Juist wel.. kinderen maken je creatief !quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zou bijna niet geloven dat je 3 kinderen hebt.
Dat blijkt.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:32 schreef Mirage het volgende:
[..]
Juist wel.. kinderen maken je creatief !
![]()
Ze weten al niet beter!!quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:12 schreef iteejer het volgende:
[..]
Moet ze doen![]()
Kinderen in een kooitje, kelder, drogeren, oppascentrale, weet ik veel..
Past niet, ons kooitje je nét groot genoeg voor de eigen erfgenamen..quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:48 schreef vamperotica het volgende:
@Iteejer....
of ik stop mijn kids gewoon bij die van jouw....
Geluidsdicht.....Da's wel aan te raden ja!!quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:22 schreef Alicey het volgende:
Ik heb tegenwoordig wel een hele mooie kelder, maar die is nog niet geluiddicht.
T moet ook wel pcies passen heh... En om er dan nog es 3 bij te stoppen... Lijkt me idd wel heel erg krap worden...quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:14 schreef iteejer het volgende:
[..]
Past niet, ons kooitje je nét groot genoeg voor de eigen erfgenamen..![]()
1) Kindekes in beddekesquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:28 schreef vamperotica het volgende:
T moet ook wel pcies passen heh... En om er dan nog es 3 bij te stoppen... Lijkt me idd wel heel erg krap worden...
En ze dan al feestend terug vinden zeker?!quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:12 schreef iteejer het volgende:
[..]
1) Kindekes in beddekes
2) Hypnotiseer ze: 'je mag pas je bed uit als de CD die nu speelt stil is'.
3) Zet een CD van SOAD op 'repeat'
4) Ga naar het Solse Gat![]()
So what? Zolang ze maar in bedje blijven..quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:14 schreef vamperotica het volgende:
En ze dan al feestend terug vinden zeker?!
Moek snel nog even goed leren hypnotiseren dan!quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:45 schreef iteejer het volgende:
[..]
So what? Zolang ze maar in bedje blijven..
Doe maar gauw danquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:56 schreef vamperotica het volgende:
Moek snel nog even goed leren hypnotiseren dan!
Mmmm da's wel handig!!!quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:17 schreef Lynx666 het volgende:
Bij ons onder in de flat heb je een afsluitbare ruimte waar je met gemak 60 kinders in kwijt kan..
Mja, dan zit je toch wel bijna in Belgiëquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:29 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Mmmm da's wel handig!!!
Maaruh.. Waar staat die flat?
Zit ik ook!!quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:51 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Mja, dan zit je toch wel bijna in België.
Ik zit meer in t westen des landsquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:02 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zit ik ook!!![]()
Maar vast op een ander plekje als jij!![]()
Wil heel graag mee.. Maar dan wel een ander keertje!!!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:43 schreef iteejer het volgende:
Vampa, ga jij nou nog mee?Of durf je niet?
Owkee. We zullen wel vaker gaan jaquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:27 schreef vamperotica het volgende:
Wil heel graag mee.. Maar dan wel een ander keertje!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |