Het is dan wel bewezen dat je er heerlijk kunt slapen.. Hoewel het aan de andere kant zo is dat als ik moe ben ik al snel slaap.quote:Op zondag 10 juli 2005 21:24 schreef iteejer het volgende:
[..]
Je was één met je slaapzak-marmot, je sliep niet zozeer, je WAS slaap
quote:Op zondag 10 juli 2005 21:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is dan wel bewezen dat je er heerlijk kunt slapen
quote:Op zondag 10 juli 2005 22:30 schreef Mirage het volgende:
stelletje slaapkoppen,
aangezien het vanavond behoorlijk rustig in truth lijkt ga ik er vanuit dat iedereen nu ook slaapt ?
Ik ga zo ook mijn bedje maar opzoeken.
De meet vond ik érg geslaagd, ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad.
Allemaal bedankt voor de gezellige nacht.
De één breekt zijn nek zo wat, de ander is één met haar slaapzak, de gezellige kwebbelkont... en de rillende vent die het niet koud had.... een leuk en divers gezelschap !
Het was ook niet koudquote:Op zondag 10 juli 2005 22:30 schreef Mirage het volgende:
en de rillende vent die het niet koud had....
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar... En naar de foto's!!quote:Op zondag 10 juli 2005 22:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]![]()
Shit..... ik heb echt wat gemist.
Wie deed wat?
Aha, was jij de rillende vent die het niet koud had?quote:Op zondag 10 juli 2005 23:07 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Het was ook niet koud![]()
![]()
![]()
Oh ja er viel ook nog een boom (of iets soortgelijks) om, ergens.
De rest trilde zo erg dat ze allemaal dachten dat ik aan het trillen wasquote:Op zondag 10 juli 2005 23:12 schreef nokwanda het volgende:
Aha, was jij de rillende vent die het niet koud had?
Dat van die boom heb ik dus echt gemist.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:07 schreef livEliveD het volgende:
Oh ja er viel ook nog een boom (of iets soortgelijks) om, ergens.
Als ik niet had geslapen had ik meegezongenquote:Op maandag 11 juli 2005 09:23 schreef Natalie het volgende:
Ik kwebbel wel erg veel, hè... Zelfs als ik moe ben
Wees blij dat ik niet ben gaan zingen
Volgens mij hadden ze ons dan het Solse Gat ingetraptquote:Op maandag 11 juli 2005 09:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als ik niet had geslapen had ik meegezongen
Ik trap niet.... ik had gewoon heel hard BOE geroepen.. ,quote:Op maandag 11 juli 2005 11:05 schreef Natalie het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze ons dan het Solse Gat ingetrapt
Even wachten op Iteejer en Lynx666 voor de foto's
Helemaal begrijpelijk, wordt vast voor gezorgd !quote:Op maandag 11 juli 2005 11:07 schreef livEliveD het volgende:
Ik vind foto's online zo engMaar serieus, sommige plaatsen is wel ok. Mail eerst maar dan kijk ik er wel even naar
![]()
De foto's die ik heb van Utrecht zijn overigens wel redelijk gelukt. De foto's in het Solse Gat zelf zijn, zelfs na belichting soepen, te onduidelijk. Ik zal die vanavond ook mailen.quote:Op maandag 11 juli 2005 11:07 schreef livEliveD het volgende:
Ik vind foto's online zo engMaar serieus, sommige plaatsen is wel ok. Mail eerst maar dan kijk ik er wel even naar
![]()
Het hangt er van af. Mijn kat vindt het mooi als ik zing.quote:Op maandag 11 juli 2005 11:05 schreef Natalie het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze ons dan het Solse Gat ingetrapt
Ik ben haske benieuwd in ieder gevalquote:Even wachten op Iteejer en Lynx666 voor de foto's
Zit er dik in! En dan snel zelf nog wat plaatjes schieten, zeker?quote:Op maandag 11 juli 2005 11:07 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik trap niet.... ik had gewoon heel hard BOE geroepen.. ,
dan waren jullie vanzelf voorover getuimeld![]()
In mijn geval kun je het wel begrijpen?quote:Op maandag 11 juli 2005 11:08 schreef Mirage het volgende:
Helemaal begrijpelijk, wordt vast voor gezorgd !
Ok!quote:Op maandag 11 juli 2005 11:10 schreef Alicey het volgende:
De foto's die ik heb van Utrecht zijn overigens wel redelijk gelukt. De foto's in het Solse Gat zelf zijn, zelfs na belichting soepen, te onduidelijk. Ik zal die vanavond ook mailen.
quote:Op maandag 11 juli 2005 11:21 schreef livEliveD het volgende:
[..]
In mijn geval kun je het wel begrijpen?![]()
![]()
![]()
![]()
Tuuwkquote:Op maandag 11 juli 2005 11:24 schreef Mirage het volgende:jij weet wel beter !
Maar ik begrjip het dus heel goed dat je de foto's eerst zelf wilt "screenen".
Ben benieuwdquote:Op maandag 11 juli 2005 11:27 schreef Alicey het volgende:
Jij staat op er trouwens ook heel mooi op op een van die foto's.
Dank !quote:Op maandag 11 juli 2005 21:01 schreef Alicey het volgende:
Foto's van Utrecht zijn trouwens gemaild naar iedereen die er was.
Ik heb ze binnen waarvoor veel dank! Morgen zal ik even kijken.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:01 schreef Alicey het volgende:
Foto's van Utrecht zijn trouwens gemaild naar iedereen die er was.
Idd.. straks lopen die arme kerels daar nog verdwaasd door het bos heen... The horror!quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zullen we dan maar in het bos gaan zoeken?
Daar zou je nog best een gelijk in kunnen hebben, Miragequote:Op woensdag 13 juli 2005 17:38 schreef Mirage het volgende:
Iteejer ligt vast nog steeds voor pampus na eerst de hele nacht meeten en vervolgens een pickick te hebben gehad.
Van OUD heh. Belangrijk detail!quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:38 schreef Mirage het volgende:
Iteejer ligt vast nog steeds voor pampus na eerst de hele nacht meeten en vervolgens een pickick te hebben gehad.
quote:
Welk gekwek? Ben je meegeweest? Of ons gekwek danwel Iteejer zijn gekwek?quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:45 schreef Mirage het volgende:
Ik kan het gekwek hier nog horen !!!
het gekwek van de OUD miepen natuurlijk !quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:54 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Welk gekwek? Ben je meegeweest? Of ons gekwek danwel Iteejer zijn gekwek?![]()
Ben ff druk geweest, Belgie en zo. Ben vandaag ook beetje heel druk, vanavond hoogstwaarschijnlijk ook niet of nauwelijks aanwezig, maar die foto's komen echtquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:45 schreef Alicey het volgende:
iteejer houdt zich ook al stil..
Ik heb 't ook gezien - én gecaptured voor julliequote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:17 schreef static het volgende:
Nu ik net 6pack heb gezien stelt het allemaal geen reet voor.
* Natalie wacht nog steeds geduldigquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:46 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ben ff druk geweest, Belgie en zo. Ben vandaag ook beetje heel druk, vanavond hoogstwaarschijnlijk ook niet of nauwelijks aanwezig, maar die foto's komen echt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |