WOWquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:27 schreef Atreidez het volgende:
Zijn jullie nou nog steeds bezig
Nou, voor de vorm een plaatje van mijn nu al een jaar stilliggende regio -
[afbeelding]
http://www.imagehigh.com/ tot 2MBquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:05 schreef Falco het volgende:
Waar kan ik het beste grote plaatjes uploaden?
Ben ik ook benieuwd naar!quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:21 schreef MrTorture het volgende:
Is de combinatie SC4 / Rush Hour al ergens heel goedkoop leverbaar?
holy cow!!!quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:27 schreef Atreidez het volgende:
[afbeelding]
* mschol hgeeft gister sc4 deluxe in bart smit gekocht voor 15 euroquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:17 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ben ik ook benieuwd naar!
En met goedkoop bedoel ik < ¤ 20.
rush hour heb ik in de freerecordshop zien liggen voor 6.50 (den haag centrum)quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:02 schreef renz0r het volgende:
Ik heb SC4 gekocht
Was 15 euro, ik kom aan met mn cdbon van 10 en een briefje van 5.
De vrouw scant de sticker op het hoesje waar 15 euro op stond.
Die vrouw: Dat is dan ¤10 euro
Ik:*Snel cdbon geeft, voordat ze ziet dat ze het verkeerd zegt*
Zij: Dank u wel en een fijne dag!
Zodan! Bespaar je 5 hele eurosJammer dat ze Rush hour niet hadden. Ik alle winkels af voor de uitbreiding, hebben ze het nergens
Naja mag niet klagen om maar 10 euro te betalen voor sim city 4
nice!!quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:35 schreef ElmarO het volgende:
Europese wegen in mijn stad. En stukjes gras met hek samen met een nieuwe boomsoort.
[[url=http://img212.echo.cx/img212/4225/sc1202vaujours4lr.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik ben in een nieuwe stad aan de gang gegaan met sunken highway. In de vorige stad ging dat wat moeilijker. Ik vind het aardig gelukt al zeg ik het zelf.
[[url=http://img212.echo.cx/img212/8805/sc121brtigny2xl.th.jpg]afbeelding][/URL]
En ik heb een avenue weten te splitsen. Kijk hier in dit topic hoe het moet. Het schijnt ook met groundhighways te werken, maar dat heb ik nog niet geprobeerd.
[[url=http://img220.echo.cx/img220/1467/sc122brtigny6gy.th.jpg]afbeelding][/URL]
Die zaten bij de Netwerk Addon Mod. Daarmee heb ik ook die avenuebrug gemaakt die je op dat plaatje ziet.quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:39 schreef mschol het volgende:
[..]
nice!!
hoe krijg je een enkele oprit bij je snelweg???
a ha..quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:40 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die zaten bij de Netwerk Addon Mod. Daarmee heb ik ook die avenuebrug gemaakt die je op dat plaatje ziet.
Bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:41 schreef mschol het volgende:
* mschol hgeeft gister sc4 deluxe in bart smit gekocht voor 15 euro
quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:27 schreef Atreidez het volgende:
[afbeelding]
Mwah, ik zit al op 1,1 en heb nog niet eens de helft van wat hij heeft volgebouwd. Maar die regio is erg mooi ja, ik hoop dat de mijne ook zo goed wordtquote:
Ik heb 0quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:57 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Mwah, ik zit al op 1,1 en heb nog niet eens de helft van wat hij heeft volgebouwd. Maar die regio is erg mooi ja, ik hoop dat de mijne ook zo goed wordt
[slechte tvp]
Kan jij mij het grasveld modje geven?quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:35 schreef ElmarO het volgende:
Europese wegen in mijn stad. En stukjes gras met hek samen met een nieuwe boomsoort.
[[url=http://img212.echo.cx/img212/4225/sc1202vaujours4lr.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik ben in een nieuwe stad aan de gang gegaan met sunken highway. In de vorige stad ging dat wat moeilijker. Ik vind het aardig gelukt al zeg ik het zelf.
[[url=http://img212.echo.cx/img212/8805/sc121brtigny2xl.th.jpg]afbeelding][/URL]
En ik heb een avenue weten te splitsen. Kijk hier in dit topic hoe het moet. Het schijnt ook met groundhighways te werken, maar dat heb ik nog niet geprobeerd.
[[url=http://img220.echo.cx/img220/1467/sc122brtigny6gy.th.jpg]afbeelding][/URL]
Dikke slums?quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:28 schreef Zzyzx het volgende:
Ik ben ook weer begonnen. Masterspel. Dikke slums maak ik overal.
Ja inderdaad. Ik weet het nog steeds niet wat hij precies bedoeldquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:01 schreef mschol het volgende:
[..]
vast de nederlandse vertaling van iets
ik vond het wel wonderbaarlijk de hoeveelheid talen waar je simcity in kan installerenquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:01 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik weet het nog steeds niet wat hij precies bedoeld
Wsa het niet gewoon Deens?quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vond het wel wonderbaarlijk de hoeveelheid talen waar je simcity in kan installeren
niet een soort..quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:22 schreef cyber_rebel het volgende:
Hm, ga dat spel ook maar eens spelen nu ik een pc heb die het goed aankan. Tot nu toe maar 1 keer geprobeerd en bleef toen steken bij 20000 inwoners voor 1 regio.
Begrijp ik het goed dat rush hour een soort uitbreiding is?
Het is een uitbreidingquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:22 schreef cyber_rebel het volgende:
Hm, ga dat spel ook maar eens spelen nu ik een pc heb die het goed aankan. Tot nu toe maar 1 keer geprobeerd en bleef toen steken bij 20000 inwoners voor 1 regio.
Begrijp ik het goed dat rush hour een soort uitbreiding is?
Het is zeker de moeite waardquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:24 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Snelle reactie.
Wat zit er zoal in die uitbreiding dan? Is het de moeite waard?
Wijken voor R$-mennekes. Eindeloze vlaktes van Brick Walk-Ups en Project Bootstraps. Sloppenwijken. En natuurlijk enorm veel industrie, volk moet wel wat te werken hebben. En boerderijen. Educatie, gezondheid? Doe ik niet aan, gekke rommel.quote:
das ook een manier...quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:00 schreef Zzyzx het volgende:
[..]
Wijken voor R$-mennekes. Eindeloze vlaktes van Brick Walk-Ups en Project Bootstraps. Sloppenwijken. En natuurlijk enorm veel industrie, volk moet wel wat te werken hebben. En boerderijen. Educatie, gezondheid? Doe ik niet aan, gekke rommel.
Ow zo. Toch bedankt voor je uitlegquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:00 schreef Zzyzx het volgende:
[..]
Wijken voor R$-mennekes. Eindeloze vlaktes van Brick Walk-Ups en Project Bootstraps. Sloppenwijken. En natuurlijk enorm veel industrie, volk moet wel wat te werken hebben. En boerderijen. Educatie, gezondheid? Doe ik niet aan, gekke rommel.
Marrast Roadside Kit Hier zit dat grasveldje bij. En het leuke is dat ze geen onderhoudskosten hebben.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:09 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Marrast Roadside Kit Hier zit dat grasveldje bij. En het leuke is dat ze geen onderhoudskosten hebben.
Hartelijk dank! Straks ff naar boven!quote:
Plaatjes, plaatjesquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:11 schreef Zzyzx het volgende:
Ja het is wel leuk om hele mooie steden te maken enzo, maar ik vind het veel fascinerender om een enorme zooi ervan te maken. Enorme mensenmassa's die elke ochtend massale verstoppingen creeeren op en rond de snelwegen die naar de immensen industrievlaktes voeren. En overal zwarte gebouwen vanwege de verneukt lange reistijd.
Mja als ik zin heb ofzo maak ik wel een keer plaatjes. Het is niet alsof het geweldig indrukwekkend is ofzo, het is vooral enorm smerig.quote:
Je moet ook een vuilnisbelt makenquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:26 schreef Zzyzx het volgende:
[..]
Mja als ik zin heb ofzo maak ik wel een keer plaatjes. Het is niet alsof het geweldig indrukwekkend is ofzo, het is vooral enorm smerig.
juist daaromquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:26 schreef Zzyzx het volgende:
[..]
Mja als ik zin heb ofzo maak ik wel een keer plaatjes. Het is niet alsof het geweldig indrukwekkend is ofzo, het is vooral enorm smerig.
Wat leuk is . Die ovens maken en funding op 0 zetten. Gratis verbruik van je ovensquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:29 schreef Zzyzx het volgende:
[..]
Ja die maak ik meestal ook, ik vind die ovens niet leuk. Zien er te luxe uit.
Nee, nog nooit geprobeerd. Hoezo?quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:36 schreef cyber_rebel het volgende:
Heeft iemand weleens geprobeerd om alleen een gigantische vuilnisbelt te maken en de ruimte te verkopen aan de buursteden? In simcity 3000 althans.![]()
zou het dan uberhaupt kunnen in 4??quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:36 schreef cyber_rebel het volgende:
Heeft iemand weleens geprobeerd om alleen een gigantische vuilnisbelt te maken en de ruimte te verkopen aan de buursteden? In simcity 3000 althans.![]()
En het type boom dat je hier ziet zit met nog andere boomsoorten in de drie onderstaande pakketten.quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:35 schreef ElmarO het volgende:
Oh het lijkt me wel grappig een heel gebied met een hele hoop afval.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:37 schreef AMD64 het volgende:
Nee, nog nooit geprobeerd. Hoezo?
is handig en nog mooi oookquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:42 schreef Atreidez het volgende:
Ik gebruik eigenlijk altijd een garbage chute, die van PEG.
[afbeelding]
kun je die naar me toe mailen, die zoek ik al een tijdjequote:Op donderdag 26 mei 2005 22:42 schreef Atreidez het volgende:
[afbeelding]
Hij staat ook op simtropolis.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:49 schreef Cerbie het volgende:
[..]
kun je die naar me toe mailen, die zoek ik al een tijdje
Gebruik nu de deep hole waste management, maar die van PEG is leuker.
luukwel staartaap gmail puntje com
Die is me serieus nog nooit opgevallen daarquote:
Dat is dus een soort "werp van de wereld weg tool?"quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:42 schreef Atreidez het volgende:
[afbeelding]
letterlijk iddquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:26 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Dat is dus een soort "werp van de wereld weg tool?"
Strakquote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:44 schreef mschol het volgende:
[..]
letterlijk idd
, het vuilnis wordt over het randje gekiept
heb ik ook..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:33 schreef MrTorture het volgende:
Als ik zo'n region voor me heb, heb ik altijd zoiets van "Ok, where to start"
Dat had ik ook jaquote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:33 schreef MrTorture het volgende:
Succes met je nieuwe regioquote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:31 schreef Atreidez het volgende:
Ben maar helemaal overnieuw begonnen, me oude regio krijg ik weer niet compleet terug.. maar 1.4 milj. inwoners en ik mis wat stadjes aan de onderkant. Maar ik ga kijken hoeveel sims ik op deze regio kan krijgen.
[afbeelding]
Kheb alleen nog maar electriciteitnet opgezet en wat laagbouw om t op gang te helpen
die zet ik neer en toch blijft eq laagquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:09 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Dat had ik ook jaMaar nu ik weer wat in beeld krijg is t wel leuk.. Als je eenmaal 2 stadjes hebt dan bouwt de rest zo vol door goeie ontwikkeling.. als je iig scholen neerzet natuurlijk
Ik kies eerst voor de allerkleinste steden. En daarin maak ik alleen maar industrie. Daarna ga ik naar een buurstad (naast het industrie) en daar bouw ik alleen maar commercie en woonhuizenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:33 schreef MrTorture het volgende:
Ik zet zelfs de centrales en verbandingsovens in een andere map als me industry, als het dan High Tech wordt hebben ze er geen last meer vanquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:13 schreef AMD64 het volgende:
Ik kies eerst voor de allerkleinste steden. En daarin maak ik alleen maar industrie. Daarna ga ik naar een buurstad (naast het industrie) en daar bouw ik alleen maar commercie en woonhuizenDag vervuiling
ik kan er niks creatiefs mee verzinnenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:55 schreef MrTorture het volgende:
Ik vind het dan altijd zo statisch ogen. Net iets te levenloos zeg maar. Dat blijft toch een nadeel van SC...
Ik deed dat in het begin automatisch ook wel, alles op een rijtje. Het past mooi, maar uiteindelijk is het best saai ja.. Tegenwoordig trek ik altijd wel een paar wegen schuin, gewoon om mezelf te verplichten daar wat anders mee te doen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:55 schreef MrTorture het volgende:
Ik vind het dan altijd zo statisch ogen. Net iets te levenloos zeg maar. Dat blijft toch een nadeel van SC...
proibleem is dat ze met een grid werken en ze lijnen alles uit op dat grid...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:05 schreef Frollo het volgende:
Je wordt door het spel idd wel gedwongen om alles recht en hoekig te maken. Een schuine weg kan nog net, maar zelfs dan moeten de huizen erlangs nog recht gezet worden.
Zou dat nou komen omdat dat makkelijker te programmeren is, of omdat de Amerikanen niets anders kennen en zich gewoon werkelijk niet kunnen voorstellen dat een stad wel eens geen rechthoekig stratenpatroon zou kunnen hebben?
In elk geval heb ik door deze restricties mijn plannen om een levensecht Nijmegen na te bootsen moeten laten varen
Dat is het grote voordeel inderdaadquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:43 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik zet zelfs de centrales en verbandingsovens in een andere map als me industry, als het dan High Tech wordt hebben ze er geen last meer van
Vooral het stadionnetje is erg relaxedquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:08 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik deed dat in het begin automatisch ook wel, alles op een rijtje. Het past mooi, maar uiteindelijk is het best saai ja.. Tegenwoordig trek ik altijd wel een paar wegen schuin, gewoon om mezelf te verplichten daar wat anders mee te doen.
[afbeelding]
Dit was 1 zo'n stadje waarbij dat uiteindelijk best leuk is uitgepakt
Mijn eerste heette Willemsstad. (achternaamquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:12 schreef MrTorture het volgende:
Ik zit altijd alleen al een half uur na te denken over de naam van m'n stad
En ik mis eigenlijk concertzalen en festivalterrein of de mogelijkheid een festival toe te staan in je stad.
fietspaden ben ik nergens tegen gekomen, maar wel wandelpaden die je naast een weg kan planten. hier of hierquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:47 schreef cyber_rebel het volgende:
Hehe klinkt allemaal heel herkenbaar wat hier wordt gezegd. Maar nog ff een vraagje tussendoor, zijn er ook mods waarbij je fietspaden kunt aanleggen?
Volgens mij wel. Staan in ieder geval weer een hoop dingen van PEG op Simtropolis.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:13 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Die is me serieus nog nooit opgevallen daarHebben ze sinds kort al PEG z'n dingen weer teruggezet ofzo?
Ik weet nog wel dat het er allemaal afgehaald is vanwege een aantal dingen die hij in z'n terms of usage had gezet bij het installeren, 'mag niet op simtropolis geplaatst worden' enzo
Heb ik ook last. Ik probeer het dan ook zo symmetrisch mogelijk te krijgen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:51 schreef mschol het volgende:
ik merk van mezelf dat ik alles zo netjes recht mogelijk wil hebben (is denk ik een overblijfsel van simcity classic...)
Ik heb wel een aantal plaatjes op Simtropolis gezien van mensen die hun wegennet op de Europese manier hebben en daar zijn de wegen groen dus het moet mogelijk zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:05 schreef Frollo het volgende:
Je wordt door het spel idd wel gedwongen om alles recht en hoekig te maken. Een schuine weg kan nog net, maar zelfs dan moeten de huizen erlangs nog recht gezet worden.
Zou dat nou komen omdat dat makkelijker te programmeren is, of omdat de Amerikanen niets anders kennen en zich gewoon werkelijk niet kunnen voorstellen dat een stad wel eens geen rechthoekig stratenpatroon zou kunnen hebben?
In elk geval heb ik door deze restricties mijn plannen om een levensecht Nijmegen na te bootsen moeten laten varen
Ik kijk altijd in m'n atlas voor een stadsnaam. Voor m'n huidige regio heb ik een kaartje van Parijs gebruikt die er in staat.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:12 schreef MrTorture het volgende:
Ik zit altijd alleen al een half uur na te denken over de naam van m'n stad
Yup. 1 keer gedaanquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:44 schreef mschol het volgende:
http://simcity.ea.com/play/simcity_classic.php
simcity classic online spelen
ik heb de offline versie thuis ook liggenquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb de offline versie thuis ook liggen
maar dit is grppig voor als ik op school niks te doen heb
Ziet er mooi uitquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:13 schreef Rag het volgende:
Pics van m'n nieuwe Regio Wesanen:
(Verkapte tvp)
[plaatjes]
Eén vraag, is het iemand al gelukt om die tram-mod te installeren? Heb 't geprobeert, maar kan gewoon geen rails aanleggen.
PEG CDK SV Plaza Pack 1quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:16 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit. In welk pakket zitten die parasollen en die zonneklok die ik op het onderste plaatje zie?
Die is inderdaad schitterendquote:
uhh simtropolis misschien?>??quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:27 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Die is inderdaad schitterend
is het ook mogelijk om een groter station dan de standaard te maken? Met meer sporen ofzo/
Simtropolis is the place 2 b.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:27 schreef MrTorture het volgende:
[..]
is het ook mogelijk om een groter station dan de standaard te maken? Met meer sporen ofzo/
Groter kan uiteraard als je een paar stations aan elkaar plaktquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:27 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Schitterend. Vooral die laatste. vanavond maar ffkes downloaden.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:36 schreef Rag het volgende:
[..]
Groter kan uiteraard als je een paar stations aan elkaar plakt
Of bedoel je zoiets:
[afbeelding][afbeelding]
London Kings Cross Station by Frogface and BSC
&
[afbeelding]
Download
Bestaat dat station van de vorige pagina uit meerdere dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:36 schreef Rag het volgende:
[..]
Groter kan uiteraard als je een paar stations aan elkaar plakt
Dank jequote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:25 schreef Rag het volgende:
[..]
PEG CDK SV Plaza Pack 1
PEG CDK SV Food Court Plazas
Weer Peg's werk![]()
Is volgens mij het standaard Centraal Station die je in Rush Hour kan krijgen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:46 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Bestaat dat station van de vorige pagina uit meerdere dan?heb et al zo lang niet meer gespeeld
Nop, bestaat uit één deel. Maar het station dat je daar ziet is 'gepatched'. Meer info hierquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:46 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Bestaat dat station van de vorige pagina uit meerdere dan?heb et al zo lang niet meer gespeeld
hmm kijk eens of je de laatste BAT patches hebt geinstalleerd... (dit geldt ook voor als je de deluxe hebt...)quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:53 schreef AMD64 het volgende:
Ohja. Mijn SC4 doet het trouwens niet mer
Hij mist plugins en .dll
Je Simcity 4 map die in 'Mijn Documenten' staat. Daar staan ook je steden in.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:47 schreef CybErik het volgende:
Hmm. Mijn computer is aan het crashen.
Weet iemand welke map ik moet backuppen om mijn stad te houden als mijn Windows installatie zometeen overlijdt?
Okee, dan brand ik die ff.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:49 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je Simcity 4 map die in 'Mijn Documenten' staat. Daar staan ook je steden in.
c:\documents and settings\[user]\my documents\simcity 4.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:47 schreef CybErik het volgende:
Hmm. Mijn computer is aan het crashen.
Weet iemand welke map ik moet backuppen om mijn stad te houden als mijn Windows installatie zometeen overlijdt?
Moooooooiquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:43 schreef ElmarO het volgende:
Kerk samen met begraafplaats.
[[url=http://img176.echo.cx/img176/209/sc123brtigny4wz.th.jpg]afbeelding][/URL]
's Nachts.
[[url=http://img176.echo.cx/img176/7259/sc124brtigny6qs.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:43 schreef ElmarO het volgende:
Kerk samen met begraafplaats.
[[url=http://img176.echo.cx/img176/209/sc123brtigny4wz.th.jpg]afbeelding][/URL]
's Nachts.
[[url=http://img176.echo.cx/img176/7259/sc124brtigny6qs.th.jpg]afbeelding][/URL]
Heb alles eraf getyft. Daar gaat mijn 500mb aan pluginsquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:34 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm kijk eens of je de laatste BAT patches hebt geinstalleerd... (dit geldt ook voor als je de deluxe hebt...)
Memorial Kit: Van hoe kan het ook anders PEGquote:
Dan heb je aardig wat gedownload. Ik zit nu op 308 MBquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:30 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Heb alles eraf getyft. Daar gaat mijn 500mb aan plugins
Klopt. Maarjammer is dat hij nu telkens vastliep. en heb alles daarvoor nog verwijderdquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:34 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dan heb je aardig wat gedownload. Ik zit nu op 308 MB![]()
Krijg je wel een schermpje te zien met een SC4 logo?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:32 schreef Xenwolfie het volgende:
Hmmz, ik had vandaag geprobeerd om de orginele Simcity aan de praat te krijgen, allen als ik op de EXE klikt gebeurt er niks!. Ik ga binnenkort ook maar weer is verder aan New York trouwens!
![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:44 schreef mschol het volgende:
ik had wat garbage problemen.. dus heb eff landfill aangeled om te kijken hoe groot de problemen waren:
[afbeelding]
!!! Dudequote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:44 schreef mschol het volgende:
ik had wat garbage problemen.. dus heb eff landfill aangeled om te kijken hoe groot de problemen waren:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:44 schreef mschol het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:52 schreef AMD64 het volgende:
[afbeelding]
Dit is echt mooi RagSchitterende villa's
Ben gestopt met het maken van eindeloos grote steden. Kleine dorpjes maken rondom een grote stad is eigenlijk veel leukerquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:48 schreef Falco het volgende:
Wat ziet het er idyllisch uit met al die bomen! Mijn regio heeft nu 3 steden met in totaal over de 500k inwoners. Als ik het miljoen gehaald heb zal ik even wat screenshots plaatsen.
goed hequote:
nice!!!quote:Paar pics van m'n über-slaap-dorpje Sonisa.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Shift inhouden toch?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:06 schreef mschol het volgende:
[..]
nice!!!
heeft iemand een idee of je kan aangeven dat wanner je zones aanlegd hij standaard geen roads meenement?? (dus zoals het er bij de vorige simcity's eerr aan toeging??
dat vind ik denk ik wat prettiger werken)
Ik begin zo.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:23 schreef renz0r het volgende:
*Zucht* WHYYYYYYYY!!!!!.............
Uitleg:
Wat ik doe in het begin, ik maak maar schulden. Één a twee winmolentjes, 2 waterpompjes en klaar. Alleen maar laagbouw huizen, wat winkels en industrie. De goedkoopste wegen gebruiken en zo min mogelijk buizen/ electriciteitkabels. Zo af en toe een parkje.
Geen scholen/ politie enz totdat ze er echt om zeuren.
Wat doe ik nou fout...Kan een redelijke ervaren sim city speler uitleggen hoe hij het nou steeds doet.
yup...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:08 schreef Falco het volgende:
Ja shift doet de truc.
Ik zit nu trouwens op die Simtropolis-site. De meeste mods moet je gewoon in de plugin-folder van my docs gooien? Tenzij anders aangegeven in een eventueel readme-filetje?
ik had sc3000 geleend en kwam zo op het idee sc4 te gaan spelen en daaroo heb ik em nog gekocht ookquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:12 schreef AMD64 het volgende:
Trouwens. Sinds wanneer is er weer zo'n groot aandacht op dit super spel
No problemos seniôr. Vraag als je hulp nodig hebtquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:57 schreef renz0r het volgende:
Heb van beide mensen hierboven hun info op een word documentje gezet en uitgeprint. Ik ga het proberen,
Alvast thnx
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had sc3000 geleend en kwam zo op het idee sc4 te gaan spelen en daaroo heb ik em nog gekocht ook
tja...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:59 schreef AMD64 het volgende:
[..]
![]()
En heb je dit prachtige topic nieuw leven in geblazen!
Nóu én óf!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:04 schreef RemCOW het volgende:
Is die uitbreiding het kopen waard eigenljik?
w000t, zowaar winst gemaakt, het helptquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:59 schreef AMD64 het volgende:
[..]
No problemos seniôr. Vraag als je hulp nodig hebt
geduld is inderdaad een schone zaakquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:39 schreef renz0r het volgende:
[..]
w000t, zowaar winst gemaakt, het helpt
THNX! Alleen wat gaat dat langzaam zeg...je hebt wel geduld nodig
Uhm. Inhet rijtje waar je ook bushaltes kan plaatsen. (ik neem aan dat je RH beschikt)?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:43 schreef renz0r het volgende:
Ja, die kan ik dus niet vinden, waar staan die?
Daar zit dus het probleem.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:45 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Uhm. Inhet rijtje waar je ook bushaltes kan plaatsen. (ik neem aan dat je RH beschikt)?
Even bestellen een optie?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:50 schreef renz0r het volgende:
[..]
Daar zit dus het probleem.
Nee, die was uitverkocht in mn woonplaats
Dan moet je nog patches bij downloaden/installerenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:12 schreef Falco het volgende:
Sommige mods werken trouwens niet helemaal lekker en het lijkt dan alsof er een stuk gebouw mist ofzo. Maar dr zitten wel stoere dingen bij.
Werken die speedcamera's goed? Anders ga ik ze ook eens proberen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:05 schreef Rag het volgende:
[..]
[..]
Ben gestopt met het maken van eindeloos grote steden. Kleine dorpjes maken rondom een grote stad is eigenlijk veel leuker![]()
Anyway, wellicht niet echt zichtbaar. Maar de gemeente heeft kasspekke- veiligheidsmaatregelen geplaats, wegens 't harde rijden.
[afbeelding]
Welke zijn de beste enzo dan?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:13 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Dan moet je nog patches bij downloaden/installeren
volgens mij toch je industrie/commercie?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:50 schreef Drakul het volgende:
Ik ben zelf fan van grote steden, maar'k ga vandaag ff een slaapstadje proberen te maken. M'n grootste stad in me regio maakt nu zo'n 10.000 dollar winst. En de map is nog maar halfvol![]()
Nog een paar high-tech banen en ik kan die spaceshuttle neerzetten. Wat voor effect heeft dat gebouw precies op je stad?
Volgens mij krijg je ook grotere gebouwen. Je industrie krijg gewoon een extra boostquote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:53 schreef Drakul het volgende:
Ja, er staat dat het iets met je high-tech industrie doet.. Maar krijg je dan wat grotere high-tech gebouwen? Want het aantal banen die beschikbaar zijn per high-tech gebouw is wel erg weinig vergeleken met je commercie.
Hey mscholquote:Op zaterdag 28 mei 2005 09:38 schreef mschol het volgende:
is het trouwens niet een idee om van alle goede mods en extra gebouwen een grote lijst te maken ??
je zou ook een enorme lijst op http://wiki.fok.nl kunnen zetten, dan kan je het nog zelf onderhouden ookquote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:56 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Hey mschol
Ik heb zojuist met ElmarO besproken en vanmiddag/avond gaan wij een lijst maken met de beste plugins qua Commerciele/industriele/residentele/parken enz.
Ik stel nog is een GAM modje voor of we daar een speciale topic voor mogen openen. Je hoort van ons hoe het gaat
Ah bedankt voor de tip. Ik zal dat zeker gaan doenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:05 schreef Tain het volgende:
[..]
je zou ook een enorme lijst op http://wiki.fok.nl kunnen zetten, dan kan je het nog zelf onderhouden ook
Volgens mij krijgt je high-tech inderdaad een extra boost. Dus de vraag zal eerder stijgen dan dat je grotere gebouwen krijgt.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:53 schreef Drakul het volgende:
Ja, er staat dat het iets met je high-tech industrie doet.. Maar krijg je dan wat grotere high-tech gebouwen? Want het aantal banen die beschikbaar zijn per high-tech gebouw is wel erg weinig vergeleken met je commercie.
Plugin en FAQ topic zou misschien wel kunnen jaquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:06 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ah bedankt voor de tip. Ik zal dat zeker gaan doen![]()
![]()
Maar het is ook geen probleem om een plugin Topic voor SC4 aan te maken:?
Dankje wel Tainquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:09 schreef Tain het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/SimCity4
eventjes aangemaakt voor je
We kijken wel wat handiger isquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:11 schreef Tain het volgende:
[..]
Plugin en FAQ topic zou misschien wel kunnen ja
heldquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:09 schreef Tain het volgende:
Jupquote:Op zaterdag 28 mei 2005 07:32 schreef Xenwolfie het volgende:
Wow Rag, het is net of jij aan een 2de expansion hebt gemaakt, Simcity 4: Europe ofzo.
Tot nu toe weinig effect op m'n budget... misschien sta ik ook te veel rood ipv groen om enig verschil te merken... Nahjah, het andere leuke element blijft bezuinigen in 't spelquote:Op zaterdag 28 mei 2005 09:35 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Werken die speedcamera's goed? Anders ga ik ze ook eens proberen.
Werkt ietsje anders, maar er is een FAQ voor het gebruik van de wikiquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:11 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Dankje wel Tain![]()
![]()
Vanmiddag gaan ElmarO en ik er flink tegenaanHet werkt gewoon hetzelfde toch? Met [ url=http://www.blablabla.nl ] tekst [/url ]
Ik zie het ja. Verdomd lastigquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:17 schreef Tain het volgende:
[..]
Werkt ietsje anders, maar er is een FAQ voor het gebruik van de wiki
woeiquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:09 schreef Tain het volgende:
misschine een layouty ideetje:quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:41 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Yup. Maar Elmar en ik gaan vanmiddag elkaar tegemoet. En gaan het beste ervan maken
Ik heb inderdaad er al over gedachtquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:42 schreef mschol het volgende:
[..]
misschine een layouty ideetje:
<naam plugin> - <infourl> - <downloadlink>
lekker overzichtelijk en je kan evt gelijk beginnen met downloaden
zie hier:quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:46 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad er al over gedacht
Kan jij mij de layout indeling opsturen naar bmwm3got@hotmail.com
Updatedquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:09 schreef mschol het volgende:
[..]
zie hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/Zandbak
Tis me gelukt! Ze doen 't! Je moet die Tram-mappen in de Nam-map stoppen, als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:16 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Is mij ook niet gelukt. Ik kan die rails ook niet aanleggen terwijl ik de stations wel kan neerzetten.
das toch prima overzchtelijk...quote:
utilities:quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:15 schreef AMD64 het volgende:
Check is de SC4 wikiWeten jullie nog meer categoriën?
Donequote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:19 schreef mschol het volgende:
[..]
utilities:
powerplants, politie/
transport:
wegen. rails etc??
/
Uhm Deluxe?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:53 schreef RemCOW het volgende:
Is er al een pakket met Simcity 4 en Rush Hour in 1? Haal ik die binnenkort goeie spellen moet je echt legaal hebben
15 euro bart smitquote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:53 schreef RemCOW het volgende:
Is er al een pakket met Simcity 4 en Rush Hour in 1? Haal ik die binnenkort goeie spellen moet je echt legaal hebben
Edit: Ah, de deluxe edition is dat. Nu nog voor een schappelijke prijs.
Kijk, dat is wel netjes inderdaad! Beter dan 15 euro voor alleen Simcity 4 en dat je dan nog de expansion moet kopen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:56 schreef mschol het volgende:
[..]
15 euro bart smit
vind ik wel redelijk
Doe ik vanavond pas. Nadat ik alles heb geupdate met Elmarquote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:25 schreef Rag het volgende:
Hup mensen, plaats eens foto's van jullie stadjes/dorpjes!
Heb meteen ff op Bol.com gekeken en toen zag ik ditquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:00 schreef renz0r het volgende:
[..]
Heb meteen ff op Bol.com gekeken en toen zag ik dit
Sim City 4, Spitsuur (Rush Hour)
(Add On)
3-4 werkdagen
PC | CD-ROM | Electronic Arts | 2003
bol.com prijs: ¤ 29,99![]()
![]()
Aangezien ik alleen daar en op Large.nl dingen bestel wacht ik wel totdat het bij mn plaatselijke winkelcentrum binnen isquote:
En hoe lang gaat dat nog duren?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:05 schreef renz0r het volgende:
[..]
Aangezien ik alleen daar en op Large.nl dingen bestel wacht ik wel totdat het bij mn plaatselijke winkelcentrum binnen is
Ik ga er zo naar het winkelcentrum. Kom net terug van werken (postbode spelen in dit weer roeleert).quote:
Idd. Bijna een nieuwe deelquote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:51 schreef renz0r het volgende:
Sinds een paar dagen is het sim city topic weer helemaal hot:P
Blijft stormlopen.
-- toch maar niet --quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:56 schreef Drakul het volgende:
Het blijft gewoon een gigantisch verslavend spel.. Vanavond maar ff registreren bij simtropolis
Zullen er zeker bij zitten. Maar binnenkort is het veel makkelijker met onze toekomstige handige toolquote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:08 schreef MrTorture het volgende:
Ik ga snel downloaden danhet spel komt toch wel binnen
Is er trouwens een NS-treinen mod? of ICE ofzo?
Hier, om te downloaden moet je je eerst aanmelden, daarna krijg je overal een paperclipje te zienquote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:08 schreef MrTorture het volgende:
Ik ga snel downloaden danhet spel komt toch wel binnen
Is er trouwens een NS-treinen mod? of ICE ofzo?
We gaan onze best doen. Maar is echt niet binnen 1 avond af.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:11 schreef MrTorture het volgende:dan wil ik ook een mooie atletiekbaan hebben
www.simtropolis.comquote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:44 schreef renz0r het volgende:omste vraag*
Waar kan ik AL die extras downloaden. Er zijn geloof ik zoveel links/ sites.
Wat is nou de centrale webiste daarvan waar ik al die dingen kan downloaden?
ik denk dat als je de 2 grote genoemde sites hebt (simcitycentral en simtropolis), je al een hele leuke addon verzameling hebtquote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:44 schreef renz0r het volgende:omste vraag*
Yupquote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:47 schreef MrTorture het volgende:
[..]
ik denk dat als je de 2 grote genoemde sites hebt (simcitycentral en simtropolis), je al een hele leuke addon verzameling hebt
Ik heb zo goed als alles van http://www.simtropolis.com en op http://www.simcitycentral.net kan je ook wel wat dingen vinden.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:44 schreef renz0r het volgende:omste vraag*
Je hebt met Rush Hour een avenue, ground highway, one-way roads, een grotere elementry school en high school, monorail, groter politiebureau, landing strip voor de brandweer. En nog een paar dingen, maar die schieten even niet te binnen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:09 schreef RemCOW het volgende:
Ik heb Sim City eigenljik alleen nog maar zonder Rush Hour gespeeld. Wat voor 'n nieuwe vette dingen zitten dan in die expansion? Simcity 4 zonder uitbreiding begint na 'n tijdje wel te vervelen nl....
Nee, die waren beschikbaar vanaf RHquote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:59 schreef Cerbie het volgende:
Zaten die grotere scholen serieus niet in het origineel? Lekker slim gedaan dan, ik heb die dingen al heel snel in gebruik.
Die is er wel hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:03 schreef Cerbie het volgende:
Goede reden om RH erbij te nemen als er geen fatsoenlijke plugin van is dus
* Cerbie start SC4 weer op
Ik heb hem niet nodig, heb de Deluxe editie allangquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:03 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Die is er wel hoorGewoon even goed zoeken
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:09 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik heb hem niet nodig, heb de Deluxe editie allang
quote:
Jij bent ook snelquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:10 schreef Cerbie het volgende:
[..]ik jank niet, het is alleen stom dat ze die niet meteen in het origineel hebben gedaan, die gewone scholen zijn veel te klein
je bent snel![]()
Ah, daar komt dat EA logo dus vandaanquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:11 schreef AMD64 het volgende:
uitmelken
PEG Seasonal Woods v206b ver. 0quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:57 schreef Drakul het volgende:
Heeft iemand voor mij de link van die herfstmod? Dat de bomen verkleuren in de herfst. Ben namelijk een slaapstadje begonnen en die herfstkleuren van de bomen vind ik wel toepasselijk
Yupquote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:27 schreef Renesite het volgende:
15 euro toch?
Moet maandag ofzo maar even kijken
Duurdere soort bouwquote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:33 schreef MrX1982 het volgende:
Ik speel het nu weer een aantal dagen maar nog steeds ben ik niet tevreden over mijn steden. In SC3000 was het veel makkelijker om mooie steden te maken. En om mooie ghetto wijken te bouwen
Nu heb ik alleen maar laagbouw en vieze industrie.
Hoe krijg je in godsnaam hoogbouw enzo?
Duurt meestal een tijdje eer dat je hoogbouw krijgt. Vooral als je nog maar één stad hebt. Je moet ook je industrie een eindje van je residental en commercial zones afzetten.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:33 schreef MrX1982 het volgende:
Ik speel het nu weer een aantal dagen maar nog steeds ben ik niet tevreden over mijn steden. In SC3000 was het veel makkelijker om mooie steden te maken. En om mooie ghetto wijken te bouwen
Bij +/- 20.000 inwoners gaan je gebouwen de lucht in. Dus hoe meer mensen, hoe meer hoogbouw (mits er vraag naar isquote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:33 schreef MrX1982 het volgende:
het lukt toch nietquote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:43 schreef AMD64 het volgende:
Gewoon doen!
Duidelijk hoop ik?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:46 schreef AMD64 het volgende:
Mededeling: Alles met betrekking tot het [Centraal] Sim City 4 Rush Hour Plugin Topic topic.
Graag hier mededelen.
nee.quote:
Ik ga er nog is 4 uur voor instekenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
nee.
En die OP is zooo slecht
te lang
En Engels
Moet eerst vertaald worden
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:39 schreef blieblie het volgende:
En deAirpurifier
![]()
.
Erg handig op grote knooppunten waar de luchtvervuiling spuigaten uitloopt.
Mwaw, wat valt onder cheaten. Heb bijvoorbeeld het hospital en high school 'ge-edit'. Grotere radius, maar er kunnen veel minder mensen in het ziekenhuis en school... Gewoon een kwestie van het realistischer maken, en een zwart gat kan best in het echt tòch?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:05 schreef MrTorture het volgende:
Die vind ik idd tegen het randje van cheaten aan zitten. Net zoals het zwarte gat voor afval verwerking
Tja. Ik vind het net kunnenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:05 schreef MrTorture het volgende:
Die vind ik idd tegen het randje van cheaten aan zitten. Net zoals het zwarte gat voor afval verwerking
Alleen als een soort van sterk parkquote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:03 schreef Cerbie het volgende:
[..]Gij cheater, dat is wel erg makkelijk om van je vervuiling af te komen he, een gebouw dat elke vorm van luchtvervuiling uitroeit. Of heb je er eentje die het alleen plaatselijk doet (als een soort sterk park zeg maar).
Agrariërs veroorzaken veel watervervuiling. Dus het zou daar aan kunnen liggen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:56 schreef MrX1982 het volgende:
Hier wat screenshots van mijn London
[[url=http://img277.echo.cx/img277/3307/LondonOutbackII-Sep23041117316747.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img277.echo.cx/img277/1333/London-1117316294.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img277.echo.cx/img277/2850/LondonThamesI-Apr19051117316551.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img277.echo.cx/img277/2919/LondonOutbackIII-Aug14051117316396.th.jpg]afbeelding][/URL]
Hoe krijg je die plaatsnamen en burgemeester namen weg in de overzichtsfoto?
Dit is mijn creatie na uren SC spelen. Tamelijk pauper als je het mij vraagt. Ik weet dus niet wat ik verkeerd doe.
Het water is idd erg vervuild. Helemaal zwartquote:Op zondag 29 mei 2005 00:00 schreef ElmarO het volgende:
Agrariërs veroorzaken veel watervervuiling. Dus het zou daar aan kunnen liggen.
Via de opties van landschap zicht.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:56 schreef MrX1982 het volgende:
Hoe krijg je die plaatsnamen en burgemeester namen weg in de overzichtsfoto?
Tnxquote:Op zondag 29 mei 2005 00:18 schreef AMD64 het volgende:
Via de opties van landschap zicht.
Topic ziet er zeer goed uitquote:Op zondag 29 mei 2005 00:37 schreef AMD64 het volgende:
Zo. Er zijn nieuwe plugins beschikbaar in het andere topic
Vraag het maar aan mschol. Hij heeft hier nieuw leven in geblazen !quote:Op zondag 29 mei 2005 00:45 schreef Rag het volgende:
Woei, topic is alweer bijna vol. Iemand al een theorie waarom dit spel opeens weer populair is geworden?
nicequote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:50 schreef AMD64 het volgende:
[Centraal] Sim City 4 Rush Hour Plugin Topic
quote:Op zondag 29 mei 2005 00:47 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Vraag het maar aan mschol. Hij heeft hier nieuw leven in geblazen !![]()
* mschol mompelt ietrs over suburban bank enzoquote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:03 schreef Cerbie het volgende:
[..]Gij cheater, dat is wel erg makkelijk om van je vervuiling af te komen he, een gebouw dat elke vorm van luchtvervuiling uitroeit. Of heb je er eentje die het alleen plaatselijk doet (als een soort sterk park zeg maar).
Mocht je nog tijd over hebben...quote:Op zondag 29 mei 2005 00:37 schreef AMD64 het volgende:
Zo. Er zijn nieuwe plugins beschikbaar in het andere topic
quote:Op zondag 29 mei 2005 01:00 schreef AMD64 het volgende:
Dank Rag.
MSCHOL: Aan jouw de eer voor deel 13
gaat em denk ik niet worden.. ik ga nu namelijk maffenquote:Op zondag 29 mei 2005 01:41 schreef AMD64 het volgende:
Ziet er idd grappig uit
* AMD64 stiekem nog vannacht op nieuwe deel hoopt
Maar. Open hem dan alvast.quote:Op zondag 29 mei 2005 01:42 schreef mschol het volgende:
[..]
gaat em denk ik niet worden.. ik ga nu namelijk maffen
Ik open deel 13 welquote:Op zondag 29 mei 2005 02:11 schreef CybErik het volgende:
Tering, al weer bijna vol
Ik heb een hoop gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |