kwispelend stuk onbenul??
    Nee.
    Katten zijn veel leuker.
    Juist. Geef mij dus jonge katjes. Total meltdown........
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      maandag 27 juni 2005 @ 23:33:49 #89
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_28288691
    * BaajGuardian geeft iteejer en nokwanda allebei een jong poezelig katje , met poezelige oogjes die je recht aankijken , jeweettoch , poezenoogjes doet
    pi_28288732
    quote:
    Op maandag 27 juni 2005 23:33 schreef BaajGuardian het volgende:
    * BaajGuardian geeft iteejer en nokwanda allebei een jong poezelig katje , met poezelige oogjes die je recht aankijken , jeweettoch , poezenoogjes doet
    Ik wil een jonge struisvogel
      dinsdag 28 juni 2005 @ 04:18:08 #91
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_28292306
    * BaajGuardian geeft iteejer een jonge struisvogel , en nu tevreden zijn!

dinsdag 28 juni 2005 @ 07:19:42 #92
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_28292522
    quote:
    Op maandag 27 juni 2005 23:34 schreef iteejer het volgende:

[..]

Ik wil een jonge struisvogel
    Dan wil ik wel het poezelige katje met poezenoogjes.
    pi_28293072
    quote:
    Op dinsdag 28 juni 2005 07:19 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dan wil ik wel het poezelige katje met poezenoogjes.
    Ow..... ik dacht dat ik dan allebei de katjes mocht. Iteejer wilde niet dus ik dacht.... Goody.... more for me.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      dinsdag 28 juni 2005 @ 09:20:07 #94
    102993 Enyalius
    Keeper of Knowledge
    pi_28293633
    ik wil een terrarium met wolfsspinnen
    pi_28310732
    quote:
    Op dinsdag 28 juni 2005 09:20 schreef Enyalius het volgende:
    ik wil een terrarium met wolfsspinnen
    Blerg...spinnen!!!
    No farewell could be the last one.
    If you long to meet again...
    pi_28311713
    quote:
    Op dinsdag 28 juni 2005 18:32 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Blerg...spinnen!!!
    Wat wil jij dan?
    Vleermuizen??
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      dinsdag 28 juni 2005 @ 19:07:10 #97
    102993 Enyalius
    Keeper of Knowledge
    pi_28311748
    nee vampieren in de kleren kast en onder het bed
      dinsdag 28 juni 2005 @ 19:12:35 #98
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_28311942
    ik wil een leeuw met een gitaar op mijn balkon
    pi_28311967
    quote:
    Op dinsdag 28 juni 2005 19:12 schreef BaajGuardian het volgende:
    ik wil een leeuw met een gitaar op mijn balkon
    Ik kan wel met een gitaar op jouw balkon komen zitten. Dan heb je iig een leeuwIN met een gitaar op je balkon.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_28311970
    quote:
    Op dinsdag 28 juni 2005 19:06 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Wat wil jij dan?
    Vleermuizen??
    ik heb al 3 kids, een maffe kat, een stel baardagamen en een ratteslangetje... Laat die vleermuizen maar buiten rondvliegen!!!

En ik denk dat mn vriendje niet zo blij wordt als ie vampieren in de klerenkast of onder mn bed vindt.....
    pi_28312095
    quote:
    Op dinsdag 28 juni 2005 19:13 schreef vamperotica het volgende:

[..]

ik heb al 3 kids, een maffe kat, een stel baardagamen en een ratteslangetje... Laat die vleermuizen maar buiten rondvliegen!!!

En ik denk dat mn vriendje niet zo blij wordt als ie vampieren in de klerenkast of onder mn bed vindt.....
    Wat zijn baardagamen toch? Mirage heeft ze. Jij ook al.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      dinsdag 28 juni 2005 @ 19:20:02 #102
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_28312186
    quote:
    Op dinsdag 28 juni 2005 19:17 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Wat zijn baardagamen toch? Mirage heeft ze. Jij ook al.
    http://img21.exs.cx/img21/6593/10956.jpg

oeps ik dacht dat we in ouwehoer zaten
    Sir Winston Churchill
    pi_28312250
    quote:
    Op dinsdag 28 juni 2005 19:20 schreef Mirage het volgende:

[..]

[afbeelding]
    kan em niet zien
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_28327245
    quote:
    Op dinsdag 28 juni 2005 19:21 schreef nokwanda het volgende:

[..]

kan em niet zien
    Dacht ik ook even. heb hem daar wel gezien en mijn commentaar geschreven
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_28336188
    Heeeyyy stelletje kletsmiepen, jullie schoffelen het hele meet-topic naar de kloten. Ga es gauw naar je eigen ouwehoer topic
    pi_28336367
    [WFL/TRU-MEET] Solse Gat

De meet is dus op 9 juli. Voor details zie bovenstaand linkje.
    Dit was ooit, lang geleden, nl het onderwerp van dit topic..
    pi_28337878
    Solse Gat? waar is dat eigenlijk?
      woensdag 29 juni 2005 @ 14:15:42 #108
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_28337906
    quote:
    Op woensdag 29 juni 2005 14:14 schreef Dr.Campbell het volgende:
    Solse Gat? waar is dat eigenlijk?
    Tussen Putten en Garderen, bij Drie.
    pi_28338107
    quote:
    Op woensdag 29 juni 2005 14:15 schreef Alicey het volgende:

[..]

Tussen Putten en Garderen, bij Drie.
    aha!
    Toch maar eens 'n kijkje nemen daar, thanks!
      zaterdag 2 juli 2005 @ 01:02:41 #110
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_28404568
    denk dat ik toch niet mee kan hoor , tis me wat tever en lichamelijke klachten irriteren me 24/7
      zaterdag 2 juli 2005 @ 09:47:37 #111
    19194 Oversight
    ◢◤
    pi_28407598
    quote:
    Op zaterdag 2 juli 2005 01:02 schreef BaajGuardian het volgende:
    denk dat ik toch niet mee kan hoor , tis me wat tever en lichamelijke klachten irriteren me 24/7
    gewoon komen joh,.... is hastikke gaaf daar !!

en ook leuk om andere users eens in het echt te zien......

en er moet íemand voor me op Mirage passen want ik kan zelf niet mee......

ik reken op je hoor !!!
    ◢◤
      zaterdag 2 juli 2005 @ 10:00:15 #112
    102993 Enyalius
    Keeper of Knowledge
    pi_28407689
    kan altijd nog een private detective in huren oversight
    denk dat ik deze oversla omdat het op de 9e is en ik naar een verjaardag ga
    wordt dus volgende keer
    pi_28409945
    M'n ritje terug naar een bed vervalt ineens. .

Onzeker dus of ik er ben.
      zaterdag 2 juli 2005 @ 12:27:27 #114
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_28410075
    quote:
    Op zaterdag 2 juli 2005 12:22 schreef Lynx666 het volgende:
    M'n ritje terug naar een bed vervalt ineens. .

Onzeker dus of ik er ben.
    niet zeuren !
    Ik heb ook geen rit terug.

Ik ga gewoon heen met openbaar vervoer, scharrel iemand op die me het laatste stuk even ophaalt en terug... desnoods de volgende ochtend ook met OV.

NP
    Sir Winston Churchill
    pi_28410116
    O2wwwww, verdomme...... begin nu pas echt te balen dat ik niet kan
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      zaterdag 2 juli 2005 @ 12:32:22 #116
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_28410191
    quote:
    Op zaterdag 2 juli 2005 12:28 schreef nokwanda het volgende:
    O2wwwww, verdomme...... begin nu pas echt te balen dat ik niet kan
    je kan wel !
    hup bel de oppascentrale of neem je spruit mee !
    Sir Winston Churchill
      zaterdag 2 juli 2005 @ 12:33:36 #117
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_28410207
    quote:
    Op zaterdag 2 juli 2005 01:02 schreef BaajGuardian het volgende:
    dat is jammer BG maar begrijpelijk.
    Sir Winston Churchill
    pi_28410226
    quote:
    Op zaterdag 2 juli 2005 12:32 schreef Mirage het volgende:

[..]

je kan wel !
    hup bel de oppascentrale of neem je spruit mee !
    Gaat ook niet om spruit. gaat om andere dingen
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      zaterdag 2 juli 2005 @ 12:37:00 #119
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_28410276
    quote:
    Op zaterdag 2 juli 2005 12:34 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Gaat ook niet om spruit. gaat om andere dingen
    dat begreep ik eigenlijk al
    maar wát kan er nou belangrijker zijn dan met een stel ..... ..... in de regen te gaan zitten.
    Sir Winston Churchill
    pi_28410323
    quote:
    Op zaterdag 2 juli 2005 12:37 schreef Mirage het volgende:

[..]

dat begreep ik eigenlijk al
    maar wát kan er nou belangrijker zijn dan met een stel ..... ..... in de regen te gaan zitten.
    Moet kijken of ik in overleg dingen wel of niet kan verzetten
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_28411097
    Wat gaat er nu precies gebeuren, wie gaat er mee, wie niet, wie rijdt mee, etc?

[WFL/TRU-MEET] Solse Gat
    pi_28411247
    Helaas.... ik kan echt niks verzetten en hoezeer ik er ook van baal...... ik kan niet mee.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_28411430
    Anders neem ik wel een slaapzak mee. .
      zaterdag 2 juli 2005 @ 13:45:25 #124
    28442 Natalie
    Borrelnootje
    pi_28411734
    quote:
    Op zaterdag 2 juli 2005 13:18 schreef iteejer het volgende:
    Wat gaat er nu precies gebeuren, wie gaat er mee, wie niet, wie rijdt mee, etc?

[WFL/TRU-MEET] Solse Gat
    Mits jouw aanbod nog geldt, ben ik erbij de 9de, Iteejer
      zaterdag 2 juli 2005 @ 13:50:31 #125
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_28411835
    Ik zou op zich best een keer willen meegaan maar eerst moet ik het auto-rijden weer oppakken. Heb jaren niet meer gereden door medicatie en wazigheid. Zou mijn eerste meeting worden maar ik sla deze keer over, tijd genoeg.

Maar dan moet ik natuurlijk wel uitgenodigd worden Ik nodig nu mezelf uit. Of mag iedereen meegaan die hier post in thruth?

Zie ik ook Iteejer eens en Mirage en Yvonne ook? En nog meer fokkers Inplaats van altijd vanachter de pc te communiceren.
    Sinds 2007 anti depressiva vrij,
    In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
    Gekte en waanzin voorbij.
    Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
      zaterdag 2 juli 2005 @ 21:05:21 #126
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_28424793
    Lynx666,

Ik zie dat jij vanuit Roosendaal met het ov komt en niet naar de premeet gaat.
    Ik kom vanuit Rotterdam met het OV en ga ook niet naar de premeet.

Kan jij via Rotterdam reizen, zodat we verder samen gaan richting Putten ?

Is het mogelijk dat iemand ons in Putten ophaalt ?

Sir Winston Churchill
    pi_28425004
    quote:
    Op zaterdag 2 juli 2005 21:05 schreef Mirage het volgende:
    Lynx666,

Ik zie dat jij vanuit Roosendaal met het ov komt en niet naar de premeet gaat.
    Ik kom vanuit Rotterdam met het OV en ga ook niet naar de premeet.

Kan jij via Rotterdam reizen, zodat we verder samen gaan richting Putten ?

Is het mogelijk dat iemand ons in Putten ophaalt ?
    Oh, ik had geloof ik toendertijd aangegeven wél naar de pre-meet te gaan. (En van daaruit met iemand meerijden naar Putten/SG)

edit: Staat ook in de OP van het topic in WFL dat ik mee-pre-meet. . Dat klopt dus.
      zaterdag 2 juli 2005 @ 21:14:36 #128
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_28425085
    quote:
    Op zaterdag 2 juli 2005 21:11 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Oh, ik had geloof ik toendertijd aangegeven wél naar de pre-meet te gaan. (En van daaruit met iemand meerijden naar Putten/SG)
    oh ! Ik zie het !

Geen probleem
    Sir Winston Churchill
    pi_28437826
    ik zou wel graag mee willen... Maar ja, werk en kids enzo....
      Admin zondag 3 juli 2005 @ 12:24:48 #130
    2222 crew  iteejer
    pi_28440383
    quote:
    Op zondag 3 juli 2005 09:09 schreef vamperotica het volgende:
    ik zou wel graag mee willen... Maar ja, werk en kids enzo....
    Tis zaterdagavond, moet je dan werken?
    En kinderen kun je aan een tafelpoot binden, voor een avondje/nachtje gaat dat wel.
      zondag 3 juli 2005 @ 12:28:55 #131
    102993 Enyalius
    Keeper of Knowledge
    pi_28440481
    of bij familie in een vuilnisbak dumpen
      Admin zondag 3 juli 2005 @ 12:34:11 #132
    2222 crew  iteejer
    pi_28440612
    Maarrr, lets get in detail

Er is dus een meet en een premeet.
    De premeet is in Utrecht, Hoog-Catharijne, de eettent bij de roltrappen naar de uitgang bij de schouwburg en jaarbeurs.

Het planneke is, dat we daar verzamelen en van daaruit met auto's vetrekken.

Vertrek van daar zal ergens rond 2100 zijn; dan zijn we rond 21:15 - 21:30 bij de parkeerplaats Tolnegen op de A1, alwaar we eventueel anderen oppikken die niet met de auto de enge stad in willen.
    Direct na die parkeerplaats is de afslag die we moeten hebben.
    We zullen dan naar verwachting ergens rond 2230 bij het gat aankomen.

Wie komt waar?
    Wie rijdt met wie mee?
      Admin zondag 3 juli 2005 @ 12:35:37 #133
    2222 crew  iteejer
    pi_28440659
    quote:
    Op donderdag 26 mei 2005 16:50 schreef qu63 het volgende:
    nav meerder slowchattopics en een recent bezoek aan het solse gat, is er besloten een meet te houden met WFL én TRU om het "fenomeen" solse gat te verklaren

meer info volgt

Datum : 9 juli 2005

P = gaat mee eten met de pre-meet ; N = doet niet mee met pre-meet ; E = eigen vervoer/rijdt met iemand mee ; O = Komt met OV

Wie komen er?

Alicey PO
    ATuin-hek PO
    Iteejer PE
    jogy E
    livEliveD PO
    Lupa_Solitaria PO
    Lynx666 PO
    Mirage NO
    qu63 P
    Reya PO
    ViperDesign PE
      Admin zondag 3 juli 2005 @ 12:38:00 #134
    2222 crew  iteejer
    pi_28440722
    De premeet vanaf 18:00? Dan hebben we nog tijd om eee happie te nemen
    Of eerder?
      zondag 3 juli 2005 @ 13:02:41 #135
    28442 Natalie
    Borrelnootje
    pi_28441431
    quote:
    Op zondag 3 juli 2005 12:34 schreef iteejer het volgende:
    Maarrr, lets get in detail

Er is dus een meet en een premeet.
    De premeet is in Utrecht, Hoog-Catharijne, de eettent bij de roltrappen naar de uitgang bij de schouwburg en jaarbeurs.

Het planneke is, dat we daar verzamelen en van daaruit met auto's vetrekken.

Vertrek van daar zal ergens rond 2100 zijn; dan zijn we rond 21:15 - 21:30 bij de parkeerplaats Tolnegen op de A1, alwaar we eventueel anderen oppikken die niet met de auto de enge stad in willen.
    Direct na die parkeerplaats is de afslag die we moeten hebben.
    We zullen dan naar verwachting ergens rond 2230 bij het gat aankomen.

Wie komt waar?
    Wie rijdt met wie mee?
    Ik kom met de trein naar Utrecht Centraal. Denk dat ik wel bij de pre-meet (vanaf 18.00 uur lijkt me een goed plan) zal zijn. Maar ik kom later deze week nog met een definitief antwoord.
    Hoe ik vanaf Utrecht naar dat het Solse Gat kom, dat weet ik dus nog niet. Dus als iemand me in de auto kwijt kan. (ik neem niet zoveel ruimte in )
    pi_28441496
    quote:
    Op zondag 3 juli 2005 13:02 schreef Natalie het volgende:

[..]

Hoe ik vanaf Utrecht naar dat het Solse Gat kom, dat weet ik dus nog niet. Dus als iemand me in de auto kwijt kan. (ik neem niet zoveel ruimte in )
    Dat lijkt mij geen probleem. Er zijn meer pre-meetgangers die met OV komen. Moi included. .
      zondag 3 juli 2005 @ 13:11:41 #137
    102993 Enyalius
    Keeper of Knowledge
    pi_28441695
    zit te denken dat ik mischien mee kan maar dat wordt laat als ik op de trug weg van nijmegen langs utrecht kom
      Admin zondag 3 juli 2005 @ 13:20:36 #138
    2222 crew  iteejer
    pi_28441975
    quote:
    Ik kom met de trein naar Utrecht Centraal. Denk dat ik wel bij de pre-meet (vanaf 18.00 uur lijkt me een goed plan) zal zijn. Maar ik kom later deze week nog met een definitief antwoord.
    Daarom komen we ook met auto's naar Utrecht he Tuurlijk kan dat.
      zondag 3 juli 2005 @ 17:40:56 #139
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_28449699
    quote:
    Voor mij hetzelfde. Overigens kom ik vanaf Sneek. Samen treinen?
      zondag 3 juli 2005 @ 17:53:08 #140
    28442 Natalie
    Borrelnootje
    pi_28450007
    quote:
    Op zondag 3 juli 2005 17:40 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Voor mij hetzelfde. Overigens kom ik vanaf Sneek. Samen treinen?
    Is goed.
    Maar ze zijn dat weekend bezig met het spoor, dus tot Zwolle heb je kans op vertraging (Traject Leeuwarden-Steenwijk en Steenwijk Zwolle). Ik heb er ook last van op het traject Assen-Meppel en Meppel-Zwolle. Extra reistijd is een half uur oid.
    Dus wel handig als we met die kans op vertraging even nrs uitwisselen.
      zondag 3 juli 2005 @ 18:01:21 #141
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_28450207
    quote:
    Op zondag 3 juli 2005 17:53 schreef Natalie het volgende:
    Maar ze zijn dat weekend bezig met het spoor, dus tot Zwolle heb je kans op vertraging (Traject Leeuwarden-Steenwijk en Steenwijk Zwolle). Ik heb er ook last van op het traject Assen-Meppel en Meppel-Zwolle. Extra reistijd is een half uur oid.
    Het zal ook weer niet
    Edit: Uitwisselen van nummers is ok. Ik heb nog ergens ruimte in me mensen-die-ik-moet-stalken bestand
      zondag 3 juli 2005 @ 18:04:33 #142
    28442 Natalie
    Borrelnootje
    pi_28450274
    quote:
    Op zondag 3 juli 2005 18:01 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Het zal ook weer niet
    Zal je altijd zien, hè. Wil je een keertje weg, werken ze aan het spoor.
    pi_28459688
    quote:
    Op zondag 3 juli 2005 12:24 schreef iteejer het volgende:

[..]

Tis zaterdagavond, moet je dan werken?
    En kinderen kun je aan een tafelpoot binden, voor een avondje/nachtje gaat dat wel.
    Op de een of andere manier had ik at idee opgevat dat de 9e op een doordeweekse dag viel.....

Maar mijn lieve zusje komt dan langs.....

En de kids zitten de hele week al aan de tafelpoot, die mogen juist ff vrij in het weekeind!
    pi_28540698
    quote:
    Op zondag 3 juli 2005 23:01 schreef vamperotica het volgende:
    Op de een of andere manier had ik at idee opgevat dat de 9e op een doordeweekse dag viel.....
    Maar mijn lieve zusje komt dan langs.....
    En de kids zitten de hele week al aan de tafelpoot, die mogen juist ff vrij in het weekeind!
    Simpel toch? Lieve zusje kan dan mooi oppassen
      woensdag 6 juli 2005 @ 10:45:39 #145
    102993 Enyalius
    Keeper of Knowledge
    pi_28541558
    mischien dat...als ik kom...iemand mij tussen 11-11:30 van utrecht ns op kan halen met de auto ? en hoe zit het met de nacht. blijven we daar hele nacht aangezien er na middernacht geen treinen meer gaan?

en telefoon nummer zou makkelijk zijn zodat ik bijtijds kan bellen als ik werkelijk kom of niet.
    pi_28546127
    quote:
    Op woensdag 6 juli 2005 10:06 schreef iteejer het volgende:

[..]

Simpel toch? Lieve zusje kan dan mooi oppassen
    Denk dat ze dan mee wil
      woensdag 6 juli 2005 @ 13:09:05 #147
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_28546404
    quote:
    Op woensdag 6 juli 2005 10:45 schreef Enyalius het volgende:

blijven we daar hele nacht aangezien er na middernacht geen treinen meer gaan?
    Zelfde vraag. Voor mij rijden er treinen na middernacht, maar als we er de hele nacht blijven moet ik nog even een slaapzak zien te regelen, want dan ga ik dus echt wel pitten.
    pi_28546405
    quote:
    Op woensdag 6 juli 2005 10:45 schreef Enyalius het volgende:
    mischien dat...als ik kom...iemand mij tussen 11-11:30 van utrecht ns op kan halen met de auto ? en hoe zit het met de nacht. blijven we daar hele nacht aangezien er na middernacht geen treinen meer gaan?

en telefoon nummer zou makkelijk zijn zodat ik bijtijds kan bellen als ik werkelijk kom of niet.
    Tegen die tijd zitten we al met zijn allen in het gat. Om dan ff naar utrecht te gaan om jou te halen is niet mogelijk. De hele nacht blijven - meestal niet, maar ja alles kan weer anders worden he
    Het is dan ff de vraag wat de mogeljkheden zijn: slaapplaats, of een lift regelen.
    pi_28546531
    quote:
    Op woensdag 6 juli 2005 13:01 schreef vamperotica het volgende:
    Denk dat ze dan mee wil
    Moet ze doen
    Kinderen in een kooitje, kelder, drogeren, oppascentrale, weet ik veel..
      woensdag 6 juli 2005 @ 13:14:16 #150
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_28546617
    quote:
    Op woensdag 6 juli 2005 13:12 schreef iteejer het volgende:

[..]

Moet ze doen
    Ik zou bijna niet geloven dat je 3 kinderen hebt.
      woensdag 6 juli 2005 @ 13:32:48 #151
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_28547419
    quote:
    Op woensdag 6 juli 2005 13:14 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik zou bijna niet geloven dat je 3 kinderen hebt.
    Juist wel.. kinderen maken je creatief !

Sir Winston Churchill
      woensdag 6 juli 2005 @ 13:44:06 #152
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_28547900
    quote:
    Op woensdag 6 juli 2005 13:32 schreef Mirage het volgende:

[..]

Juist wel.. kinderen maken je creatief !

Dat blijkt.
    pi_28548071
    quote:
    Op woensdag 6 juli 2005 13:12 schreef iteejer het volgende:

[..]

Moet ze doen
    Ze weten al niet beter!!
    En er moet nog een huis bewoonbaar gemaakt worden...
    pi_28548099
    @Iteejer....
    of ik stop mijn kids gewoon bij die van jouw....
    pi_28549187
    quote:
    Op woensdag 6 juli 2005 13:48 schreef vamperotica het volgende:
    @Iteejer....
    of ik stop mijn kids gewoon bij die van jouw....
    Past niet, ons kooitje je nét groot genoeg voor de eigen erfgenamen..
      woensdag 6 juli 2005 @ 14:22:16 #156
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_28549438
    Ik heb tegenwoordig wel een hele mooie kelder, maar die is nog niet geluiddicht.
    pi_28549576
    quote:
    Op woensdag 6 juli 2005 14:22 schreef Alicey het volgende:
    Ik heb tegenwoordig wel een hele mooie kelder, maar die is nog niet geluiddicht.
    Geluidsdicht.....Da's wel aan te raden ja!!
    pi_28549669
    quote:
    Op woensdag 6 juli 2005 14:14 schreef iteejer het volgende:

[..]

Past niet, ons kooitje je nét groot genoeg voor de eigen erfgenamen..
    T moet ook wel pcies passen heh... En om er dan nog es 3 bij te stoppen... Lijkt me idd wel heel erg krap worden...
    pi_28551357
    quote:
    Op woensdag 6 juli 2005 14:28 schreef vamperotica het volgende:
    T moet ook wel pcies passen heh... En om er dan nog es 3 bij te stoppen... Lijkt me idd wel heel erg krap worden...
    1) Kindekes in beddekes
    2) Hypnotiseer ze: 'je mag pas je bed uit als de CD die nu speelt stil is'.
    3) Zet een CD van SOAD op 'repeat'
    4) Ga naar het Solse Gat
    pi_28551394
    quote:
    Op woensdag 6 juli 2005 15:12 schreef iteejer het volgende:

[..]

1) Kindekes in beddekes
    2) Hypnotiseer ze: 'je mag pas je bed uit als de CD die nu speelt stil is'.
    3) Zet een CD van SOAD op 'repeat'
    4) Ga naar het Solse Gat
    En ze dan al feestend terug vinden zeker?!
    pi_28552406
    quote:
    Op woensdag 6 juli 2005 15:14 schreef vamperotica het volgende:
    En ze dan al feestend terug vinden zeker?!
    So what? Zolang ze maar in bedje blijven..
    pi_28552846
    quote:
    Op woensdag 6 juli 2005 15:45 schreef iteejer het volgende:

[..]

So what? Zolang ze maar in bedje blijven..
    Moek snel nog even goed leren hypnotiseren dan!
    pi_28553911
    quote:
    Op woensdag 6 juli 2005 15:56 schreef vamperotica het volgende:
    Moek snel nog even goed leren hypnotiseren dan!
    Doe maar gauw dan
    pi_28553931
    Bij ons onder in de flat heb je een afsluitbare ruimte waar je met gemak 60 kinders in kwijt kan. .
    pi_28554444
    quote:
    Op woensdag 6 juli 2005 16:17 schreef Lynx666 het volgende:
    Bij ons onder in de flat heb je een afsluitbare ruimte waar je met gemak 60 kinders in kwijt kan. .
    Mmmm da's wel handig!!!
    Maaruh.. Waar staat die flat?
    pi_28555217
    quote:
    Op woensdag 6 juli 2005 16:29 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Mmmm da's wel handig!!!
    Maaruh.. Waar staat die flat?
    Mja, dan zit je toch wel bijna in België .
      woensdag 6 juli 2005 @ 16:52:43 #167
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_28555281
    Helaas kan ik zaterdag niet mee. Als ik nu namelijk mee ga, kan ik zondag niet naar een Queen-concert, en dat is iets wat niet vaak meer voorkomt!

Helaas
    It's Time To Shine
    pi_28555664
    quote:
    Op woensdag 6 juli 2005 16:51 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Mja, dan zit je toch wel bijna in België .
    Zit ik ook!!
    Maar vast op een ander plekje als jij!

OT.... Een volgende keer ga ik graag mee!
      woensdag 6 juli 2005 @ 17:05:17 #169
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_28555773
    Jammer qu.

Veel plezier bij het concert!
    pi_28555911
    quote:
    Op woensdag 6 juli 2005 17:02 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Zit ik ook!!
    Maar vast op een ander plekje als jij!
    Ik zit meer in t westen des lands
    pi_28559382
    quote:
    Op woensdag 6 juli 2005 17:09 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Ik zit meer in t westen des lands
    Ik in Tilburg
      Admin vrijdag 8 juli 2005 @ 14:43:53 #172
    2222 crew  iteejer
    pi_28624149
    Vampa, ga jij nou nog mee? Of durf je niet?
    pi_28625818
    quote:
    Op vrijdag 8 juli 2005 14:43 schreef iteejer het volgende:
    Vampa, ga jij nou nog mee? Of durf je niet?
    Wil heel graag mee.. Maar dan wel een ander keertje!!!
      Admin vrijdag 8 juli 2005 @ 15:33:36 #174
    2222 crew  iteejer
    pi_28626107
    quote:
    Op vrijdag 8 juli 2005 15:27 schreef vamperotica het volgende:
    Wil heel graag mee.. Maar dan wel een ander keertje!!!
    Owkee. We zullen wel vaker gaan ja
      vrijdag 8 juli 2005 @ 15:43:34 #175
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_28626454
    same here
      vrijdag 8 juli 2005 @ 20:11:48 #176
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_28634737
    Eigenlijk was het mijn bedoeling om morgen eerst ergens anders langs te gaan en via daar naar Putten te reizen ( is handiger dan terug naar Utrecht).
    Ik heb dan wel iemand nodig die mij vanaf station Putten haalt.

Is dat dit keer erg omslachtig omdat de meesten op Utrecht al verzamelen of is dit geen probleem ( geen idee meer hoeveel tijd dit in beslag neemt en ik weet ook niet zeker of er dit keer nog verzamelt wordt bij parkeerplaats Tolnegen, omdat de verzameling al in Utrecht plaatsvind)

Als iemand mij wil/kan halen, graag even melden voor morgenvroeg 08.00 uur
    Als het omslachtig is, dan ook even melden.. dan verplaats ik dat wat ik 's middags wil doen.
    Sir Winston Churchill
      Admin vrijdag 8 juli 2005 @ 20:20:51 #177
    2222 crew  iteejer
    pi_28635018
    quote:
    Op vrijdag 8 juli 2005 20:11 schreef Mirage het volgende:
    Eigenlijk was het mijn bedoeling om morgen eerst ergens anders langs te gaan en via daar naar Putten te reizen ( is handiger dan terug naar Utrecht).
    Ik heb dan wel iemand nodig die mij vanaf station Putten haalt.

Is dat dit keer erg omslachtig omdat de meesten op Utrecht al verzamelen of is dit geen probleem ( geen idee meer hoeveel tijd dit in beslag neemt en ik weet ook niet zeker of er dit keer nog verzamelt wordt bij parkeerplaats Tolnegen, omdat de verzameling al in Utrecht plaatsvind)

Als iemand mij wil/kan halen, graag even melden voor morgenvroeg 08.00 uur
    Als het omslachtig is, dan ook even melden.. dan verplaats ik dat wat ik 's middags wil doen.
    Ik kan je best in Putten af station afhalen. Zal dan wel rond een uur of 21:30-21:45 zijn.
      vrijdag 8 juli 2005 @ 20:25:12 #178
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_28635161
    quote:
    Op vrijdag 8 juli 2005 20:20 schreef iteejer het volgende:

[..]

Ik kan je best in Putten af station afhalen. Zal dan wel rond een uur of 21:30-21:45 zijn.
    graag dan !

Mail je mij je foonnummer voor de zekerheid ?
    Ik wissel geloof ik net zo vaak van mobiele foon als jij van laptop, dus het nummer dat ik van je had is foetsie
    Sir Winston Churchill
    pi_28647377
    quote:
    Op vrijdag 8 juli 2005 20:25 schreef Mirage het volgende:

[..]

graag dan !

Mail je mij je foonnummer voor de zekerheid ?
    Ik wissel geloof ik net zo vaak van mobiele foon als jij van laptop, dus het nummer dat ik van je had is foetsie
    Verzonden
      zaterdag 9 juli 2005 @ 10:27:45 #180
    28442 Natalie
    Borrelnootje
    pi_28647468
    quote:
    Op zaterdag 9 juli 2005 10:23 schreef iteejer het volgende:

Verzonden
    Iteejer, ben je via msn of irc ook te bereiken momenteel?
    pi_28647843
    quote:
    Op zaterdag 9 juli 2005 10:27 schreef Natalie het volgende:
    Iteejer, ben je via msn of irc ook te bereiken momenteel?
    ik kom wel ff op irc
    pi_28675012
    De achterblijvers wachten met smart op een verslag. Kom op slaapkoppen.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      zondag 10 juli 2005 @ 15:42:15 #183
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_28682586
    Net Natalie op de trein gezet. Allemaal ok. Het was erg gezellig en ik ben blij dat ik mee geweest ben
    pi_28682641
    quote:
    Op zondag 10 juli 2005 15:42 schreef livEliveD het volgende:
    Net Natalie op de trein gezet. Allemaal ok. Het was erg gezellig en ik ben blij dat ik mee geweest ben
    Nou..... vertel..... hoe was het.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      zondag 10 juli 2005 @ 16:00:48 #185
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_28683130
    Ik zit nog in Rijswijk bij oma en de kindjes, heb even 4 uurtjes geslapen.
    Ik kwam alleen even kijken of miss Assen al naar huis was en alles oke is... verder echt posten/ lezen kan ik niet want oma's pc doet 2,5 minuutj om 1 pagina te laden en als ikmeer dan 2 tabs/pagina's open heb staan wordt het hele beeld zwart ! en kan ik resetten.... het opstarten vcan de pc duurt bijna 6 minuten geloof ik

ik denk dat het wel duidelijk is wat hier staat.
    Sir Winston Churchill
      zondag 10 juli 2005 @ 16:01:34 #186
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_28683146
    quote:
    Op zondag 10 juli 2005 15:44 schreef nokwanda het volgende:
    Nou..... vertel..... hoe was het.
    Gezellig, goed gepraat, rustgevend, sommige hebben bij het gat geslapen tot de late uurtjes, paar hele kleine excursies het bos in (om het gat heen), leuk om de personen achter de post te ontmoeten, wachten totdat de treinen weer normaal gingen rijden, leuke groep - geen enkele rotte appel, brak gaan, dingen uitwisselen, fok kennis updaten ( ), maar niks uitzonderlijks gezien ofzo maar die rust van dat schitterende bos was er wel weer ja.
      zondag 10 juli 2005 @ 16:01:49 #187
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_28683152
    Oh en veel gelachen
    pi_28683861
    t spijt me..
      zondag 10 juli 2005 @ 17:05:10 #189
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_28684881
      zondag 10 juli 2005 @ 18:23:32 #190
    28442 Natalie
    Borrelnootje
    pi_28686576
    Zo, ik heb weer Drentse bodem onder de voetjes
    Wat was dát gezellig, zeg! Vond het bijna jammer dat we weg moesten, maar was daarbij ook wel erg brak. Eerste keer dat ik een hele nacht niet geslapen heb. Ach, je moet alles eens gedaan hebben.
    Momenteel ben ik overigens verbazend fit

Lynx666, ben benieuwd naar die foto's!
      zondag 10 juli 2005 @ 18:28:29 #191
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_28686661
    quote:
    Op zondag 10 juli 2005 18:23 schreef Natalie het volgende:
    Lynx666, ben benieuwd naar die foto's!
    Jup, mail maar
    pi_28687090
    quote:
    Op zondag 10 juli 2005 18:23 schreef Natalie het volgende:
    Eerste keer dat ik een hele nacht niet geslapen heb.
    ben je echt zo grrrrrroen?
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      zondag 10 juli 2005 @ 19:15:05 #193
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_28687585
    quote:
    Op zondag 10 juli 2005 18:28 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Jup, mail maar
      zondag 10 juli 2005 @ 20:01:17 #194
    28442 Natalie
    Borrelnootje
    pi_28688784
    quote:
    Op zondag 10 juli 2005 18:52 schreef nokwanda het volgende:

ben je echt zo grrrrrroen?
    Vooral erg lui
      zondag 10 juli 2005 @ 20:04:45 #195
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_28688889
    quote:
    Op zondag 10 juli 2005 20:01 schreef Natalie het volgende:

[..]

Vooral erg lui
    Ik ben pas lui, ik heb gewoon geslapen bij het gat.
      Admin zondag 10 juli 2005 @ 21:14:20 #196
    2222 crew  iteejer
    pi_28690850
    quote:
    Op zondag 10 juli 2005 20:04 schreef Alicey het volgende:
    Ik ben pas lui, ik heb gewoon geslapen bij het gat.
    Op zeer eigenzinnige wijze ja: je was zo ongeveer één met je slaapzak, zodat je op een opgerolde imitatie-marmot-in-winterslaap leek

Ik ben net terug van de picnic met Jolanda, die dus een complete ouder-meet bleek te zijn en waarvoor ik om tien hier moest zijn. Aangezien ik pas om 7 uur thuis kwam, heb ik die meet grotendeels liggen pitten. Zit nog even bij Danny, als ik thuis ben zal ik de foto's uit de camera trekken. Plaatsen of mailen?

Overigens een zeer geslaagde meet, iedereen bedankt! Gelukkig dat jij nog goed thuisgekomen bent Natalie
      zondag 10 juli 2005 @ 21:18:30 #197
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_28690982
    quote:
    Op zondag 10 juli 2005 21:14 schreef iteejer het volgende:

[..]

Op zeer eigenzinnige wijze ja: je was zo ongeveer één met je slaapzak, zodat je op een opgerolde imitatie-marmot-in-winterslaap leek

Ik ben net terug van de picnic met Jolanda, die dus een complete ouder-meet bleek te zijn en waarvoor ik om tien hier moest zijn. Aangezien ik pas om 7 uur thuis kwam, heb ik die meet grotendeels liggen pitten. Zit nog even bij Danny, als ik thuis ben zal ik de foto's uit de camera trekken. Plaatsen of mailen?
    Misschien kun je ze mailen aan de meetgangers en de meetgangers laten beslissen of hun foto's geplaatst mogen worden?
      zondag 10 juli 2005 @ 21:18:54 #198
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_28690995
    quote:
    Op zondag 10 juli 2005 21:14 schreef iteejer het volgende:

[..]

Daar zijn zeker ook foto's van?
      Admin zondag 10 juli 2005 @ 21:21:03 #199
    2222 crew  iteejer
    pi_28691063
    quote:
    Op zondag 10 juli 2005 21:18 schreef Alicey het volgende:
    Daar zijn zeker ook foto's van?
    Niet door mij. Wel hebben wij ons afgevraagd of je gewekt zou worden door het van de helling afrollen, en in het gat terecht te komen.
    Ik meen dat de algehele indruk was dat je daar doorheen zou slapen
      zondag 10 juli 2005 @ 21:21:53 #200
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_28691087
    quote:
    Op zondag 10 juli 2005 21:21 schreef iteejer het volgende:

[..]

Niet door mij. Wel hebben wij ons afgevraagd of je gewekt zou worden door het van de helling afrollen, en in het gat terecht te komen.
    Ik meen dat de algehele indruk was dat je daar doorheen zou slapen
    Sliep ik zo vast?
      Admin zondag 10 juli 2005 @ 21:24:29 #201
    2222 crew  iteejer
    pi_28691156
    quote:
    Op zondag 10 juli 2005 21:21 schreef Alicey het volgende:
    Sliep ik zo vast?
    Je was één met je slaapzak-marmot, je sliep niet zozeer, je WAS slaap
      zondag 10 juli 2005 @ 21:25:36 #202
    28442 Natalie
    Borrelnootje
    pi_28691191
    't Was nu niet echt mijn favo-treinreis naar huis (lees: met 30 graden en moe in de trein), maar natuurlijk kom ik heelhuids thuis, Iteejer

Misschien is het 't beste om die foto's te gewoon te mailen, of online te gooien en de link naar iedereen te mailen. Dan krijgen we iig geen problemen als mensen toch niet met hun hoofd op FOK! willen.
      zondag 10 juli 2005 @ 21:28:14 #203
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_28691269
    quote:
    Op zondag 10 juli 2005 21:24 schreef iteejer het volgende:

[..]

Je was één met je slaapzak-marmot, je sliep niet zozeer, je WAS slaap
    Het is dan wel bewezen dat je er heerlijk kunt slapen.. Hoewel het aan de andere kant zo is dat als ik moe ben ik al snel slaap.
      zondag 10 juli 2005 @ 21:36:55 #204
    19194 Oversight
    ◢◤
    pi_28691548
    quote:
    Op zondag 10 juli 2005 21:28 schreef Alicey het volgende:

[..]

Het is dan wel bewezen dat je er heerlijk kunt slapen
    had ik al bewezen !
    ◢◤
      zondag 10 juli 2005 @ 21:38:55 #205
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_28691616
    quote:
    Op zondag 10 juli 2005 21:36 schreef Oversight het volgende:

[..]

had ik al bewezen !
    Dan heb ik het bevestigd.
      zondag 10 juli 2005 @ 22:30:11 #206
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_28693069
    stelletje slaapkoppen,
    aangezien het vanavond behoorlijk rustig in truth lijkt ga ik er vanuit dat iedereen nu ook slaapt ?
    Ik ga zo ook mijn bedje maar opzoeken.

De meet vond ik érg geslaagd, ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad.
    Allemaal bedankt voor de gezellige nacht.
    De één breekt zijn nek zo wat, de ander is één met haar slaapzak, de gezellige kwebbelkont... en de rillende vent die het niet koud had.... een leuk en divers gezelschap !
    Sir Winston Churchill
    pi_28693784
    quote:
    Op zondag 10 juli 2005 22:30 schreef Mirage het volgende:
    stelletje slaapkoppen,
    aangezien het vanavond behoorlijk rustig in truth lijkt ga ik er vanuit dat iedereen nu ook slaapt ?
    Ik ga zo ook mijn bedje maar opzoeken.

De meet vond ik érg geslaagd, ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad.
    Allemaal bedankt voor de gezellige nacht.
    De één breekt zijn nek zo wat, de ander is één met haar slaapzak, de gezellige kwebbelkont... en de rillende vent die het niet koud had.... een leuk en divers gezelschap !
    Shit..... ik heb echt wat gemist.
    Wie deed wat?
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      Admin zondag 10 juli 2005 @ 23:02:47 #208
    2222 crew  iteejer
    pi_28693910
    ik ga pitten
    grtz all
      zondag 10 juli 2005 @ 23:07:54 #209
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_28694053
    quote:
    Op zondag 10 juli 2005 22:30 schreef Mirage het volgende:
    en de rillende vent die het niet koud had....
    Het was ook niet koud

Oh ja er viel ook nog een boom (of iets soortgelijks) om, ergens.
    pi_28694129
    quote:
    Op zondag 10 juli 2005 22:58 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Shit..... ik heb echt wat gemist.
    Wie deed wat?
    Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar... En naar de foto's!!
    En... wanneer staat de volgende meet op de planning?
    Dan wil ik wel mee hoor!!!
    pi_28694197
    quote:
    Op zondag 10 juli 2005 23:07 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Het was ook niet koud

Aha, was jij de rillende vent die het niet koud had?
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      zondag 10 juli 2005 @ 23:14:27 #212
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_28694257
    quote:
    Op zondag 10 juli 2005 23:12 schreef nokwanda het volgende:
    Aha, was jij de rillende vent die het niet koud had?
    De rest trilde zo erg dat ze allemaal dachten dat ik aan het trillen was
      maandag 11 juli 2005 @ 06:47:35 #213
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_28698703
    quote:
    Op zondag 10 juli 2005 23:07 schreef livEliveD het volgende:

Dat van die boom heb ik dus echt gemist.
      maandag 11 juli 2005 @ 09:23:15 #214
    28442 Natalie
    Borrelnootje
    pi_28699542
    Ik kwebbel wel erg veel, hè... Zelfs als ik moe ben
    Wees blij dat ik niet ben gaan zingen
      maandag 11 juli 2005 @ 09:24:05 #215
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_28699555
    quote:
    Op maandag 11 juli 2005 09:23 schreef Natalie het volgende:
    Ik kwebbel wel erg veel, hè... Zelfs als ik moe ben
    Wees blij dat ik niet ben gaan zingen
    Als ik niet had geslapen had ik meegezongen
      maandag 11 juli 2005 @ 10:48:30 #216
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_28701039
    Oké en nu wil ik wel foto's zien !

via mail of in dit topic maakt mij werkelijk niet uit.
    Ik kan me voorstellen dat andere eerst de foto's willen zien voor ze online gezet worden ?
    Mijzelf maakt het niet uit. Ik kwam er niet om charmant te wezen ( ik ben al getrouwd ! ), ik kwam er voor mijn plezier en dat heb ik gehad !
    ( plasfoto's uitgezonderd uiteraard )
    Sir Winston Churchill
      maandag 11 juli 2005 @ 11:05:28 #217
    28442 Natalie
    Borrelnootje
    pi_28701434
    quote:
    Op maandag 11 juli 2005 09:24 schreef Alicey het volgende:

[..]

Als ik niet had geslapen had ik meegezongen
    Volgens mij hadden ze ons dan het Solse Gat ingetrapt

Even wachten op Iteejer en Lynx666 voor de foto's
      maandag 11 juli 2005 @ 11:07:27 #218
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_28701479
    Ik vind foto's online zo eng Maar serieus, sommige plaatsen is wel ok. Mail eerst maar dan kijk ik er wel even naar
      maandag 11 juli 2005 @ 11:07:51 #219
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_28701489
    quote:
    Op maandag 11 juli 2005 11:05 schreef Natalie het volgende:

[..]

Ik trap niet.... ik had gewoon heel hard BOE geroepen.. ,
    dan waren jullie vanzelf voorover getuimeld
    Sir Winston Churchill
      maandag 11 juli 2005 @ 11:08:28 #220
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_28701509
    quote:
    Op maandag 11 juli 2005 11:07 schreef livEliveD het volgende:
    Ik vind foto's online zo eng Maar serieus, sommige plaatsen is wel ok. Mail eerst maar dan kijk ik er wel even naar
    Helemaal begrijpelijk, wordt vast voor gezorgd !
    Sir Winston Churchill
      maandag 11 juli 2005 @ 11:10:31 #221
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_28701569
    quote:
    Op maandag 11 juli 2005 11:07 schreef livEliveD het volgende:
    De foto's die ik heb van Utrecht zijn overigens wel redelijk gelukt. De foto's in het Solse Gat zelf zijn, zelfs na belichting soepen, te onduidelijk. Ik zal die vanavond ook mailen.
      maandag 11 juli 2005 @ 11:11:07 #222
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_28701584
    quote:
    Op maandag 11 juli 2005 11:05 schreef Natalie het volgende:

[..]

Het hangt er van af. Mijn kat vindt het mooi als ik zing. Niet dat ik wil zeggen dat dat positief te noemen is.
    quote:
    Ik ben haske benieuwd in ieder geval
      maandag 11 juli 2005 @ 11:18:19 #223
    28442 Natalie
    Borrelnootje
    pi_28701738
    quote:
    Op maandag 11 juli 2005 11:07 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ik trap niet.... ik had gewoon heel hard BOE geroepen.. ,
    dan waren jullie vanzelf voorover getuimeld
    Zit er dik in! En dan snel zelf nog wat plaatjes schieten, zeker?
      maandag 11 juli 2005 @ 11:21:55 #224
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_28701823
    quote:
    Op maandag 11 juli 2005 11:08 schreef Mirage het volgende:
    Helemaal begrijpelijk, wordt vast voor gezorgd !
    In mijn geval kun je het wel begrijpen?
      maandag 11 juli 2005 @ 11:22:27 #225
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_28701838
    quote:
    Op maandag 11 juli 2005 11:10 schreef Alicey het volgende:
    De foto's die ik heb van Utrecht zijn overigens wel redelijk gelukt. De foto's in het Solse Gat zelf zijn, zelfs na belichting soepen, te onduidelijk. Ik zal die vanavond ook mailen.
    Ok!
      maandag 11 juli 2005 @ 11:24:25 #226
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_28701889
    quote:
    Op maandag 11 juli 2005 11:21 schreef livEliveD het volgende:

[..]

In mijn geval kun je het wel begrijpen?

jij weet wel beter !

Nee, ik kan mij voorstellen dat mensen foto's vervelend vinden.
    Ikzelf wílde vroeger niet eens op foto's.
    Tegenwoordig maakt het mij werkelijk geen bal uit.

Maar ik begrjip het dus heel goed dat je de foto's eerst zelf wilt "screenen".

Sir Winston Churchill
      maandag 11 juli 2005 @ 11:27:42 #227
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_28701961
    quote:
    Op maandag 11 juli 2005 11:22 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Ok!
    Jij staat op er trouwens ook heel mooi op op een van die foto's.
      maandag 11 juli 2005 @ 11:29:33 #228
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_28702011
    quote:
    Op maandag 11 juli 2005 11:24 schreef Mirage het volgende:
    jij weet wel beter !
    Maar ik begrjip het dus heel goed dat je de foto's eerst zelf wilt "screenen".
    Tuuwk
    Sommige foto's zijn meer test-foto's voor de belichting enzo, is ook niet echt zinnig om te plaatsen. Sowieso alles plaatsen lijkt me wat veel maar een paar leuke zitten er zeker wel tussen. Een deel is vast stof voor het roddelcircuit maar dat boeit me persoonlijk dan weer minder.
      maandag 11 juli 2005 @ 11:30:26 #229
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_28702030
    quote:
    Op maandag 11 juli 2005 11:27 schreef Alicey het volgende:
    Jij staat op er trouwens ook heel mooi op op een van die foto's.
    Ben benieuwd Zal wel ff me vriendin laten screenen
      maandag 11 juli 2005 @ 11:46:43 #230
    28442 Natalie
    Borrelnootje
    pi_28702468
    Wat mij betreft gooien we ze in een zipje en zenden we die naar iedereen die op de meeting was. Dan kunnen we zelf de foto's online gooien die we erop willen hebben en de rest lekker achterwege laten
      maandag 11 juli 2005 @ 21:01:50 #231
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_28717706
    Foto's van Utrecht zijn trouwens gemaild naar iedereen die er was.
      maandag 11 juli 2005 @ 21:15:17 #232
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_28718176
    quote:
    Op maandag 11 juli 2005 21:01 schreef Alicey het volgende:
    Dank !
    Sir Winston Churchill
      dinsdag 12 juli 2005 @ 00:14:12 #233
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_28724029
    quote:
    Op maandag 11 juli 2005 21:01 schreef Alicey het volgende:
    Ik heb ze binnen waarvoor veel dank! Morgen zal ik even kijken.
      dinsdag 12 juli 2005 @ 17:12:46 #234
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_28742781
    iteejer? Links?
      woensdag 13 juli 2005 @ 16:42:15 #235
    28442 Natalie
    Borrelnootje
    pi_28773592
    'k Probeer Lynx al te bereiken, maar krijg 'm helaas niet te pakken, Alicey.
      woensdag 13 juli 2005 @ 16:45:05 #236
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_28773664
    iteejer houdt zich ook al stil..
      woensdag 13 juli 2005 @ 16:47:29 #237
    28442 Natalie
    Borrelnootje
    pi_28773735
    Het is een complot!
      woensdag 13 juli 2005 @ 16:51:33 #238
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_28773859
    quote:
    Op woensdag 13 juli 2005 16:47 schreef Natalie het volgende:
    Het is een complot!
    Zullen we dan maar in het bos gaan zoeken?
      woensdag 13 juli 2005 @ 16:55:48 #239
    28442 Natalie
    Borrelnootje
    pi_28773965
    quote:
    Op woensdag 13 juli 2005 16:51 schreef Alicey het volgende:

[..]

Zullen we dan maar in het bos gaan zoeken?
    Idd.. straks lopen die arme kerels daar nog verdwaasd door het bos heen... The horror!
    Ik blijf het wel proberen. Komt wel goed.
      woensdag 13 juli 2005 @ 17:38:16 #240
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_28775178
    Iteejer ligt vast nog steeds voor pampus na eerst de hele nacht meeten en vervolgens een picknick te hebben gehad.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mirage op 13-07-2005 17:45:09 ]
    Sir Winston Churchill
      woensdag 13 juli 2005 @ 17:42:53 #241
    28442 Natalie
    Borrelnootje
    pi_28775296
    quote:
    Op woensdag 13 juli 2005 17:38 schreef Mirage het volgende:
    Iteejer ligt vast nog steeds voor pampus na eerst de hele nacht meeten en vervolgens een pickick te hebben gehad.
    Daar zou je nog best een gelijk in kunnen hebben, Mirage
      woensdag 13 juli 2005 @ 17:44:48 #242
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_28775339
    quote:
    Op woensdag 13 juli 2005 17:38 schreef Mirage het volgende:
    Iteejer ligt vast nog steeds voor pampus na eerst de hele nacht meeten en vervolgens een pickick te hebben gehad.
    Van OUD heh. Belangrijk detail!
      woensdag 13 juli 2005 @ 17:45:53 #243
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_28775366
    quote:
    Op woensdag 13 juli 2005 17:44 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Van OUD heh. Belangrijk detail!

Ik kan het gekwek hier nog horen !!!
    Sir Winston Churchill
      woensdag 13 juli 2005 @ 17:54:19 #244
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_28775568
    quote:
    Op woensdag 13 juli 2005 17:45 schreef Mirage het volgende:
    Ik kan het gekwek hier nog horen !!!
    Welk gekwek? Ben je meegeweest? Of ons gekwek danwel Iteejer zijn gekwek?
      woensdag 13 juli 2005 @ 18:03:03 #245
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_28775796
    quote:
    Op woensdag 13 juli 2005 17:54 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Welk gekwek? Ben je meegeweest? Of ons gekwek danwel Iteejer zijn gekwek?
    het gekwek van de OUD miepen natuurlijk !
    en meegeweest.. 't is hier toch truth !
    Dan hoef je niet mee om te kunnen horen hoe ze daar kwekken.
    Sir Winston Churchill
    pi_28797293
    quote:
    Op woensdag 13 juli 2005 16:45 schreef Alicey het volgende:
    iteejer houdt zich ook al stil..
    Ben ff druk geweest, Belgie en zo. Ben vandaag ook beetje heel druk, vanavond hoogstwaarschijnlijk ook niet of nauwelijks aanwezig, maar die foto's komen echt
      donderdag 14 juli 2005 @ 12:50:44 #247
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_28797432
    Echt waar.

Sorry, ik ben in een flauwe bui
      vrijdag 22 juli 2005 @ 00:17:04 #248
    15080 static
    03.09.2006 - 11:35
    pi_29026700
    Nu ik net 6pack heb gezien stelt het allemaal geen reet voor.
    Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
    pi_29027304
    quote:
    Op vrijdag 22 juli 2005 00:17 schreef static het volgende:
    Nu ik net 6pack heb gezien stelt het allemaal geen reet voor.
    Ik heb 't ook gezien - én gecaptured voor jullie

Zie dit topic, daar zal ik 'm over een kwartier of wat plaatsen. .

Hij's best leuk
      zaterdag 30 juli 2005 @ 17:16:45 #250
    28442 Natalie
    Borrelnootje
    pi_29269166
    quote:
    Op donderdag 14 juli 2005 12:46 schreef iteejer het volgende:

[..]

Ben ff druk geweest, Belgie en zo. Ben vandaag ook beetje heel druk, vanavond hoogstwaarschijnlijk ook niet of nauwelijks aanwezig, maar die foto's komen echt
    * Natalie wacht nog steeds geduldig
      zaterdag 30 juli 2005 @ 17:17:42 #251
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_29269192
    quote:
    Op zaterdag 30 juli 2005 17:16 schreef Natalie het volgende:

[..]

nuttige kick ja!
    It's Time To Shine
      zaterdag 30 juli 2005 @ 17:18:22 #252
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_29269204
    De foto's van iteejer idd nog.
    pi_29282291
    Echte TRU'ers doen toch een telepathische meet?
      zondag 31 juli 2005 @ 08:34:33 #254
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_29286894
    quote:
    Op zondag 31 juli 2005 00:33 schreef joshus_cat het volgende:
    Echte TRU'ers doen toch een telepathische meet?
    Maar ook nep-TRU'ers zoals ik waren er aanwezig.
      Admin zondag 31 juli 2005 @ 09:59:14 #255
    2222 crew  iteejer
    pi_29287194
    quote:
    Op zaterdag 30 juli 2005 17:16 schreef Natalie het volgende:
    Ik zal ze vandaag bijeenzippen en rondsturen. Ff zien of ik ieders mailadres wel heb
      zondag 31 juli 2005 @ 10:20:12 #256
    28442 Natalie
    Borrelnootje
    pi_29287395
    Iteejer
    pi_29288861
    quote:
    Op zondag 31 juli 2005 08:34 schreef Alicey het volgende:

[..]

Maar ook nep-TRU'ers zoals ik waren er aanwezig.
    Ha! dus je kunt meteen de echte van de neppers onderscheiden
    pi_29319905
    quote:
    Op zondag 31 juli 2005 09:59 schreef iteejer het volgende:

[..]

Ik zal ze vandaag bijeenzippen en rondsturen. Ff zien of ik ieders mailadres wel heb
    Vandaag was gisteren en ik heb geen .zip in mijn mailbox.

Sir Winston Churchill
    pi_29320123
    quote:
    Op maandag 1 augustus 2005 12:19 schreef Mirage het volgende:
    Vandaag was gisteren en ik heb geen .zip in mijn mailbox.
    Ja, hit me...
    En je zal ook nog wel boos op me worden omdat ik heb geslowchat in Drop hier al je leuke X factor oneliners en jokes

Nah ja
    ik zal het moedig dragen..
    pi_29323602
    Sir Winston Churchill
    pi_29331281
    quote:
    Op maandag 1 augustus 2005 12:27 schreef iteejer het volgende:

[..]

Ja, hit me...
    En je zal ook nog wel boos op me worden omdat ik heb geslowchat in Drop hier al je leuke X factor oneliners en jokes

Nah ja
    ik zal het moedig dragen..
    Maar ja.... dat ging dan ook deels over een afvoerslang om het Solse gat te drainen
    Of over eventueel dierlijk leven dat je zou kunnen aantreffen in zo´n gat.... een soort Nessie maar dan sols... Solsie.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_60316259
    Hey, komt er weer 'ns 'n keer zo'n meet? Lijkt me best 'ns leuk om mee te maken! ; )
      donderdag 24 juli 2008 @ 13:42:20 #263
    79143 Darkwolf
    To the moon I howl
    pi_60319147
    Misschien wel ja.
    Is het toeval of heb je test topic gelezen omtrent een face 2 face "confrontatie" van iemand met een gave die deze demonstreert aan een skepticus?
    Dat zou wel een mooie combo zijn natuurlijk. Meteen twee vliegen in een klap!
      donderdag 24 juli 2008 @ 16:19:54 #264
    130154 BarraCupraCuda
    yeah im talking to you!
    pi_60323082
    ben al eens bij een fok solsegat meet geweest..
    was cool
    Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
    The only easy day is yesterday
    stay frosty
    pi_60324735
    quote:
    Op donderdag 24 juli 2008 13:42 schreef Darkwolf het volgende:
    Misschien wel ja.
    Is het toeval of heb je test topic gelezen omtrent een face 2 face "confrontatie" van iemand met een gave die deze demonstreert aan een skepticus?
    Dat zou wel een mooie combo zijn natuurlijk. Meteen twee vliegen in een klap!
    Nee, ik heb niks gelezen verder.
    Maar zou idd wel mooi zijn!
      maandag 11 augustus 2008 @ 18:26:10 #266
    199397 Windigo
    Flavourtarian
    pi_60738474
    Volgende keer wil ik ook komen
      dinsdag 12 augustus 2008 @ 09:16:15 #267
    79143 Darkwolf
    To the moon I howl
    pi_60754123
    quote:
    Op maandag 11 augustus 2008 18:26 schreef Windigo het volgende:
    Volgende keer wil ik ook komen
    Als er uberhaupt een meet gaat komen.
    Weinig mensen die op dit topic reageren.
    Heb gelezen dat Ali een balletje opgooide voor een meeting in het "Al het occulte komt van" topic.
    Misschien handig om in dit topic daar over verder uit te wijden?
    pi_60755713
    Lijkt me 'n goed plan!
      dinsdag 12 augustus 2008 @ 10:41:45 #269
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_60755909
    Leuk plan

Maar ik ben zelf al in dat solse gat geweest en ken het, vandaar dat ik niet de behoefte voel om daar weer savonds in de kou te gaan zitten
    The truth was in here.
      dinsdag 12 augustus 2008 @ 10:58:57 #270
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_60756346
    * Alicey wil er wel weer eens heen. Laat het weer echter eerst maar eens een beetje meewerken.
    pi_60757645
    quote:
    Op dinsdag 12 augustus 2008 10:41 schreef Bastard het volgende:
    Leuk plan

Maar ik ben zelf al in dat solse gat geweest en ken het, vandaar dat ik niet de behoefte voel om daar weer savonds in de kou te gaan zitten
    Als het samen zou kunnen vallen met zo'n ''face-to-face confrontatie'' waar Darkwolf het 'n paar posts terug over had, dan wordt het misschien toch wel de moeite waard!
    pi_60757774
    Ik denk niet dat je veel gaat meemaken als je al discussierend in dat gat zit. Dat hele ding met groepjes is echt leuk hoor, maar meer voor het uitje dan voor de ervaringen op zich. Veeeels te gezellig.
    En theologische discussies kun je ook voeren als je de mensen van de Wachttoren gewoon eens binnen laat en een kop koffie aanbied.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:51:32 #273
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_60757823
    quote:
    Op dinsdag 12 augustus 2008 11:46 schreef Dr.Campbell het volgende:

[..]

Als het samen zou kunnen vallen met zo'n ''face-to-face confrontatie'' waar Darkwolf het 'n paar posts terug over had, dan wordt het misschien toch wel de moeite waard!
    Ik geloof niet dat er iets van de grond kwam waarbij iemand zegt "kom we gaan meeten en dan laat ik mijn kunstje zien"
    Maar met face-to-face.. het is ook altijd leuk om eens het gezicht te zien achter iemand zijn posts.
    The truth was in here.
    pi_60758388
    quote:
    Op dinsdag 12 augustus 2008 11:51 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat er iets van de grond kwam waarbij iemand zegt "kom we gaan meeten en dan laat ik mijn kunstje zien"
    Maar met face-to-face.. het is ook altijd leuk om eens het gezicht te zien achter iemand zijn posts.
    Ja inderdaad, ben ik ook wel 'ns benieuwd naar
    pi_60759157
    quote:
    Op dinsdag 12 augustus 2008 11:50 schreef nokwanda het volgende:
    Ik denk niet dat je veel gaat meemaken als je al discussierend in dat gat zit. Dat hele ding met groepjes is echt leuk hoor, maar meer voor het uitje dan voor de ervaringen op zich. Veeeels te gezellig.
    En theologische discussies kun je ook voeren als je de mensen van de Wachttoren gewoon eens binnen laat en een kop koffie aanbied.
    Ja, dat is ook waar haha!
    Ik verwacht wat mezelf betreft met zo'n meet als deze dan ook meer 'n gezellig uitje dan dat er bijzondere ervaringen opgedaan zullen worden...hoewel ik dat heel graag 'ns zou willen meemaken hoor.
    pi_60810128
    quote:
    Op dinsdag 12 augustus 2008 10:58 schreef Alicey het volgende:
    * Alicey wil er wel weer eens heen. Laat het weer echter eerst maar eens een beetje meewerken.
    * Papabear heeft er ook wel weer zin an.
    Tis alweer een tijd geleden inderdaad. Misschien dat Causa wel weer valt te porren, maar alleen bij +25 graden natuurlijk
      donderdag 14 augustus 2008 @ 09:34:41 #277
    79143 Darkwolf
    To the moon I howl
    pi_60818743
    Ho ho ho mensen!
    Wacht even!
    De topic titel is nogal ongelukkig natuurlijk maar ik hoopte dat het niet persee in het "Solse gat" hoeft plaats te vinden?
    Kan een mod anders het topic titel aanpassen?
    Geen idee namelijk waar dat Solse gat is, maar zelf kom ik uit Katwijk en ik heb geen zin om 3 uur te reizen en weer 3 uur terug, of zoiets.
    Het moet wel leuk (en centraal) worden natuurlijk.
      donderdag 14 augustus 2008 @ 09:53:21 #278
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_60819119
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 09:34 schreef Darkwolf het volgende:
    Ho ho ho mensen!
    Wacht even!
    De topic titel is nogal ongelukkig natuurlijk maar ik hoopte dat het niet persee in het "Solse gat" hoeft plaats te vinden?
    Kan een mod anders het topic titel aanpassen?
    Geen idee namelijk waar dat Solse gat is, maar zelf kom ik uit Katwijk en ik heb geen zin om 3 uur te reizen en weer 3 uur terug, of zoiets.
    Het moet wel leuk (en centraal) worden natuurlijk.
    Anders laten we dit topic open voor de mensen die persee willen meeten op het solse gat en maak je een apart TRU meet topic aan?
    The truth was in here.
      donderdag 14 augustus 2008 @ 10:12:23 #279
    79143 Darkwolf
    To the moon I howl
    pi_60819423
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 09:53 schreef Bastard het volgende:
    Anders laten we dit topic open voor de mensen die persee willen meeten op het solse gat en maak je een apart TRU meet topic aan?
    Good idea.
    Zal eens een momentje vinden om een fantsoenlijk topic in elkaar te flanzen!
    pi_63113913
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 22:34 schreef Papabear het volgende:

[..]

* Papabear heeft er ook wel weer zin an.
    Tis alweer een tijd geleden inderdaad. Misschien dat Causa wel weer valt te porren, maar alleen bij +25 graden natuurlijk
    Als je dat op 13 augustus, terwijl ik in Belgie zit meld, dan zie ik dat natuurlijk niet
    Volgend jaar dan maar
    Kol haneshama Tehalel Yah
    "When I read the Bhagavad Gita and reflect about how God created this universe everything else seems so superfluous". (Einstein)
      maandag 10 november 2008 @ 21:32:26 #281
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_63113999
    quote:
    Op maandag 10 november 2008 21:30 schreef Causa het volgende:

[..]

Als je dat op 13 augustus, terwijl ik in Belgie zit meld, dan zie ik dat natuurlijk niet
    Volgend jaar dan maar
    Het is inmiddels weer een beetje heel erg veel te koud er voor ja.
    pi_63115021
    Te koud maakt nog niet zoveel uit. Te nat is imho een stuk erger.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_63115197
    quote:
    Op maandag 10 november 2008 21:59 schreef nokwanda het volgende:
    Hoe dan ook.. als er mooi weer te proberen valt.....
    "When I read the Bhagavad Gita and reflect about how God created this universe everything else seems so superfluous". (Einstein)
    pi_63115353
    quote:
    Op maandag 10 november 2008 21:30 schreef Causa het volgende:

[..]

Volgend jaar dan maar
    En daar kom je dan vervolgens op 10 november pas achter?

pi_63115403
    quote:
    Op maandag 10 november 2008 22:07 schreef Papabear het volgende:

[..]

En daar kom je dan vervolgens op 10 november pas achter?

Dat bedoel ik Mag je nog van geluk spreken!
    pi_63115411
    Dat duurt weer 3/4 jaar
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      maandag 10 november 2008 @ 22:10:06 #287
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_63115431
    quote:
    Ach, inmiddels heb ik al een aantal keer doorweekt in het gat gezeten
    pi_63115474
    quote:
    Op maandag 10 november 2008 22:10 schreef Alicey het volgende:

[..]

[.....]
    pi_63115510
    quote:
    Op maandag 10 november 2008 22:09 schreef nokwanda het volgende:
    Dat duurt weer 3/4 jaar
    Zie vervolg reakties
    pi_63116367
    quote:

[..]

Verkeerde topic/subforum?
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      dinsdag 11 november 2008 @ 14:40:15 #291
    28442 Natalie
    Borrelnootje
    pi_63129317
    quote:

[..]

In of bij?
      dinsdag 11 november 2008 @ 14:41:06 #292
    28442 Natalie
    Borrelnootje
    pi_63129345
    quote:
    Beide keren dat ik er geweest ben was het koud en nat.
    Zou niet weten hoe het eruit ziet zonder al die blubberpoelen op de weg er naartoe
      dinsdag 11 november 2008 @ 18:05:39 #293
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_63134907
    quote:
    Op dinsdag 11 november 2008 14:40 schreef Natalie het volgende:

[..]

In of bij?
    Nouja, er bij om preciezer te zijn.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties