Nóu én óf!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:04 schreef RemCOW het volgende:
Is die uitbreiding het kopen waard eigenljik?
w000t, zowaar winst gemaakt, het helptquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:59 schreef AMD64 het volgende:
[..]
No problemos seniôr. Vraag als je hulp nodig hebt
geduld is inderdaad een schone zaakquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:39 schreef renz0r het volgende:
[..]
w000t, zowaar winst gemaakt, het helpt
THNX! Alleen wat gaat dat langzaam zeg...je hebt wel geduld nodig
Uhm. Inhet rijtje waar je ook bushaltes kan plaatsen. (ik neem aan dat je RH beschikt)?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:43 schreef renz0r het volgende:
Ja, die kan ik dus niet vinden, waar staan die?
Daar zit dus het probleem.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:45 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Uhm. Inhet rijtje waar je ook bushaltes kan plaatsen. (ik neem aan dat je RH beschikt)?
Even bestellen een optie?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:50 schreef renz0r het volgende:
[..]
Daar zit dus het probleem.
Nee, die was uitverkocht in mn woonplaats
Dan moet je nog patches bij downloaden/installerenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:12 schreef Falco het volgende:
Sommige mods werken trouwens niet helemaal lekker en het lijkt dan alsof er een stuk gebouw mist ofzo. Maar dr zitten wel stoere dingen bij.
Werken die speedcamera's goed? Anders ga ik ze ook eens proberen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:05 schreef Rag het volgende:
[..]
[..]
Ben gestopt met het maken van eindeloos grote steden. Kleine dorpjes maken rondom een grote stad is eigenlijk veel leuker![]()
Anyway, wellicht niet echt zichtbaar. Maar de gemeente heeft kasspekke- veiligheidsmaatregelen geplaats, wegens 't harde rijden.
[afbeelding]
Welke zijn de beste enzo dan?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:13 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Dan moet je nog patches bij downloaden/installeren
volgens mij toch je industrie/commercie?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:50 schreef Drakul het volgende:
Ik ben zelf fan van grote steden, maar'k ga vandaag ff een slaapstadje proberen te maken. M'n grootste stad in me regio maakt nu zo'n 10.000 dollar winst. En de map is nog maar halfvol![]()
Nog een paar high-tech banen en ik kan die spaceshuttle neerzetten. Wat voor effect heeft dat gebouw precies op je stad?
Volgens mij krijg je ook grotere gebouwen. Je industrie krijg gewoon een extra boostquote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:53 schreef Drakul het volgende:
Ja, er staat dat het iets met je high-tech industrie doet.. Maar krijg je dan wat grotere high-tech gebouwen? Want het aantal banen die beschikbaar zijn per high-tech gebouw is wel erg weinig vergeleken met je commercie.
Hey mscholquote:Op zaterdag 28 mei 2005 09:38 schreef mschol het volgende:
is het trouwens niet een idee om van alle goede mods en extra gebouwen een grote lijst te maken ??
je zou ook een enorme lijst op http://wiki.fok.nl kunnen zetten, dan kan je het nog zelf onderhouden ookquote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:56 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Hey mschol
Ik heb zojuist met ElmarO besproken en vanmiddag/avond gaan wij een lijst maken met de beste plugins qua Commerciele/industriele/residentele/parken enz.
Ik stel nog is een GAM modje voor of we daar een speciale topic voor mogen openen. Je hoort van ons hoe het gaat
Ah bedankt voor de tip. Ik zal dat zeker gaan doenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:05 schreef Tain het volgende:
[..]
je zou ook een enorme lijst op http://wiki.fok.nl kunnen zetten, dan kan je het nog zelf onderhouden ook
Volgens mij krijgt je high-tech inderdaad een extra boost. Dus de vraag zal eerder stijgen dan dat je grotere gebouwen krijgt.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:53 schreef Drakul het volgende:
Ja, er staat dat het iets met je high-tech industrie doet.. Maar krijg je dan wat grotere high-tech gebouwen? Want het aantal banen die beschikbaar zijn per high-tech gebouw is wel erg weinig vergeleken met je commercie.
Plugin en FAQ topic zou misschien wel kunnen jaquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:06 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ah bedankt voor de tip. Ik zal dat zeker gaan doen![]()
![]()
Maar het is ook geen probleem om een plugin Topic voor SC4 aan te maken:?
Dankje wel Tainquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:09 schreef Tain het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/SimCity4
eventjes aangemaakt voor je
We kijken wel wat handiger isquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:11 schreef Tain het volgende:
[..]
Plugin en FAQ topic zou misschien wel kunnen ja
heldquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:09 schreef Tain het volgende:
Jupquote:Op zaterdag 28 mei 2005 07:32 schreef Xenwolfie het volgende:
Wow Rag, het is net of jij aan een 2de expansion hebt gemaakt, Simcity 4: Europe ofzo.
Tot nu toe weinig effect op m'n budget... misschien sta ik ook te veel rood ipv groen om enig verschil te merken... Nahjah, het andere leuke element blijft bezuinigen in 't spelquote:Op zaterdag 28 mei 2005 09:35 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Werken die speedcamera's goed? Anders ga ik ze ook eens proberen.
Werkt ietsje anders, maar er is een FAQ voor het gebruik van de wikiquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:11 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Dankje wel Tain![]()
![]()
Vanmiddag gaan ElmarO en ik er flink tegenaanHet werkt gewoon hetzelfde toch? Met [ url=http://www.blablabla.nl ] tekst [/url ]
Ik zie het ja. Verdomd lastigquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:17 schreef Tain het volgende:
[..]
Werkt ietsje anders, maar er is een FAQ voor het gebruik van de wiki
woeiquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:09 schreef Tain het volgende:
misschine een layouty ideetje:quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:41 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Yup. Maar Elmar en ik gaan vanmiddag elkaar tegemoet. En gaan het beste ervan maken
Ik heb inderdaad er al over gedachtquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:42 schreef mschol het volgende:
[..]
misschine een layouty ideetje:
<naam plugin> - <infourl> - <downloadlink>
lekker overzichtelijk en je kan evt gelijk beginnen met downloaden
zie hier:quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:46 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad er al over gedacht
Kan jij mij de layout indeling opsturen naar bmwm3got@hotmail.com
Updatedquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:09 schreef mschol het volgende:
[..]
zie hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/Zandbak
Tis me gelukt! Ze doen 't! Je moet die Tram-mappen in de Nam-map stoppen, als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:16 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Is mij ook niet gelukt. Ik kan die rails ook niet aanleggen terwijl ik de stations wel kan neerzetten.
das toch prima overzchtelijk...quote:
utilities:quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:15 schreef AMD64 het volgende:
Check is de SC4 wikiWeten jullie nog meer categoriën?
Donequote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:19 schreef mschol het volgende:
[..]
utilities:
powerplants, politie/
transport:
wegen. rails etc??
/
Uhm Deluxe?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:53 schreef RemCOW het volgende:
Is er al een pakket met Simcity 4 en Rush Hour in 1? Haal ik die binnenkort goeie spellen moet je echt legaal hebben
15 euro bart smitquote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:53 schreef RemCOW het volgende:
Is er al een pakket met Simcity 4 en Rush Hour in 1? Haal ik die binnenkort goeie spellen moet je echt legaal hebben
Edit: Ah, de deluxe edition is dat. Nu nog voor een schappelijke prijs.
Kijk, dat is wel netjes inderdaad! Beter dan 15 euro voor alleen Simcity 4 en dat je dan nog de expansion moet kopen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:56 schreef mschol het volgende:
[..]
15 euro bart smit
vind ik wel redelijk
Doe ik vanavond pas. Nadat ik alles heb geupdate met Elmarquote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:25 schreef Rag het volgende:
Hup mensen, plaats eens foto's van jullie stadjes/dorpjes!
Heb meteen ff op Bol.com gekeken en toen zag ik ditquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:00 schreef renz0r het volgende:
[..]
Heb meteen ff op Bol.com gekeken en toen zag ik dit
Sim City 4, Spitsuur (Rush Hour)
(Add On)
3-4 werkdagen
PC | CD-ROM | Electronic Arts | 2003
bol.com prijs: ¤ 29,99![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|