Juist wel.. kinderen maken je creatief !quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zou bijna niet geloven dat je 3 kinderen hebt.
Dat blijkt.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:32 schreef Mirage het volgende:
[..]
Juist wel.. kinderen maken je creatief !
![]()
Ze weten al niet beter!!quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:12 schreef iteejer het volgende:
[..]
Moet ze doen![]()
Kinderen in een kooitje, kelder, drogeren, oppascentrale, weet ik veel..
Past niet, ons kooitje je nét groot genoeg voor de eigen erfgenamen..quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:48 schreef vamperotica het volgende:
@Iteejer....
of ik stop mijn kids gewoon bij die van jouw....
Geluidsdicht.....Da's wel aan te raden ja!!quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:22 schreef Alicey het volgende:
Ik heb tegenwoordig wel een hele mooie kelder, maar die is nog niet geluiddicht.
T moet ook wel pcies passen heh... En om er dan nog es 3 bij te stoppen... Lijkt me idd wel heel erg krap worden...quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:14 schreef iteejer het volgende:
[..]
Past niet, ons kooitje je nét groot genoeg voor de eigen erfgenamen..![]()
1) Kindekes in beddekesquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:28 schreef vamperotica het volgende:
T moet ook wel pcies passen heh... En om er dan nog es 3 bij te stoppen... Lijkt me idd wel heel erg krap worden...
En ze dan al feestend terug vinden zeker?!quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:12 schreef iteejer het volgende:
[..]
1) Kindekes in beddekes
2) Hypnotiseer ze: 'je mag pas je bed uit als de CD die nu speelt stil is'.
3) Zet een CD van SOAD op 'repeat'
4) Ga naar het Solse Gat![]()
So what? Zolang ze maar in bedje blijven..quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:14 schreef vamperotica het volgende:
En ze dan al feestend terug vinden zeker?!
Moek snel nog even goed leren hypnotiseren dan!quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:45 schreef iteejer het volgende:
[..]
So what? Zolang ze maar in bedje blijven..
Doe maar gauw danquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:56 schreef vamperotica het volgende:
Moek snel nog even goed leren hypnotiseren dan!
Mmmm da's wel handig!!!quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:17 schreef Lynx666 het volgende:
Bij ons onder in de flat heb je een afsluitbare ruimte waar je met gemak 60 kinders in kwijt kan..
Mja, dan zit je toch wel bijna in Belgiëquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:29 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Mmmm da's wel handig!!!
Maaruh.. Waar staat die flat?
Zit ik ook!!quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:51 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Mja, dan zit je toch wel bijna in België.
Ik zit meer in t westen des landsquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:02 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zit ik ook!!![]()
Maar vast op een ander plekje als jij!![]()
Wil heel graag mee.. Maar dan wel een ander keertje!!!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:43 schreef iteejer het volgende:
Vampa, ga jij nou nog mee?Of durf je niet?
Owkee. We zullen wel vaker gaan jaquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:27 schreef vamperotica het volgende:
Wil heel graag mee.. Maar dan wel een ander keertje!!!
Ik kan je best in Putten af station afhalen. Zal dan wel rond een uur of 21:30-21:45 zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:11 schreef Mirage het volgende:
Eigenlijk was het mijn bedoeling om morgen eerst ergens anders langs te gaan en via daar naar Putten te reizen ( is handiger dan terug naar Utrecht).
Ik heb dan wel iemand nodig die mij vanaf station Putten haalt.
Is dat dit keer erg omslachtig omdat de meesten op Utrecht al verzamelen of is dit geen probleem ( geen idee meer hoeveel tijd dit in beslag neemt en ik weet ook niet zeker of er dit keer nog verzamelt wordt bij parkeerplaats Tolnegen, omdat de verzameling al in Utrecht plaatsvind)
Als iemand mij wil/kan halen, graag even melden voor morgenvroeg 08.00 uur
Als het omslachtig is, dan ook even melden.. dan verplaats ik dat wat ik 's middags wil doen.
graag dan !quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:20 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ik kan je best in Putten af station afhalen. Zal dan wel rond een uur of 21:30-21:45 zijn.
Verzondenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:25 schreef Mirage het volgende:
[..]
graag dan !
Mail je mij je foonnummer voor de zekerheid ?
Ik wissel geloof ik net zo vaak van mobiele foon als jij van laptop, dus het nummer dat ik van je had is foetsie![]()
ik kom wel ff op ircquote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:27 schreef Natalie het volgende:
Iteejer, ben je via msn of irc ook te bereiken momenteel?
Nou..... vertel..... hoe was het.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:42 schreef livEliveD het volgende:
Net Natalie op de trein gezet. Allemaal ok. Het was erg gezellig en ik ben blij dat ik mee geweest ben![]()
Gezellig, goed gepraat, rustgevend, sommige hebben bij het gat geslapen tot de late uurtjes, paar hele kleine excursies het bos in (om het gat heen), leuk om de personen achter de post te ontmoeten, wachten totdat de treinen weer normaal gingen rijden, leuke groep - geen enkele rotte appel, brak gaan, dingen uitwisselen, fok kennis updaten (quote:Op zondag 10 juli 2005 15:44 schreef nokwanda het volgende:
Nou..... vertel..... hoe was het.
Jup, mail maarquote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 18:23 schreef Natalie het volgende:
Eerste keer dat ik een hele nacht niet geslapen heb.
Op zeer eigenzinnige wijze ja: je was zo ongeveer één met je slaapzak, zodat je op een opgerolde imitatie-marmot-in-winterslaap leekquote:Op zondag 10 juli 2005 20:04 schreef Alicey het volgende:
Ik ben pas lui, ik heb gewoon geslapen bij het gat.
Misschien kun je ze mailen aan de meetgangers en de meetgangers laten beslissen of hun foto's geplaatst mogen worden?quote:Op zondag 10 juli 2005 21:14 schreef iteejer het volgende:
[..]
Op zeer eigenzinnige wijze ja: je was zo ongeveer één met je slaapzak, zodat je op een opgerolde imitatie-marmot-in-winterslaap leek
Ik ben net terug van de picnic met Jolanda, die dus een complete ouder-meet bleek te zijn en waarvoor ik om tien hier moest zijn. Aangezien ik pas om 7 uur thuis kwam, heb ik die meet grotendeels liggen pitten. Zit nog even bij Danny, als ik thuis ben zal ik de foto's uit de camera trekken. Plaatsen of mailen?
Daar zijn zeker ook foto's van?quote:Op zondag 10 juli 2005 21:14 schreef iteejer het volgende:
[..]
Op zeer eigenzinnige wijze ja: je was zo ongeveer één met je slaapzak, zodat je op een opgerolde imitatie-marmot-in-winterslaap leek
Niet door mij. Wel hebben wij ons afgevraagd of je gewekt zou worden door het van de helling afrollen, en in het gat terecht te komen.quote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 21:21 schreef iteejer het volgende:
[..]
Niet door mij. Wel hebben wij ons afgevraagd of je gewekt zou worden door het van de helling afrollen, en in het gat terecht te komen.
Ik meen dat de algehele indruk was dat je daar doorheen zou slapen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |