Nóu én óf!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:04 schreef RemCOW het volgende:
Is die uitbreiding het kopen waard eigenljik?
w000t, zowaar winst gemaakt, het helptquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:59 schreef AMD64 het volgende:
[..]
No problemos seniôr. Vraag als je hulp nodig hebt
geduld is inderdaad een schone zaakquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:39 schreef renz0r het volgende:
[..]
w000t, zowaar winst gemaakt, het helpt
THNX! Alleen wat gaat dat langzaam zeg...je hebt wel geduld nodig
Uhm. Inhet rijtje waar je ook bushaltes kan plaatsen. (ik neem aan dat je RH beschikt)?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:43 schreef renz0r het volgende:
Ja, die kan ik dus niet vinden, waar staan die?
Daar zit dus het probleem.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:45 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Uhm. Inhet rijtje waar je ook bushaltes kan plaatsen. (ik neem aan dat je RH beschikt)?
Even bestellen een optie?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:50 schreef renz0r het volgende:
[..]
Daar zit dus het probleem.
Nee, die was uitverkocht in mn woonplaats
Dan moet je nog patches bij downloaden/installerenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:12 schreef Falco het volgende:
Sommige mods werken trouwens niet helemaal lekker en het lijkt dan alsof er een stuk gebouw mist ofzo. Maar dr zitten wel stoere dingen bij.
Werken die speedcamera's goed? Anders ga ik ze ook eens proberen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:05 schreef Rag het volgende:
[..]
[..]
Ben gestopt met het maken van eindeloos grote steden. Kleine dorpjes maken rondom een grote stad is eigenlijk veel leuker![]()
Anyway, wellicht niet echt zichtbaar. Maar de gemeente heeft kasspekke- veiligheidsmaatregelen geplaats, wegens 't harde rijden.
[afbeelding]
Welke zijn de beste enzo dan?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:13 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Dan moet je nog patches bij downloaden/installeren
volgens mij toch je industrie/commercie?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:50 schreef Drakul het volgende:
Ik ben zelf fan van grote steden, maar'k ga vandaag ff een slaapstadje proberen te maken. M'n grootste stad in me regio maakt nu zo'n 10.000 dollar winst. En de map is nog maar halfvol![]()
Nog een paar high-tech banen en ik kan die spaceshuttle neerzetten. Wat voor effect heeft dat gebouw precies op je stad?
Volgens mij krijg je ook grotere gebouwen. Je industrie krijg gewoon een extra boostquote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:53 schreef Drakul het volgende:
Ja, er staat dat het iets met je high-tech industrie doet.. Maar krijg je dan wat grotere high-tech gebouwen? Want het aantal banen die beschikbaar zijn per high-tech gebouw is wel erg weinig vergeleken met je commercie.
Hey mscholquote:Op zaterdag 28 mei 2005 09:38 schreef mschol het volgende:
is het trouwens niet een idee om van alle goede mods en extra gebouwen een grote lijst te maken ??
je zou ook een enorme lijst op http://wiki.fok.nl kunnen zetten, dan kan je het nog zelf onderhouden ookquote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:56 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Hey mschol
Ik heb zojuist met ElmarO besproken en vanmiddag/avond gaan wij een lijst maken met de beste plugins qua Commerciele/industriele/residentele/parken enz.
Ik stel nog is een GAM modje voor of we daar een speciale topic voor mogen openen. Je hoort van ons hoe het gaat
Ah bedankt voor de tip. Ik zal dat zeker gaan doenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:05 schreef Tain het volgende:
[..]
je zou ook een enorme lijst op http://wiki.fok.nl kunnen zetten, dan kan je het nog zelf onderhouden ook
Volgens mij krijgt je high-tech inderdaad een extra boost. Dus de vraag zal eerder stijgen dan dat je grotere gebouwen krijgt.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:53 schreef Drakul het volgende:
Ja, er staat dat het iets met je high-tech industrie doet.. Maar krijg je dan wat grotere high-tech gebouwen? Want het aantal banen die beschikbaar zijn per high-tech gebouw is wel erg weinig vergeleken met je commercie.
Plugin en FAQ topic zou misschien wel kunnen jaquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:06 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ah bedankt voor de tip. Ik zal dat zeker gaan doen![]()
![]()
Maar het is ook geen probleem om een plugin Topic voor SC4 aan te maken:?
Dankje wel Tainquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:09 schreef Tain het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/SimCity4
eventjes aangemaakt voor je
We kijken wel wat handiger isquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:11 schreef Tain het volgende:
[..]
Plugin en FAQ topic zou misschien wel kunnen ja
heldquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:09 schreef Tain het volgende:
Jupquote:Op zaterdag 28 mei 2005 07:32 schreef Xenwolfie het volgende:
Wow Rag, het is net of jij aan een 2de expansion hebt gemaakt, Simcity 4: Europe ofzo.
Tot nu toe weinig effect op m'n budget... misschien sta ik ook te veel rood ipv groen om enig verschil te merken... Nahjah, het andere leuke element blijft bezuinigen in 't spelquote:Op zaterdag 28 mei 2005 09:35 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Werken die speedcamera's goed? Anders ga ik ze ook eens proberen.
Werkt ietsje anders, maar er is een FAQ voor het gebruik van de wikiquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:11 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Dankje wel Tain![]()
![]()
Vanmiddag gaan ElmarO en ik er flink tegenaanHet werkt gewoon hetzelfde toch? Met [ url=http://www.blablabla.nl ] tekst [/url ]
Ik zie het ja. Verdomd lastigquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:17 schreef Tain het volgende:
[..]
Werkt ietsje anders, maar er is een FAQ voor het gebruik van de wiki
woeiquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:09 schreef Tain het volgende:
misschine een layouty ideetje:quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:41 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Yup. Maar Elmar en ik gaan vanmiddag elkaar tegemoet. En gaan het beste ervan maken
Ik heb inderdaad er al over gedachtquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:42 schreef mschol het volgende:
[..]
misschine een layouty ideetje:
<naam plugin> - <infourl> - <downloadlink>
lekker overzichtelijk en je kan evt gelijk beginnen met downloaden
zie hier:quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:46 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad er al over gedacht
Kan jij mij de layout indeling opsturen naar bmwm3got@hotmail.com
Updatedquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:09 schreef mschol het volgende:
[..]
zie hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/Zandbak
Tis me gelukt! Ze doen 't! Je moet die Tram-mappen in de Nam-map stoppen, als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:16 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Is mij ook niet gelukt. Ik kan die rails ook niet aanleggen terwijl ik de stations wel kan neerzetten.
das toch prima overzchtelijk...quote:
utilities:quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:15 schreef AMD64 het volgende:
Check is de SC4 wikiWeten jullie nog meer categoriën?
Donequote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:19 schreef mschol het volgende:
[..]
utilities:
powerplants, politie/
transport:
wegen. rails etc??
/
Uhm Deluxe?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:53 schreef RemCOW het volgende:
Is er al een pakket met Simcity 4 en Rush Hour in 1? Haal ik die binnenkort goeie spellen moet je echt legaal hebben
15 euro bart smitquote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:53 schreef RemCOW het volgende:
Is er al een pakket met Simcity 4 en Rush Hour in 1? Haal ik die binnenkort goeie spellen moet je echt legaal hebben
Edit: Ah, de deluxe edition is dat. Nu nog voor een schappelijke prijs.
Kijk, dat is wel netjes inderdaad! Beter dan 15 euro voor alleen Simcity 4 en dat je dan nog de expansion moet kopen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:56 schreef mschol het volgende:
[..]
15 euro bart smit
vind ik wel redelijk
Doe ik vanavond pas. Nadat ik alles heb geupdate met Elmarquote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:25 schreef Rag het volgende:
Hup mensen, plaats eens foto's van jullie stadjes/dorpjes!
Heb meteen ff op Bol.com gekeken en toen zag ik ditquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:00 schreef renz0r het volgende:
[..]
Heb meteen ff op Bol.com gekeken en toen zag ik dit
Sim City 4, Spitsuur (Rush Hour)
(Add On)
3-4 werkdagen
PC | CD-ROM | Electronic Arts | 2003
bol.com prijs: ¤ 29,99![]()
![]()
Aangezien ik alleen daar en op Large.nl dingen bestel wacht ik wel totdat het bij mn plaatselijke winkelcentrum binnen isquote:
En hoe lang gaat dat nog duren?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:05 schreef renz0r het volgende:
[..]
Aangezien ik alleen daar en op Large.nl dingen bestel wacht ik wel totdat het bij mn plaatselijke winkelcentrum binnen is
Ik ga er zo naar het winkelcentrum. Kom net terug van werken (postbode spelen in dit weer roeleert).quote:
Idd. Bijna een nieuwe deelquote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:51 schreef renz0r het volgende:
Sinds een paar dagen is het sim city topic weer helemaal hot:P
Blijft stormlopen.
-- toch maar niet --quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:56 schreef Drakul het volgende:
Het blijft gewoon een gigantisch verslavend spel.. Vanavond maar ff registreren bij simtropolis
Zullen er zeker bij zitten. Maar binnenkort is het veel makkelijker met onze toekomstige handige toolquote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:08 schreef MrTorture het volgende:
Ik ga snel downloaden danhet spel komt toch wel binnen
Is er trouwens een NS-treinen mod? of ICE ofzo?
Hier, om te downloaden moet je je eerst aanmelden, daarna krijg je overal een paperclipje te zienquote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:08 schreef MrTorture het volgende:
Ik ga snel downloaden danhet spel komt toch wel binnen
Is er trouwens een NS-treinen mod? of ICE ofzo?
We gaan onze best doen. Maar is echt niet binnen 1 avond af.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:11 schreef MrTorture het volgende:dan wil ik ook een mooie atletiekbaan hebben
www.simtropolis.comquote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:44 schreef renz0r het volgende:omste vraag*
Waar kan ik AL die extras downloaden. Er zijn geloof ik zoveel links/ sites.
Wat is nou de centrale webiste daarvan waar ik al die dingen kan downloaden?
ik denk dat als je de 2 grote genoemde sites hebt (simcitycentral en simtropolis), je al een hele leuke addon verzameling hebtquote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:44 schreef renz0r het volgende:omste vraag*
Yupquote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:47 schreef MrTorture het volgende:
[..]
ik denk dat als je de 2 grote genoemde sites hebt (simcitycentral en simtropolis), je al een hele leuke addon verzameling hebt
Ik heb zo goed als alles van http://www.simtropolis.com en op http://www.simcitycentral.net kan je ook wel wat dingen vinden.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:44 schreef renz0r het volgende:omste vraag*
Je hebt met Rush Hour een avenue, ground highway, one-way roads, een grotere elementry school en high school, monorail, groter politiebureau, landing strip voor de brandweer. En nog een paar dingen, maar die schieten even niet te binnen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:09 schreef RemCOW het volgende:
Ik heb Sim City eigenljik alleen nog maar zonder Rush Hour gespeeld. Wat voor 'n nieuwe vette dingen zitten dan in die expansion? Simcity 4 zonder uitbreiding begint na 'n tijdje wel te vervelen nl....
Nee, die waren beschikbaar vanaf RHquote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:59 schreef Cerbie het volgende:
Zaten die grotere scholen serieus niet in het origineel? Lekker slim gedaan dan, ik heb die dingen al heel snel in gebruik.
Die is er wel hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:03 schreef Cerbie het volgende:
Goede reden om RH erbij te nemen als er geen fatsoenlijke plugin van is dus
* Cerbie start SC4 weer op
Ik heb hem niet nodig, heb de Deluxe editie allangquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:03 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Die is er wel hoorGewoon even goed zoeken
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:09 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik heb hem niet nodig, heb de Deluxe editie allang
quote:
Jij bent ook snelquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:10 schreef Cerbie het volgende:
[..]ik jank niet, het is alleen stom dat ze die niet meteen in het origineel hebben gedaan, die gewone scholen zijn veel te klein
je bent snel![]()
Ah, daar komt dat EA logo dus vandaanquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:11 schreef AMD64 het volgende:
uitmelken
PEG Seasonal Woods v206b ver. 0quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:57 schreef Drakul het volgende:
Heeft iemand voor mij de link van die herfstmod? Dat de bomen verkleuren in de herfst. Ben namelijk een slaapstadje begonnen en die herfstkleuren van de bomen vind ik wel toepasselijk
Yupquote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:27 schreef Renesite het volgende:
15 euro toch?
Moet maandag ofzo maar even kijken
Duurdere soort bouwquote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:33 schreef MrX1982 het volgende:
Ik speel het nu weer een aantal dagen maar nog steeds ben ik niet tevreden over mijn steden. In SC3000 was het veel makkelijker om mooie steden te maken. En om mooie ghetto wijken te bouwen
Nu heb ik alleen maar laagbouw en vieze industrie.
Hoe krijg je in godsnaam hoogbouw enzo?
Duurt meestal een tijdje eer dat je hoogbouw krijgt. Vooral als je nog maar één stad hebt. Je moet ook je industrie een eindje van je residental en commercial zones afzetten.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:33 schreef MrX1982 het volgende:
Ik speel het nu weer een aantal dagen maar nog steeds ben ik niet tevreden over mijn steden. In SC3000 was het veel makkelijker om mooie steden te maken. En om mooie ghetto wijken te bouwen
Bij +/- 20.000 inwoners gaan je gebouwen de lucht in. Dus hoe meer mensen, hoe meer hoogbouw (mits er vraag naar isquote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:33 schreef MrX1982 het volgende:
het lukt toch nietquote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:43 schreef AMD64 het volgende:
Gewoon doen!
Duidelijk hoop ik?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:46 schreef AMD64 het volgende:
Mededeling: Alles met betrekking tot het [Centraal] Sim City 4 Rush Hour Plugin Topic topic.
Graag hier mededelen.
nee.quote:
Ik ga er nog is 4 uur voor instekenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
nee.
En die OP is zooo slecht
te lang
En Engels
Moet eerst vertaald worden
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:39 schreef blieblie het volgende:
En deAirpurifier
![]()
.
Erg handig op grote knooppunten waar de luchtvervuiling spuigaten uitloopt.
Mwaw, wat valt onder cheaten. Heb bijvoorbeeld het hospital en high school 'ge-edit'. Grotere radius, maar er kunnen veel minder mensen in het ziekenhuis en school... Gewoon een kwestie van het realistischer maken, en een zwart gat kan best in het echt tòch?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:05 schreef MrTorture het volgende:
Die vind ik idd tegen het randje van cheaten aan zitten. Net zoals het zwarte gat voor afval verwerking
Tja. Ik vind het net kunnenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:05 schreef MrTorture het volgende:
Die vind ik idd tegen het randje van cheaten aan zitten. Net zoals het zwarte gat voor afval verwerking
Alleen als een soort van sterk parkquote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:03 schreef Cerbie het volgende:
[..]Gij cheater, dat is wel erg makkelijk om van je vervuiling af te komen he, een gebouw dat elke vorm van luchtvervuiling uitroeit. Of heb je er eentje die het alleen plaatselijk doet (als een soort sterk park zeg maar).
Agrariërs veroorzaken veel watervervuiling. Dus het zou daar aan kunnen liggen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:56 schreef MrX1982 het volgende:
Hier wat screenshots van mijn London
[[url=http://img277.echo.cx/img277/3307/LondonOutbackII-Sep23041117316747.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img277.echo.cx/img277/1333/London-1117316294.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img277.echo.cx/img277/2850/LondonThamesI-Apr19051117316551.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img277.echo.cx/img277/2919/LondonOutbackIII-Aug14051117316396.th.jpg]afbeelding][/URL]
Hoe krijg je die plaatsnamen en burgemeester namen weg in de overzichtsfoto?
Dit is mijn creatie na uren SC spelen. Tamelijk pauper als je het mij vraagt. Ik weet dus niet wat ik verkeerd doe.
Het water is idd erg vervuild. Helemaal zwartquote:Op zondag 29 mei 2005 00:00 schreef ElmarO het volgende:
Agrariërs veroorzaken veel watervervuiling. Dus het zou daar aan kunnen liggen.
Via de opties van landschap zicht.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:56 schreef MrX1982 het volgende:
Hoe krijg je die plaatsnamen en burgemeester namen weg in de overzichtsfoto?
Tnxquote:Op zondag 29 mei 2005 00:18 schreef AMD64 het volgende:
Via de opties van landschap zicht.
Topic ziet er zeer goed uitquote:Op zondag 29 mei 2005 00:37 schreef AMD64 het volgende:
Zo. Er zijn nieuwe plugins beschikbaar in het andere topic
Vraag het maar aan mschol. Hij heeft hier nieuw leven in geblazen !quote:Op zondag 29 mei 2005 00:45 schreef Rag het volgende:
Woei, topic is alweer bijna vol. Iemand al een theorie waarom dit spel opeens weer populair is geworden?
nicequote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:50 schreef AMD64 het volgende:
[Centraal] Sim City 4 Rush Hour Plugin Topic
quote:Op zondag 29 mei 2005 00:47 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Vraag het maar aan mschol. Hij heeft hier nieuw leven in geblazen !![]()
* mschol mompelt ietrs over suburban bank enzoquote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:03 schreef Cerbie het volgende:
[..]Gij cheater, dat is wel erg makkelijk om van je vervuiling af te komen he, een gebouw dat elke vorm van luchtvervuiling uitroeit. Of heb je er eentje die het alleen plaatselijk doet (als een soort sterk park zeg maar).
Mocht je nog tijd over hebben...quote:Op zondag 29 mei 2005 00:37 schreef AMD64 het volgende:
Zo. Er zijn nieuwe plugins beschikbaar in het andere topic
quote:Op zondag 29 mei 2005 01:00 schreef AMD64 het volgende:
Dank Rag.
MSCHOL: Aan jouw de eer voor deel 13
gaat em denk ik niet worden.. ik ga nu namelijk maffenquote:Op zondag 29 mei 2005 01:41 schreef AMD64 het volgende:
Ziet er idd grappig uit
* AMD64 stiekem nog vannacht op nieuwe deel hoopt
Maar. Open hem dan alvast.quote:Op zondag 29 mei 2005 01:42 schreef mschol het volgende:
[..]
gaat em denk ik niet worden.. ik ga nu namelijk maffen
Ik open deel 13 welquote:Op zondag 29 mei 2005 02:11 schreef CybErik het volgende:
Tering, al weer bijna vol
Ik heb een hoop gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |